Bij mij voorlopig Thomas op kop als Mol.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:29 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk ook niet dat Comfort de Mol is. Toos en Thomas zijn het meest verdacht.
Mijn gevoel zegt Thomas, maar ik kan geen enkel argument hiervoor geven. Van Toos heb ik een hele waslijst redenen waarom hij het kan zijn, maar de ervaring leert dat De Mol meestal niet zo eenvoudig te ontmaskeren is.quote:
En de oude door Lex Harding gebruikte Veronica tune van Andre Brasseur - The Kid…quote:Op dinsdag 11 april 2023 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vond het tot deze aflevering eigenlijk maar een matig seizoen, maar dit was weer als vanouds.
Met een Push - Universal Nation remix tijdens de bingo/dierentuin opdracht.
Een rood scherm staat gelijk aan naar huis moeten, in mijn ogen. Dat je daarna de kans krijgt terug te komen, staat daar los van. Ik vind de makers van de Vlaamse mol tot nu toe het programma te integer maken om daar mee te gaan spelen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:42 schreef trui het volgende:
Ze hebben volgens mij nooit gezegd dat de mol geen rood scherm kan krijgen, alleen dat de mol nooit naar huis hoeft.
Nee. Alleen in een Duitse mol ooit.quote:Het is in het seizoen met Elisabeth ook eens gebeurd, las ik ergens?
Ja, dat is eigenlijk juist het toffequote:Op woensdag 12 april 2023 06:59 schreef Steve het volgende:
Maar goed, daar denken we hier allemaal anders over.![]()
Ik ben fan van Lieselot. Ik zag in het vorige topic wat denigrerende opmerkingen over haar langskomen, maar dat is w.m.b. onterecht. Het gaat er in De Mol niet om dat je de grootste durfal of sportieveling bent. Het gaat er om dat je er achter komt wie de mol is.quote:Op woensdag 12 april 2023 08:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Vond de acties van Lieselot rond de pasvragen wel verdacht overigens, dat aansturen op ze "oppakken en weggooien". Door de programmamakers wordt ook telkens terug gegaan naar haar besluit om voor de vrijstelling te gaan in aflevering 1 en dat ze daardoor "nooit meer voor een vrijstelling/jokers wil gaan" maar dat is wel een makkelijke dekmantel natuurlijk.
de slippers die hij kwijt was?quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:02 schreef Jockari het volgende:
Op Facebook opperde iemand de opmerking, dat Lancelot op een moment slippers aan heeft van het merk Birkenstock van het type ... Arizona...
omg jaquote:Op dinsdag 11 april 2023 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Met een Push - Universal Nation remix tijdens de bingo/dierentuin opdracht.
haha ja dat was wel een momentjequote:
Nee, Toos vult het nummer van Thomas verkeerd in.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:19 schreef Steve het volgende:
en vult hij (als ik het goed gezien heb?) Toos' nummer verkeerd in
Ah, verkeerd gekeken/onthouden.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, Toos vult het nummer van Thomas verkeerd in.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:19 schreef Steve het volgende:
In de dierentuin geeft hij meermaals een verkeerd antwoord, of probeert naar een verkeerd antwoord te sturen door verkeerde antwoorden te opperen (wat ook niet steeds lukt, Ruben speelt daar goed).
Was ook mijn redenering ja. Ook nadat hij de blinddoek af heeft gedaan hij als eerste gaat handelen. Leek mij op een mol die per se in een bepaalde positie wil komen en daar zijn best voor doet.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:19 schreef Steve het volgende:
Ik heb de aflevering nog eens teruggekeken en ga denk ik de Thomas-tunnel in. Bij de eerste opdracht is hij degene die dat pad goed weet te bewandelen uiteindelijk (wist hij waar te gaan staan?)
Zit hier ook in dubio. Toos of Ruben er uit.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:09 schreef Tijn het volgende:
Ik kan niet wachten op de volgende afleveringHet zou goed zijn voor mij als Toos eruit gaat, want dan kan ik weer logisch nadenken
Maar als ik zou moeten gokken, denk ik dat Ruben het niet gaat redden komende zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |