Nope, dat is het niet (niet dat ik het ontkenquote:Op zondag 9 april 2023 20:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
[..]
Niet mijn probleem dat jullie vies oud zijn
quote:Op zondag 9 april 2023 20:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, dat is het niet (niet dat ik het ontken). Rijnmond speelt 'm wel eens
Misschien eens een wedstrijd in de Kuip meepikken?quote:Op zondag 9 april 2023 20:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
[..]
Niet mijn probleem dat jullie vies oud zijn
Heb je gelijk in, al veul te lang niet meer geweest.quote:Op zondag 9 april 2023 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien eens een wedstrijd in de Kuip meepikken?
Sfeertje hoor.
Sorryquote:Op zondag 9 april 2023 20:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een (leuke) grap maakte, like ingetrokken.
Stuk makkelijker mee te zingen dan met tekst.quote:Op zondag 9 april 2023 20:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]![]()
Was niet bekend met dat ''JALALAL ALALALALA''
vakkie z dusquote:Op zondag 9 april 2023 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stuk makkelijker mee te zingen dan met tekst.
Speciaal voor het gehandicaptenvak gedaan
quote:Op zondag 9 april 2023 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stuk makkelijker mee te zingen dan met tekst.
Speciaal voor het gehandicaptenvak gedaan
Je dart-skills oefenen op het net?quote:Op zondag 9 april 2023 20:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]![]()
Moet ik daar maar kaarten voor regelen
Ho zeg dit werd goed verdedigd.quote:Op zondag 9 april 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft die Szymanski een soort bijziendheid ofzo, dat ie alleen maar van 30 meter kan scoren maar van dichtbij alles mist
Bullaude heeft zijn kans woensdag laten liggen.quote:Op zondag 9 april 2023 20:49 schreef Pistolero het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Szymanski is toch redelijk matig bezig de laatste weken.
Tijd voor Bullaude.
er lag iemand voor hequote:Op zondag 9 april 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft die Szymanski een soort bijziendheid ofzo, dat ie alleen maar van 30 meter kan scoren maar van dichtbij alles mist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |