SPOILER: Op verzoek de hearingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tweet is van Ali Alexander die 6 januari-revolte organiseerde,quote:Op woensdag 5 april 2023 18:48 schreef Ulx het volgende:
De Republikeinen doen niet eens meer alsof je de meeste stemmen moet halen om te winnen.
[ twitter ]
De slechte verliezer:quote:Op woensdag 5 april 2023 10:30 schreef Tijger_m het volgende:
Zoals Kijkertje al aangaf is dit wel een hele opmerkelijke ontwikkeling:
[..]
Technisch gezien is het geen Democratische overwinning maar in de praktijk is het dat natuurlijk wel en met name haar uitgesproken posities over abortus en gerrymandering laten weinig aan de verbeelding over.
I'll try What is the Overton window for double jeopardy, Alexquote:Op donderdag 6 april 2023 08:17 schreef AnneX het volgende:
Ook nu weer met alle aandacht voor de trumps, greenes en baudets, etc in de media, weet ik nog steeds niet wat ik moet denken van zo veel aandacht.
Kern is dat de zg. politici volkomen van het pad zijn in hun uitspraken.
En keurig op het spoor van zelfverrijking en machtswellust.
Deels denk ik, dat er “lucht” moet bij de nonsens argumenten (?) en dat in een interview goede vragen gesteld en weerlegd moet worden waar mogelijk.
Aan de andere kant: de cult volgers horen kritische opmerkingen niet en volharden.
Voor mij is het eigenlijk![]()
![]()
als ik de ‘fake’ politici hoor raaskallen zonder weerwoord.
Hoe staan andere mensen hierin?
[ twitter ]
Gegoogled https://modelthinkers.com/mental-model/overton-windowquote:Op donderdag 6 april 2023 09:02 schreef speknek het volgende:
[..]
I'll try What is the Overton window for double jeopardy, Alex
Ik bedoel Alex Trebekquote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gegoogled https://modelthinkers.com/mental-model/overton-window
p.s. ws. bedoel je met Alex mijn alias AnneX?
En waarom zou Fauci een cel mogen delen met Trump. Wappie politici roepen altijd maar wat zonder dat het klopt Hillary is ook niet opgesloten hoe vaak Trump toch riep dat dat moest, bij geen verfieerbare strafrechtelijke feiten wordt je niet opgesloten.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:40 schreef Toby56 het volgende:
Was dit hier al gepost?
Sommige families leren het nooit.
https://www.cbsnews.com/n(...)nging-biden-in-2024/
Hij zal het niet gaan winnen, maar als hij toch wint, dan mag Fauci een cel delen met Trump. Best een leutig idee.
Vervang Catholic Church door Drag Queens en FOX News zal het met chocolade letters aankondigen als Breaking News en live coverage verzorgen met een acht-koppig panel aan pundits.quote:Op donderdag 6 april 2023 03:22 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Weer geen drag queens ....
Ik refereerde aan de inhoud van het artikel. En ik geef toe: ik leer het zelf ook nooit: ik moet ironische/cynische bijdragen van voldoende smilies voorzien, anders neemt men ze letterlijk. (Ik neem je dus niet kwalijk dat je mijn post zo serieus hebt genomen.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En waarom zou Fauci een cel mogen delen met Trump. Wappie politici roepen altijd maar wat zonder dat het klopt Hillary is ook niet opgesloten hoe vaak Trump toch riep dat dat moest, bij geen verfieerbare strafrechtelijke feiten wordt je niet opgesloten.
Priesters dragen toch van die jurken?quote:Op donderdag 6 april 2023 03:22 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Weer geen drag queens ....
Zijn vete met Sean Connery was episch.quote:
"Whats the difference between an mallard and a duck"quote:
Jongens en meisjes sport gescheiden houden is niet meer dan normaal. Dat domme gelul over 'genital inspections' is onzin.quote:
Jongens en meisjes sport gescheiden houden was vrij abnormaal op mijn school.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Jongens en meisjes sport gescheiden houden is niet meer dan normaal. Dat domme gelul over 'genital inspections' is onzin.
Ging je naar school in de VS? Nee he?quote:Op donderdag 6 april 2023 13:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Jongens en meisjes sport gescheiden houden was vrij abnormaal op mijn school.
Dat is dan ook niet aan de orde. Dit is al een keer eerder voorbij gekomen, een doktersverklaring is voldoende.quote:Maar lang niet zo abnormaal als genitale inspecties.
En hoe komt die dokter aan de betreffende info?quote:Op donderdag 6 april 2023 13:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ging je naar school in de VS? Nee he?
[..]
Dat is dan ook niet aan de orde. Dit is al een keer eerder voorbij gekomen, een doktersverklaring is voldoende.
De dokter weet prima welk geslacht een kind is. Daarnaast heb je ook nog een geboortecertificaat. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En hoe komt die dokter aan de betreffende info?
Mooi dat het allemaal niet zo moeilijk is. Dan is genital inspection gewoon nooit nodig en is daar ook geen wetgeving voor nodig.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De dokter weet prima welk geslacht een kind is. Daarnaast heb je ook nog een geboortecertificaat. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
Het is alleen moeilijk als je enige bron een hysterische twitter idioot is die liegt om politieke en ideologische redenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |