Kaag heeft codeine nodig....en veel, dit wordt echt niet beter van een snoepje.quote:
En wat winnen ze dan. Komt er een kabinet met GL/PvdA.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
D66 heeft geen ruggengraat, VVD kiest de makkelijkste weg, CDA wijkt niet, crisis wordt doorgeschoven naar Rutte 5.
Het equivalent van selectief quoten op het FOK! forum.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rutte gaat slim alleen in op laatste zinnetje van Ouwehand zodat hij niet hoeft te reageren op de rest...
maar wel kostbare natuur tochquote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar wel kostbare natuur toch
we mogen er niet bouwen vanwege dat het kostbaar groen is
ja we gaan die boeren een beetje de marktprijs geven, nee echt nietquote:Op woensdag 5 april 2023 20:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Verplichte uitkoop tegen reëele bedragen. en ja dat is idioot.
en wat is er dan bereikt in 2032 , geen woningbouw, geen wegen bouw , alleen maar eekhoorntjes en wolven en konikpaarden overalquote:Op woensdag 5 april 2023 20:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oh god die oplossing had ik nog niet eens bedacht, er zitten ook mogelijkheden tussen 2030 en 2035. Polderoplossing op Juli 2032...
Ik zeg alleen wat de EU potentieel gaat zeggen, grote bedragen geven gaat misschien door de EU worden verboden als zijnde staatssteun. Daar wacht iedereen nu op, tot we op die vraag een antwoord hebben van de EU.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja we gaan die boeren een beetje de marktprijs geven, nee echt niet
ze rijk maken van de stront zeker
Die prachtige bedrijvenparken, distributieblokkendozen en datacentra die overal in Brabantse weilanden hebben vervangen al helemaal niet.quote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die prachtige bedrijvenparken en datacentra die overal in Brabant weilanden hebben vervangen al helemaal niet.
wel er zijn er bij die groen zijnquote:Op woensdag 5 april 2023 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die prachtige bedrijvenparken en datacentra die overal in Brabant weilanden hebben vervangen al helemaal niet.
Met de VVD en D66 helemaal kaalgeplukt en geen bedreiging meer, samen mogelijk zelfs de grootste partij.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En wat winnen ze dan. Komt er een kabinet met GL/PvdA.
Uhm ja... 1000 keer liever weiland.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
nee weiland is uitquote:Op woensdag 5 april 2023 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm ja... 1000 keer liever weiland.
Maar het is beide geen natuur.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm ja... 1000 keer liever weiland.
Dus?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar het is beide geen natuur.
Dat is incorrect, de huidige rechterlijke macht heeft er een handje van om EU-regels op een absurde manier te interpreteren.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, alleen de huidige politiek heeft er nogal een handje van om in strijd met EU-regels te handelen en dat mag niet.
Dat is jouw mening, die niet door veel juristen gevolgd wordt.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is incorrect, de huidige rechterlijke macht heeft er een handje van om EU-regels op een absurde manier te interpreteren.
nee dat weet iedereen , dat behoeft geen nadrukquote:Op woensdag 5 april 2023 20:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lientje is boos dat haar overwinning te weinig benoemt wordt.
wel met een groene kleurquote:
Mijn tv staat inmiddels op Feyenoord Ajax. Kan ik aanraden.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat is dit voor gewauwel van Rutte? “We zijn ermee bezig jongons!”
Ja. Debat gaat nergens heen. Kamer bijt niet door, zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mijn tv staat inmiddels op Feyenoord Ajax. Kan ik aanraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |