https://nos.nl/artikel/24(...)s-cruciaal-voorbeeldquote:"What the fuck ben jij fucking racistisch! Doe even normaal!" Gravin Eloise van Oranje krijgt op sociale media veel bijval voor haar actie in een sociaal experiment van een nieuw programma van omroep PowNed.
Verschillende keren werd er met een verborgen camera op een terras in Amsterdam een zeer racistisch gesprek opgevoerd door twee programmamakers en actrice Noël van Kleef. Op een bepaald moment zat toevallig, zo stellen de programmamakers, ook de gravin op het terras met haar vrienden mee te luisteren naar het gesprek
Het ziet er in mijn ogen vreselijk slecht geacteerd uit. Vooral die mannen kunnen niet goed acteren.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:19 schreef Guanabana het volgende:
Ben ik nou zo naïef dat ik denk dat dat inderdaad gewoon toeval is?
Die vrouw ook niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ziet er in mijn ogen vreselijk slecht geacteerd uit. Vooral die mannen kunnen niet goed acteren.
Die mannen zijn toch ook de acteurs…quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ziet er in mijn ogen vreselijk slecht geacteerd uit. Vooral die mannen kunnen niet goed acteren.
Dus?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:03 schreef maily het volgende:
[..]
Die vrouw ook niet.
Je zit serieus zo op een terras zo'n gesprek te voeren en die zgn vriendin geeft geen krimp.
En toevallig zit onze gravinfluencer daar ook en alles af te luisteren.
En het hele gesprek werd van begin af aan gefilmd. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:03 schreef maily het volgende:
Die vrouw ook niet.
Je zit serieus zo op een terras zo'n gesprek te voeren en die zgn vriendin geeft geen krimp.
En toevallig zit onze gravinfluencer daar ook en alles af te luisteren.
Dus het is in scene gezet om te kijken of Eloise ging reageren op de opmerking?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:05 schreef mootie het volgende:
Dus?
Het gaat om de reactie van Eloise, of die authentiek is, niet of de acteurs wel of niet goed acteren.
En dat Eloise daar toevallig op dat terras zat dat geloof ik dus wel.quote:Gravin Eloise (20) is binnenkort te zien in het programma 'In Your Face', waarin wordt getest hoe 'sociaal' Nederland is. In een fragment van de aflevering is te zien hoe Eloise, die dan nog niet weet dat ze gefilmd wordt door verborgen camera's, ingrijpt tijdens een vermeend racistisch gesprek.
"What the fuck ben jij fucking racistisch! Doe even normaal!" Gravin Eloise van Oranje krijgt op sociale media veel bijval voor haar actie in een sociaal experiment van een nieuw programma van omroep PowNed.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus het is in scene gezet om te kijken of Eloise ging reageren op de opmerking?
Ik snap het concept prima. Ik geloof gewoon niet dat dit toeval was.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:18 schreef Guanabana het volgende:
Snappen mensen het concept niet van een verborgen cameraprogramma
En als het een andere BN'er was geweest ook niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik snap het concept prima. Ik geloof gewoon niet dat dit toeval was.
Pfff daar trapt toch niemand in. Zo'n goede actrice is Eloise nu ook weer niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)s-cruciaal-voorbeeld
Nou zeg. Wát een toeval.
Het is de elite die dit in scene heeft gezet zodat Klaus Schwab en zijn volgelingen er weer even wat minder slecht opstaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik snap het concept prima. Ik geloof gewoon niet dat dit toeval was.
Die anderen ook niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Pfff daar trapt toch niemand in. Zo'n goede actrice is Eloise nu ook weer niet.
Ja, en ze zien dus Eloise op een terras zitten, gaan 2 powned medewerkers bij zitten, en tegelijk 4 camera's opstellen...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En als het een andere BN'er was geweest ook niet?
Bekende mensen zijn ook mensen die toevallig op een terras kunnen zitten.
Nee, ze weten dat er op dat terras regelmatig BN-ers zitten en stellen daar dus hun camera's op.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:28 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, en ze zien dus Eloise op een terras zitten, gaan 2 powned medewerkers bij zitten, en tegelijk 4 camera's opstellen...
En niemand heeft het door...
Ja hoor..
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit puur is opgezet om te laten zien hoe begaan leden en familie van het KH wel niet zijn ...
Ofwel imago oppoetsen.
Eloise is een goed uithangbord natuurlijk..
En BN-ers weten dat alles wat je doet mogelijk wordt vastgelegd.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ze weten dat er op dat terras regelmatig BN-ers zitten en stellen daar dus hun camera's op.
Ja, dat de gravinfluencer loopt te schelden met fucking dit fucking dat is een geweldig uithangbord....quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:28 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, en ze zien dus Eloise op een terras zitten, gaan 2 powned medewerkers bij zitten, en tegelijk 4 camera's opstellen...
En niemand heeft het door...
Ja hoor..
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit puur is opgezet om te laten zien hoe begaan leden en familie van het KH wel niet zijn ...
Ofwel imago oppoetsen.
Eloise is een goed uithangbord natuurlijk..
Zeg ik ook niet dat ze lid is, wel familie.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat de gravinfluencer loopt te schelden met fucking dit fucking dat is een geweldig uithangbord....
Niet dat ik me er druk om maak overigens, ik kan er wel om lachen, maar een uithangbord voor de koninklijke familie is het zeker niet.
Ze is overigens geen lid van het Koninklijk Huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |