Mss leren die mongolen het dan een keer, maar gezien de resultaten uit het verleden ben ik daar bang voor.quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 20:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Beker pis gaat er nog steeds gedeeltelijk doorheen.
Stond nu? 9 maanden SV op ofzo met de nieuwe regels?
anders stel je seuntjens niet opquote:Op zondag 9 april 2023 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
RKC lijkt te komen voetballen.
Wat fijn
Hey, zolang ze denken van wel, doen wij alsof we niet gaanquote:Op zondag 9 april 2023 20:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mss leren die mongolen het dan een keer, maar gezien de resultaten uit het verleden ben ik daar bang voor.
[..]want een stadion verbod helpt in Nederland, of wordt überhaupt nageleefd
rule 34 op post 34...quote:
Vroeg je zusje gister ook, hueheuheuhequote:
verzamel jij ze ook?quote:Op zondag 9 april 2023 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hey, zolang ze denken van wel, doen wij alsof we niet gaan
Meldplicht, lekker ff een paar uur koffie drinken bij Oom Agent elke weekquote:Op zondag 9 april 2023 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hey, zolang ze denken van wel, doen wij alsof we niet gaan
stop hiermeequote:Op zondag 9 april 2023 20:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Meldplicht, lekker ff een paar uur koffie drinken bij Oom Agent elke week
Mja en dan op een moment zit je daar met zoveel man dat het een gezellig uitje wordt...quote:Op zondag 9 april 2023 20:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Meldplicht, lekker ff een paar uur koffie drinken bij Oom Agent elke week
die komt er welquote:Op zondag 9 april 2023 20:14 schreef snabbi het volgende:
wel fijn dat Pax gewoon elke keer die bal inpompt
Zie, elk nadeel hep z'n voordeel, dit, datquote:Op zondag 9 april 2023 20:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja en dan op een moment zit je daar met zoveel man dat het een gezellig uitje wordt...
ken hem alleen van football managerquote:Op zondag 9 april 2023 20:15 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Goede speler, misschien wat voor Feyenoord.
Mooi gesprokenquote:Op zondag 9 april 2023 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
die aansteker gooier zouden ze echt helemaal kapoet moeten maken vuile tering tieves mongool
heet jij kevin, klaas?quote:Op zondag 9 april 2023 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
die aansteker gooier zouden ze echt helemaal kapoet moeten maken vuile tering tieves mongool
En zo is 'tquote:Op zondag 9 april 2023 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Wieffer daarintegen is het niet helemaal. Was ook wel te verwachten, helemaal door het intensive speelschema. Hopelijk kan ie er een beetje snel af en hoeft het vandaag niet tot het gaatje allemaal.quote:Op zondag 9 april 2023 20:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Onze buitenspelers zijn wel ok vandaag.
Hoe denk jij over de palen?quote:Op zondag 9 april 2023 20:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wieffer daarintegen is het niet helemaal. Was ook wel te verwachten, helemaal door het intensive speelschema. Hopelijk kan ie er een beetje snel af en hoeft het vandaag niet tot het gaatje allemaal.
sinds de interland speelt ie niet meer geweldig.quote:Op zondag 9 april 2023 20:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wieffer daarintegen is het niet helemaal. Was ook wel te verwachten, helemaal door het intensive speelschema. Hopelijk kan ie er een beetje snel af en hoeft het vandaag niet tot het gaatje allemaal.
Ja die leren het dus niet, en dan pak je daar dus de rest mee en de club.quote:Op zondag 9 april 2023 20:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mss leren die mongolen het dan een keer, maar gezien de resultaten uit het verleden ben ik daar bang voor.
[..]want een stadion verbod helpt in Nederland, of wordt überhaupt nageleefd
Het is alleen vies als je het goed doetquote:Op zondag 9 april 2023 20:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Must...resist...urge...for...dirty...jokes
quote:Op zondag 9 april 2023 20:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Must...resist...urge...for...dirty...jokes
En als je niets doet krijg je steeds zwaardere straffen vanuit de knvb, met op een gegeven moment punten aftrek. Wil je dat?quote:Op zondag 9 april 2023 20:21 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ja die leren het dus niet, en dan pak je daar dus de rest mee en de club.
Hoe wil je puntenaftrek krijgen in het bekertoernooi dan?quote:Op zondag 9 april 2023 20:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En als je niets doet krijg je steeds zwaardere straffen vanuit de knvb, met op een gegeven moment punten aftrek. Wil je dat?
Ah, soz, verkeerd begrepen danquote:Op zondag 9 april 2023 20:23 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Hoe wil je puntenaftrek krijgen in het bekertoernooi dan?
Die netten zijn prima hoor, reageerde vooral op het uitsluiten in het bekertoernooi .
Ze moeten vooral gewoon wat vaker Klaas bellen voor adviesquote:Op zondag 9 april 2023 20:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, soz, verkeerd begrepen dan
En heel simpel; knvb. Wanneer heb je die lui voor het laatst op logische beslissingen betrapt?
quote:Op zondag 9 april 2023 20:25 schreef bbuddybb het volgende:
Van een speler van tien miljoen verwacht ik in balbezit meer.:{
@belklaasoverallesquote:Op zondag 9 april 2023 20:26 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ze moeten vooral gewoon wat vaker Klaas bellen voor advies
Zelden dat Feyenoord een makkelijke wedstrijd heeftquote:Op zondag 9 april 2023 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik wist wel dat het niet makkelijk zou worden. 😡
In 020 juichen zequote:Op zondag 9 april 2023 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik wist wel dat het niet makkelijk zou worden. 😡
Oh ik dacht uit open spelquote:Op zondag 9 april 2023 20:28 schreef snabbi het volgende:
aiai.. wat een mooie kans, uit een corner ook
Meteen RKC uit alle competities werenquote:Op zondag 9 april 2023 20:29 schreef Wicky15 het volgende:
GODVERDOMME WIE HEEFT ER EEN AANSTEKER GEGOOID
Nee de KNVB is geen baken van helderheid en consistentiequote:Op zondag 9 april 2023 20:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, soz, verkeerd begrepen dan
En heel simpel; knvb. Wanneer heb je die lui voor het laatst op logische beslissingen betrapt?
Blijft beter worden dit goudklompje!quote:Op zondag 9 april 2023 20:31 schreef Kerftminister het volgende:
Zonde dat Santi deze niet kon omzetten. Geniale kap weer.
100 miljoenmiljard.quote:Op zondag 9 april 2023 20:31 schreef Kerftminister het volgende:
Zonde dat Santi deze niet kon omzetten. Geniale kap weer.
Wat geven we die vriendin van Santi?quote:Op zondag 9 april 2023 20:33 schreef aTypisch het volgende:
santi en slot allebei 4 miljoen per jaar geven
en een eigen woontoren in feyenoord city
vies dikzakquote:
we hebben er zelfs aparte amateurtakken voorquote:Op zondag 9 april 2023 20:36 schreef BaksteenMongool het volgende:
belachelijk dat we religie mixen met sport in Nederland.
ik heb het niett over de pizza maar over die dikke pijlengooierquote:
Heeft wel een leuke jonge vriendinquote:Op zondag 9 april 2023 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb het niett over de pizza maar over die dikke pijlengooier
pizza is wel lekker op zijn tijd
Aansteker hequote:Op zondag 9 april 2023 20:39 schreef snabbi het volgende:
wat gebeurde er eig met wieffer bij die 1-0 dat ie bebloed was?
ja die wacht op de erfenisquote:
quote:Op zondag 9 april 2023 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja die wacht op de erfenis
en als die gast die pizzaas blijft eten kan dat misschien nooit lang duren
Net zo goed belachelijk.quote:Op zondag 9 april 2023 20:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
we hebben er zelfs aparte amateurtakken voor
quote:Op zondag 9 april 2023 20:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Raar commentaar van Schildkamp.Had alle schijn van buitenspel.
Zag laatst ook een turk in de sportschool. Denk dat ie dönner wilde wordenquote:Op zondag 9 april 2023 20:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Bedankt maar heb al paar uur geleden shoarma gegeten
quote:Op zondag 9 april 2023 20:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zag laatst ook een turk in de sportschool. Denk dat ie dönner wilde worden
Schaam jequote:
Nope, dat is het niet (niet dat ik het ontkenquote:Op zondag 9 april 2023 20:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
[..]
Niet mijn probleem dat jullie vies oud zijn
quote:Op zondag 9 april 2023 20:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, dat is het niet (niet dat ik het ontken). Rijnmond speelt 'm wel eens
Misschien eens een wedstrijd in de Kuip meepikken?quote:Op zondag 9 april 2023 20:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
[..]
Niet mijn probleem dat jullie vies oud zijn
Heb je gelijk in, al veul te lang niet meer geweest.quote:Op zondag 9 april 2023 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien eens een wedstrijd in de Kuip meepikken?
Sfeertje hoor.
Sorryquote:Op zondag 9 april 2023 20:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een (leuke) grap maakte, like ingetrokken.
Stuk makkelijker mee te zingen dan met tekst.quote:Op zondag 9 april 2023 20:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]![]()
Was niet bekend met dat ''JALALAL ALALALALA''
vakkie z dusquote:Op zondag 9 april 2023 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stuk makkelijker mee te zingen dan met tekst.
Speciaal voor het gehandicaptenvak gedaan
quote:Op zondag 9 april 2023 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stuk makkelijker mee te zingen dan met tekst.
Speciaal voor het gehandicaptenvak gedaan
Je dart-skills oefenen op het net?quote:Op zondag 9 april 2023 20:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]![]()
Moet ik daar maar kaarten voor regelen
Ho zeg dit werd goed verdedigd.quote:Op zondag 9 april 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft die Szymanski een soort bijziendheid ofzo, dat ie alleen maar van 30 meter kan scoren maar van dichtbij alles mist
Bullaude heeft zijn kans woensdag laten liggen.quote:Op zondag 9 april 2023 20:49 schreef Pistolero het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Szymanski is toch redelijk matig bezig de laatste weken.
Tijd voor Bullaude.
er lag iemand voor hequote:Op zondag 9 april 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft die Szymanski een soort bijziendheid ofzo, dat ie alleen maar van 30 meter kan scoren maar van dichtbij alles mist
In de kleine ruimte is het maar matig.quote:Op zondag 9 april 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vind 10 miljoen ook wel wat teveel voor hem.quote:Op zondag 9 april 2023 20:49 schreef Pistolero het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Szymanski is toch redelijk matig bezig de laatste weken.
Tijd voor Bullaude.
het gaat ook om de balbehandeling net daarvoor waarin die knullig verliest. Dan pakt ie hem weer op, en daar moet gewoon meer mee gebeuren als je de duurste aankoopspeler zou moeten zijn.quote:Op zondag 9 april 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ho zeg dit werd goed verdedigd.
Jij snapt er echt geen klote vanquote:Op zondag 9 april 2023 20:49 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
In de kleine ruimte is het maar matig.
Voor tien miljoen zijn er wel betere nummers 10 te vinden.
In die 22 minuten toen alles rond die wedstrijd al totaal verrot was ja?quote:Op zondag 9 april 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bullaude heeft zijn kans woensdag laten liggen.
Ja.quote:Op zondag 9 april 2023 20:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In die 22 minuten toen alles rond die wedstrijd al totaal verrot was ja?
Maar jij bent dus van mening dat Feijenoord 10 miljoen moet overmaken voor Szymanski?quote:Op zondag 9 april 2023 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja.
2 goede invalbeurten gehad.
Gewoon een goal nodig.quote:Op zondag 9 april 2023 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Tatort is zoveel minder sinds zijn blessure, dat heeft echt veel tijd nodig.
Denk 't wel jaquote:Op zondag 9 april 2023 20:52 schreef hhh38 het volgende:
Was die 3e goal van Hartman?
Santi verdient in ieder geval een goal
Ja officieel.quote:Op zondag 9 april 2023 20:52 schreef hhh38 het volgende:
Was die 3e goal van Hartman?
Santi verdient in ieder geval een goal
Ja dat sowiesoquote:Op zondag 9 april 2023 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
Denk dat ik liever palen in beeld heb dan dat beeld vanaf de maan geschoten zoals bij de klassieker.
Wel heel belangrijk in het drukzetten. Voetballend vind ik hem ook minder dan eerder dit seizoenquote:Op zondag 9 april 2023 20:49 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
In de kleine ruimte is het maar matig.
Voor tien miljoen zijn er wel betere nummers 10 te vinden.
100%.quote:Op zondag 9 april 2023 20:52 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Maar jij bent dus van mening dat Feijenoord 10 miljoen moet overmaken voor Szymanski?
bakkes, ouwequote:
Precies.quote:Op zondag 9 april 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
100%.
Verkoop je over een seizoen voor 20M+ door naar de Serie A
Om nog maar te zwijgen hoeveel waarde hij voor Santi heeft met al dat loopwerk
quote:Op zondag 9 april 2023 15:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb geen goed voorgevoel voor vanavond.
quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 17:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat weer een moeizaam klotepotje worden ja. Hopelijk weer eens binnen een kwartier voor
Nee.quote:
Tegen een muur lullen genot.quote:Op zondag 9 april 2023 20:39 schreef Zipportal het volgende:
@:de_kraam zit liever in het andere topic. Leuke rubriek.
Het valt mij wel op dat deze 3 users dit elke wedstrijd doen.quote:Op zondag 9 april 2023 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
3-0 voor.
[ afbeelding ]
Vast ongevaccineerden.quote:Op zondag 9 april 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het valt mij wel op dat deze 3 users dit elke wedstrijd doen.
Zal de kampioenstress wel zijn.
Waarom Tokkie, omdat ie een tattoo heeft? Als je Hartman hoort praten is het allesbehalve een tokkie. Maar goed, simpeleziel pietje puk zegt ditquote:Op zondag 9 april 2023 20:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Geef hem gewoon aan Santi in plaats van tokkie Hartman.
Ik had dat vooroordeel ook wel tbh maar hij is oprecht een leuke gozer (en allesbehalve een tokkie inderdaad)quote:Op zondag 9 april 2023 20:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom Tokkie, omdat ie een tattoo heeft? Als je Hartman hoort praten is het allesbehalve een tokkie. Maar goed, simpeleziel pietje puk zegt dit
Zou best lekker zijn voor z’n transfereerde, als je gewoon nog effe topscorer van de eredivisie wordtquote:
Santi moet blijvenquote:Op zondag 9 april 2023 21:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou best lekker zijn voor z’n transfereerde, als je gewoon nog effe topscorer van de eredivisie wordt
Precies, hartstikke leuk joch dat prima uit zijn woorden komt.quote:Op zondag 9 april 2023 20:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom Tokkie, omdat ie een tattoo heeft? Als je Hartman hoort praten is het allesbehalve een tokkie. Maar goed, simpeleziel pietje puk zegt dit
Puur eigenbelang, maar hoop dat we bij een uitwedstrijd kampioen worden.quote:Op zondag 9 april 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
psV ajax hopelijk een gelijkspel
dan is het klaar
is die alweer wedstrijd-fit ?quote:Op zondag 9 april 2023 21:07 schreef snabbi het volgende:
geertje rust geven en bijlow brengen.. mag die ook weer even wat wedstrijdritme pakken
quote:Op zondag 9 april 2023 21:07 schreef snabbi het volgende:
geertje rust geven en bijlow brengen.. mag die ook weer even wat wedstrijdritme pakken
Heb het niet over z’n transfereerde voor verkoop deze zomer 😎quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:59 schreef De_Pel het volgende:
Overigens wordt er dus net een stel kinderen in elkaar getimmerd door PEC supporters met bivakmutsen en stalen buizen.
Maar nee, misdragende supporters, dat is echt een Feyenoord-probleem…
Altijd weer die Feyenoord-tokkiesquote:Lhbti-jongeren belaagd tijdens bijeenkomst in Eindhoven, belangenorganisatie verdenkt PSV-supporters
dat hele elftal van rkc ook zo lijkt hetquote:Op zondag 9 april 2023 21:12 schreef snabbi het volgende:
[..]
die is pas net weer aan het trainen toch?
“Dirk Kuyt stapt op na tegenvallende resultaten, aanvoerder Jetro Willems spreekt van ‘teleurstellende periode voor spelers en fans’ “quote:Op zondag 9 april 2023 21:14 schreef bbuddybb het volgende:
Dat Feyenoord dit soort voetbal speelt.![]()
Ik zal ongetwijfeld zo wakker worden met TT op 819 waarop te zien is dat we zesde staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |