Voetenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
ieuwwwww
ZOe masseert de voeten van Ice
ze moet verzendkosten betalenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:28 schreef engine het volgende:
Er gaat iets mis!!! Mirthe heeft minder geld om uit te geven (ofzoiets).
Dit moet uitgezocht worden.
Mirthe roept Rupie en weg geluid
5 euro minder dan iedereen want ze moet als enige verzendkosten betalenquote:
volgens mij gaat het om haar bidon die lek is en dan terug moetquote:Op woensdag 5 april 2023 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
5 euro minder dan iedereen want ze moet als enige verzendkosten betalen![]()
Klinkt niet eerlijk.
Ja zoiets. Toch terecht dat je een lekkende bidon terug stuurt.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij gaat het om haar bidon die lek is en dan terug moet
en als ze dan wat anders wil moet ze verzendkosten betalen
ik zie mirthe er ook voor aan hem te hebben laten vallenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoiets. Toch terecht dat je een lekkende bidon terug stuurt.
Moet je het verplicht aanschaffen en nog zelf dokken ook
En ze had al 2 euro aan Eunice gegeven dat is min en min.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij gaat het om haar bidon die lek is en dan terug moet
en als ze dan wat anders wil moet ze verzendkosten betalen
ze had geen 2 euro aan Eunice hoeven te gevenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:33 schreef engine het volgende:
Ze hebben al zo weinig en dan is 5 euro "eigen geld' best veel. Op geen enkele manier is het eerlijk als één persoon minder krijgt.
Groot gelijk heeft ze. Alsof ze daar wat beters te doen heeft.
Dat is erg vrijgevig van haar inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had geen 2 euro aan Eunice hoeven te geven
maar daar heeft mirthe het niet over toch?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
Toen Esther vorige week het vermoeden had dat zij een paar euro minder had gekregen klonken er andere geluiden
Die geilerij met de camera ben ik wel een beetje zatquote:
Ik denk niet dat het toeval is dus vind het allemaal een beetje nep.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die geilerij met de camera ben ik wel een beetje zat
en niemand reageertquote:Op woensdag 5 april 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Een paar keer teruggeluisterd.. maar hij roept echt Wandaahh... malloot![]()
[ afbeelding ]
Klopt.quote:
Moriama stikte bijna van het lachen.quote:
Nog wel.. naast een uurtje geleden Babbel een meeloper genoemd te hebben, komt 'ie wel weer op gang.. zijn Exit-Adrenaline is al een tijd uitgewerkt en zijn gebrek aan Aandacht-Adrenaline bouwt langzaam weer opquote:Op woensdag 5 april 2023 19:49 schreef Harry het volgende:
Klopt het, dat Jeffrey heel rustig is de laatste dagen?
je kunt dat natuurlijk ook best goed zienquote:Op woensdag 5 april 2023 19:56 schreef engine het volgende:
Ze weten wel heel goed dat het vannacht volle maan is.
Zullen we dan net als vandaag bij Kim dan zien wie haar buiten op staat te wachtenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
Morgen in de uitzending Wanda en haar brief
Ik heb het gezien vanmorgen om 6 uur.....ik wist eigenlijk zeker dat het volle maan was. Heb het net nagezocht om te controleren want zo duidelijk vond ik het niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt dat natuurlijk ook best goed zien![]()
gisteren was hij bijna vol
soms lijkt hij vol als hij het niet is jaquote:Op woensdag 5 april 2023 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het gezien vanmorgen om 6 uur.....ik wist eigenlijk zeker dat het volle maan was. Heb het net nagezocht om te controleren want zo duidelijk vond ik het niet.
Wat is de odel dan?quote:
een odolquote:
ODOL is dat tochquote:Op woensdag 5 april 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
een odel
wat mannen hebben als ze smorgens opstaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:06 schreef Seattle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:06 schreef Seattle het volgende:
[..]Dank voor deze verhelderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Eunie is een teaser, een gluipkut die houdt JW wel stijf zonder een zoentjequote:Op woensdag 5 april 2023 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Wat een doorgedram van Babette tegen Eunice over JW zeg
Ik vind haar wel leukquote:Op woensdag 5 april 2023 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Eunie is een teaser, een gluipkut die houdt JW wel stijf zonder een zoentje
Klinkt ook wel een beetje raar. Dat geld is toch uitgegeven. Hebben ze die bestellingen allemaal apart verwerkt en verzonden dan?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
Mirthe moet dus 3,95 inleveren
omdat ze onder de 40 euro zit
omdat ze 2 euro aan eunice heeft gegeven
Mirthe zit er nu voor de 3de of 4de keer??quote:Op woensdag 5 april 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Klinkt ook wel een beetje raar. Dat geld is toch uitgegeven. Heeft ze die bestellingen allemaal apart verwerkt en verzonden dan?
Binnen twee weken kun je alles terug sturen. Wanneer is dat spul geleverd?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe zit er nu voor de 3de of 4de keer??
de rest zal allemaal in 1 keer zijn gebeurt
dan zal ze bij de FEBO moeten aankloppen
ze is dus de enige die wat heeft terug gestuurdquote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Binnen twee weken kun je alles terug sturen. Wanneer is dat spul geleverd?
zo slaapverwekkend is Bernquote:
Ja okay maar nu snap ik het. Omdat ze van het teruggestuurde iets nieuws wil bestellen maar dat zit onder een bepaald bedrag moet ze verzendkosten betalen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is dus de enige die wat heeft terug gestuurd
en moet dus opnieuw bestellen en moet verzendkosten betalen
dan moet ze bij de FEBO aankloppen
niemand in de loods die er iets aan kan doen
voor de 3de keerquote:Op woensdag 5 april 2023 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay maar nu snap ik het. Omdat ze van het teruggestuurde iets nieuws wil bestellen maar dat zit onder een bepaald bedrag moet ze verzendkosten betalen.
Beetje trieste sponsor wel
Wat maakt dat uit?quote:
Ik sta daar wat anders tegenover.. ze dóet leuk, precies volgens haar eigen zelfingenomen regeltjesquote:
Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef engine het volgende:
XXL Nutrition staat er niet lekker op in deze. Ik ga daar nooit meer iets bestellen!
de grote vraag isquote:
dat hele tarot is ook de reinste streamvervuilingquote:Op woensdag 5 april 2023 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Marci is vreselijk TarotParanoia.. Babbel... Of hij al iets herkent na 2 kaarten.. neuh neuh ParaMarci wil eerst het totaalplaatje zien
Zo bang dat er een HaarUItvalKaart bij zitquote:Op woensdag 5 april 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hele tarot is ook de reinste streamvervuiling
hij is net zo erg als Matinquote:Op woensdag 5 april 2023 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo bang dat er een HaarUItvalKaart bij zit![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft net alle chocopotten leeggeliktquote:Op woensdag 5 april 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
Eunice heeft last van de volle maan. Ze heeft daardoor meer energie
Nee en was dat ook niet van plan. Wel al 2x de site bezochtquote:Op woensdag 5 april 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
de grote vraag is
heeft Engie er al eens iets besteld
Morgen. alle geld is op heb ik begrepen, Wendie zit zonderquote:Op woensdag 5 april 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
He FEBO
wat dachten jullie van een 72 uurs opdracht
zomaar
omdat het kan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten dit groepje wel een beetje aan de gang houden, anders wordt het een dooie bende. Als dat het al niet heel lang isquote:Op woensdag 5 april 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
He FEBO
wat dachten jullie van een 72 uurs opdracht
zomaar
omdat het kan
ik vind hem vooral nog vervelenderquote:Op woensdag 5 april 2023 21:07 schreef Seattle het volgende:
JW is met een paar biertjes op wat sensueler
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:07 schreef Seattle het volgende:
Is dit een persoonlijke mening?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:07 schreef Seattle het volgende:
uhuquote:Op woensdag 5 april 2023 21:09 schreef Seattle het volgende:
JW laat op een gegeem moment gewoon het bier staan en gaat dan naar huis.
Ja, de persoonlijke mening van JWquote:Op woensdag 5 april 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Is dit een persoonlijke mening?
Mijn streams lopen even vast.
Zag er meer weer aan het eten in de keuken. Ze hebben net allemaal een bord met warm eten opquote:Op woensdag 5 april 2023 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft net alle chocopotten leeggelikt![]()
[ afbeelding ]
Nee!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
Erik wil weer een stellinkje doen
Jou de boules en cricket
bij bol
quote:
In van die mooie bolle glaaz’nquote:Op woensdag 5 april 2023 21:11 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
JW over wijntjes. Hij drinkt nooit bier als hij alleen thuis is. Wel wijn geloof ik
Boedha's houden helemaal niet van ledquote:Op woensdag 5 april 2023 21:11 schreef Seattle het volgende:
JW heeft 2 Boeddha’s met led-verlichting in zijn tuin
cheap ass zooi dusquote:Op woensdag 5 april 2023 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boedha's houden helemaal niet van led
Dit past in mijn hoofd ook niet bij elkaarquote:Op woensdag 5 april 2023 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boedha's houden helemaal niet van led
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:13 schreef Hoempah het volgende:
Het programma kan stoppen want Erik is toch de winnaar. Hij moet alleen nog 2 jaar langer werken..
Leuk toch, die 2 in de hottub. Tis ze van harte gegundquote:Op woensdag 5 april 2023 21:20 schreef Seattle het volgende:
En ja hoor. JW gaat mee met Eunice de hottub in. Ik hoop niet dat Esther thuis de stream aan heeft staan
En ze kon met iédereen de hottub in, maar gluipkutje kiest natuurlijk JW... gelukkig staat er maar één potje choco op de weddenschapquote:Op woensdag 5 april 2023 21:20 schreef Seattle het volgende:
En ja hoor. JW gaat mee met Eunice de hottub in. Ik hoop niet dat Esther thuis de stream aan heeft staan
Morgen ziek want lactosequote:Op woensdag 5 april 2023 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft net alle chocopotten leeggelikt![]()
[ afbeelding ]
Nog welquote:Op woensdag 5 april 2023 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
Gezelliii... maar niet zoenen, iedereen kijkt mee![]()
[ afbeelding ]
Ohquote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
Kringen in het water als Kenzz langs dendert![]()
[ afbeelding ]
gisteravondquote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef juul. het volgende:
Ik lees net op de Instagram van Jef dat Babs en Marciano plannen hebben om Jef er uit te wippen?
Ik wil wel weer een nieuwe romance zien. Ik blijf het bijzonder vinden al die stellen met maar 40 mensenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Leuk toch, die 2 in de hottub. Tis ze van harte gegund
dat zei ze een half uur geleden ook alquote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe komt Babette weer opeisen omdat ze een rondje wil lopen: "Als het langer dan 10 minuten duurt ga ik naar bed."
Truste Zoe!
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zei ze een half uur geleden ook al
nog 5 minutenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe komt Babette weer opeisen omdat ze een rondje wil lopen: "Als het langer dan 10 minuten duurt ga ik naar bed."
Truste Zoe!
Zoe: FAMILIE-UIWTJUH! HEY TIANO! WIJ GAAN FAMILIE-UIWTJUH!quote:
Haha! Je zat wel goed, hoor d'r alweer schreeuwen: "Babette heeft geen tijd voor mij" terwijl ik eigenlijk bij JW en Eunice zit. Babs ook meeschreeuwen, beiden kunnen zo de viskraam in, tjongejongejongequote:Op woensdag 5 april 2023 21:52 schreef greysbones het volgende:
wordt Zoe nu niet boos
geen me-time met babs
Zelfs op die slaapkamer hoor je de 'lach' van Babette die buiten looptquote:Op woensdag 5 april 2023 22:07 schreef Dotteke het volgende:
Bern en Sas liggen knus in bed en Bern mag zomaar kusjes geven, wellles waar op de wang
vanmiddag waren het andere kusjes bij bern en sasquote:Op woensdag 5 april 2023 22:07 schreef Dotteke het volgende:
Bern en Sas liggen knus in bed en Bern mag zomaar kusjes geven, wellles waar op de wang
Gelukkig zijn daar nog mensen die wel lol met elkaar hebbenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs op die slaapkamer hoor je de 'lach' van Babette die buiten loopt
Heb geluid uitquote:Op woensdag 5 april 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs op die slaapkamer hoor je de 'lach' van Babette die buiten loopt
O jee, arme Bern dat mag ie wel en dan mag ie nietquote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
vanmiddag waren het andere kusjes bij bern en sas
@Hoempah fragment 🙏quote:Op woensdag 5 april 2023 22:07 schreef Dotteke het volgende:
ja ze moet hem ff pleasen voor de tijd die ze met jappie heeft doorgebrachtquote:Op woensdag 5 april 2023 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, arme Bern dat mag ie wel en dan mag ie niet
@cinsan wat was er dan? Iets speciaals?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
vanmiddag waren het andere kusjes bij bern en sas
getongzoendquote:Op woensdag 5 april 2023 22:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
@:cinsan wat was er dan? Iets speciaals?
05-04-23 | stream 1 | Sasha en Bern - .......... [02 min 30 sec]quote:Op woensdag 5 april 2023 22:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
@:cinsan wat was er dan? Iets speciaals?
Ik denk het wel. Het volk blijft te hard weglopen en het is te onvoorspelbaar om ineens heel snel mensen te gaan elimineren.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:29 schreef D. het volgende:
Zullen we nu echt weer een maand moeten wachten op de volgende eliminatie?
Weet niet of ik dat trekquote:Op woensdag 5 april 2023 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het volk blijft te hard weglopen en het is te onvoorspelbaar om ineens heel snel mensen te gaan elimineren.
yep denk maandag 1 mei volgene eliminatiequote:Op woensdag 5 april 2023 22:29 schreef D. het volgende:
Zullen we nu echt weer een maand moeten wachten op de volgende eliminatie?
Mag wel meer tempo in maar ergens ook weer niet anders blijven er alleen nog figuranten over 😅quote:
Lijkt me wel rustgevendquote:Op woensdag 5 april 2023 22:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Mag wel meer tempo in maar ergens ook weer niet anders blijven er alleen nog figuranten over 😅
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nu Esther er al uit is zal ie zich vast beseffen dat 'bankzitters eruit' toch wat sneller begonnen is en ook wat serieuzer is dan dat hij dacht! Al denk ik dat het ook met Eunice te maken kan hebbenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:55 schreef spapaars het volgende:
Wel grappig, heb JW nog niet eerder zo actief gezien.
Afwassen, stofzuigen, veel buiten en nu in de hot tube
Was hij ook niet smoor op Euni ?, en heeft Jw met zijn boeren huftigheid essie en Erik genaaid, door aan te pappen, fijne vriend..not.En euni is ook best wel een gehaaid iemand, ze zou vertrekken als de pot onder de 9 ton zou komen..quote:Op woensdag 5 april 2023 22:56 schreef spapaars het volgende:
En Erik loopt daar nu rond met zijn ziel onder de arm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote
🫶
Tja ima en Ruppie begonnen te roken en weg streams...jammerquote:Op woensdag 5 april 2023 23:29 schreef Thorelf het volgende:
kwam de regel niet praten terwijl je rookt van de febo?
Als dat geen nooken wordt...quote:Op woensdag 5 april 2023 23:46 schreef Flow3r het volgende:
Beentjes over elkaar , intiem hoor![]()
[ afbeelding ]
Eerst even het heelal bespreken met Eunice...quote:Op donderdag 6 april 2023 00:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JW wil nog wel een keer bij haar langs
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 6 april 2023 05:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Geen idee maar anders had het hier zeker gestaan...
Ooo dat kan zomaar hoor het was een tamme avond..quote:Op donderdag 6 april 2023 06:03 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welik dacht misschien is iedereen gaan slapen..
Prachtige volle maan te zien nuhad Eunice het gisteren over.
Beter bekekenquote:Op donderdag 6 april 2023 06:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo dat kan zomaar hoor het was een tamme avond..
Oooh mooi..ik kan hem niet zien vanuit m'n warme bedje hihi
Goedemorgenquote:Op donderdag 6 april 2023 07:00 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
of er iets opbloeit tussen jw en eunice afwachten , ik vind eunice beetje teaster , zij vind jw te oud
Ik denk ook dat Eunice JW een beetje uitdaagt en niet echt gevoelens voor hem heeft.quote:Op donderdag 6 april 2023 07:00 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
of er iets opbloeit tussen jw en eunice afwachten , ik vind eunice beetje teaster , zij vind jw te oud
dat gevoel heb ik dus ook bij eunice , wat uitdagen en dan terugtrekkenquote:Op donderdag 6 april 2023 07:11 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Eunice JW een beetje uitdaagt en niet echt gevoelens voor hem heeft.
Er zijn vrouwen, zeg niet dat Eunice echt zo is, maar die hebben aandacht nodig, het gevoel dat een man haar wil. Een man een beetje gek maken en daarna zeggen dat het niet wederzijds is.
Ik denk wel dat je gelijk hebt en dat Eunice het spelletje leuker vindt dan JW zelf.quote:Op donderdag 6 april 2023 07:11 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Eunice JW een beetje uitdaagt en niet echt gevoelens voor hem heeft.
Er zijn vrouwen, zeg niet dat Eunice echt zo is, maar die hebben aandacht nodig, het gevoel dat een man haar wil. Een man een beetje gek maken en daarna zeggen dat het niet wederzijds is.
Hoezo is alleen Eunice de teaser?quote:Op donderdag 6 april 2023 07:00 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
hebt u ook vor deel gelijk in , maar bij eunice valt het meer op vind ikquote:Op donderdag 6 april 2023 07:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoezo is alleen Eunice de teaser?
JW doet al maanden precies hetzelfde , hij weet alles van de wereld ,het leven en de mensen. JW is geen willoos slachtoffer , JW is gek op de vrouwtjes , vooral als ze jonger zijn.
Eens, ik heb dan ook geen medelijden met JW. Maar Eunice is dit spelletje gestart. Voor de ogen van Esther. En JW wil wel meer. Denk Eunice nietquote:Op donderdag 6 april 2023 07:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JW doet al maanden precies hetzelfde , hij weet alles van de wereld ,het leven en de mensen. JW is geen willoos slachtoffer , JW is gek op de vrouwtjes , vooral als ze jonger zijn.
Klopt ook maar ik vind het duidelijk dat JW wel verder wil. Het is nu aan Eunice of er ook verder gegaan wordtquote:Op donderdag 6 april 2023 07:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dat zal wel weer goed uitgemolken wordenquote:Op donderdag 6 april 2023 07:38 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat de verhaallijn van deze maand jw met eunice zal zijn.
Sorry maar je klinkt bijna als een Esther .'Ik zag hem eerder en ik ben verliefd , en die slet van een Eunice probeert mijn vent af te pakken ' Je gaat eigenlijk mee in het zielige slachtoffer verhaal van Esther .quote:Op donderdag 6 april 2023 07:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Eens, ik heb dan ook geen medelijden met JW. Maar Eunice is dit spelletje gestart. Voor de ogen van Esther. En JW wil wel meer. Denk Eunice niet
Komt nog wel... ik denk op het feestje vanmiddag....quote:Op donderdag 6 april 2023 06:21 schreef engine het volgende:
[..]
Beter bekeken![]()
Ik had echt gedacht dat het zou gebeuren gisteren. JW wil wel en Eunice had er de halve dag over lopen praten.
Wat voor feestje?quote:Op donderdag 6 april 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Komt nog wel... ik denk op het feestje vanmiddag....
Arabian Nightsquote:Op donderdag 6 april 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Komt nog wel... ik denk op het feestje vanmiddag....
Ja van 4 tot 6 ofzo, beetje jammer... Jeff is toch morgen jarig?quote:Op donderdag 6 april 2023 08:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
was meer voor in de dag hoorde ik, mss zaterdag feestje is jef jarig
kan ook ik dacht 8 aprilquote:Op donderdag 6 april 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja van 4 tot 6 ofzo, beetje jammer... Jeff is toch morgen jarig?
We hebben besloten dat niet te vieren na zijn kinderachtige gedrag eerder deze week.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
was meer voor in de dag hoorde ik, mss zaterdag feestje is jef jarig
mooi besluit zal hem lerenquote:Op donderdag 6 april 2023 08:36 schreef engine het volgende:
[..]
We hebben besloten dat niet te vieren na zijn kinderachtige gedrag eerder deze week.
Maar gelukkig wel volop shag en gisteren biertjesquote:Op donderdag 6 april 2023 08:39 schreef cinsan het volgende:
erik koelkasten inspekteren , tja zit niet veel meer in
tja blijkbaar heeft dat voorrang op gezond etenquote:Op donderdag 6 april 2023 08:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel volop shag en gisteren biertjes
Nu al ‘post van de dag’quote:Op donderdag 6 april 2023 07:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry maar je klinkt bijna als een Esther .'Ik zag hem eerder en ik ben verliefd , en die slet van een Eunice probeert mijn vent af te pakken ' Je gaat eigenlijk mee in het zielige slachtoffer verhaal van Esther .
Maar zo zit het niet.
Esther stond al die maanden tussen JW en Eunice in , Esther gedroeg zich als een puber: zij zag hem het eerst , zij voelde wat voor hem/dus had zij meer recht op de aandacht van JW.
Ze vertelde in het begin aan vrijwel iedereen dat ze gevoelens kreeg voor JW . De hele loods wist het , JW wist nog van niets. Door alles voor hem te doen hoopte ze dat ze hem wel aan zich kon binden. Esther werd verliefd ...wilde meer, JW niet.
Alleen Esther ervaarde een wervelwind van emoties , heel vervelend maar wel háár probleem, niet die van JW
Als je voortdurend bezig bent je waarde aan iemand te bewijzen, dan ben je je waarde allang vergeten
Die aantrekkingskracht en de klik tusen Eunice en JW was er vanaf het begin.
Esther was de rem , zij stond al die maanden tussen hun en zorgde ervoor dat het bij geflirt en gekirr bleef
Esther was JW's persoonlijke cockblokker . Ze zag Eunice als een rivale die ze weg moest werken .Verliefd , obsessief ,jaloers om die aantrekkingskracht tussen hun
Nu Esther uit beeld is staat niets ze meer in de weg .Ze kunnen nu volledig in elkaar opgaan.
Toch zie ik toch wel wat dingetjes in het contact tussen JW en Eunice die bijna onoverbrugbaar lijken
Eunice is een diepzinnige vrouw die weet wie ze is en zelfbewust door het leven gaat , staat open voor en omarmt het leven ,is niet bang om op haar bek te gaan en durft ergens op terug te komen wanneer ze iets niet helemaal goed heeft aangepakt. Eunice is een bijzondere vrouw , een irritant , gek, creatief, een flirt, gedreven en energiek persoon die het goede ziet in mensen en situaties.
JW heeft volgens JW alles meegemaakt ,roept ook dat hij alles heeft meegemaakt, zegt de mensen te doorzien, weet vaak hoe het beter moet . Hij houdt van een lolletje ,flirt ook graag en ligt goed bij de vrouwtjes
JW vindt alles prima maar klaagt net zo vaak als dat hij roept dat hij alles prima vindt,
JW een aardige man die vast wel de diepte in kan maar vaker oppervlakkig overkomt .
quote:Op donderdag 6 april 2023 08:36 schreef engine het volgende:
[..]
We hebben besloten dat niet te vieren na zijn kinderachtige gedrag eerder deze week.
Genoeg Jeff-show gehad alquote:Op donderdag 6 april 2023 08:41 schreef greysbones het volgende:
7 april feestje in de COS
Ter ere van Jeff![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2023 08:46 schreef Harry het volgende:
Mysterieus: er ligt een Gouden Envelop op een pilaar in de Loods.
De persoon die ‘m opent mag met 50K van de pot naar huisquote:Op donderdag 6 april 2023 08:46 schreef Harry het volgende:
Mysterieus: er ligt een Gouden Envelop op een pilaar in de Loods.
Wat zijn de opties?quote:Op donderdag 6 april 2023 08:49 schreef Harry het volgende:
Jasper zegt tegen Wendy dat hij slecht geslapen heeft, en nog steeds niet weet wat hij moet doen.
Nog niemand die het bespreekbaar maakt. Dat is heel raar.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:49 schreef D. het volgende:
[..]
De persoon die ‘m opent mag met 50K van de pot naar huis
- Naar huis (als hij in augustus gaat heeft hij nog anderhalve maand voorbereiding voor de races).quote:
duurt nog effequote:Op donderdag 6 april 2023 08:52 schreef Harry het volgende:
[..]
- Naar huis
- Het spel spelen, en wil zichzelf op de stip laten zetten
Eieren verstoppenquote:Op donderdag 6 april 2023 08:56 schreef Harry het volgende:
Er wordt gesproken over een Paaspak.
Wendy zou een kandidaat zijn, maat Jasper wil na een tip van Erik Mirthe vragen.
Erik wil absoluut NIET.....
Dat laatste klinkt ook als ‘naar huis’, maar dan met iets meer aanzienquote:Op donderdag 6 april 2023 08:52 schreef Harry het volgende:
[..]
- Naar huis (als hij in augustus gaat heeft hij nog anderhalve maand voorbereiding voor de races).
- Het spel spelen, en wil zichzelf op de stip laten zetten
De zoemer voor een lange opdracht iets met pasen zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 6 april 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
Aangezien we en slapende bewoner zien
Verwacht ik zo wat
Erik had aanspraak, JW had vooral lastquote:Op donderdag 6 april 2023 08:55 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Erik Esther meer mist dan JW haar mist
Heeft niemand die nog gezien?quote:
Ik volg Erik eigenlijk niet op de stream Ivm lik pulk acties Smorgensquote:
Ik denk t wel, maar ze zullen er wel niet over mogen zeggen of iets mee doen misschienquote:Op donderdag 6 april 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Crisis, zelfs je koffiekopje met je vinger leeg likken...
[..]
Heeft niemand die nog gezien?
Ligt op de blauwe pilaar in de loodsquote:Op donderdag 6 april 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar nog door niemand gezien dus...quote:Op donderdag 6 april 2023 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt op de blauwe pilaar in de loods
't Is best een dikke envelop ook... en iedereen weet er met zijn of haar tengels vanaf te blijvenquote:
wendy en jasperquote:Op donderdag 6 april 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oh ja dat hoef ik ook niet te zien nee, maar hij was met een soort pallet op wielen met een doek er over aan het verplaatsen naar de kasquote:Op donderdag 6 april 2023 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik volg Erik eigenlijk niet op de stream Ivm lik pulk acties Smorgens
Had hem ge-editquote:Op donderdag 6 april 2023 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar nog door niemand gezien dus...
Doet kussens uit de Kas naar buiten, en ruimt afval van de grond op.quote:
Ah okquote:Op donderdag 6 april 2023 09:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vliegend tapijt aant maken voor Arabian Nights...
Ja precies dat...quote:Op donderdag 6 april 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had hem ge-edit
Geen idee sommigen lopen er langs
Lijkt toch dat me zoiets opvalt
Wie weet mag dat niet?quote:Op donderdag 6 april 2023 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
't Is best een dikke envelop ook... en iedereen weet er met zijn of haar tengels vanaf te blijven
Ik zou op zijn minst even voelen
denk dat zoe zich moeilijk kan inhouden om niet gaan voelen aan die omslagquote:Op donderdag 6 april 2023 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou alsnog eventjes voelenIk zou hem niet open maken, maar hij is zo dik, ik wil voelen
Misschien geld wat er zit ofzquote:Op donderdag 6 april 2023 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou alsnog eventjes voelenIk zou hem niet open maken, maar hij is zo dik, ik wil voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |