Nee. Ja beat saber is de moeite waard. Maar is zeker niet de enige.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
De enige VR-game die de moeite waard is, is toch Beat(yourself) Saber?
Dat is beter voor je vrije tijd.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:30 schreef Akathisia het volgende:
Waarom heb ik Rimworld 5 jaar links laten liggen?
Wat is de levertijd, 2 tot 4 weken?quote:
Zou vandaag binnenkomen, maar ik was niet thuis (donderdagavond besteld en maandag geleverd)quote:Op maandag 3 juli 2023 17:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat is de levertijd, 2 tot 4 weken?
Of heb je al een datum gekregen dat ie van de week binnenkomt?
Ik weet bij die serie niet waar ik moet beginnen, zoveel spinoffs en arcs.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:43 schreef Monolith het volgende:
Komend weekend het nieuwste deel uit m'n favoriete JRPG serie op Steam te verkrijgen. Als je de serie niet kent heb je alleen nog wel wat in te halen om te snappen waar het over gaat.
Trails in the sky alle drie de delen, dan de crossbell Arc games zero en Azure en dan de cold steel delen. Ik heb de crossbell Arc als laatste gedaan omdat die pas later zijn vertaald.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet bij die serie niet waar ik moet beginnen, zoveel spinoffs en arcs.
GGD doet het er ook opquote:Op maandag 3 juli 2023 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou vandaag binnenkomen, maar ik was niet thuis (donderdagavond besteld en maandag geleverd)
Dus morgen wordt de steamdeck bij mij bezorgd.
Het voordeel dat distributiecentrum in Waalwijk zit dat binnen paar dagen wordt bezorgd.
Prima,quote:Op maandag 3 juli 2023 18:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
GGD doet het er ook opZien we je donderdag
Krijg je dan ook gelijk een berg van die Summersale-kaarten?quote:Op maandag 3 juli 2023 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou vandaag binnenkomen, maar ik was niet thuis (donderdagavond besteld en maandag geleverd)
Dus morgen wordt de steamdeck bij mij bezorgd.
Het voordeel dat distributiecentrum in Waalwijk zit dat binnen paar dagen wordt bezorgd.
Yup, wel veel dubbelequote:Op maandag 3 juli 2023 20:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Krijg je dan ook gelijk een berg van die Summersale-kaarten?
Gewoon verkopen op de community Market of ruilen. Kun je er weer games van kopen.quote:
Ik heb 9 paginas volquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon verkopen op de community Market of ruilen. Kun je er weer games van kopen.
Lange pitstops voor jouquote:
Super indrukwekkend iig, heel gaaf hoe dat aangepakt is. Morgen weer een stukje spelen.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:34 schreef 2dope het volgende:
[..]Alyx staat "lonely at the top" qua grote/serieuze VR-titels.
Komt evt. ook eens kijken in GAM / Oculus quest - beste VR games voor wat tips.
Topic aangemaakt door @:Jimbo die daarna nooit meer gepost heeft
Ik ben bij Alyx blijven steken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:47 schreef V. het volgende:
Ik denk dat dit de eerste Steam sale wordt waar ik niks koop.
Kortingen zijn meh en er is niets dat naar mij schreeuwt dat ik het moet kopen.
Die is best leuk van wat ik gezien heb. Dredge is ook een aanrader!quote:Op zondag 9 juli 2023 15:11 schreef PirE het volgende:
Toch maar eens Dive The Diver geprobeerd. Heb normaal niks met deze games maar tot nu toe bevalt de gameplay-loop me wel.
Heb er zojuist een refund voor aangevraagd, ik vind hem echt verdomd saai...quote:Op zondag 9 juli 2023 15:11 schreef PirE het volgende:
Toch maar eens Dive The Diver geprobeerd. Heb normaal niks met deze games maar tot nu toe bevalt de gameplay-loop me wel.
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb er zojuist een refund voor aangevraagd, ik vind hem echt verdomd saai...
Dat weet ik, daarom heb ik het zelf geprobeerd, maar schijnbaar niet mijn dingquote:Op zondag 9 juli 2023 18:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent in de minderheid
Normaal ben ik ook niet van dit soort games. Binnen mijn genres heb ik alle goede games wel gespeeld of het zijn games waarin mijn pc in een kachel veranderd. Dus ik dacht ik ga eens wat spelen met lage systeemeisen zodat ik de temperatuur een beetje normaal kan houden.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom heb ik het zelf geprobeerd, maar schijnbaar niet mijn ding![]()
Heb ook Terraria gerefund
Die zat een tijdje terug in Humble Choice.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:37 schreef Elan het volgende:
Als ik nog een pareltje mag aanraden : Spiritfarer®: Farewell Edition 80% off
Goddammitquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:47 schreef V. het volgende:
Ik denk dat dit de eerste Steam sale wordt waar ik niks koop.
Kortingen zijn meh en er is niets dat naar mij schreeuwt dat ik het moet kopen.
Wat heb je gekocht?quote:
Jurassic World Evolution 1 speel ik nog wel eens, is leukquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:00 schreef V. het volgende:
[..]
Twee film-licenses: Spider-Man Remastered en Jurassic World Evolution 2
Geen slechte games, maar Spider-Man Remastered vind ik nog steeds te duur ondanks dat ie op m’n wishlist staat. Keertje onder de ¤20,- moet ie duiken, dan wil ik wel de trekker overhalen Is met Horizon Zero Dawn ook gebeurd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:00 schreef V. het volgende:
[..]
Twee film-licenses: Spider-Man Remastered en Jurassic World Evolution 2
Ja? Ik vond die zo hard tegenvallenquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jurassic World Evolution 1 speel ik nog wel eens, is leuk
Eens. Best leuk om een stel Rexen te hebben die kleine Raptortjes bang makenquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jurassic World Evolution 1 speel ik nog wel eens, is leuk
Die heb ik ook net gekocht, ik dacht dat doe ik wel eventjes maar valt tegenquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:36 schreef Perrin het volgende:
Halls of Torment is wel een vermakelijke Vampire Survivors kloon.
Heb je Grim Dawn geprobeerd?quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:37 schreef Managarm het volgende:
Wat oude dingen gekocht: Spellforce 1 -3, Anno 1404, Age of Empires II (vroeger gespeeld via 33K6 modem).
Echt leuke aanbiedingen zijn er niet echt, zelfde prijzen als normale aanbiedingen. Twijfel nog over Assassin's Creed Origins. Maar voorlopig nog wel wat te spelen, beetje klaar met Diablo IV.
Ja, daar heb ik best wel wat uren inzitten. Beste spel wat ik dit jaar (en vorig jaar) gespeeld heb was Divine Divinity 2, daar heb ik 900 uur inzitten (en nog steeds niet uitgespeeld).quote:
Ja, beetje ongeduldig. Speelt wel als een droom.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geen slechte games, maar Spider-Man Remastered vind ik nog steeds te duur ondanks dat ie op m’n wishlist staat. Keertje onder de ¤20,- moet ie duiken, dan wil ik wel de trekker overhalen Is met Horizon Zero Dawn ook gebeurd.
quote:
Nee, serieus. Geweldig mooie en goeie game. Oprechte aanrader.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]serieus of mis ik hier het sarcasme dat er vanaf druipt?
ik bedoel lijkt me tof hoor, maar de prijs staat mij beetje tegen, bedoel tis al even geleden dat ik ¤50+ uitgaf aan een game(even uitgaande dat ik gelijk alles wil hebben uiteraard)
Okquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:45 schreef V. het volgende:
[..]
Nee, serieus. Geweldig mooie en goeie game. Oprechte aanrader.
Hoe kan je daar nou weer over twijfelen. Beste builder/sim game die er is. Ik heb alle dlcsquote:
omdat ubisoft en het de nek omdraaien van DLCquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou weer over twijfelen. Beste builder/sim game die er is. Ik heb alle dlcs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |