Nee oke dit is het eerst steekhoudende argument. Fuck Klaassen met zijn schwalbequote:Op woensdag 5 april 2023 22:26 schreef Wienerschnitzels het volgende: [ twitter ] Dit is overigens de Banner van Yesilgoz op Twitter [ afbeelding ]
Zou etnisch gezien helemaal terecht zijnquote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zou etnisch gezien helemaal terecht zijn
Zou jij met een scrunchie in je haar spelen?quote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Roelofarendsveenquote:
Ramadangebaren makenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:30 schreef StephanL het volgende:
Ajax moet straks heel uitgebreid gaan juichen
etnisch??quote:Op woensdag 5 april 2023 22:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
32 ookquote:
Is dit codetaal voor iets?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij met een scrunchie in je haar spelen?
Haarelastiek met veel stofquote:
Dan hadden ze maar de bus in moeten stappen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Als Feyenoord dit nog wint verwacht ik wel een officieel protest van Ajax voor een reglementaire nederlaag.
8 minuten
Ohja ethischquote:
Toch maar een troostprijs.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:33 schreef Wotte het volgende:
Lijkt me overigens wel een passend straf om een en eventuele huldiging van Feyenoord te verbieden.
Nou ja, je weet niet onder welke omstandigheden Ajax akkoord is gegaan met verder spelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar de bus in moeten stappen.
Zijn gewoon de regels.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
ja dan voel je de wedstrijd idd wel aan
Het kan zijn dat burgemeester en politie ook nog wat druk hebben uitgeoefend om door te voetballenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar de bus in moeten stappen.
Dat durft niemand...quote:Op woensdag 5 april 2023 22:33 schreef Wotte het volgende:
Lijkt me overigens wel een passend straf om een en eventuele huldiging van Feyenoord te verbieden.
Nee, maar daarom mogen ze wel verliezen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ja, je weet niet onder welke omstandigheden Ajax akkoord is gegaan met verder spelen.
Laten we hopen dat @Slobeend het niet voor het zeggen krijgtquote:Op woensdag 5 april 2023 22:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik hoop dat Hartman nooit in Oranje komt.
Op straffe van?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan zijn dat burgemeester en politie ook nog wat druk hebben uitgeoefend om door te voetballen
Ohquote:Op woensdag 5 april 2023 22:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik doelde op iedere mogelijke huldiging natuurlijk.
Valt toch niet zoveel te vieren gezien de staat van je concurrenten, veel zul je er toch niet aan missen.quote:
Ik verwacht hem nog steeds, vrij ongebruikelijk dat Feyenoord níet in de laatste minuten scoort.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben sadistisch genoeg om op een verlenging te hopen momenteel
Coke is uitgewerktquote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef RipCity het volgende:
Dat feyenoord publiek is ook altijd doodstil he behalve als ze kwaad zijn
Dan had je reglementair 3-0 verloren waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Drekkoning het volgende:
Maar idd, als je besluit weer het veld op te stappen dan is het gewoon weer een wedstrijd, als je dan verliest kan je dat niet meer afschuiven op de aansteker.
Dan had je gewoon niet terug moeten keren als je niet meer normaal kan spelen. Wat volgens mij ook de terechte keuze was geweest.
Uh, juist.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Valt toch niet zoveel te vieren gezien de staat van je concurrenten, veel zul je er toch niet aan missen.
Darter gespotquote:
Gewoon een lieve jongen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:37 schreef heywoodu het volgende:
Bassey is zó slecht, dat hij een tegenstander die extra de tijd neemt snel overeind helpt...terwijl zijn eigen club op voorsprong staat.
Opgeheven hoofdquote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan had je reglementair 3-0 verloren waarschijnlijk
Helaas maar 1 wedstrijd.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:38 schreef Urquhart het volgende:
Taylor geschorst is wel mooi meegenomen
Het is terechte een kaart voor Taylor, maar kan deze scheids aub nooit meer een topwedstrijd krijgen. Wat een dramatische wedstrijd fluit die. Niet eens partijdig, gewoon geheel kut.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef dan gewoon geel aan keeper
50 meter aan komen rennen hahaha
Je kan moeilijk met droge ogen beweren dat het een kampioenschap met een gouden randje is voor Feyenoord.quote:
Die worden rechtstreeks van de instelling gebracht, OV is allemaal te ingewikkeld enzo.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:37 schreef RipCity het volgende:
Moeten zowel PSV als ajax fans nu verplicht met bussen naar zo'n finale eigenlijk? Of mag dan wel iedereen vrij reizen?
Nee hoor, dat kan gewoon.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan moeilijk met droge ogen beweren dat het een kampioenschap met een gouden randje is voor Feyenoord.
We hebben echt een waanzinnig slechte scheidsrechterskorps. Dat dit lichtgewicht nog een halve finale krijgt is compleet gestoordquote:Op woensdag 5 april 2023 22:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is terechte een kaart voor Taylor, maar kan deze scheids aub nooit meer een topwedstrijd krijgen. Wat een dramatische wedstrijd fluit die. Niet eens partijdig, gewoon geheel kut.
Croky cup GENOTquote:Op woensdag 5 april 2023 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is bekerfinale eigenlijk? 30 april ofzo?
Deze voor in je tuinquote:
Ik was eerderquote:
quote:
Geen Taylor in de finale, dus Ajax wint makkelijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:44 schreef VEM2012 het volgende:
Afgang Feyenoord. PSV gaat de beker prolongeren.
Mooi.
En hopelijk een zeer zware straf voor Feyenoord met die pisvlek van een supportersschare.
Deze is wel goudquote:
Zou Feyenoord nou nog die hoek in gaan om het publiek te bedankenquote:
Die beesten werken schapen de dood in en kunnen vrij hun gang gaan vanwege een onzinnige bescherming.quote:
Oké. Gaan we nu nog wat leuks doen?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die beesten werken schapen de dood in en kunnen vrij hun gang gaan vanwege een onzinnige bescherming.
Erger dan de wolf!
Dit was de best mogelijke uitkomst van deze vreselijke avond.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Dombo, je bent een lieve jongen
Heb mijn 9 uur rust nodig en dat gaat lastig worden met mijn wekker om 6:00quote:Op woensdag 5 april 2023 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké. Gaan we nu nog wat leuks doen?
Oh ben je er zo eentje.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb mijn 9 uur rust en dat gaat lastig worden met mijn wekker om 6:00
quote:
De mods en FA's gooien olie op het vuur op deze hete avond.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:44 schreef onlogisch het volgende:
OP NAAR HET FEYENOORD-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET FEYENOORD-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
De mods en FA's gooien olie op het vuur op deze hete avond.
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord leek het helemaal kwijt te zijn, de competitie gaat nog spannend worden!
Nee hoor. Ga YouTube afstruinen, slapen doe ik ooit nog wel.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ben je er zo eentje.
Slaap lekker
Het was geen topshow vanavond.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil mijn Ajax vrienden, @:GGMM @:maxi-mus @:Tarado @:AFCNiels feliciteren met het behalen van de finale.
Sta je hier niet tussen dan ben je dus geen ajax vriend van mij
@Wereldgozer is toch ook voor Ajax?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil mijn Ajax vrienden, @:GGMM @:maxi-mus @:Tarado @:AFCNiels feliciteren met het behalen van de finale.
Sta je hier niet tussen dan ben je dus geen ajax vriend van mij
@Sked grijpt wel inquote:Op woensdag 5 april 2023 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
De mods en FA's gooien olie op het vuur op deze hete avond.
Alfred Schreuder is nog vrij!quote:
Emmengodenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin mij te schamen voor enkele users.
Wellicht dat ik FC Emmen maar meer ga toejuichen.
Sympathieke fans daar wel. Daar bestaat een leuk gifje van!quote:Op woensdag 5 april 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooie om vanavond mee af te sluitenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onthou dat voetbal maar een spelletje is.
Sparta is ook een goeie.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De woorden van de Boertjes en Robbie Witschge.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Kloese wil zich aansluiten bij John zijn woorden
Godverdomme.
Ik ben Willy en gij Renequote:Op woensdag 5 april 2023 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
De woorden van de Boertjes en Robbie Witschge.
Ik kaart het even aan.
Trusten.
Ja, dat zal ze afschrikken.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:56 schreef RipCity het volgende:
Statement KNVB over Feyenoord - Ajax - Foto:
Vanavond hebben we tijdens de halve finale van het bekertoernooi gezien dat een speler aan zijn hoofd gewond is geraakt doordat iemand uit het publiek een voorwerp naar het veld gooide.
Dit ondanks de voorzorgsmaatregelen, zoals netten op verschillende plaatsen in het stadion. Onlangs is een speler door een supporter geslagen en nu is er opnieuw een dieptepunt bereikt. Duizenden mensen gaan naar het stadion om de spelers te zien voetballen. Dan is het krankzinnig dat zij op het veld kennelijk niet veilig zijn. Natuurlijk nemen clubs en organisaties voorzorgsmaatregelen, maar het begint bij de intenties van de daders. Als je niet voor het voetbal naar het stadion komt, maar om te rellen, blijf dan vooral weg: het voetbal, de clubs, de echte supporters en de spelers zijn beter af zonder jou.
Uiteraard worden de gebeurtenissen van vanavond onderzocht, met als gezamenlijk doel de daders te bestraffen.
Krachtig statement
Altijd weer Roelofarendsveen!quote:
Hoogendorpgod , Mandemakersgodquote:Op woensdag 5 april 2023 22:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rkc Waalwijk
@:PowerLoungen kan dit bevestigen
Toespraak was gewoon opzwepend uiteindelijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Denken dat die toespraak van De Wolf ook echt het verschil maakt. Het is een mooi streven, maar hier had maar een ding moeten gebeuren: staken.
Prima interviewtje.quote:
Ja heel gekquote:Op woensdag 5 april 2023 23:08 schreef Slobeend het volgende:
Pff het nagepraat hierover is enorm voorspelbaar.
“Het gebeurd overal langs de velden”quote:Op woensdag 5 april 2023 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
Het lukt Mario niet om iets negatiefs over Feyenoord te zeggen.
alleen wordt er nu toevallig een keer raakgegooidquote:Op woensdag 5 april 2023 23:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Het gebeurd overal langs de velden”
Mario been
Deze opmerking is ook wel uitgemolkenquote:Op woensdag 5 april 2023 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
Het blijft toch altijd een beetje apart als Kenneth "kankerneger" het heeft over het gedrag van spelers.
Staan ze morgen weer bij hem in de tuinquote:Op woensdag 5 april 2023 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
Het lukt Mario niet om iets negatiefs over Feyenoord te zeggen.
Dat is hij waarschijnlijk alleen als hij voor homo wordt uitgemaakt.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
Kokcu zegt zelf dat hij niet beledigd is.
eng mannetje jijquote:Op woensdag 5 april 2023 23:08 schreef trein2000 het volgende:
Laten we hopen dat er nu eens een keer écht zware sancties komen. Telkens weer. Ondanks netten en voorzorgsmaatregelen blijkt Feyenoord keer op keer niet in staat de orde en veiligheid te waarborgen. Niet vergeten dat er ook nog een lading vuurwerk is afgestoken, wat ook al duidt op slechte controle.
Daar kreeg laatst een speler nog een schop uit het publiek geloof ik.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar die clichés als 'in Engeland kan het altijd wel'.
Zagen we laatst nog bij - ik meen - die keeper van Tottenham.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar die clichés als 'in Engeland kan het altijd wel'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |