Ajax denk ik dat WE meer kans tegen makenquote:
Oh geen Janzenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:23 schreef Paul het volgende:
Chantal weer topless bij winst Feyenoord op Ajax
Goede clickbait van mij hequote:
En daarom lukt het nietquote:Op woensdag 5 april 2023 20:24 schreef Oostblokkert het volgende:
Wat zal Berghuis toch graag willen.
Niet geklikt, wist zo al dat het niet om Chantal ging.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Goede clickbait van mij heik zorg wel voor de centjes voor Danny
Gelukkig niet zo dom als Feyenoord in hun eigen 16.quote:
Hoe kan dit?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord wordt de moeder gedomineerd.
Ze hebben toch Gimenezquote:Op woensdag 5 april 2023 20:23 schreef TLC het volgende:
Wappie Wout weer op de bank in Mansjester, misschien is dat iets voor Feyenoord
Hoe bedoel je 'weer'?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:27 schreef Coco het volgende:
Wanneer komt er weer een leuke weblog @:Paul ?
Toevallig net 1 gemaakt: Chantal weer topless bij winst Feyenoord op Ajaxquote:Op woensdag 5 april 2023 20:27 schreef Coco het volgende:
Wanneer komt er weer een leuke weblog @:Paul ?
Wanneer komt er weer een leuke weblog?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Toevallig net 1 gemaakt: Chantal weer topless bij winst Feyenoord op Ajax
Dat is een van, zo niet meest, treurige reeksen op FOK!quote:Op woensdag 5 april 2023 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb een leuke voor je, heeft onze baas gemaakt
VrijMiBabes #151 (not very sfw!)
Trieste is dat Luuk de jong die ook had gemistquote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is een van, zo niet meest, treurige reeksen op FOK!
Dat vrouwentopic in kpd is ergerquote:Op woensdag 5 april 2023 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, die had binnengekopt.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Trieste is dat Luuk de jong die ook had gemist
Schijnt wel gigaveel clicks op te leveren.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit maakt mij verdrietig.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Het topic moet vanavond verder zonder mij. Hopelijk is het alsnog wel gezellig.
Mis je nu al.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Zonder jou wordt het een ijskoud badquote:Op woensdag 5 april 2023 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Het had al 3-1 kunnen staan dus geen paniekquote:Op woensdag 5 april 2023 20:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Je als Feyenoorder rijk rekenen tegen Ajax is altijd onverstandig, dat blijkt maar weer.
Het spijt me.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zonder jou wordt het een ijskoud bad
En Idrissi.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef GGMM het volgende:
Omdat Kokcü er zelf voor kiest niet te eten leggen we het spel even stil en laten we 40.000 man even wachten.
OK Geertquote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef GGMM het volgende:
Omdat Kokcü er zelf voor kiest niet te eten leggen we het spel even stil en laten we 40.000 man even wachten.
Heb je daar moeite mee FA GGMM?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef GGMM het volgende:
Niks mis mee. Maar dan ook een plaspauze.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is drie graden, moeten we nu ook al een drinkpauze?
Dan eet ie toch wat? Moet daarvoor het complete spel stil gelegd worden?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef Malavita het volgende:
[..]
Na een hele dag nika eten en drinken lijkt me dat elke minuut onnodig wachten er 1 teveel js
Geen enkelequote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je daar moeite mee FA GGMM?
vluggertjequote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar dan ook een plaspauze.
Ik wel in ieder geval en @GGMM heeft hier gewoon een punt.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je daar moeite mee FA GGMM?
Als je moet sporten of zwaar werk verrichten mag je een dag overslaan en als alternatief bijv. vrijwilligerswerk doen of zoiets heb ik betrepen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef Malavita het volgende:
[..]
Na een hele dag nika eten en drinken lijkt me dat elke minuut onnodig wachten er 1 teveel js
Stukje eenzijdige onelovequote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef GGMM het volgende:
Penopauzequote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar dan ook een plaspauze.
Eens met GGMM.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef GGMM het volgende:
Ja ja we weten dat je er een mening over hebtquote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval en @:GGMM heeft hier gewoon een punt.
Tennis is zo'n trage sport he, mokersaai.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Lijkt wel tennis met die pauzes
@:monkyyy @:Lenny_Leonard
Morgen een oud omaatje helpen oversteken.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je moet sporten of zwaar werk verrichten mag je een dag overslaan en als alternatief bijv. vrijwilligerswerk doen of zoiets heb ik betrepen.
nou nou lekker boeiendquote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan eet ie toch wat? Moet daarvoor het complete spel stil gelegd worden?
Niet voor mij. Serieus werk.quote:
Mooi hoe je geeft om de Feyenoorders in het stadionquote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef GGMM het volgende:
Tennis is geen sport.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tennis is zo'n trage sport he, mokersaai.
Ritje op de motorkap wordt dat gezien hoe men rijdt tegenwoordig.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Morgen een oud omaatje helpen oversteken.
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tennis is zo'n trage sport he, mokersaai.
Goeie vergelijking manquote:Op woensdag 5 april 2023 20:38 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ga zo effe een biertje pakken want dat moet van mijn geloof. Kan de scheidsrechter het spel effe stilleggen zodat ik niks mis? Alvast bedankt!
Als het geen Ramadan is de oma beroven. Gewoonquote:Op woensdag 5 april 2023 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Morgen een oud omaatje helpen oversteken.
Komt door vuur, van vuur krijg je rook.quote:
Al besproken.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Als je vuurwerk afsteekt ontstaat er rook.
dat mag maar dat hoeft niet. Dat is aan hun he. En prima om ze ff 2 a 3 minuutjes daarvoor wat te gunnen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je moet sporten of zwaar werk verrichten mag je een dag overslaan en als alternatief bijv. vrijwilligerswerk doen of zoiets heb ik betrepen.
Gaat om het grotere geheel.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat mag maar dat hoeft niet. Dat is aan hun he. En prima om ze ff 2 a 3 minuutjes daarvoor wat te gunnen.
Maar vooral viesmad erover zijn.
ik ben niet viesmad, dat ziet er heel anders uitquote:Op woensdag 5 april 2023 20:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat mag maar dat hoeft niet. Dat is aan hun he. En prima om ze ff 2 a 3 minuutjes daarvoor wat te gunnen.
Picsquote:Op woensdag 5 april 2023 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ben niet viesmad, dat ziet er heel anders uit
Hoe krijg je het in het stadion.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Komt door vuur, van vuur krijg je rook.
Komt door de kakkerlakken.quote:
Ter illustratie:quote:Op woensdag 5 april 2023 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en als Berghuis elke dag om 20:30 een drol wil draaien moeten we zeker ook de boel even stilleggenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
Tennis is alleen bestemd voor intelligente mensen. @Zipportalquote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Lijkt wel tennis met die pauzes
@:monkyyy @:Lenny_Leonard
ok.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, nou, okequote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
dat kan nu niet he, want ik ben nu niet viesmad
Sport voor elitairen die tijd te veel hebben ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tennis is alleen bestemd voor intelligente mensen. @:zipportal
ja dat is idd hetzelfdequote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja en als Berghuis elke dag om 20:30 een drol wil draaien moeten we zeker ook de boel even stilleggen
Stukje misa kraijcekquote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sport voor elitairen die tijd te veel hebben ja.
Jij mag de waarheid zeggen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sport voor elitairen die tijd te veel hebben ja.
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Leuk om te doen, niet om te kijkenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Krijg je droge bek vanquote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
Ik neem een handje ongezouten cashewnoten.
Wacht even, dan leggen we de wedstrijd even 2 minuten stilquote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
Straks je ongezouten mening over Feyenoordquote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
Dat is altijd mooi om te zien hahaquote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat deze wedstrijd uit de klauwen ontspoort
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Wacht even, dan leggen we de wedstrijd even 2 minuten stil
Daarna weer hand in hand lopen ?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
Wat is hier aan de hand?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat deze wedstrijd uit de klauwen ontspoort
Als hij scoort laat hij zijn ondershirt zien met nummer 34 eropquote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Moet Teelor nu niet een dansje doen ?
Wie wil je er dan inzetten? Klaassen staat er al in.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef Saekerhett het volgende:
Wissel Taylor ook maar gelijk, die bakt er wederom helemaal geen kut van.
Wiens kloon is dat?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind BaksteenMongool voorlopig niet de beste toevoeging aan VBL ooit.
Maar wat niet is, kan nog komen!
Haben Sie eine Stunde?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij ziet wel aanknopingspunten of ook dat niet?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Noem me geen Godquote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef Slobeend het volgende:
God wat moet elke Ajacied zich dood ergeren aan Taylor.
Er kan zeker aan gewerkt worden ja!quote:Op woensdag 5 april 2023 20:45 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Jij ziet wel aanknopingspunten of ook dat niet?
Volgens de TT van het Feyenoordtopic HMFquote:
Kan niet meer op haar insta posten.quote:
Dat kan hij nou juist niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:45 schreef Saekerhett het volgende:
Verdomme Bergwijn, ga eens voetballen man.
Correct.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Taylor geel krijgt dan is dit ook geel
Niet in De Kuipquote:Op woensdag 5 april 2023 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke neef wuppiequote:Op woensdag 5 april 2023 20:47 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Origineel, account bestaat al 8 jaar
En het vasthouden ervoor was ook al geel. #trauneroutquote:Op woensdag 5 april 2023 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grafstemming?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:47 schreef GGMM het volgende:
Even in het Feyenoord-topic gekeken hoe de sfeer daar is
Niet al te best
Daarom blijf ik lekker hierquote:Op woensdag 5 april 2023 20:47 schreef GGMM het volgende:
Niet al te best
Nee dat gaat over @Bezsenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens de TT van het Feyenoordtopic HMF
Maar iemand die nieuw is en zichzelf een mongool noemt wordt al snel met HMF vergeleken.
Daar zijn ze boos op Tadic omdat Trauner een overtreding op Tadic maakt.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:47 schreef GGMM het volgende:
Niet al te best
Heb dit account aangemaakt toen ik 17 was en slaat op Bart van BNN die een baksteen door de ruit van een benzinstation gooit maarja dat is allemaal oud hahaquote:Op woensdag 5 april 2023 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens de TT van het Feyenoordtopic HMF
Maar iemand die nieuw is en zichzelf een mongool noemt wordt al snel met HMF vergeleken.
Net als in Voorschoten?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat nog wel ontsporen denk ik. Potentie is er.
Oh dan ben je écht oud jaquote:Op woensdag 5 april 2023 20:50 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Heb dit account aangemaakt toen ik 17 was en slaat op Bart van BNN die een baksteen door de ruit van een benzinstation gooit maarja dat is allemaal oud haha
Hahaquote:Op woensdag 5 april 2023 20:50 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Heb dit account aangemaakt toen ik 17 was en slaat op Bart van BNN die een baksteen door de ruit van een benzinstation gooit maarja dat is allemaal oud haha
Bijnaquote:Op woensdag 5 april 2023 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat nog wel ontsporen denk ik. Potentie is er.
Alle kans op rotzooi in de spelerstunnel zo.quote:
Doet mij denken aan die Braziliaan die rollend stiekem tussen zijn vingers kijkt.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Lekker rollen en ondertussen even opkijken naar de scheids.
Dankjewelquote:Op woensdag 5 april 2023 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan ben je écht oud ja
Welkom terug dan
In elk geval voor die kerel die dat handgebaar naar de scheids maakte waarin hij om een kaart vroeg.quote:
Oke neef wuppiequote:Op woensdag 5 april 2023 20:51 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ben nu zo'n 2 weken terug, en het bevalt mij prima![]()
Maar schijnbaar is niet iedereen hier happy met mijn terugkeer
Ja ik weet het, naam is een beetje stom nu hahaquote:
Ach, je kan niet iedereen pleasenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:51 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ben nu zo'n 2 weken terug, en het bevalt mij prima![]()
Maar schijnbaar is niet iedereen hier happy met mijn terugkeer
Hij heeft alles in zich om dit niet in de hand te houdenquote:
Bart staat bij mij in de tuinquote:Op woensdag 5 april 2023 20:52 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ja ik weet het, naam is een beetje stom nu haha
Maar goed die Bart is overleden dus het kan erger
Dat kan ik mij nou niet voorstellenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, je kan niet iedereen pleasen
Er zijn zelfs mensen die mij niet aardig vinden.
SLOToffensiefquote:Op woensdag 5 april 2023 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord scoort in de extra tijd.
Zoiets verwacht je toch ook niet zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |