Thnx ,staat in de agendaquote:
Kenzy was door Marciano ingelicht en heeft expres de grap laten klappenquote:Op woensdag 5 april 2023 13:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze wilde een grap uithalen door 5 mensen 1 stem te geven...Alleen Kenzy snapte het niet..
Ik verzin ze nietquote:
Moraima en die andere weet ik nietquote:Op woensdag 5 april 2023 13:53 schreef Seattle het volgende:
Wie hebben die andere stemmen gekregen dan?
Nee want ze zijn nu sneller door de dagen heen. Nu loopt het gelijk met de dag, alleen een week geleden en soms 1 dag voor. Gisteren zaten ze al op de woensdag in de uitzending.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon blijft als het nu is, met die uitbreiding van zendtijd moeten ze nog meer plakken en knippen.
Zag Kim en Wanda daar nog vrolijk rondlopen.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee want ze zijn nu sneller door de dagen heen. Nu loopt het gelijk met de dag, alleen een week geleden en soms 1 dag voor. Gisteren zaten ze al op de woensdag in de uitzending.
Vanavond krijgt ze de brief en dat was woensdagmiddag vorige week.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag Kim en Wanda daar nog vrolijk rondlopen.
Als ze een inhaalslag moeten maken omdat het programma van 2 naar 3 kwartier gaat te vullen, is dat maar een tijdelijke oplossing.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vanavond krijgt ze de brief en dat was woensdagmiddag vorige week.
Ja raar he?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:59 schreef Wibehh het volgende:
Wat raar, ik dacht dat iedereen op Wendy zou stemmen. Heeft ze dus gewonnen met 2 stemmen?
Hoezo?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze een inhaalslag moeten maken omdat het programma van 2 naar 3 kwartier gaat te vullen, is dat maar een tijdelijke oplossing.
Febo laat nix zienquote:Op woensdag 5 april 2023 13:59 schreef Wibehh het volgende:
Wat raar, ik dacht dat iedereen op Wendy zou stemmen. Heeft ze dus gewonnen met 2 stemmen?
Bij Utopia bleef er altijd 3/4 dagen tussen stream en uitzending zitten.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat er dan heel snel niets meer is om in te halen.
Zal ook wel denk ik meer reclame tussen komen, 2x 10 min. Dus uitzending blijft denk hetzelfde.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee want ze zijn nu sneller door de dagen heen. Nu loopt het gelijk met de dag, alleen een week geleden en soms 1 dag voor. Gisteren zaten ze al op de woensdag in de uitzending.
nee ze hadden bedacht allemaal op iemand anders te stemmen zodat er ook een keer anderen op het scherm te zien waren en ze dat een leuk grapje vonden. bij gelijke stemmen moeten ze nog een keer stemmen en dan zouden ze allemaal op wendy gaan. Alleen ze wisten niet wat kenzy zou doenquote:Op woensdag 5 april 2023 13:59 schreef Wibehh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |