Zit ook heel irritantquote:
zo, die ziet er rough uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ruth Buscombe - Head of Strategy bij Alfa Romeo F1 - heeft ook een voorliefde voor kleine bikini's. En die showen op Instagram.
https://www.instagram.com/ruthbuscombe
[ afbeelding ]
Niks mis mee!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ruth Buscombe - Head of Strategy bij Alfa Romeo F1 - heeft ook een voorliefde voor kleine bikini's. En die showen op Instagram.
[ afbeelding ]
Ordinair!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik nog even vijftien jaartjes ouder moet worden om ook "niks mis mee" te kunnen roepen.quote:
Een vrouw waar niks mis mee is moet dan ook nog geboren worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:19 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog even vijftien jaartjes ouder moet worden om ook "niks mis mee" te kunnen roepen.
Subjectief vooralquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een vrouw waar niks mis mee is moet dan ook nog geboren worden.
Lando vertelde de uitslag in de persco:quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[Alex_Albon via IG] Monte-Carlo Padel Masters
Das de 4e dan al.quote:
Nog even en hij heeft zijn eigen pitcrew!quote:
Wat een lul is dat toch ook soms.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:42 schreef DjVero het volgende:
[..]
En volgens H. Marko één van de redenen waarom Checo niet de juiste focus heeft.
Dat mag je vinden, maar die Helmut Marko is ook geen lieverdje hoor...quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat een lul is dat toch ook soms.
9 maanden geleden was het winterstopquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
9 maanden geleden was het winterstop
ik doelde op de geboorte, lolquote:Op vrijdag 29 september 2023 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overigens heeft ze -paar dagen oud- al oorbellen (en zijn er dus al gaatjes geprikt)![]()
Viel mij ook op, maar zonder als Helmut te willen klinken, dat is onderdeel van de cultuur.quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overigens heeft ze -paar dagen oud- al oorbellen (en zijn er dus al gaatjes geprikt)![]()
Dat weet ik, maar ik blijf het bijzonder vinden.quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:06 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Viel mij ook op, maar zonder als Helmut te willen klinken, dat is onderdeel van de cultuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |