abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208739730
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 17:29 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk ook niet dat Comfort de Mol is. Toos en Thomas zijn het meest verdacht.
Bij mij voorlopig Thomas op kop als Mol.
pi_208740192
Bij mij ook, Toos of Thomas. En wat betreft Comfort, ik krijg sterk de indruk dat ze nu juist een stuk meer verdacht wordt dan voorheen...
Ik geloof het echt niet. Ik zie deze makers echt niet de betrouwbaarheid van hun programma opofferen door de Mol een rood scherm te geven.
  dinsdag 11 april 2023 @ 19:41:46 #153
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_208740320
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:35 schreef Legoblokje het volgende:

Bij mij ook, Toos of Thomas.
Mijn gevoel zegt Thomas, maar ik kan geen enkel argument hiervoor geven. Van Toos heb ik een hele waslijst redenen waarom hij het kan zijn, maar de ervaring leert dat De Mol meestal niet zo eenvoudig te ontmaskeren is.
  dinsdag 11 april 2023 @ 19:42:47 #154
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208740344
Ze hebben volgens mij nooit gezegd dat de mol geen rood scherm kan krijgen, alleen dat de mol nooit naar huis hoeft. Het is in het seizoen met Elisabeth ook eens gebeurd, las ik ergens?
in de haak.
pi_208741846
Geweldige aflevering opnieuw _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 11 april 2023 @ 21:47:14 #156
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_208742368
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 21:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Geweldige aflevering opnieuw _O_
Beste tot nu toe _O_
pi_208743352
Ik vond het tot deze aflevering eigenlijk maar een matig seizoen, maar dit was weer als vanouds _O_.

Met een Push - Universal Nation remix tijdens de bingo/dierentuin opdracht O+.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 11 april 2023 @ 23:27:56 #158
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208743364
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vond het tot deze aflevering eigenlijk maar een matig seizoen, maar dit was weer als vanouds _O_.

En de oude door Lex Harding gebruikte Veronica tune van Andre Brasseur - The Kid…

woensdag 12 april 2023 @ 06:59:12 #159
88233 Steve
Still the best.
pi_208744000
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:42 schreef trui het volgende:
Ze hebben volgens mij nooit gezegd dat de mol geen rood scherm kan krijgen, alleen dat de mol nooit naar huis hoeft.
Een rood scherm staat gelijk aan naar huis moeten, in mijn ogen. Dat je daarna de kans krijgt terug te komen, staat daar los van. Ik vind de makers van de Vlaamse mol tot nu toe het programma te integer maken om daar mee te gaan spelen.

Maar goed, daar denken we hier allemaal anders over. :P

quote:
Het is in het seizoen met Elisabeth ook eens gebeurd, las ik ergens?
Nee. Alleen in een Duitse mol ooit.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Moderator woensdag 12 april 2023 @ 08:27:08 #160
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_208744386
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2023 06:59 schreef Steve het volgende:
Maar goed, daar denken we hier allemaal anders over. :P

Ja, dat is eigenlijk juist het toffe O+ Een deel is er heilig van overtuigd dat het niet kan, een deel denkt misschien wel.

Uiteindelijk zal Commy niet de Mol zijn, maar worden we niet volledig bevestigd dat ze het nóóit met de Mol zouden doen waardoor de volgende keer die discussie weer ontvlamd :D

En als Commy wel de Mol is, kon dít scenario blijkbaar wel maar is het volgende scenario nét anders waardoor we weer van voor af aan kunnen discussieren _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_208744465
Mooi dilemma ja, je weet als kijker én als deelnemer nooit wat het rode scherm nu echt te betekenen heeft.

Vond de acties van Lieselot rond de pasvragen wel verdacht overigens, dat aansturen op ze "oppakken en weggooien". Door de programmamakers wordt ook telkens terug gegaan naar haar besluit om voor de vrijstelling te gaan in aflevering 1 en dat ze daardoor "nooit meer voor een vrijstelling/jokers wil gaan" maar dat is wel een makkelijke dekmantel natuurlijk.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 12 april 2023 @ 11:58:15 #162
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208746611
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 08:39 schreef Jor_Dii het volgende:

Vond de acties van Lieselot rond de pasvragen wel verdacht overigens, dat aansturen op ze "oppakken en weggooien". Door de programmamakers wordt ook telkens terug gegaan naar haar besluit om voor de vrijstelling te gaan in aflevering 1 en dat ze daardoor "nooit meer voor een vrijstelling/jokers wil gaan" maar dat is wel een makkelijke dekmantel natuurlijk.
Ik ben fan van Lieselot. Ik zag in het vorige topic wat denigrerende opmerkingen over haar langskomen, maar dat is w.m.b. onterecht. Het gaat er in De Mol niet om dat je de grootste durfal of sportieveling bent. Het gaat er om dat je er achter komt wie de mol is.

Maareh... Lieselot heeft m.i. wel een beetje te veel bijgedragen aan de pot om de mol nog te kunnen zijn. Mede door haar principiële gedrag en het feit dat de andere kandidaten in haar bijzijn blijkbaar ook niet meer voor een vrijstelling of pasvragen durven gaan. Alhoewel je daar bij Toos een kanttekening bij moet zetten natuurlijk. Als hij de mol is, hield hij slechts de 'schade' beperkt toen bleek dat Lieselot er echt geen een ging nemen.
Maar ook in de trein bijvoorbeeld probeerde Lieselot te vertellen dat de Britse koningin om een andere tijd overleden was, alleen werd ze door de rest genegeerd.

Dus hoezo slechte kandidaat? Ze heeft misschien wel meer opgebracht dan de rest bij elkaar. :D Maar de mol is ze niet, imo. Hoop wel dat ze ver komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 12-04-2023 16:33:36 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 april 2023 @ 16:53:14 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_208749976
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 14:02 schreef Jockari het volgende:
Op Facebook opperde iemand de opmerking, dat Lancelot op een moment slippers aan heeft van het merk Birkenstock van het type ... Arizona...
de slippers die hij kwijt was? _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 april 2023 @ 16:54:04 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_208749985
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:

omg ja
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_208750315
Wij kijken ook. Erg leuk programma.
Back to the future O+ De Delorean O+

Ik denk niet dat Comfort de mol is maar het is niet uitgesloten.

Ik denk Lancelot of Lieselot.
Hoewel, Toos…

Ben er nog niet uit ;)
  woensdag 12 april 2023 @ 20:31:57 #166
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208753079
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 16:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]
de slippers die hij kwijt was? _O-
haha ja dat was wel een momentje :D . Volgens mij heeft Gilles van Bouwel veel lol gehad.
in de haak.
pi_208754754
Voor mij is er geen enkel scenario te bedenken waarin de Mol het rode scherm zou krijgen. Er zijn wat theorieën genoemd in dit topic, maar bij al die theorieën denk ik steeds "dan is het vooropgezet dat de Mol een rood scherm zou krijgen". Dat zou voor mij echt heel erg matig zijn en serieus het programma schaden, dan zijn de kandidaten helemaal verkeerd ingelicht en dat past echt totaal niet bij de integriteit die de makers normaal juist zeer hoog in het vaandel hebben staan. Tot nu stond Commy zeker op mijn lijstje, maar nu absoluut niet meer.

Voor mij alle ballen op Toos nu. Dit was de eerste aflevering dat ik hem minder verdacht vond, maar dat kan een keer. Verder best veel verdachte acties gezien van zijn kant.

Lieselot is mij veel te passief en zet zich te vaak buitenspel in deelopdrachten die te ver van het daadwerkelijke spel af staan. Al is ze wel vrij sturend geweest bij de vrijstellingen in het motel en de pasvragen deze week, maar aan de andere kant ging niemand met haar mee en legde ze zich daar direct bij neer.

Ruben is mij teveel met zichzelf bezig waardoor hij zichzelf ook te verdacht maakt bij anderen.

Lancelot heb ik afgeschreven puur en alleen omdat hij nu geen pasvraag pakte, 5k is veel te veel geld om in te pot te brengen en een pasvraag pakken is zo eenvoudig te verdedigen.

Thomas zou kunnen, maar ik weet niet zo goed wat hij nou eigenlijk verkeerd heeft gedaan. Alleen "these beats" maar om ergens overheen te lezen in the heat of the moment is zo gek nog niet en verder kan ik me niet veel geks van hem voor de geest halen.
pi_208754812
Iemand trouwens de code op Toos z'n rug opgevallen? WIMN7, viel mij gelijk op als Wie Is Mol nummer 7 of iets in die trant. Jammer dat dit seizoen 8 sinds de terugkeer en seizoen 11 in totaal is :+

Seizoen 7 was het Elisabet, die was arts, Commy ook, dus toch Commy? :P
  woensdag 12 april 2023 @ 23:19:30 #169
88233 Steve
Still the best.
pi_208755092
Ik heb de aflevering nog eens teruggekeken en ga denk ik de Thomas-tunnel in. Bij de eerste opdracht is hij degene die dat pad goed weet te bewandelen uiteindelijk (wist hij waar te gaan staan?) en vult hij (als ik het goed gezien heb?) Toos' nummer verkeerd in, zodat Lancelot en Lieselot sowieso al de kans krijgen die pasvragen te pakken. Wat ze vervolgens niet doen. Die biecht van de mol past daar ook bij, dat 'ie baalt dat de groep steeds niet voor vrijstellingen/geld gaat.

In de dierentuin geeft hij meermaals een verkeerd antwoord, of probeert naar een verkeerd antwoord te sturen door verkeerde antwoorden te opperen (wat ook niet steeds lukt, Ruben speelt daar goed).

Bij de test-opdracht krijgen in de eerste ronde alleen Thomas, Leila en Comfort hun scherm te zien. De mol, de eennalaatste en de laatste? Hij is ook de eerste om het gesprek naar 'niet helpen' te sturen.

Zou de vorige afleveringen nog eens terug moeten kijken. Misschien probeer ik ook gewoon alles wat Thomas doet verdacht te vinden door m'n tunnelvisie. :D Vind het lastig, voor anderen is ook vanalles te zeggen.

Wat een heerlijk programma blijft het ook. O+ Zit prachtig in elkaar, leuke authentieke mensen en zo leuk om iedereens theorieën te lezen. Zo 'leeft' een programma echt. Complimenten voor de makers dat ze zoveel aandacht aan alle details schenken.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 12 april 2023 @ 23:42:24 #170
12221 Tijn