Eunice houd wel van een beetje aandacht,en is zelf graag dubbelzinnig...quote:Op donderdag 6 april 2023 21:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
je hebt gelijk....... en daarom verzint Eunice het nu natuurlijk ook, is allemaal gelogen![]()
komop, ze zegt het zelf tegen Mirthe...
Naast dat ik Ice totaal onaantrekkelijk vindt (karakter zorgt daarvoor) vind ik het echt heel raar dat zij zo met hem bezig is... vrouw toch...quote:
klopt,maar hebben wel haar stem nodigquote:Op donderdag 6 april 2023 21:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze verpest het toch echt zelf met haar onzin, zo jammer dat ze in deze groep zit.
ja in haar hoofd gaat het net zoals bij Esther.... 'haar man' ...... maar ja sorry Isaac doet er ook niets tegen, want ze laat het wel heel opvallend merken (en dat is al heel wat weken volgens mij)quote:Op donderdag 6 april 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
Zoe doet of ze al iets heeft ofzo met Ice
Dank je wel!!quote:Op donderdag 6 april 2023 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice biecht iets op aan Mirthe
Filmpje: https://streamable.com/fg5m97 nieuwe link met geluid komt eraan
Ze staat al 'n tijdje droog, en zal jeuk hebben. Het is wat al 7 maand alleen in bed...quote:Op donderdag 6 april 2023 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Naast dat ik Ice totaal onaantrekkelijk vindt (karakter zorgt daarvoor) vind ik het echt heel raar dat zij zo met hem bezig is... vrouw toch...
sex, sex, sex, dat is waar Zoë 80% van de tijd aan denkt.... de rest van de tijd denkt ze aan haar uiterlijkquote:Op donderdag 6 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
ze heeft het over dat mannen hun goedje kwijt moeten![]()
![]()
toch ook een gebrek aan zelfvertrouwen als ze wel voor opvangbakje wil spelen..quote:Op donderdag 6 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
![]()
de helft op Imi de anderen op Estherquote:Op donderdag 6 april 2023 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
ik ben volkomen kwijt wie op wie heeft gestemd
Vergeet nooit meer de preek van Moira, die vertelde niet doen..en zooi...alles kan toch kapot !.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja in haar hoofd gaat het net zoals bij Esther.... 'haar man' ...... maar ja sorry Isaac doet er ook niets tegen, want ze laat het wel heel opvallend merken (en dat is al heel wat weken volgens mij)
Fritsie ik heb Zoë niet anders gezien en gehoord dan zoals ze nu doet, altijd maar sexueel getinte opmerkingen, haar mond een stukje (zogenaamd sexy) open..... gewoon zielig om te zien, maar niemand fluit haar terugquote:Op donderdag 6 april 2023 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze staat al 'n tijdje droog, en zal jeuk hebben. Het is wat al 7 maand alleen in bed...
quote:Op donderdag 6 april 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
de helft op Imi de anderen op Esther
ik vind het welk tof dat ze gewoon lekker draagt wat ze wilquote:Op donderdag 6 april 2023 21:28 schreef cinsan het volgende:
trekt toch op niks die blubberbuik van kenzy in dat leren rokje
zeker maar trekt op niksquote:Op donderdag 6 april 2023 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het welk tof dat ze gewoon lekker draagt wat ze wil
en ook in utopiaquote:Op donderdag 6 april 2023 21:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die waren toen ook op 'n feest in DGK
En ze kan altijd heel zuur of minachtend kijken, vast 'n keer fout gegaan bij de plastisch chirurgquote:Op donderdag 6 april 2023 21:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Fritsie ik heb Zoë niet anders gezien en gehoord dan zoals ze nu doet, altijd maar sexueel getinte opmerkingen, haar mond een stukje (zogenaamd sexy) open..... gewoon zielig om te zien, maar niemand fluit haar terug
Die is ook One Of The Girlsquote:Op donderdag 6 april 2023 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
wel jammer dat alleen een paar vrouwen dansen..
vooruit en Bern
hahaha blij dat nog iemand zo over haar denktquote:Op donderdag 6 april 2023 21:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ze kan altijd heel zuur of minachtend kijken, vast 'n keer fout gegaan bij de plastisch chirurg![]()
Van de week dacht ik ff dat ze een karikatuur was, ze leek wel op zo'n opblaaspop met die make up
en lippenstift.
quote:Op donderdag 6 april 2023 21:34 schreef KinKiJan het volgende:
Filmpje: https://streamable.com/4fe2nv
Nu met geluid
ach ze maken er iig iets van, en ze hebbem plezier, tof tochquote:Op donderdag 6 april 2023 21:38 schreef Silves het volgende:
ja voor 16.000 man , niet voor 17 geitenwollen zeikers..aldus Jef.( de muziek)
Blijf wel zittenquote:
quote:Op donderdag 6 april 2023 21:33 schreef Judiwi het volgende:
Dat nummer besa mi. Weet iemand van wie dat is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even niet opgelet dus weet nu niet welk nummer je bedoeld helaas.quote:
Ik ook. Maar ik beweeg wel een beetje meequote:
Te voorspelbaar aan het worden..zei net al dat hij gaat basketballen, en kijk eens aan de acteur is buiten.quote:
en zij is maar al te bereid om zich daarvoor te lenenquote:Op donderdag 6 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
![]()
Niet meegekregen, zag 'm bezig na een wissel...quote:Op donderdag 6 april 2023 21:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Te voorspelbaar aan het worden..zei net al dat hij gaat basketballen, en kijk eens aan de acteur is buiten.
ow oke , dacht echt de 9de, is dit dan Janet dan? die haar taart aan het samenstellen was voor haar verjaardag op kantoor eerder.quote:
Jeff is morgen jaquote:Op donderdag 6 april 2023 21:51 schreef Silves het volgende:
[..]
ow oke , dacht echt de 9de, is dit dan Janet dan? die haar taart aan het samenstellen was voor haar verjaardag op kantoor eerder.
Ik hoor amper wat ze zeggen?? Waar gaat het over?quote:Op donderdag 6 april 2023 21:34 schreef KinKiJan het volgende:
Nu met geluid
Dat ze heeft gezoend met Janwillemquote:Op donderdag 6 april 2023 21:52 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ik hoor amper wat ze zeggen?? Waar gaat het over?
ik denk dat Jeff dat ook in zijn hoofd heeftquote:Op donderdag 6 april 2023 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
beetje sneu dat Jeff jarig is, net nu Kikm weg is
hahaha thanks!!!quote:Op donderdag 6 april 2023 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ze heeft gezoend met Janwillem
Esther thuis : godverdomme en ze zei dat ze hem als een oom zag die leugenaar![]()
ja precies, kan me wel voorstellen dat hij ff niet zo happy isquote:Op donderdag 6 april 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jeff dat ook in zijn hoofd heeft
draai maar wat Syrische muziekquote:Op donderdag 6 april 2023 21:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Ima is weer terug achter de tafel..wie weet, 10 u afgelopen.
Lekker doen danquote:Op donderdag 6 april 2023 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jep, maar kon het niet laten even mee te galmen, maar mijn stijl....dacht het niet
quote:Op donderdag 6 april 2023 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Had ook een echo, Deis galmde ook mee, of ik galmde met Deis mee....kan ook
quote:Op donderdag 6 april 2023 21:55 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat die luie regie de zoenpartij van Eunice en Janwillem heeft gemist
De overloper..en maar denken bij wie heb ik het meeste profijt...op en neer is hij aan het hobbelen.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
Tiano kijkt ook als een oorwurm
tis besmettelijk
en draaide deze muziek als djquote:Op donderdag 6 april 2023 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja precies, kan me wel voorstellen dat hij ff niet zo happy is
En kim houdt doorgaans ook wel van een feestje
of in dat ene hoekje?quote:Op donderdag 6 april 2023 21:55 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op donderdag 6 april 2023 21:56 schreef Silves het volgende:
[..]
De overloper..en maar denken bij wie heb ik het meeste profijt...op en neer is hij aan het hobbelen.
quote:Op donderdag 6 april 2023 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ze heeft gezoend met Janwillem
Esther thuis : godverdomme en ze zei dat ze hem als een oom zag die leugenaar![]()
Mirthe: Jij basterdquote:Op donderdag 6 april 2023 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ze die ene camera op de rokende Jeff hadden staan in plaats van op dat hoekje. No way dat ze die beelden achter zouden houden als ze die gehad hadden.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:55 schreef Flow3r het volgende:
Daar heb je een punt jaquote:Op donderdag 6 april 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze die ene camera op de rokende Jeff hadden staan in plaats van op dat hoekje. No way dat ze die beelden achter zouden houden als ze die gehad hadden.
Ditquote:Op donderdag 6 april 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze die ene camera op de rokende Jeff hadden staan in plaats van op dat hoekje. No way dat ze die beelden achter zouden houden als ze die gehad hadden.
quote:Op donderdag 6 april 2023 21:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]Thanks,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja omdat daar de enige hoek is zonder camera...quote:Op donderdag 6 april 2023 21:55 schreef Flow3r het volgende:
en altijd helemaal inzoemen op iemands kop waardoor ze het overzicht missenquote:Op donderdag 6 april 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
vooral op ericquote:Op donderdag 6 april 2023 21:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en altijd helemaal inzoemen op iemands kop waardoor ze het overzicht missen
Wie weet komen ze nog, nu ze het zelf toegegeven heeftquote:Op donderdag 6 april 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
gouden envelop?quote:Op donderdag 6 april 2023 22:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
Is er al wat bekend over de gouden envelop? Ik kan het niet terug vinden in de cossen
Ze hebben er nu volgens mij wel een camera neergezet, dat is toch waar Isaac van de week zat te huilen/zo kwaad was??quote:Op donderdag 6 april 2023 21:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja omdat daar de enige hoek is zonder camera...
Nee volgens mij nog niet bekendquote:Op donderdag 6 april 2023 22:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
Is er al wat bekend over de gouden envelop? Ik kan het niet terug vinden in de cossen
en geil loeren naar icequote:Op donderdag 6 april 2023 22:04 schreef Thorelf het volgende:
zit meer leven in janet dan in heel Zoe...die kan alleen maar roddelen en schminken
Dan is die snel geplaats, hopend op de echte beelden..quote:Op donderdag 6 april 2023 22:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben er nu volgens mij wel een camera neergezet, dat is toch waar Isaac van de week zat te huilen/zo kwaad was??
en stoken, vergeet dat vooral nietquote:Op donderdag 6 april 2023 22:04 schreef Thorelf het volgende:
zit meer leven in janet dan in heel Zoe...die kan alleen maar roddelen en schminken
hij was toch niet vliefdquote:Op donderdag 6 april 2023 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Marciano : je klinkt wel verliefd
Jappie : dat is ook wat ik ben
verliefd op onbereikbare liefdequote:Op donderdag 6 april 2023 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Marciano : je klinkt wel verliefd
Jappie : dat is ook wat ik ben
Jappie heeft weer teveel gezopenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:07 schreef Flow3r het volgende:
zei Jappie nou : zij heeft een relatie die ze moet doorbreken?
Die staat er al weer een tijdje, Babette en Wendy stonden daar ooit 'stiekem' te roken na het 'Fuk joe' van Erik. Ook Erik was er laatst te zien toen ie in de tuin rommel aan het oprapen was.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben er nu volgens mij wel een camera neergezet, dat is toch waar Isaac van de week zat te huilen/zo kwaad was??
Kim is daar ook een keer uit haar plaat gegaan, er staat wel een camera op, maar ik denk dat die zo zelden wordt gebruikt dat ze de juiste knop niet op tijd hebben kunnen vindenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die staat er al weer een tijdje, Babette en Wendy stonden daar ooit 'stiekem' te roken na het 'Fuk joe' van Erik. Ook Erik was er laatst te zien toen ie in de tuin rommel aan het oprapen was.
Maar het lijkt er maar 1 te zijn die dat hoekje pakt. Als ik me niet vergis is het dezelfde camera die ook Mexx op beeld had toen die zooi van tafel veegde bij haar 1e geel.
Jappie is ook 30 geen 16quote:Op donderdag 6 april 2023 22:10 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano probeert een soort van orde in de chaos te scheppen...
tegen Jappie:
je leert nu gewoon een nieuwe emotie kennen
dat verstond ik ookquote:Op donderdag 6 april 2023 22:07 schreef Flow3r het volgende:
zei Jappie nou : zij heeft een relatie die ze moet doorbreken?
maar ze begonnen om 8 uur met drinken! en er was niet zo veel dacht ik. dat heeft hij snel gedaan.quote:
Tiano vergeet 1 dingquote:Op donderdag 6 april 2023 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja i know, maar zo zei hij het echt..
vaderlijk advies
dat krijgt hij vaker voor elkaarquote:Op donderdag 6 april 2023 22:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar ze begonnen om 8 uur met drinken! en er was niet zo veel dacht ik. dat heeft hij snel gedaan.
jappie is een lichtgewicht, heel snel dronkenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:12 schreef xsaskiax het volgende:
En dan die handdoek nog steeds om de kop van Jasper...... die behoorrrrrlijk aangeschoten lijkt..
Ergens krijg ik medelijden met hem, zou hij echt denken dat Wanda buiten op hem wacht??
mss wel als ze dakloos isquote:Op donderdag 6 april 2023 22:12 schreef xsaskiax het volgende:
En dan die handdoek nog steeds om de kop van Jasper...... die behoorrrrrlijk aangeschoten lijkt..
Ergens krijg ik medelijden met hem, zou hij echt denken dat Wanda buiten op hem wacht??
Nee dit zijn de bekende camera,s..we hebben het achter in de hoek, bij het rokershok..en er is ook geen camera aan de andere kant van de loods, kamer 5 zeg maar, waar Wanda met Jap aan het vozen waren.dat is opgenomen door een camera tegenover de hoek..quote:Op donderdag 6 april 2023 22:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die staat er al weer een tijdje, Babette en Wendy stonden daar ooit 'stiekem' te roken na het 'Fuk joe' van Erik. Ook Erik was er laatst te zien toen ie in de tuin rommel aan het oprapen was.
Maar het lijkt er maar 1 te zijn die dat hoekje pakt. Als ik me niet vergis is het dezelfde camera die ook Mexx op beeld had toen die zooi van tafel veegde bij haar 1e geel.
Jasper kan in rap tempo glazen wijn achterover slaan (dat heb ik hem al een paar keer zien doen, of het limonade is)quote:Op donderdag 6 april 2023 22:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar ze begonnen om 8 uur met drinken! en er was niet zo veel dacht ik. dat heeft hij snel gedaan.
Zuipt heel veelquote:Op donderdag 6 april 2023 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jappie is een lichtgewicht, heel snel dronken
En dan hebben we nog altijd zijn kluis, kast..daar staat ook wel altijd iets in..hij jat graag drank of achterhouden als hij een evenement heeft gehad, en als hij met sas achter de bar staat..quote:Op donderdag 6 april 2023 22:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jasper kan in rap tempo glazen wijn achterover slaan (dat heb ik hem al een paar keer zien doen, of het limonade is)
Er is wel een camera naast de rokershok. Jeffrey en Kim stonden daar een x ruzie te maken.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee dit zijn de bekende camera,s..we hebben het achter in de hoek, bij het rokershok..en er is ook geen camera aan de andere kant van de loods, kamer 5 zeg maar, waar Wanda met Jap aan het vozen waren.dat is opgenomen door een camera tegenover de hoek..
En zegt ook altijd ik rook niet zo veel..quote:Op donderdag 6 april 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
Tiano zegt altijd dat hij maar 2 biertjes drinkt
het zijn er vaak meer
quote:Op donderdag 6 april 2023 22:17 schreef Silves het volgende:
[..]
En zegt ook altijd ik rook niet zo veel..
ja de ideale man! vind het een eng sneaky mannetjequote:Op donderdag 6 april 2023 22:17 schreef Silves het volgende:
[..]
En zegt ook altijd ik rook niet zo veel..
wel wat wij op beeld ebben gezienquote:Op donderdag 6 april 2023 22:19 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft nooit spijt uitgesproken
aldus Jappie
jupquote:Op donderdag 6 april 2023 22:20 schreef greysbones het volgende:
Tiano denkt dat Wanda's bubbel is doorprikt door de brief
ik denk dat hij gelijk heeft
Wanda was een struisvogel in de loods
kop in het zand
dat is eigenlijk ook wat hij zegtquote:Op donderdag 6 april 2023 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jup
maar denk dsat ze echt zal proberen de relatie met ivor te redden
Dat is uit toch?quote:Op donderdag 6 april 2023 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar hoe zit het met zijn eigen KIm,?
horen we nooit over
what?quote:Op donderdag 6 april 2023 22:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoë is zo gruizig als 'n bos lentjeuitjes
Deze camera bedoel ik.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee dit zijn de bekende camera,s..we hebben het achter in de hoek, bij het rokershok..en er is ook geen camera aan de andere kant van de loods, kamer 5 zeg maar, waar Wanda met Jap aan het vozen waren.dat is opgenomen door een camera tegenover de hoek..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 april 2023 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze camera bedoel ik.
Als die niet op die hoek stond hebben ze geen beeld vanEr is een soort gangpad om dat hoekje, die nu dicht is met netten en een shot, daar is geen camera..deze camera die je aanwijst is er al een tijdje samen met een paar andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en anders gaat ze hem stalken!quote:Op donderdag 6 april 2023 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jup
maar denk dsat ze echt zal proberen de relatie met ivor te redden
Dan hebben we het over de zelfde cameraquote:Op donderdag 6 april 2023 22:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Er is een soort gangpad om dat hoekje, die nu dicht is met netten en een shot, daar is geen camera..deze camera die je aanwijst is er al een tijdje samen met een paar andere.
Intussen heeft Wanda.Krop alle foto's van haar Ivor van Insta gehaald.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens mij had Wanda een hartstikke goede relatie met gewoon een leuke vent
ze zal echt oroberen dat te gaan fixen
in de loods zat ze gewoon ff opgesloten, weg van alles
dan gebeuren gekke dingen
maar kan me niet voorstellen dat ze buiten de loods nog zin heeft in hem...
ohhhhh johquote:Op donderdag 6 april 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bericht op haar insta van 4 maart, nadat Marciano en Babette de nacht ervoor bij elkaar in een bed hadden geslapen.
[ afbeelding ]
echt?quote:Op donderdag 6 april 2023 22:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Intussen heeft Wanda Krop alle foto's van haar Ivor van Insta gehaald.
quote:Op donderdag 6 april 2023 22:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Intussen heeft Wanda Krop alle foto's van haar Ivor van Insta gehaald.
ow ik dacht over dat er 1 in dat gangpad hangt en alles kan opnemen..maar laat maar geen zin in ouwe koekquote:Op donderdag 6 april 2023 22:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan hebben we het over de zelfde camera
Maar het gebeurt ook heel effe snel, de regie moet maar net opletten, als er ergens anders ook iets gefilmd kan worden kunnen ze het best gemist hebbenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Nou sorry hoor....quote:Op donderdag 6 april 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt?
oh![]()
Maar toch is er hoop...
als ze het er uit kunnen filteren, kon bijna niks verstaanquote:Op donderdag 6 april 2023 22:34 schreef Silves het volgende:
[..]
ow ik dacht over dat er 1 in dat gangpad hangt en alles kan opnemen..maar laat maar geen zin in ouwe koek![]()
Euni is betrapt en dit weet nu bijna iedereen, dit gesprek eerder zal dan worden uitgezonden..
goh Wanda kan paaldansen..... nooit iets van gehoord of gezien (maar ik kan het mis hebben he)quote:Op donderdag 6 april 2023 22:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Intussen heeft Wanda.Krop alle foto's van haar Ivor van Insta gehaald.
Camera's staan constant aan overal....Ze kunnen alles terugzoeken/kijken....quote:Op donderdag 6 april 2023 22:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar het gebeurt ook heel effe snel, de regie moet maar net opletten, als er ergens anders ook iets gefilmd kan worden kunnen ze het best gemist hebben
Die kans is groot! Wat dat betreft is het jammer dat Esther er niet meer is!quote:Op donderdag 6 april 2023 22:34 schreef Silves het volgende:
[..]
ow ik dacht over dat er 1 in dat gangpad hangt en alles kan opnemen..maar laat maar geen zin in ouwe koek![]()
Euni is betrapt en dit weet nu bijna iedereen, dit gesprek eerder zal dan worden uitgezonden..
ondertitels, ik hoorde meteen waar het over ging, omdat ze gisteren door Babs werd ondervraagd en gaf een hint..dit filmpje zou er moeten komen...quote:Op donderdag 6 april 2023 22:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als ze het er uit kunnen filteren, kon bijna niks verstaan
als alles idd aanstaat en ze hebben wat gemist maar ze horen overal....ohhh daar en daar was wat dan kunnen ze als het goed is wel terugzienquote:Op donderdag 6 april 2023 22:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Camera's staan constant aan overal....Ze kunnen alles terugzoeken/kijken....
Niet alles hoorquote:Op donderdag 6 april 2023 22:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Intussen heeft Wanda.Krop alle foto's van haar Ivor van Insta gehaald.
Dit..En SBS is niet vies van dit soort beelden...quote:Op donderdag 6 april 2023 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
als alles idd aanstaat en ze hebben wat gemist maar ze horen overal....ohhh daar en daar was wat dan kunnen ze als het goed is wel terugzien
quote:Op donderdag 6 april 2023 22:42 schreef Flow3r het volgende:
Ahh, een Abo op BOO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
in blue in pink, to the left en right, my father loves the nipple..ect..quote:Op donderdag 6 april 2023 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
nippletassels, zelden zo vaak dat woord gehoord
Ik heb die smerige hond ook als eens op de schoot van JW zien rijden, volgens mij ook niet met goedkeuring maar die "grootbek" durfde er niets over te zeggen...quote:
smerige hond?quote:Op donderdag 6 april 2023 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb die smerige hond ook als eens op de schoot van JW zien rijden, volgens mij ook niet met goedkeuring maar die "grootbek" durfde er niets over te zeggen...
nou nouquote:Op donderdag 6 april 2023 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb die smerige hond ook als eens op de schoot van JW zien rijden, volgens mij ook niet met goedkeuring maar die "grootbek" durfde er niets over te zeggen...
JA, ik ben een beetje klaar met Roepert die op de schoot van JW zit te rijden en nu weer iets met nipple gedoe bij Erik. Als je je zo gedraagt weet je je niet te gedragen, we hebben een totale metoo oorlog en dan doe je dit?quote:
nou nou dat is wel een heftige benaming.....quote:Op donderdag 6 april 2023 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heel Eunice irriteert me maar om die nou helemaal uit te knijpen is ook weer zo wat.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:51 schreef Flow3r het volgende:
Irriteert me dat Eunice die puist niet uitknijpt op haar wang
Dan moeten die lui hun mond opentrekken en er iets over zeggen, volgens mij stopt hij er dan gelijk mee, het is gewoon uitdagenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
JA, ik ben een beetje klaar met Roepert die op de schoot van JW zit te rijden en nu weer iets met nipple gedoe bij Erik. Als je je zo gedraagt weet je je niet te gedragen, we hebben een totale metoo oorlog en dan doe je dit?
En heb je de uitspraken gehoord van de trump aanhangers? dit weet Ruppie en dit is gewoon een sneer terug recht in dat achterbakse gezicht van Jw en Erik..quote:Op donderdag 6 april 2023 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nou valt mijn mond open , ok dat je rupi niet moete hebben moet je hem nog smerige hond noemen ,quote:Op donderdag 6 april 2023 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
JA, ik ben een beetje klaar met Roepert die op de schoot van JW zit te rijden en nu weer iets met nipple gedoe bij Erik. Als je je zo gedraagt weet je je niet te gedragen, we hebben een totale metoo oorlog en dan doe je dit?
Dat durven ze/ doen ze niet, je gaat me toch niet vertellen dat ze het leuk vinden?quote:Op donderdag 6 april 2023 22:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan moeten die lui hun mond opentrekken en er iets over zeggen, volgens mij stopt hij er dan gelijk mee, het is gewoon uitdagen
tsss JW heeft op alles en iedereen iets te zeggen, dus waarom niet??quote:Op donderdag 6 april 2023 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat durven ze/ doen ze niet, je gaat me toch niet vertellen dat ze het leuk vinden?
Foko ziet hem aan komen...quote:Op donderdag 6 april 2023 22:56 schreef Hoempah het volgende:
Jasper ga gewoon lekker naar Wanda.......
kon niet verstaan wat hij erbij zeiquote:Op donderdag 6 april 2023 22:56 schreef Varen het volgende:
Wat heeft Jappie, hij sloopt de vliegenmepper
De naam slappe zak komt eerder in aanmerking, ooit hem in openbaar iets horen beweren? meestal onderonsjes.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tsss JW heeft op alles en iedereen iets te zeggen, dus waarom niet??
Rupie is een grote act en doet alles met een sneer...quote:Op donderdag 6 april 2023 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat durven ze/ doen ze niet, je gaat me toch niet vertellen dat ze het leuk vinden?
denk dat kim nu andere dingen aan haar hoofd heeftquote:Op donderdag 6 april 2023 22:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aha ok. Denk dat Kim weer terug komt...
Dat weet je niet. Misschien is er wel wat afgesproken.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat kim nu andere dingen aan haar hoofd heeft
best kans dat de meeste al naar bed zijnquote:Op donderdag 6 april 2023 22:57 schreef xsaskiax het volgende:
Straks Jeffrey jarig, ik ben heel benieuwd hoeveel echte en hoeveel nep felicitaties hij zal krijgen..... van bijvoorbeeld Mirthe die de meest vreselijke dingen over hem zegt achter zijn rug om.... maar wel regelmatig hem 'even' aanraakt en zelfs omarmt.... zo fake...
Maar ja, hij is maar 1 keer daar jarig he
Meisjes die heel erg bang zijn voor bepaalde mannen, kunnen er heel aardig tegen doen.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:57 schreef xsaskiax het volgende:
Straks Jeffrey jarig, ik ben heel benieuwd hoeveel echte en hoeveel nep felicitaties hij zal krijgen..... van bijvoorbeeld Mirthe die de meest vreselijke dingen over hem zegt achter zijn rug om.... maar wel regelmatig hem 'even' aanraakt en zelfs omarmt.... zo fake...
Maar ja, hij is maar 1 keer daar jarig he
huh?quote:Op donderdag 6 april 2023 22:54 schreef Silves het volgende:
[..]
En heb je de uitspraken gehoord van de trump aanhangers? dit weet Ruppie en dit is gewoon een sneer terug recht in dat achterbakse gezicht van Jw en Erik..
Dat is zeker heel zielig om te zienquote:Op donderdag 6 april 2023 23:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Meisjes die heel erg bang zijn voor bepaalde mannen, kunnen er heel aardig tegen doen.
Heel zielig om te zien, vind ik.
Ruppie weet wie de aanstichter is van de ima move gisteren..laat Ruppie het maar eens goed laten voelen..homohaat, uitgemaakt voor dieven ect....gewoon lekker uitleven op de eikels .quote:
ik laat dit even gaanquote:Op donderdag 6 april 2023 23:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Ruppie weet wie de aanstichter is van de ima move gisteren..laat Ruppie het maar eens goed laten voelen..homohaat, uitgemaakt voor dieven ect....gewoon lekker uitleven op de eikels .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |