quote:Leclerc nam vorig jaar de tijd om met ‘fans’ op de foto te gaan. Zij vroegen hem de wereldtitel in de Formule 1 terug naar Ferrari te halen en deden alsof ze groot fan waren. Ondertussen werd de Monegask in het Italiaanse Viareggio op vakkundige wijze van zijn dure klokje beroofd. Zijn Richard Mille RM67 heeft naar schatting een waarde van ruim 300.000 euro.
De Monegask deed aangifte en nu, bijna een jaar later, zijn drie mannen en een vrouw gearresteerd in Italië. Hun betrokkenheid wordt verder onderzocht. Daarbij wordt gekeken welke specifieke rol zij hadden bij de beroving die plaatsvond op paasmaandag.
Leclerc zou vorig jaar zelf de daders al achtervolgd hebben in zijn tamelijk opvallende Ferrari 488 Pista Spider, zoals te zien is op onderstaande bewakingsbeelden die de politie heeft vrijgegeven. De achtervolging van Leclerc leverde destijds niets op, maar een jaar later zijn de daders dus alsnog ingerekend. Het is nog niet duidelijk of het horloge van de Monegask is teruggevonden.
https://www.ed.nl/formule(...)n-opgepakt~af2e0baf/
Ik heb niet alle beelden gezien, maar ik las dat Karel niet bepaald Jack Bauer was in zijn achtervolging, als in: netjes aan de maximum snelheid houden, richting aangeven, wachten bij het stoplichtquote:Op woensdag 5 april 2023 15:05 schreef Nober het volgende:
Politie toont beelden hoe Charles Leclerc dieven achtervolgt na beroving, vier mensen opgepakt
[..]
[ twitter ]
godver, zelfs in zijn wegauto houdt hij ze niet bij...quote:Op woensdag 5 april 2023 15:05 schreef Nober het volgende:
Politie toont beelden hoe Charles Leclerc dieven achtervolgt na beroving, vier mensen opgepakt
[..]
[ twitter ]
Taylor op pole ook wel leuk.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:38 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ten-met-taylor-swift
Zou het waar zijn? Wel zin in een hit over ALO
Whaaa, ben benieuwd idd!quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:38 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:38 schreef Rianne84 het volgende:
denk dat het niet lang duurt, maar hij heeft haar dan wel gehad.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:38 schreef Rianne84 het volgende:
Jaaa, we hebben het er hierboven al even over gehad.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:47 schreef potjecreme het volgende:
Er zijn geruchten over Taylor Swift en Alonso 👀
Het zou me niets verbazen, maar aan de andere kant, waarom niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:49 schreef THEFXR het volgende:
mocht hij willen, dat hij die booty krijgt.
Dus Lewis is straks soepel in de heupenquote:Op maandag 5 juni 2023 11:07 schreef Donna het volgende:
Shakira Shakira
[ afbeelding ]
Ze was ook bij de race gisteren.
Ze zocht natuurlijk Montoya.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:07 schreef Donna het volgende:
Shakira Shakira
[ afbeelding ]
Dus hij wil ook Colombiaans ereburger worden.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:07 schreef Donna het volgende:
Shakira Shakira
[ afbeelding ]
Dit is gewoon de nieuwe Angela.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus Lewis is straks soepel in de heupen
Hamiltonquote:
Gefeliciteerd! (ik wist het niet - 19 jaarquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:11 schreef Starflyer het volgende:
Voormalig FIA baas Jean Todt is eindelijk getrouwd met Michelle Yeoh.
https://www.nu.nl/achterk(...)-negentien-jaar.html
Stefaantje kennuh nie alles tegelijkertijd doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:40 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Stefaantje getrouwd @:dkup
Pitstop al gemaakt?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:40 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Stefaantje getrouwd @:dkup
Zonder pics geloof ik het niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mick Schumacher heeft een nieuwe vriendin las ik Bild Zeitung.
Het is een Deens model. Denemarken is vrij plat maar deze mevrouw niet.
Zit ook heel irritantquote:
zo, die ziet er rough uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ruth Buscombe - Head of Strategy bij Alfa Romeo F1 - heeft ook een voorliefde voor kleine bikini's. En die showen op Instagram.
https://www.instagram.com/ruthbuscombe
[ afbeelding ]
Niks mis mee!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ruth Buscombe - Head of Strategy bij Alfa Romeo F1 - heeft ook een voorliefde voor kleine bikini's. En die showen op Instagram.
[ afbeelding ]
Ordinair!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik nog even vijftien jaartjes ouder moet worden om ook "niks mis mee" te kunnen roepen.quote:
Een vrouw waar niks mis mee is moet dan ook nog geboren worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:19 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog even vijftien jaartjes ouder moet worden om ook "niks mis mee" te kunnen roepen.
Subjectief vooralquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een vrouw waar niks mis mee is moet dan ook nog geboren worden.
Lando vertelde de uitslag in de persco:quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[Alex_Albon via IG] Monte-Carlo Padel Masters
Das de 4e dan al.quote:
Nog even en hij heeft zijn eigen pitcrew!quote:
Wat een lul is dat toch ook soms.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:42 schreef DjVero het volgende:
[..]
En volgens H. Marko één van de redenen waarom Checo niet de juiste focus heeft.
Dat mag je vinden, maar die Helmut Marko is ook geen lieverdje hoor...quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat een lul is dat toch ook soms.
9 maanden geleden was het winterstopquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
9 maanden geleden was het winterstop
ik doelde op de geboorte, lolquote:Op vrijdag 29 september 2023 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overigens heeft ze -paar dagen oud- al oorbellen (en zijn er dus al gaatjes geprikt)![]()
Viel mij ook op, maar zonder als Helmut te willen klinken, dat is onderdeel van de cultuur.quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overigens heeft ze -paar dagen oud- al oorbellen (en zijn er dus al gaatjes geprikt)![]()
Dat weet ik, maar ik blijf het bijzonder vinden.quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:06 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Viel mij ook op, maar zonder als Helmut te willen klinken, dat is onderdeel van de cultuur.
Was gewoon van zijn tijd in Chili.quote:
quote:Fernandes is the founder of the Caterham F1 Formula One team, which began racing in 2010 as Lotus Racing and raced in 2011 as Team Lotus. On 2 July 2014, Caterham F1 was sold to a Swiss and Middle Eastern consortium.[29]
On 16 December 2009, Fernandes accepted a "challenge" from Richard Branson, a fellow airline boss and the owner of Lotus' fellow F1 newcomers Virgin Racing. The losing team's boss would work on the winner's airline for a day dressed as a steward.[30] Branson lost. Fernandes' team produced a poster depicting Branson in an Air Asia uniform. However, the date of the flight was delayed several times: first because of Branson breaking his leg, then because of the royal wedding, and later because of a fire at the Necker Island. On 19 December 2012, Fernandes announced that Branson would honour his bet in May 2013. Branson ultimately honoured the bet on 13 May 2013.[31]
Caterham Racing, also created by Fernandes, competed in the GP2 Series. In October 2014, Tony Fernandes sold the team to Teddy Yip Jr. and he relocated it to Silverstone to merge with Status Grand Prix.[32]
On 27 April 2011, Fernandes announced that his company had purchased Caterham Cars.
"Rachel, this is James. Please keep pushing."quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:32 schreef Donna het volgende:
James Vowles en Rachel hebben een dochtertje gekregen
[ afbeelding ]
De reacties onder deze post van Williams zijn ook priceless.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Rachel, this is James. Please keep pushing."
vraag me af hoe oud zij is, ziet er iig niet jong uit.quote:Op maandag 6 november 2023 22:48 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Alexandra, vriendin van Leclerc
Mijn hemel zegquote:Op maandag 6 november 2023 22:50 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Megan Fox, Kelly Piquet, Machine Gun Kelly.
21 zegt ome Google.quote:Op dinsdag 7 november 2023 03:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vraag me af hoe oud zij is, ziet er iig niet jong uit.
Dat is toch niet DE Megan Fox?quote:Op maandag 6 november 2023 22:50 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Megan Fox, Kelly Piquet, Machine Gun Kelly.
van knap naar verknipt, lijkt het wel.quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Jazeker wel.Zij hebben een relatie.
Eerder was het echt een babe.quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Jazeker wel.Zij hebben een relatie.
Van Charlotte haar zus?quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:10 schreef potjecreme het volgende:
Ze was een vriendin van de zus van zijn vorige vriendin. De dames volgen elkaar niet meer op Instagram.
Ik neem dan ook aan dat zij uitvoerig in onderstaand topic besproken wordt. Wat een gedrocht is zij geworden.quote:
Je vergeet haar puntige knieënquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
toch nog hoge haarlijn, dun haar, zware cheeckbones, oude handen.
Zij is halverwege de 20 toch? Flink tempo welquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:28 schreef Rianne84 het volgende:
Zusje van Max is weer zwanger (staat op insta)
tjonge, dan al de derde, wanneer is Kelly zwanger?quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:28 schreef Rianne84 het volgende:
Zusje van Max is weer zwanger (staat op insta)
ze heeft paar vriendjes gehad, toen vast, snel getrouwd, snel kinderen. heeft de slut periode goed overgeslagen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zij is halverwege de 20 toch? Flink tempo wel
Ze oefenen alleen nogquote:Op vrijdag 17 november 2023 18:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tjonge, dan al de derde, wanneer is Kelly zwanger?
na de 8e titelquote:Op vrijdag 17 november 2023 18:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tjonge, dan al de derde, wanneer is Kelly zwanger?
Keep pushing.quote:
quote:Op zondag 19 november 2023 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sorry, maar wat een cringe
Wordt al besproken in het F1 Algemeen topic.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, nergens voor nodig. Past hier prima.
Ik had het al ergens gezien. Dacht ik een apart topic. Vandaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, nergens voor nodig. Past hier prima.
quote:Een snelle Ferrari-sportwagen van de legendarische Formule 1-coureur Gerhard Berger (64) is bijna dertig jaar na de diefstal teruggevonden door Britse speurders.
De Ferrari van het type F512M werd in april 1995 gestolen tijdens de GP van San Marino op het circuit van het Italiaanse Imola.
De Britse politie kwam de auto op het spoor na een tip van Ferrari. De wagen werd door een Britse autohandelaar verkocht aan een Amerikaanse koper. Toen de politie de auto wist te traceren, kon vastgesteld worden dat het om het in 1995 gestolen exemplaar ging. De sportwagen is tegenwoordig ruim 400.000 euro waard.
Kort na de diefstal in Italië zou de Ferrari naar Japan zijn verscheept. In 2023 dook de wagen op in Groot-Brittannië. Er zouden geen aanhoudingen zijn verricht. Ten tijde van de diefstal werd nog een sportwagen ontvreemd. Die wagen van Bergers’ Ferrari-teamgenoot Jean Alesi, is nog altijd spoorloos.
De Oostenrijker Berger, die tussen 1984 en 1997 veertien seizoenen lang een populaire F1-coureur was, won tien Grands Prix’ en eindigde tweemaal als derde in het WK.
https://www.telegraaf.nl/(...)a-30-jaar-opgespoord
Vertrekken bij Mercedes is het allerbeste wat Bottas heeft kunnen doen. Het is zo'n lachen gast nu.quote:
Aan de ene kant wel maar hij heeft bij Mercedes wel de kans gehad races te winnen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vertrekken bij Mercedes is het allerbeste wat Bottas heeft kunnen doen. Het is zo'n lachen gast nu.
En een chronische depressie van de sfeer daar, hoeveel gelukkiger (en hoe vaak naakt) hij is sinds z'n vertrek bij MB spreekt wel boekdelenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel maar hij heeft bij Mercedes wel de kans gehad races te winnen.
Zo grappig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |