Niet alles hoorquote:Op donderdag 6 april 2023 22:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Intussen heeft Wanda.Krop alle foto's van haar Ivor van Insta gehaald.
Dit..En SBS is niet vies van dit soort beelden...quote:Op donderdag 6 april 2023 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
als alles idd aanstaat en ze hebben wat gemist maar ze horen overal....ohhh daar en daar was wat dan kunnen ze als het goed is wel terugzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 april 2023 22:42 schreef Flow3r het volgende:
Ahh, een Abo op BOO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
in blue in pink, to the left en right, my father loves the nipple..ect..quote:Op donderdag 6 april 2023 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
nippletassels, zelden zo vaak dat woord gehoord
Ik heb die smerige hond ook als eens op de schoot van JW zien rijden, volgens mij ook niet met goedkeuring maar die "grootbek" durfde er niets over te zeggen...quote:
smerige hond?quote:Op donderdag 6 april 2023 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb die smerige hond ook als eens op de schoot van JW zien rijden, volgens mij ook niet met goedkeuring maar die "grootbek" durfde er niets over te zeggen...
nou nouquote:Op donderdag 6 april 2023 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb die smerige hond ook als eens op de schoot van JW zien rijden, volgens mij ook niet met goedkeuring maar die "grootbek" durfde er niets over te zeggen...
JA, ik ben een beetje klaar met Roepert die op de schoot van JW zit te rijden en nu weer iets met nipple gedoe bij Erik. Als je je zo gedraagt weet je je niet te gedragen, we hebben een totale metoo oorlog en dan doe je dit?quote:
nou nou dat is wel een heftige benaming.....quote:Op donderdag 6 april 2023 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heel Eunice irriteert me maar om die nou helemaal uit te knijpen is ook weer zo wat.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:51 schreef Flow3r het volgende:
Irriteert me dat Eunice die puist niet uitknijpt op haar wang
Dan moeten die lui hun mond opentrekken en er iets over zeggen, volgens mij stopt hij er dan gelijk mee, het is gewoon uitdagenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
JA, ik ben een beetje klaar met Roepert die op de schoot van JW zit te rijden en nu weer iets met nipple gedoe bij Erik. Als je je zo gedraagt weet je je niet te gedragen, we hebben een totale metoo oorlog en dan doe je dit?
En heb je de uitspraken gehoord van de trump aanhangers? dit weet Ruppie en dit is gewoon een sneer terug recht in dat achterbakse gezicht van Jw en Erik..quote:Op donderdag 6 april 2023 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |