Oh ben je er zo eentje.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb mijn 9 uur rust en dat gaat lastig worden met mijn wekker om 6:00
quote:
De mods en FA's gooien olie op het vuur op deze hete avond.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:44 schreef onlogisch het volgende:
OP NAAR HET FEYENOORD-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET FEYENOORD-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
De mods en FA's gooien olie op het vuur op deze hete avond.
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord leek het helemaal kwijt te zijn, de competitie gaat nog spannend worden!
Nee hoor. Ga YouTube afstruinen, slapen doe ik ooit nog wel.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ben je er zo eentje.
Slaap lekker
Het was geen topshow vanavond.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil mijn Ajax vrienden, @:GGMM @:maxi-mus @:Tarado @:AFCNiels feliciteren met het behalen van de finale.
Sta je hier niet tussen dan ben je dus geen ajax vriend van mij
@Wereldgozer is toch ook voor Ajax?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil mijn Ajax vrienden, @:GGMM @:maxi-mus @:Tarado @:AFCNiels feliciteren met het behalen van de finale.
Sta je hier niet tussen dan ben je dus geen ajax vriend van mij
@Sked grijpt wel inquote:Op woensdag 5 april 2023 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
De mods en FA's gooien olie op het vuur op deze hete avond.
Alfred Schreuder is nog vrij!quote:
Emmengodenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin mij te schamen voor enkele users.
Wellicht dat ik FC Emmen maar meer ga toejuichen.
Sympathieke fans daar wel. Daar bestaat een leuk gifje van!quote:Op woensdag 5 april 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooie om vanavond mee af te sluitenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onthou dat voetbal maar een spelletje is.
Sparta is ook een goeie.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |