Voetenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
ieuwwwww
ZOe masseert de voeten van Ice
ze moet verzendkosten betalenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:28 schreef engine het volgende:
Er gaat iets mis!!! Mirthe heeft minder geld om uit te geven (ofzoiets).
Dit moet uitgezocht worden.
Mirthe roept Rupie en weg geluid
5 euro minder dan iedereen want ze moet als enige verzendkosten betalenquote:
volgens mij gaat het om haar bidon die lek is en dan terug moetquote:Op woensdag 5 april 2023 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
5 euro minder dan iedereen want ze moet als enige verzendkosten betalen![]()
Klinkt niet eerlijk.
Ja zoiets. Toch terecht dat je een lekkende bidon terug stuurt.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij gaat het om haar bidon die lek is en dan terug moet
en als ze dan wat anders wil moet ze verzendkosten betalen
ik zie mirthe er ook voor aan hem te hebben laten vallenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoiets. Toch terecht dat je een lekkende bidon terug stuurt.
Moet je het verplicht aanschaffen en nog zelf dokken ook
En ze had al 2 euro aan Eunice gegeven dat is min en min.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij gaat het om haar bidon die lek is en dan terug moet
en als ze dan wat anders wil moet ze verzendkosten betalen
ze had geen 2 euro aan Eunice hoeven te gevenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:33 schreef engine het volgende:
Ze hebben al zo weinig en dan is 5 euro "eigen geld' best veel. Op geen enkele manier is het eerlijk als één persoon minder krijgt.
Groot gelijk heeft ze. Alsof ze daar wat beters te doen heeft.
Dat is erg vrijgevig van haar inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had geen 2 euro aan Eunice hoeven te geven
maar daar heeft mirthe het niet over toch?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
Toen Esther vorige week het vermoeden had dat zij een paar euro minder had gekregen klonken er andere geluiden
Die geilerij met de camera ben ik wel een beetje zatquote:
Ik denk niet dat het toeval is dus vind het allemaal een beetje nep.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die geilerij met de camera ben ik wel een beetje zat
en niemand reageertquote:Op woensdag 5 april 2023 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Een paar keer teruggeluisterd.. maar hij roept echt Wandaahh... malloot![]()
[ afbeelding ]
Klopt.quote:
Moriama stikte bijna van het lachen.quote:
Nog wel.. naast een uurtje geleden Babbel een meeloper genoemd te hebben, komt 'ie wel weer op gang.. zijn Exit-Adrenaline is al een tijd uitgewerkt en zijn gebrek aan Aandacht-Adrenaline bouwt langzaam weer opquote:Op woensdag 5 april 2023 19:49 schreef Harry het volgende:
Klopt het, dat Jeffrey heel rustig is de laatste dagen?
je kunt dat natuurlijk ook best goed zienquote:Op woensdag 5 april 2023 19:56 schreef engine het volgende:
Ze weten wel heel goed dat het vannacht volle maan is.
Zullen we dan net als vandaag bij Kim dan zien wie haar buiten op staat te wachtenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
Morgen in de uitzending Wanda en haar brief
Ik heb het gezien vanmorgen om 6 uur.....ik wist eigenlijk zeker dat het volle maan was. Heb het net nagezocht om te controleren want zo duidelijk vond ik het niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt dat natuurlijk ook best goed zien![]()
gisteren was hij bijna vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |