quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:53 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Doe maar niet als jullie twee weg zijn ben ik hier nog maar in m'n eentje
quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:55 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Jij bent wel de man van de plaatjes hier he?
10 jaar geleden was dat nog wel leukquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Viergever
Vd. Hoorn
Vd. Marel
Zo'n defensie kan echt niet.
Ja en dan Viergever aanvoerder ook nogquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Viergever
Vd. Hoorn
Vd. Marel
Zo'n defensie kan echt niet.
Komende zomer gaan ze gewoon weer roepen dat ze de top-3 gaan aanvallenquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja en dan Viergever aanvoerder ook nog
Zolang Frans van Seumeren zijn spelers in ieder geval niet meer aanvaltquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komende zomer gaan ze gewoon weer roepen dat ze de top-3 gaan aanvallen
Ja die is ook diep gezonken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan heb ik Klaiber nog niet eens opgenoemd uit die defensie.
Wat lachwekkend eigenlijk.
Krijgen we deze quote weerquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komende zomer gaan ze gewoon weer roepen dat ze de top-3 gaan aanvallen
dit heeft Fransie 1x gezegd na een borreltjequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja logisch toch net zo als ze in Arnhem ooit schreeuwde kampioen te worden
Ja dat was mooi haha nu mogen ze hopen dat ze niet degraderen na vorig week nog in hun voortbestaan ernstig bedreigd te zijn geweest.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja logisch toch net zo als ze in Arnhem ooit schreeuwde kampioen te worden
Beerenlul schijnt weer eens een mega kans om zeep te hebben geholpen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:18 schreef BaksteenMongool het volgende:
Voor diegene die het interesseert: Nederland - Duitsland 0-1 (vrouwen)
Wel meer dan eentjequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beerenlul schijnt weer eens een mega kans om zeep te hebben geholpen.
Zie jij daar nog verandering in komen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Groningen is wel echt klaar als dit zo blijft.
De derby van het noorden kunnen we gaan begraven.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Groningen is wel echt klaar als dit zo blijft.
Nee hoor, Cambuur gaat mee naar de KKDquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De derby van het noorden kunnen we gaan begraven.
Kan Cambuur mooi weer promoveren in hun nieuwe stadion.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:58 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Nee hoor, Cambuur gaat mee naar de KKD
Ja leuk, maar dat is niet de derby van het noordenquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:58 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Nee hoor, Cambuur gaat mee naar de KKD
Wel het enige wat resteert helaasquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat is niet de derby van het noorden
Hoop het voor ze, heb niks tegen Cambuur.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kan Cambuur mooi weer promoveren in hun nieuwe stadion.
Als ons aller Emmen er maar in blijft @Zipportal @DombohetOlifantje1quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:05 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Wel het enige wat resteert helaas
Jammer dat Veendam er niet meer is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat is niet de derby van het noorden
Eens, denk dat Groningen het daar wel mee eens is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jammer dat Veendam er niet meer is.
Van mij mag Excelsior wel weer terug naar de KKD.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ons aller Emmen er maar in blijft @:zipportal @:DombohetOlifantje1
Hebben eind jaren 90 ook nog eerste divisie gespeeld toch?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Zo zonde van Groningen, ik weet nog dat ze kampioen werden van de eerste divisie in 1980 en na 43 jaar is het klaar.
Hij weet het al, dat komt niet meer goed.quote:
Gaat wel een spannend potje wordenquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:07 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Van mij mag Excelsior wel weer terug naar de KKD.
Overigens hoop ik dat Emmen de volgende wedstrijd wel verliest, die is namelijk tegen 'mijn' NEC
in 1998 ook nog gedegradeerd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Zo zonde van Groningen, ik weet nog dat ze kampioen werden van de eerste divisie in 1980 en na 43 jaar is het klaar.
Klopt ja, in '99 en ook nog in 2000.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hebben eind jaren 90 ook nog eerste divisie gespeeld toch?
Verdomd, dat heb ik blijkbaar verdrongen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hebben eind jaren 90 ook nog eerste divisie gespeeld toch?
Ik kijk mee!quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:12 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit, zondag 14:30
Ik ga in de avond naar het paasvuur ja, en dat is om ordinair bier te drinken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:16 schreef Paul het volgende:
[..]
LIEG NIET! JIJ MOET [PASEN VIEREN MET FAM
quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Heracles en Roda helemaal niet joh.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:28 schreef Paul het volgende:
vind het ook wel raar als Groningen degradeert, hoort gewoon bij de eredivisie weetjewel, maarja Willem2 en Nac en Ado en Heracles en Roda ook wel beetje
jawel heracles en roda zijn echt zo van die eredivisenaampjesquote:
Niet mee eens, doe dan GAE oid.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:30 schreef Paul het volgende:
[..]
jawel heracles en roda zijn echt zo van die eredivisenaampjes
kijk es naar de historie van Roda, 3/4 van de historie eredivisie hee https://nl.wikipedia.org/wiki/Roda_JC_Kerkradequote:
Is ook meer smaak.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:34 schreef Paul het volgende:
[..]
kijk es naar de historie van Roda, 3/4 van de historie eredivisie hee https://nl.wikipedia.org/wiki/Roda_JC_Kerkrade
Die gun ik het ook wel (alleen na vorige week een stuk minder)quote:
Zo. Hier schrik ik vanquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gun ik het ook wel (alleen na vorige week een stuk minder)
Paasvuurgenotquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga in de avond naar het paasvuur ja, en dat is om ordinair bier te drinken.
Verder kan mij dat hele Pasen gestolen worden.
Ik was even overgeschakeld naar het darten.quote:
Dat doet mij deugd.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk trouwens PSV - Excelsior
Ik ook tot PSV scoort, dan schakel ik over naar AZ.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is gespeeld.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk dit net een minuut, die is wel leuk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht over 5 minuten een advies van Mod R-woud93 over het wel of niet kijken van AZ - Sparta
AZ de bovenliggende partij, zijn wel meer aan elkaar gewaagd dan PSV en Excelsiorquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht over 5 minuten een advies van Mod R-woud93 over het wel of niet kijken van AZ - Sparta
AZ?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel me in het ootje genomen.
Wat een matige pot.
Ik noteer dit even in bij mijn aantekeningen.quote:
Excelsior pak je toch wel.quote:
Mwah, Sparta heeft ook wel een aardige ploeg, die versla je niet zomaar even.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
Dat AZ is ook niet meer wat het was, begon leuk maar stort volledig in elkaar.
Uiteraard, maar het mist de uitstraling die het eerder wel had, ook tegen de betere tegenstanders.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
Die had er wel in gemogen.
[..]
Mwah, Sparta heeft ook wel een aardige ploeg, die versla je niet zomaar even.
Bam.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
Die had er wel in gemogen.
[..]
Mwah, Sparta heeft ook wel een aardige ploeg, die versla je niet zomaar even.
batavia was beter maar mocht niet meer.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
Kansino is echt een tenenkrommende kutnaam
Batavia ja ja jajaja jajajajaquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
batavia was beter maar mocht niet meer.
Ik ga nu kijken!quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] DM gestuurd. @:coco [ afbeelding ]
SP-ER-MAquote:
Dombo is inderdaad een goede vriend van me.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Dombohetolifantje1 en ik wensen je welkom.
Ben je al klaar voor je nieuwe UI?quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dombo is inderdaad een goede vriend van me.
Zo goed heb ik het niet bijgehouden.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel ja. Is het na vandaag niet zo'n beetje zeker?
Iedere misser vergroot de kans dat hij nog bij PSV blijft.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:23 schreef Zorro het volgende:
Je moet wel erg goed zijn om die bal zo nog over te krijgen
Heb je wedje gedaan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel ja. Is het na vandaag niet zo'n beetje zeker?
Hahaquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Sfeertje hoor in dat PSV stadion.
Lijkt dit topic wel.
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2022 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor hoeveel wil je wedden van niet?
Zonder PI vind ik deze post maar lastig in te schatten. Ik archiveer hem zonder er verder iets mee te doen.quote:
1# Spartaquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:40 schreef Zipportal het volgende:
Wat een geknoei daar van de derde club van R'dam.
Hoe laat is dat?quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat ik straks even naar Raya van Mattaveld ga kijken.
Kwart voor staat hij op het programma.quote:
Dan sluiten @Zipportal en ik zo aan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kwart voor staat hij op het programma.
Ik vond het aandoenlijk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder PI vind ik deze post maar lastig in te schatten. Ik archiveer hem zonder er verder iets mee te doen.
Edquote:
Goeijquote:
Iddquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
IddMaar niet raak dus horen we niets meer van.
Net begonnen.quote:
Er zijn users, ik noem geen namen, die vinden haar lekker.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De altijd ietwat schreeuwerige Aletha.
Namen en rugnummers!quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er zijn users, ik noem geen namen, die vinden haar lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Namen en rugnummers!Ik zal JR er niet mee lastigvallen. R-woud waarschijnlijk ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik word wild van Fresiaquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zal JR er niet mee lastigvallen. R-woud waarschijnlijk ook.
Ah beiden prima users met smaak. Waar hangt JR eigenlijk uit?quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zal JR er niet mee lastigvallen. R-woud waarschijnlijk ook.
quote:
Die hadden vorig seizoen onder Henk de Jong ook wel erg de wind mee. Tel daarbij op dat ze nauwelijks hebben doorgeselecteerd ten opzichte van vorig seizoen. Dan krijg je dit.quote:
Feyenoord gaat het vervelend hebben met RKC.quote:Op zondag 9 april 2023 13:59 schreef RipCity het volgende:
Saaie voetbalmiddag wel. Niemand ziet toch risico op Ajax of Feyenoord puntverlies vandaag hè?
Ajax kan het op het moment ook lastig hebben tegen iedere ploeg.quote:Op zondag 9 april 2023 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord gaat het vervelend hebben met RKC.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er zijn users, ik noem geen namen, die vinden haar lekker.
danny buijsquote:Op zondag 9 april 2023 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is dat Excelsior veel meer oud papier is, maar er zit ook geen geur of smaak aan Emmen.
Je vraagt je ook af wie er volgend jaar daar coach is als Lukkien pleite is.
Zitten er überhaupt pt leuke spelers bij?quote:Op zondag 9 april 2023 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is dat Excelsior veel meer oud papier is, maar er zit ook geen geur of smaak aan Emmen.
Je vraagt je ook af wie er volgend jaar daar coach is als Lukkien pleite is.
Alleen Araujo is een speler die thuishoort in de Eredivisie, maar geen leuke spelers inderdaad. Zelfs Excelsior heeft iets leuks met Azarkan.quote:Op zondag 9 april 2023 15:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zitten er überhaupt pt leuke spelers bij?
Ik vind die Goudmijns ofzo bij Excelsior ook nog wel een aardige speler.quote:Op zondag 9 april 2023 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen Araujo is een speler die thuishoort in de Eredivisie, maar geen leuke spelers inderdaad. Zelfs Excelsior heeft iets leuks met Azarkan.
Echt waardeloos ja.quote:Op zondag 9 april 2023 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Die Kooij heeft de KNVB bij een kar boodschappen gekregen.
Hoezo Klaas?quote:Op zondag 9 april 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een walgelijke man is die commentator bij ajax
wat die net zeiquote:
Leo schijnt voor Telstar te zijn, verder vind ik hem ook een waardeloze commentator hoor.quote:Op zondag 9 april 2023 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat die net zei
leo ajax driessen![]()
was toch duidelijk een corner
Wist niet eens dat die supporters hadden.quote:Op zondag 9 april 2023 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leo schijnt voor Telstar te zijn, verder vind ik hem ook een waardeloze commentator hoor.
Ja echt verschrikkelijke uitspraken waar je je gewoon aan gaat liggen ergeren tijdens de wedstrijd, dat lijkt mij niet de bedoeling.quote:
Helaas Klaas!quote:
Dat Feyenoord het moeilijk gaat krijgen tegen RKC, laten we het hopen @Scrummie !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |