Nee. Ja beat saber is de moeite waard. Maar is zeker niet de enige.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
De enige VR-game die de moeite waard is, is toch Beat(yourself) Saber?
Dat is beter voor je vrije tijd.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:30 schreef Akathisia het volgende:
Waarom heb ik Rimworld 5 jaar links laten liggen?
Wat is de levertijd, 2 tot 4 weken?quote:
Zou vandaag binnenkomen, maar ik was niet thuis (donderdagavond besteld en maandag geleverd)quote:Op maandag 3 juli 2023 17:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat is de levertijd, 2 tot 4 weken?
Of heb je al een datum gekregen dat ie van de week binnenkomt?
Ik weet bij die serie niet waar ik moet beginnen, zoveel spinoffs en arcs.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:43 schreef Monolith het volgende:
Komend weekend het nieuwste deel uit m'n favoriete JRPG serie op Steam te verkrijgen. Als je de serie niet kent heb je alleen nog wel wat in te halen om te snappen waar het over gaat.
Trails in the sky alle drie de delen, dan de crossbell Arc games zero en Azure en dan de cold steel delen. Ik heb de crossbell Arc als laatste gedaan omdat die pas later zijn vertaald.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet bij die serie niet waar ik moet beginnen, zoveel spinoffs en arcs.
GGD doet het er ook opquote:Op maandag 3 juli 2023 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou vandaag binnenkomen, maar ik was niet thuis (donderdagavond besteld en maandag geleverd)
Dus morgen wordt de steamdeck bij mij bezorgd.
Het voordeel dat distributiecentrum in Waalwijk zit dat binnen paar dagen wordt bezorgd.
Prima,quote:Op maandag 3 juli 2023 18:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
GGD doet het er ook opZien we je donderdag
Krijg je dan ook gelijk een berg van die Summersale-kaarten?quote:Op maandag 3 juli 2023 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou vandaag binnenkomen, maar ik was niet thuis (donderdagavond besteld en maandag geleverd)
Dus morgen wordt de steamdeck bij mij bezorgd.
Het voordeel dat distributiecentrum in Waalwijk zit dat binnen paar dagen wordt bezorgd.
Yup, wel veel dubbelequote:Op maandag 3 juli 2023 20:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Krijg je dan ook gelijk een berg van die Summersale-kaarten?
Gewoon verkopen op de community Market of ruilen. Kun je er weer games van kopen.quote:
Ik heb 9 paginas volquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon verkopen op de community Market of ruilen. Kun je er weer games van kopen.
Lange pitstops voor jouquote:
Super indrukwekkend iig, heel gaaf hoe dat aangepakt is. Morgen weer een stukje spelen.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:34 schreef 2dope het volgende:
[..]Alyx staat "lonely at the top" qua grote/serieuze VR-titels.
Komt evt. ook eens kijken in GAM / Oculus quest - beste VR games voor wat tips.
Topic aangemaakt door @:Jimbo die daarna nooit meer gepost heeft
Ik ben bij Alyx blijven steken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:47 schreef V. het volgende:
Ik denk dat dit de eerste Steam sale wordt waar ik niks koop.
Kortingen zijn meh en er is niets dat naar mij schreeuwt dat ik het moet kopen.
Die is best leuk van wat ik gezien heb. Dredge is ook een aanrader!quote:Op zondag 9 juli 2023 15:11 schreef PirE het volgende:
Toch maar eens Dive The Diver geprobeerd. Heb normaal niks met deze games maar tot nu toe bevalt de gameplay-loop me wel.
Heb er zojuist een refund voor aangevraagd, ik vind hem echt verdomd saai...quote:Op zondag 9 juli 2023 15:11 schreef PirE het volgende:
Toch maar eens Dive The Diver geprobeerd. Heb normaal niks met deze games maar tot nu toe bevalt de gameplay-loop me wel.
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb er zojuist een refund voor aangevraagd, ik vind hem echt verdomd saai...
Dat weet ik, daarom heb ik het zelf geprobeerd, maar schijnbaar niet mijn dingquote:Op zondag 9 juli 2023 18:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent in de minderheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |