quote:Op donderdag 6 april 2023 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze camera bedoel ik.
Als die niet op die hoek stond hebben ze geen beeld vanEr is een soort gangpad om dat hoekje, die nu dicht is met netten en een shot, daar is geen camera..deze camera die je aanwijst is er al een tijdje samen met een paar andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en anders gaat ze hem stalken!quote:Op donderdag 6 april 2023 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jup
maar denk dsat ze echt zal proberen de relatie met ivor te redden
Dan hebben we het over de zelfde cameraquote:Op donderdag 6 april 2023 22:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Er is een soort gangpad om dat hoekje, die nu dicht is met netten en een shot, daar is geen camera..deze camera die je aanwijst is er al een tijdje samen met een paar andere.
Intussen heeft Wanda.Krop alle foto's van haar Ivor van Insta gehaald.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens mij had Wanda een hartstikke goede relatie met gewoon een leuke vent
ze zal echt oroberen dat te gaan fixen
in de loods zat ze gewoon ff opgesloten, weg van alles
dan gebeuren gekke dingen
maar kan me niet voorstellen dat ze buiten de loods nog zin heeft in hem...
ohhhhh johquote:Op donderdag 6 april 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bericht op haar insta van 4 maart, nadat Marciano en Babette de nacht ervoor bij elkaar in een bed hadden geslapen.
[ afbeelding ]
echt?quote:Op donderdag 6 april 2023 22:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Intussen heeft Wanda Krop alle foto's van haar Ivor van Insta gehaald.
quote:Op donderdag 6 april 2023 22:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Intussen heeft Wanda Krop alle foto's van haar Ivor van Insta gehaald.
ow ik dacht over dat er 1 in dat gangpad hangt en alles kan opnemen..maar laat maar geen zin in ouwe koekquote:Op donderdag 6 april 2023 22:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan hebben we het over de zelfde camera
Maar het gebeurt ook heel effe snel, de regie moet maar net opletten, als er ergens anders ook iets gefilmd kan worden kunnen ze het best gemist hebbenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee dit zijn de bekende camera,s..we hebben het achter in de hoek, bij het rokershok..en er is ook geen camera aan de andere kant van de loods, kamer 5 zeg maar, waar Wanda met Jap aan het vozen waren.dat is opgenomen door een camera tegenover de hoek..
Nou sorry hoor....quote:Op donderdag 6 april 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt?
oh![]()
Maar toch is er hoop...
als ze het er uit kunnen filteren, kon bijna niks verstaanquote:Op donderdag 6 april 2023 22:34 schreef Silves het volgende:
[..]
ow ik dacht over dat er 1 in dat gangpad hangt en alles kan opnemen..maar laat maar geen zin in ouwe koek![]()
Euni is betrapt en dit weet nu bijna iedereen, dit gesprek eerder zal dan worden uitgezonden..
goh Wanda kan paaldansen..... nooit iets van gehoord of gezien (maar ik kan het mis hebben he)quote:Op donderdag 6 april 2023 22:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Intussen heeft Wanda.Krop alle foto's van haar Ivor van Insta gehaald.
Camera's staan constant aan overal....Ze kunnen alles terugzoeken/kijken....quote:Op donderdag 6 april 2023 22:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar het gebeurt ook heel effe snel, de regie moet maar net opletten, als er ergens anders ook iets gefilmd kan worden kunnen ze het best gemist hebben
Die kans is groot! Wat dat betreft is het jammer dat Esther er niet meer is!quote:Op donderdag 6 april 2023 22:34 schreef Silves het volgende:
[..]
ow ik dacht over dat er 1 in dat gangpad hangt en alles kan opnemen..maar laat maar geen zin in ouwe koek![]()
Euni is betrapt en dit weet nu bijna iedereen, dit gesprek eerder zal dan worden uitgezonden..
ondertitels, ik hoorde meteen waar het over ging, omdat ze gisteren door Babs werd ondervraagd en gaf een hint..dit filmpje zou er moeten komen...quote:Op donderdag 6 april 2023 22:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als ze het er uit kunnen filteren, kon bijna niks verstaan
als alles idd aanstaat en ze hebben wat gemist maar ze horen overal....ohhh daar en daar was wat dan kunnen ze als het goed is wel terugzienquote:Op donderdag 6 april 2023 22:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Camera's staan constant aan overal....Ze kunnen alles terugzoeken/kijken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |