Zitten er überhaupt pt leuke spelers bij?quote:Op zondag 9 april 2023 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is dat Excelsior veel meer oud papier is, maar er zit ook geen geur of smaak aan Emmen.
Je vraagt je ook af wie er volgend jaar daar coach is als Lukkien pleite is.
Alleen Araujo is een speler die thuishoort in de Eredivisie, maar geen leuke spelers inderdaad. Zelfs Excelsior heeft iets leuks met Azarkan.quote:Op zondag 9 april 2023 15:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zitten er überhaupt pt leuke spelers bij?
Ik vind die Goudmijns ofzo bij Excelsior ook nog wel een aardige speler.quote:Op zondag 9 april 2023 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen Araujo is een speler die thuishoort in de Eredivisie, maar geen leuke spelers inderdaad. Zelfs Excelsior heeft iets leuks met Azarkan.
Echt waardeloos ja.quote:Op zondag 9 april 2023 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Die Kooij heeft de KNVB bij een kar boodschappen gekregen.
Hoezo Klaas?quote:Op zondag 9 april 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een walgelijke man is die commentator bij ajax
wat die net zeiquote:
Leo schijnt voor Telstar te zijn, verder vind ik hem ook een waardeloze commentator hoor.quote:Op zondag 9 april 2023 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat die net zei
leo ajax driessen![]()
was toch duidelijk een corner
Wist niet eens dat die supporters hadden.quote:Op zondag 9 april 2023 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leo schijnt voor Telstar te zijn, verder vind ik hem ook een waardeloze commentator hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |