Want?quote:Op zondag 12 maart 2023 08:47 schreef RamboDirk het volgende:
Ik had Max wel met een andere chick verwacht inmiddels.
Zo te zien heeft hij al materiaal waar je prima van kunt snoepen. En het is niet zijn eerste.quote:Op zondag 12 maart 2023 10:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Beetje snoepen wanneer je jong bent.
Je kan echt uit miljoenen meiden kiezen, ga je in zee met een MILF en krijg je een kind van een ander gratis erbij. mijn ervaring is, dat het meestal niet lekker loopt de relatie.quote:Op zondag 12 maart 2023 08:47 schreef RamboDirk het volgende:
Ik had Max wel met een andere chick verwacht inmiddels.
Laat lekker gaan, hij zit goed in z'n vel dus dat lijkt me wel een aardige graadmeter.quote:Op zondag 12 maart 2023 10:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je kan echt uit miljoenen meiden kiezen, ga je in zee met een MILF en krijg je een kind van een ander gratis erbij. mijn ervaring is, dat het meestal niet lekker loopt de relatie.
Ze is er ook wel echt voor hem volgens mij en helemaal gek van hem. Dat lijkt me voor hem ook wel fijn, ipv zo'n type als Sylvie Meis.quote:Op zondag 12 maart 2023 10:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je kan echt uit miljoenen meiden kiezen, ga je in zee met een MILF en krijg je een kind van een ander gratis erbij. mijn ervaring is, dat het meestal niet lekker loopt de relatie.
Waar hangt Kvyat überhaupt uit?quote:Op zondag 12 maart 2023 11:31 schreef Donna het volgende:
Volgens mij is 'die ander' niet echt in the picture.
In Dy Car!quote:
Gaat dit jaar voor Prema in de World Endurance Championship in de LMP2 klasse rijdenquote:
dat is dan ook een superhoer, die alle rijke mannen al gehad heeft.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze is er ook wel echt voor hem volgens mij en helemaal gek van hem. Dat lijkt me voor hem ook wel fijn, ipv zo'n type als Sylvie Meis.
Dat is slechts jouw ervaring. Gaat Max niet zijn oren naar laten hangen, vermoed ik.quote:
wonen ze nu samen of zit Max echt alleen in Monaco zo vaak op de sim?quote:Op maandag 13 maart 2023 09:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is slechts jouw ervaring. Gaat Max niet zijn oren naar laten hangen, vermoed ik.![]()
En naast een aantrekkelijke juffrouw is Mevr. Piquet ook best een intelligente trudy. Dus je kunt er ook vast leuk mee scrabbelen en een goed gesprek mee hebben.
Max stuurt en Kelly schakelt de pook.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wonen ze nu samen of zit Max echt alleen in Monaco zo vaak op de sim?
Ik zou elke keer als ik de liefde met haar bedrijf toch echt het hoofd van haar vader zien...quote:Op maandag 13 maart 2023 09:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is slechts jouw ervaring. Gaat Max niet zijn oren naar laten hangen, vermoed ik.![]()
En naast een aantrekkelijke juffrouw is Mevr. Piquet ook best een intelligente trudy. Dus je kunt er ook vast leuk mee scrabbelen en een goed gesprek mee hebben.
Je moet ook gewoon de deur achter je dicht doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:41 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik zou elke keer als ik de liefde met haar bedrijf toch echt het hoofd van haar vader zien...
Nee, Max mag haar houden.
Heb in mijn beleving voldoende activiteiten ontplooid met leuke juffrouwen in mijn leven. Heb nog nooit tijdens de daad het hoofd van een vader gezien. Misschien heb ik de locaties verstandiger gekozen dan jij.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:41 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik zou elke keer als ik de liefde met haar bedrijf toch echt het hoofd van haar vader zien...
Zo dom ook om op het hoofdbord van je bed de foto's van je schoonvader(s) te plaatsenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:41 schreef TagForce het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |