Ik kon ook al de hele week niet slapen, zo gespannen voor deze veldslag!quote:Op zondag 16 april 2023 12:16 schreef yats het volgende:
Tijd voor DE derby van Nederland.
Come on Vites!
Dan ben je fanatieker dan ik. Ik verwacht vooraf gewoon weinig vandaag.quote:Op zondag 16 april 2023 12:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kon ook al de hele week niet slapen, zo gespannen voor deze veldslag!
Waarom ben jij niet in het stadion?quote:Op zondag 16 april 2023 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dan ben je fanatieker dan ik. Ik verwacht vooraf gewoon weinig vandaag.
Rijdt gewoon nog even door naar Sittard straks.quote:Op zondag 16 april 2023 12:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel vreselijk dat Leo Driessen deze pot doet.
Aan de andere, positieve, kant: we hebben later vandaag geen last meer van hem
Omdat ik altijd gezworen heb daarheen te gaan tot we een keer zouden winnen. Dat is gebeurd en dus gun ik mijn plekje aan een ander. Ik heb gewoon geen zin meer om om 8 uur s'ochtends hier weg te moeten en met wat geluk s'avonds om 10 uur thuis te zijn omdat er weer eens rellen buiten het stadion waren...quote:Op zondag 16 april 2023 12:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in het stadion?
Dat vinden ze letterlijk alleen in nijmegen. Vitesse is verder in alles groter.quote:
Ik voorspel dat van Seumeren weer verhaal gaat halen in de kleedkamer vandaag.quote:Op zondag 16 april 2023 08:51 schreef Paul het volgende:
Ik heb gestemd op nec-vit (je weet derby) en Utr-Twe (hebben laatste jaren veel ruzie met elkaar)
quote:Op zondag 16 april 2023 12:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik voorspel dat van Seumeren weer verhaal gaat halen in de kleedkamer vandaag.
Echt bizar ja, alles mag ineens weerquote:Op zondag 16 april 2023 12:38 schreef De_Kraam het volgende:
Jochem Kampbewaker, trek eens een kaart.
messchien zonder kaarten minder aanstekersquote:Op zondag 16 april 2023 12:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Echt bizar ja, alles mag ineens weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |