quote:Op zondag 9 april 2023 15:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb geen goed voorgevoel voor vanavond.
quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 17:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat weer een moeizaam klotepotje worden ja. Hopelijk weer eens binnen een kwartier voor
Nee.quote:
Tegen een muur lullen genot.quote:Op zondag 9 april 2023 20:39 schreef Zipportal het volgende:
@:de_kraam zit liever in het andere topic. Leuke rubriek.
Het valt mij wel op dat deze 3 users dit elke wedstrijd doen.quote:Op zondag 9 april 2023 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
3-0 voor.
[ afbeelding ]
Vast ongevaccineerden.quote:Op zondag 9 april 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het valt mij wel op dat deze 3 users dit elke wedstrijd doen.
Zal de kampioenstress wel zijn.
Waarom Tokkie, omdat ie een tattoo heeft? Als je Hartman hoort praten is het allesbehalve een tokkie. Maar goed, simpeleziel pietje puk zegt ditquote:Op zondag 9 april 2023 20:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Geef hem gewoon aan Santi in plaats van tokkie Hartman.
Ik had dat vooroordeel ook wel tbh maar hij is oprecht een leuke gozer (en allesbehalve een tokkie inderdaad)quote:Op zondag 9 april 2023 20:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom Tokkie, omdat ie een tattoo heeft? Als je Hartman hoort praten is het allesbehalve een tokkie. Maar goed, simpeleziel pietje puk zegt dit
Zou best lekker zijn voor z’n transfereerde, als je gewoon nog effe topscorer van de eredivisie wordtquote:
Santi moet blijvenquote:Op zondag 9 april 2023 21:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou best lekker zijn voor z’n transfereerde, als je gewoon nog effe topscorer van de eredivisie wordt
Precies, hartstikke leuk joch dat prima uit zijn woorden komt.quote:Op zondag 9 april 2023 20:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom Tokkie, omdat ie een tattoo heeft? Als je Hartman hoort praten is het allesbehalve een tokkie. Maar goed, simpeleziel pietje puk zegt dit
Puur eigenbelang, maar hoop dat we bij een uitwedstrijd kampioen worden.quote:Op zondag 9 april 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
psV ajax hopelijk een gelijkspel
dan is het klaar
is die alweer wedstrijd-fit ?quote:Op zondag 9 april 2023 21:07 schreef snabbi het volgende:
geertje rust geven en bijlow brengen.. mag die ook weer even wat wedstrijdritme pakken
quote:Op zondag 9 april 2023 21:07 schreef snabbi het volgende:
geertje rust geven en bijlow brengen.. mag die ook weer even wat wedstrijdritme pakken
Heb het niet over z’n transfereerde voor verkoop deze zomer 😎quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |