vraag me af hoe oud zij is, ziet er iig niet jong uit.quote:Op maandag 6 november 2023 22:48 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Alexandra, vriendin van Leclerc
Mijn hemel zegquote:Op maandag 6 november 2023 22:50 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Megan Fox, Kelly Piquet, Machine Gun Kelly.
21 zegt ome Google.quote:Op dinsdag 7 november 2023 03:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vraag me af hoe oud zij is, ziet er iig niet jong uit.
Dat is toch niet DE Megan Fox?quote:Op maandag 6 november 2023 22:50 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Megan Fox, Kelly Piquet, Machine Gun Kelly.
van knap naar verknipt, lijkt het wel.quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Jazeker wel.Zij hebben een relatie.
Eerder was het echt een babe.quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Jazeker wel.Zij hebben een relatie.
Van Charlotte haar zus?quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:10 schreef potjecreme het volgende:
Ze was een vriendin van de zus van zijn vorige vriendin. De dames volgen elkaar niet meer op Instagram.
Ik neem dan ook aan dat zij uitvoerig in onderstaand topic besproken wordt. Wat een gedrocht is zij geworden.quote:
Je vergeet haar puntige knie๋nquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
toch nog hoge haarlijn, dun haar, zware cheeckbones, oude handen.
Zij is halverwege de 20 toch? Flink tempo welquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:28 schreef Rianne84 het volgende:
Zusje van Max is weer zwanger (staat op insta)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |