Nou, deze zat er wel koekoek in hoorquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
Drommel krijgt iedere pot een ‘wereldgoal’ tegen. Wellicht moet je je dan afvragen of het wel zo’n wereldgoal is..
Als je de herhaling bekijkt zie je dat hij totaal verkeerd staat opgesteld en zich pas vlak voor het schot gaat opstellen. Een beetje keeper tikt deze bal gewoon over de lat.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, deze zat er wel koekoek in hoor
Hij zit er goed in, maar het is idd iets voor Drommel om zo'n bal ook zéker niet eens te hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
Drommel krijgt iedere pot een ‘wereldgoal’ tegen. Wellicht moet je je dan afvragen of het wel zo’n wereldgoal is..
Dat snap ik ook wel, maar dit verwacht je toch niet joh. Dit is niet de fout van Drommel imo, in een perfecte wereld had die hem gehad inderdaad. Verder blijft het een waardeloze keeper, maar dit schot verwacht je niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je de herhaling bekijkt zie je dat hij totaal verkeerd staat opgesteld en zich pas vlak voor het schot gaat opstellen. Een beetje keeper tikt deze bal gewoon over de lat.
Zo’n schot verwacht je nou juist wel tegen semiprofsquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar dit verwacht je toch niet joh. Dit is niet de fout van Drommel imo, in een perfecte wereld had die hem gehad inderdaad. Verder blijft het een waardeloze keeper, maar dit schot verwacht je niet.
Het gaat er niet om of je dat schot verwacht, het gaat er om waar je in zo'n spelsituatie hoort te staan als keeper. En dat is niet zo ver voor je goal, want de tegenstander is in balbezit op jouw helft. Domme positionering, onderschatting gemakzucht, gebrek aan intelligentie. Geen idee wat het is, maar het is niet goed en typisch Drommel.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar dit verwacht je toch niet joh. Dit is niet de fout van Drommel imo, in een perfecte wereld had die hem gehad inderdaad. Verder blijft het een waardeloze keeper, maar dit schot verwacht je niet.
Ik vond het sowieso echt heel verbazend om te zien hoeveel Spakenburgers hun directe tegenstanders het grootste gedeelte van de wedstrijd de baas waren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
We weten natuurlijk dat Luuk technisch in de één op één geen wereldtop is, maar dat hij zelfs tegen amateurs ELK duel verliest is toch wel bijzonder.
Ja wees trots op die kut club van je, tijdrekken tegen amateursquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
Zo, dat Spakenburg weet ook weer waar het staat.
Volledig vernederd en zoek gespeeld.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
Zo, dat Spakenburg weet ook weer waar het staat.
Ook omdat je een scheids hebt die het niet kapot fluit. Prima, dit is bekervoetbal.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso echt heel verbazend om te zien hoeveel Spakenburgers hun directe tegenstanders het grootste gedeelte van de wedstrijd de baas waren.
Zo zie je maar weer, als de passie er niet is kan zelfs een goedbedoelende amateur zich staande houden.
Hij gaat wat vroeg naar voren inderdaad, maar als Simons zijn duel gewoon wint is er ook niks aan de hand. Verder heb je gewoon gelijk over Drommel overigens, denk dat alle 3 de factoren die je aanhaalt meespelen, en gewoon een compleet gebrek aan talent. In mijn ogen moeten we in deze situatie Green de credits geven dat hij hem er zo inschiet in plaats van Drommel de schuld geven. Genoeg andere goals geweest waar Drommel geheel schuldig aan was.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je dat schot verwacht, het gaat er om waar je in zo'n spelsituatie hoort te staan als keeper. En dat is niet zo ver voor je goal, want de tegenstander is in balbezit op jouw helft. Domme positionering, onderschatting gemakzucht, gebrek aan intelligentie. Geen idee wat het is, maar het is niet goed en typisch Drommel.
Die bal wordt voor een amateur heel goed ingeschoten, maar een top Eredivisie keeper moet hem gewoon hebben. Het was niet bepaald een Sangare poeier strak in de kruising.
madquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja wees trots op die kut club van je, tijdrekken tegen amateurs
Je komt de hele avond nogal boos en gefrustreerd over. Sterkte.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Blauwe visser gespot.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ah nee hoor ben blij dat ik niet voor z’n kut club benquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je komt de hele avond nogal boos en gefrustreerd over. Sterkte.
In plaats van dat je met het schaamrood op de kaken voor de camera verschijnt gaat zo'n Luuk de Jong nog blij lopen doen ook. Dan is er idd iets mis met je interne verwachtingspatroon.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze club![]()
Zit geen winnaars mentaliteit meer in
Ga toch weg met je feyenoord. Presteren voor het eerst in 30 jaar een paar seizoen boven hun kunnen en direct een grote bek.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ah nee hoor ben blij dat ik niet voor z’n kut club ben
Ze hadden het benaderd als een CL-wedstrijd, dan moet je ook de blijdschap tonen die daarbij hoortquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In plaats van dat je met het schaamrood op de kaken voor de camera verschijnt gaat zo'n Luuk de Jong nog blij lopen doen ook. Dan is er idd iets mis met je interne verwachtingspatroon.
Volgens mij zijn ze nog niet zo lang geleden kampioen geworden dom boertjequote:Op dinsdag 4 april 2023 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ga toch weg met je feyenoord. Presteren voor het eerst in 30 jaar een paar seizoen boven hun kunnen en direct een grote bek.
Leek wel alsof ze van Ajax wonnen. Erg triest ja.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In plaats van dat je met het schaamrood op de kaken voor de camera verschijnt gaat zo'n Luuk de Jong nog blij lopen doen ook. Dan is er idd iets mis met je interne verwachtingspatroon.
3/4 titels in 40 jaar tijd ofzo? de rest is verdeeld onder PSV en ajax. Zie eerst maar een reeks van 3 of 4 jaar neer te zetten dan kan je een keer meepraten. Anders blijf je gewoon een subtopper met een groot stadion(en een rijk historie ergens in de jaren 60) die af en toe een uitschieter naar boven heeft, az 2.0.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog niet zo lang geleden kampioen geworden dom boertje
PSV is toch ook al jaren helemaal niets meer?quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
3/4 titels in 40 jaar tijd ofzo? de rest is verdeeld onder PSV en ajax. Zie eerst maar een reeks van 3 of 4 jaar neer te zetten dan kan je een keer meepraten. Anders blijf je gewoon een subtopper met een groot stadion(en een rijk historie ergens in de jaren 60) die af en toe een uitschieter naar boven heeft, az 2.0.
Niemand in Eindhoven ligt wakker van feyenoord.
Feyenoord ligt niet wakker van dit labiele PSVquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
3/4 titels in 40 jaar tijd ofzo? de rest is verdeeld onder PSV en ajax. Zie eerst maar een reeks van 3 of 4 jaar neer te zetten dan kan je een keer meepraten. Anders blijf je gewoon een subtopper met een groot stadion(en een rijk historie ergens in de jaren 60) die af en toe een uitschieter naar boven heeft, az 2.0.
Viesmadquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt, maar pakken ondanks een mindere periode wel wat prijzen . En vorig seizoen seizoen ben je ook wel genaaid in de titelrace (oa die uitbal in Eindhoven tegen ajax).quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
PSV is toch ook al jaren helemaal niets meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Heb je afgelopen zaterdag gekeken?quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij gaat wat vroeg naar voren inderdaad, maar als Simons zijn duel gewoon wint is er ook niks aan de hand. Verder heb je gewoon gelijk over Drommel overigens, denk dat alle 3 de factoren die je aanhaalt meespelen, en gewoon een compleet gebrek aan talent. In mijn ogen moeten we in deze situatie Green de credits geven dat hij hem er zo inschiet in plaats van Drommel de schuld geven. Genoeg andere goals geweest waar Drommel geheel schuldig aan was.
Verder een absolute wanvertoning, wat een verschrikkelijk slecht team is dit toch.
Tuurlijk presteert Feyenoord al decennia onder hun kunnen. Maar elke keer verwijzen naar de laatste 30/40 jaar is ook zo sneu. In de laatste 15 seizoenen (incl dit seizoen) zijn jullie 3x kampioen geworden. En Feyenoord waarschijnlijk 2. Daarvoor jullie idd heel knap 4x op rij. En ja hoe dieper je terug in de tijd gaat hoe meer de statistieken in jullie voordeel werken. Het is allebei op basis van het recente verleden niet zo geweldig dan. En dan heeft Feyenoord een iets meer stijgende lijn te pakken in het wachten op titelsquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik zou dat toch maar een beetje doen of iig van PSV zelf, 5 jaar al geen titel en dat in een jaar dat Ajax het niet laat zien, midden in het seizoen je beste spelers moeten verkopen, what's next?quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:48 schreef PSVCL het volgende:
Als PSV geen CL haalt gaan we er komend seizoen al in begroting overheen, en dan heb je ook nog eens best wat waarde in de selectie zittenquote:Op woensdag 5 april 2023 08:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou dat toch maar een beetje doen of iig van PSV zelf, 5 jaar al geen titel en dat in een jaar dat Ajax het niet laat zien, midden in het seizoen je beste spelers moeten verkopen, what's next?
Zeker gekeken, inderdaad een prima eerste helft. Maar dit jaar is 1 van de eerste keren dat ik mezelf er op betrap dat ik vaak niet echt zin heb om naar PSV te kijken op wedstrijddag. Heel af en toe laten ze zien dat ze het echt wel kunnen (Arsenal, zaterdag bijv.), maar over het algemeen erger ik me dood aan het niveau van een stuk of 8 a 9 basisspelers. Simons is eigenlijk, na het vertrek van Gakpo en Madueke, het enige lichtpuntje.quote:Op woensdag 5 april 2023 06:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je afgelopen zaterdag gekeken?
Was echt niet verkeerd hoor, zeker de eerste helft was gewoon goed.
Wat een onzin, al jaren niet serieus meegedaan om de titel. Dit jaar had het zelfs makkelijk gekund, maar de financiële situatie is zo beroerd dat de 2 beste spelers naast Simons wegmoeten. En de beste speler kan dus voor 12 miljoen weer weg. Dan staat Feyenoord er toch wel stukken beter voor ( al kan dat zo veranderen).quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt, maar pakken ondanks een mindere periode wel wat prijzen . En vorig seizoen seizoen ben je ook wel genaaid in de titelrace (oa die uitbal in Eindhoven tegen ajax).
Grotendeels met je eens hoor, maar vorig jaar werden we tweede op 2 punten van Ajax. Toen deden we wel degelijk heel serieus mee. Met één andere scheidsrechtersbeslissing word je gewoon kampioen in 2022 en dat was dan helemaal niet onverdiend geweest.quote:Op woensdag 5 april 2023 11:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een onzin, al jaren niet serieus meegedaan om de titel. Dit jaar had het zelfs makkelijk gekund, maar de financiële situatie is zo beroerd dat de 2 beste spelers naast Simons wegmoeten. En de beste speler kan dus voor 12 miljoen weer weg. Dan staat Feyenoord er toch wel stukken beter voor ( al kan dat zo veranderen).
Vorig seizoen deden ze wel mee, de jaren ervoor niet maar het is ook een beetje afhankelijk wat ze gaan doen. Ze willen de salariskosten laag houden en hebben niet veel geld voor transfers terwijl er wel een kwaliteitsinjectie nodig is.quote:Op woensdag 5 april 2023 11:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een onzin, al jaren niet serieus meegedaan om de titel. Dit jaar had het zelfs makkelijk gekund, maar de financiële situatie is zo beroerd dat de 2 beste spelers naast Simons wegmoeten. En de beste speler kan dus voor 12 miljoen weer weg. Dan staat Feyenoord er toch wel stukken beter voor ( al kan dat zo veranderen).
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 5 april 2023 11:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Grotendeels met je eens hoor, maar vorig jaar werden we tweede op 2 punten van Ajax. Toen deden we wel degelijk heel serieus mee. Met één andere scheidsrechtersbeslissing word je gewoon kampioen in 2022 en dat was dan helemaal niet onverdiend geweest.
Dat zullen we nooit weten maar het was vorig seizoen wel close.quote:Op woensdag 5 april 2023 11:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Met één andere scheidsrechtersbeslissing word je gewoon kampioen in 2022 en dat was dan helemaal niet onverdiend geweest.
Ik vond Veerman tegen NEC echt niet slecht spelen, zo’n Bakayoko lijkt zich ook positief te ontwikkelen. Maar het zijn spaarzame lichtpuntjes.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeker gekeken, inderdaad een prima eerste helft. Maar dit jaar is 1 van de eerste keren dat ik mezelf er op betrap dat ik vaak niet echt zin heb om naar PSV te kijken op wedstrijddag. Heel af en toe laten ze zien dat ze het echt wel kunnen (Arsenal, zaterdag bijv.), maar over het algemeen erger ik me dood aan het niveau van een stuk of 8 a 9 basisspelers. Simons is eigenlijk, na het vertrek van Gakpo en Madueke, het enige lichtpuntje.
Het zijn amateurs, er zijn gewoon geen excuses voor dat je dit met de hakken over de sloot wint en het dan viert alsof het de halve finale CL was.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond Veerman tegen NEC echt niet slecht spelen, zo’n Bakayoko lijkt zich ook positief te ontwikkelen. Maar het zijn spaarzame lichtpuntjes.
Gisteren was de combinatie van kurkdroge kunstgrasmat en Sangaré gedoemd te mislukken. Als je dan een tegenstander treft die zich ingraaft, dan krijg je weer ouderwetse oogaids.
Je haalt de finale. Dan ben je blij. Wat een slecht argument dat de status van de tegenstander een graadmeter is in hoeverre je dat kunt vieren.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zijn amateurs, er zijn gewoon geen excuses voor dat je dit met de hakken over de sloot wint en het dan viert alsof het de halve finale CL was.
je hebt vieren en vieren. Dit was gewoon genantquote:Op woensdag 5 april 2023 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je haalt de finale. Dan ben je blij. Wat een slecht argument dat de status van de tegenstander een graadmeter is in hoeverre je dat kunt vieren.
Je viert het halen van de finale. Lekker belangrijk of dat met een kutpot tegen amateurs is of niet.quote:
In de voorbereiding verloren we nog met 4-0 van amateurs, dus wat dat betreft valt er nu zeker iets te vierenquote:Op woensdag 5 april 2023 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je haalt de finale. Dan ben je blij. Wat een slecht argument dat de status van de tegenstander een graadmeter is in hoeverre je dat kunt vieren.
Zelfde met schoppen, duwen en elleboogjes. Moet je ook allemaal laten gaan en ondergaan omdat het nu toevallig tegen de amateurs is oid, geen idee.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een triest gezeik hier weer van een aantal usual suspect omdat PSV een feestje viert omdat ze de finale halen.
Ze hebben een shirtje laten maken voor als ze de finale zouden halen. En ze bouwen een feestje. Boefuckinghoe.
Past toch veel beter in de ambiance daar dan de tegenstander een hand geven en stilletjes vertrekken, met strakke bekkies omdat je van Spakenburg hebt gewonnen en niet van AZ ofzo?
Of dat de wedstrijd niet op tijd kan beginnen vanwege rotzooi op het veld. Elke andere club krijgt daar een dikke boete voor, maar het zijn amateurs dus dan kan dat gewoon.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zelfde met schoppen, duwen en elleboogjes. Moet je ook allemaal laten gaan en ondergaan omdat het nu toevallig tegen de amateurs is oid, geen idee.
Lekker laten lullen.
Eens, maar een schop doet niet minder zeer en is niet minder vervelend omdat een amateur hemquote:Op woensdag 5 april 2023 15:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of dat de wedstrijd niet op tijd kan beginnen vanwege rotzooi op het veld. Elke andere club krijgt daar een dikke boete voor, maar het zijn amateurs dus dan kan dat gewoon.
Als je mee wilt doen met de grote jongens, dan moet je je ook zo gedragen. En het accepteren als je hetzelfde wordt behandeld.
Dat gezegd hebbende, ik vind dat die strijd en mannelijke duels wel een beetje bij bekervoetbal horen.
Ajax was mensonterend slecht. Hopelijk pakken jullie ze in de finale, liever een Feyenoord-PSV in de Cruijffschaal dan een 'klassieker'.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:08 schreef Zorro het volgende:
Ik heb Feyenoord - ajax niet gezien maar duidelijk weer KNJB, PSV weer genaaid.
Gauw in blessuretijd zorgen dat Taylor geschorst is voor de finale. Walgelijk.
Waar is die gouden tijd dat we ook nog de maspalomas cup wonnenquote:
We hebben de lichtstadderbycup al gewonnen toch? QUADRUPLE INCOMING!!!!quote:Op donderdag 6 april 2023 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waar is die gouden tijd dat we ook nog de maspalomas cup wonnen
Dat was de hele 'grap'.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We hebben de lichtstadderbycup al gewonnen toch? QUADRUPLE INCOMING!!!!
Aah, dacht dat dat de Champions League was. My badquote:
Wisten we al toch?quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:09 schreef ISVV het volgende:
Zucht, Ruudje kondigt nu al aan dat Drommel de bekerfinale gaat keepen.
Misschien raakt hij wel blessaquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:09 schreef ISVV het volgende:
#gonnagetyou!quote:
Heeft ajax destijds verbroken met Bazoerquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:52 schreef Buitendam het volgende:
Het gentlemenakkoord bestaat dus niet meer.
Welke, zijn er meer dan 1 geweest, kortom het werkt niet, ik geloof wel dat er iets aan de hoogte van de opleidingsvergoeding is gedaan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:52 schreef Buitendam het volgende:
Het gentlemenakkoord bestaat dus niet meer.
Uitstekende opstelling.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:59 schreef tja77 het volgende:
Deze XI gaan zo vlammen….
Benitez
Teze Ramalho Boscagli Van Aanholt
Gutiérrez Xavi Veerman
Bakayoko De Jong Silva
Goh het is PSV.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is mensonterend slecht.Slowmotion voetbal.
Je bent zelf een kut speler.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:51 schreef PSVCL het volgende:
Boscagli weer met zijn kansloze lange passes die nooit aankomen![]()
Wat een kut speler is dat toch.
Dat bepaalt de KNVBquote:
boscagli, ramalho, mwene, hazard, obispo, als eerste dumpen komend seizoenquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je bent zelf een kut speler.
We zullen jou eens dumpen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
boscagli, ramalho, mwene, hazard, obispo, als eerste dumpen komend seizoen
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waarom gaat het hier nooit over jullie persvoorlichter eigenlijk? Lekker wijf.
[ afbeelding ]
Ben je al 45+ ofzo?quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
The king is dead, long live the queenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Bedenk dan dat er mensen naar FC Emmen, Fortuna Sittard, Willem 2 enzo gaan en al 50 jaar niks te vieren hebben. Lijkt me nog ergerquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De 3-0 was een prachtige goal, dat was dan ook meteen zo'n beetje het enige leuke voetbal wat er te bespeuren was.
De uitslag verbloemt zoals de afgelopen jaren wel vaker hoe slecht het eigenlijk wel niet is gesteld met PSV.![]()
Ik merk dat ik ook regelmatig begin te denken of het verlengen van de seizoenskaart het nog wel waard is. Voetbal kijken moet vermaak zijn en ik zit me 9 van de 10 wedstrijden gewoon kapot te ergeren.
WE MISS THIJSquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ga je dan ook wel met een andere insteek kijken. Als ik naar PSV ga dan mag ik toch verwachten dat met name de ploegen uit het rechterrijtje vrij eenvoudig gepakt worden, zeker in eigen huis. Nu is het al jaaaaaren zo dat letterlijk elke laagvlieger die eens een goede dag heeft kan stunten in het Philipsstadion. Wonderbaarlijk genoeg worden de meeste van die potjes nog winnend afgesloten door een paar individuele bevliegingen, maar met goed voetbal heeft het allemaal niks te maken.quote:Op zondag 9 april 2023 01:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bedenk dan dat er mensen naar FC Emmen, Fortuna Sittard, Willem 2 enzo gaan en al 50 jaar niks te vieren hebben. Lijkt me nog ergerAltijd maar meedoen voor plek 10-15 lijkt me echt helemaal erg.
Nu een screenshot van zijn bankrekening.quote:Op maandag 10 april 2023 10:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Na Brighton & Hove Albion, TSG Hoffenheim, FC Cincinnati, VfL Bochum en Persepolis heeft Locadia nu onderdak gevonden bij Cangzhou Mighty Lions.
Wie kent ze niet.
Tja. Toch in de PL en Bundesliga gespeeld, leven als een God in Murica en nu geld scheppen. Niet iedereen kan het pad van Robben bewandelen.quote:Op maandag 10 april 2023 10:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Na Brighton & Hove Albion, TSG Hoffenheim, FC Cincinnati, VfL Bochum en Persepolis heeft Locadia nu onderdak gevonden bij Cangzhou Mighty Lions.
Wie kent ze niet.
Het hele grote geld in China is ook wel voorbij dacht ik.quote:Op maandag 10 april 2023 10:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tja. Toch in de PL en Bundesliga gespeeld, leven als een God in Murica en nu geld scheppen. Niet iedereen kan het pad van Robben bewandelen.
quote:Op maandag 10 april 2023 10:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Wie kent ze niet.
Volgens mij boer je er nog prima maar met de coronapaniek moet je er maar zin in hebben en het zijn geen miljarden natuurlijkquote:Op maandag 10 april 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het hele grote geld in China is ook wel voorbij dacht ik.
quote:Op maandag 10 april 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het hele grote geld in China is ook wel voorbij dacht ik.
FC Emmen is nog altijd de huidige kampioen van de KKD? :Squote:Op zondag 9 april 2023 01:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bedenk dan dat er mensen naar FC Emmen, Fortuna Sittard, Willem 2 enzo gaan en al 50 jaar niks te vieren hebben. Lijkt me nog ergerAltijd maar meedoen voor plek 10-15 lijkt me echt helemaal erg.
In z’n laatste 8 competitiewedstrijden goed voor 6 doelpunten en 3 assists.quote:Op zondag 16 april 2023 14:44 schreef RipCity het volgende:
Laat Luuk de jong lekker bij heerenveen gaan spelen ofzo
Had een uitermate zwakke eerste seizoenshelft, laatste 10 wedstrijden is z’n moyenne dikke prima.quote:Op zondag 16 april 2023 15:04 schreef tompsv18 het volgende:
Toch alweer de 10e goal van De Jong in de Eredivisie, in 1328 speelminuten. Zou je niet zeggen.
Ja MAaR hIJ KaN NIeT VOeTBallUH!!!!!quote:Op zondag 16 april 2023 15:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Had een uitermate zwakke eerste seizoenshelft, laatste 10 wedstrijden is z’n moyenne dikke prima.
quote:Op zondag 16 april 2023 15:43 schreef tompsv18 het volgende:
Weer billenknijpen. Classic uitwedstrijd.
quote:
Zit in de naam denk ik.quote:Op zondag 16 april 2023 16:11 schreef tompsv18 het volgende:
Die Hazard moet je nooit meer opstellen. Wat een slappe zak.
Stoer man. Kleuter.quote:Op zondag 16 april 2023 23:14 schreef PSVCL het volgende:
PSV vs Ajax volgende week
[ link | afbeelding ]
Hopelijk gooit iemand wat op het veld mocht PSV op een 0-2 achterstand komen.
Dan liever alle drie winnen, ik heb geen zin in kampioen worden op de zevende.quote:Op maandag 17 april 2023 08:35 schreef PirE het volgende:
Ik stel me helemaal in op winst voor PSV tegen Ajax volgende week en dan kansloos verliezen van Sparta na de bekerfinale.
Zelf een wedstrijd verliezen een optie? Of gewoon allebei. Ik wil nog wel lachen om mensen die dan ineens denken dat Feyenoord geen kampioen wordt.quote:Op maandag 17 april 2023 11:45 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dan liever alle drie winnen, ik heb geen zin in kampioen worden op de zevende.
Zelfs Ruud heeft nog hoop.quote:Op maandag 17 april 2023 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelf een wedstrijd verliezen een optie? Of gewoon allebei. Ik wil nog wel lachen om mensen die dan ineens denken dat Feyenoord geen kampioen wordt.
Een coach mag datquote:
Hoevaak is het subtopper Feyenoord eigenlijk gelukt om een titel te prolongeren?(serieuze vraag)quote:Op maandag 17 april 2023 11:45 schreef HMFuckyouall het volgende:
Komende week de subtopper tussen FC Neuzenvreugd en OP ALLE VLAKKEN VOORBIJ! Doe ons een lol en zorg dat er tenminste een winnaar uit de bus komt, zodat we het feestje kunnen vieren op 14 mei in plaats van 7 mei al kampioen zijn. Bedankt.
PSV is vergane gloriequote:Op maandag 17 april 2023 16:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoevaak is het subtopper Feyenoord eigenlijk gelukt om een titel te prolongeren?(serieuze vraag)
PSV heeft 2 keer een reeks gehad van 4 op een rij, ajax 1 keer volgens mij. Feyenoord 4 titels in bijna 40 jaar
Dat zou wel typisch PSV zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 08:35 schreef PirE het volgende:
Ik stel me helemaal in op winst voor PSV tegen Ajax volgende week en dan kansloos verliezen van Sparta na de bekerfinale.
Ik ga sowieso voor punten pakken komend weekend.quote:Op maandag 17 april 2023 17:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat zou wel typisch PSV zijn.
Ajax dit weekend pakken moet wel lukken.
Deze wedstrijd gun je niemand om live te bekijkenquote:
Niet voor het voetbal nee, wel voor de strijd/opstootjes etc.. kunnen we een beetje lachen om 2 g teamsquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Deze wedstrijd gun je niemand om live te bekijken
quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom staat Dylano ook op die cover?
Een foutenfestival wordt het zeker.quote:Op zondag 23 april 2023 11:12 schreef ISVV het volgende:
Rustig nog in dit topic! Ben uiteraard heel benieuwd naar vanmiddag. Ajax ligt ons wel en ik verwacht dat we een paar foutjes van Bassey af gaan straffen: 2-1.
Op Suareziaanse wijze naar de grond stortend als een leeg bekertje twee meter naast hem op de grond dwarrelt.quote:Op zondag 23 april 2023 11:40 schreef tompsv18 het volgende:
Die wedstrijd gaat natuurlijk gewoon gestaakt worden, er zal vast een biertje worden gegooid. De aandachtsgeile Gozubuyuk zal meteen zijn momentje pakken.
Oh ja, zit nog niet zo in mijn systeem dit.quote:Op zondag 23 april 2023 11:40 schreef tompsv18 het volgende:
Die wedstrijd gaat natuurlijk gewoon gestaakt worden, er zal vast een biertje worden gegooid. De aandachtsgeile Gozubuyuk zal meteen zijn momentje pakken.
Waanzin. Gewoon nog steeds geen vastigheid. Ik had ook altijd Boscagli opgesteld ipv Brantwhaite. Enige reden om die laatste op te stellen is vanwege zijn kracht bij dode spelmomenten.quote:
Dat laatste is wel echt een minder punt van Ajax, dus ik kan me voorstellen dat daar op gegokt wordt door de staf.quote:Op zondag 23 april 2023 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waanzin. Gewoon nog steeds geen vastigheid. Ik had ook altijd Boscagli opgesteld ipv Brantwhaite. Enige reden om die laatste op te stellen is vanwege zijn kracht bij dode spelmomenten.
PSV speelt veel scherper en met hogere intensiteit, dat houden ze nooit 90 minuten vol.quote:Op zondag 23 april 2023 15:28 schreef PSVCL het volgende:
dat ajax is nog slechter dan PSV..dit moet je na rust direct afmaken
Zal me niks verbazen idd, ze hadden moeten doordrukken na de 1-0 ipv gas terug nemen.quote:Op zondag 23 april 2023 15:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
PSV speelt veel scherper en met hogere intensiteit, dat houden ze nooit 90 minuten vol.
Als PSV niet heel snel de 2-0 maakt na rust dan gaan ze waarschijnlijk keihard verliezen vandaag.
Dan zal ik het wel missen hebben.quote:Op zondag 23 april 2023 15:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen idd, ze hadden moeten doordrukken na de 1-0 ipv gas terug nemen.
Gelachenquote:Op zondag 23 april 2023 15:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
PSV speelt veel scherper en met hogere intensiteit, dat houden ze nooit 90 minuten vol.
Als PSV niet heel snel de 2-0 maakt na rust dan gaan ze waarschijnlijk keihard verliezen vandaag.
In geen enkel scenario zou psv verliezenquote:Op zondag 23 april 2023 16:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze maakte die 2-0 toch vrij snel?
Ook prima.quote:Op zondag 23 april 2023 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In geen enkel scenario zou psv verliezen
Gelukkig kan het ook altijd erger dan bij Ajax. Kijk maar naar Chelsea.quote:Op zondag 23 april 2023 16:51 schreef tja77 het volgende:
PSV is misschien pure armoede en verdedigend een ramp, maar als je het vergelijkt met de vele miljoenen die Ajax op het veld heeft staan, dan kun je maar 1 conclusie trekken….
Het kan altijd erger.
Dit is wel een beetje dé conclusie van de middag ja.quote:Op zondag 23 april 2023 16:51 schreef tja77 het volgende:
PSV is misschien pure armoede en verdedigend een ramp, maar als je het vergelijkt met de vele miljoenen die Ajax op het veld heeft staan, dan kun je maar 1 conclusie trekken….
Het kan altijd erger.
Saibari heeft een heel goede voorbereiding gedraaid, en op basis daarvan heeft hij steeds kansen gekregen in het eerste elftal, maar het is echt een speler die niet veel verkeerd doet, maar ook maar heel weinig goed doet. Rechterrijtjevoetballer wordt dat.quote:Op zondag 23 april 2023 18:25 schreef RipCity het volgende:
Jeuhhhhh was een genot om er weer eens bij te zijn. Potjes tegen Ajax blijven toch altijd het leukst.
En EINDELIJK hebben we eens vechtlust en inzet gezien @:gotenSJJZelfs Luuk de jong kan ik niet over klagen
Oh: Saibairi![]()
Zo'n gozer waar ze in Zwolle voor naar het stadion komen. Typetje Jozefzoon ofzo.quote:Op zondag 23 april 2023 18:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Saibari heeft een heel goede voorbereiding gedraaid, en op basis daarvan heeft hij steeds kansen gekregen in het eerste elftal, maar het is echt een speler die niet veel verkeerd doet, maar ook maar heel weinig goed doet. Rechterrijtjevoetballer wordt dat.
Neuh, Jozefzoon is echt wel een niveautje beter, iig als buitenspeler. Saibari kan bij zo'n rechterrijtjesclub wel zo'n anonieme middenvelder worden die weinig de bal verspeelt maar ook zelden een aanval opzet.quote:Op zondag 23 april 2023 18:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo'n gozer waar ze in Zwolle voor naar het stadion komen. Typetje Jozefzoon ofzo.
Zo verschrikkelijk weinig scorend vermogen. Zou gebaat zijn bij een jaartje verhuur en wekelijks spelen. Conclusie zal waarschijnlijk uiteindelijk zijn, niet goed genoeg voor PSVquote:Op zondag 23 april 2023 18:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Saibari heeft een heel goede voorbereiding gedraaid, en op basis daarvan heeft hij steeds kansen gekregen in het eerste elftal, maar het is echt een speler die niet veel verkeerd doet, maar ook maar heel weinig goed doet. Rechterrijtjevoetballer wordt dat.
Hij kan idd geen goal maken, en ook geen actie, hij is alleen vrij balvast, dus zoals ik al zei: dat wordt zo'n anonieme middenvelder bij een club uit het rechterrijtje.quote:Op zondag 23 april 2023 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk weinig scorend vermogen. Zou gebaat zijn bij een jaartje verhuur en wekelijks spelen. Conclusie zal waarschijnlijk uiteindelijk zijn, niet goed genoeg voor PSV
PSV heeft eigenlijk geen moment echt goed gevoetbald nee, maar wat Ajax (niet) liet zien. Goeie genade... Die hebben misschien 2 kansen gehad?quote:
Echt het allerslechtste ajax wat ik ooit heb gezien. Dat het geen 10-0 is geworden is een wonder.quote:Op zondag 23 april 2023 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV heeft eigenlijk geen moment echt goed gevoetbald nee, maar wat Ajax (niet) liet zien. Goeie genade... Die hebben misschien 2 kansen gehad?
Ja de beleving was er vandaag wel, Luuk speelde ook prima. Blijft echter wel genoeg om over te klagen hoor, want godsallemachtig wat was het weer treurig af en toe.quote:Op zondag 23 april 2023 18:25 schreef RipCity het volgende:
Jeuhhhhh was een genot om er weer eens bij te zijn. Potjes tegen Ajax blijven toch altijd het leukst.
En EINDELIJK hebben we eens vechtlust en inzet gezien @:gotenSSJZelfs Luuk de jong kan ik niet over klagen
Oh: Saibairi![]()
¨We¨ zijn geen feyenoord.quote:Op zondag 23 april 2023 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben benieuwd of er een huldiging komt wanneer psv de tweede plek haalt. Bij genoeg animo maak ik een dvd met alle hoogtepunten van dit seizoen.
Ja hoop dat ze een lange donker gekleurde medemens aanbieden met aids.quote:Op zondag 23 april 2023 19:37 schreef Buitendam het volgende:
Xavi moet je echt alles aanbieden wat ie wil om langer te blijven.
Zo praat je niet over je moeder.quote:Op zondag 23 april 2023 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja hoop dat ze een lange donker gekleurde medemens aanbieden met aids.
Ik vind dat een tweede plek + beker het maximale is, zeker als je in ogenschouw neemt dat we Gakpo en Madueke halverwege kwijtgeraakt zijnquote:Op zondag 23 april 2023 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
¨We¨ zijn geen feyenoord.
Zelfs bekerwinst zou dit seizoen niet kunnen redden, blijft een soort van troostprijs voor een club als PSV .
Nu wel. Maar als je denkt aan verlies tegen 2 zekere degradanten en een ploeg die vecht voor degradatie playoffs dan had het beter gekundquote:Op zondag 23 april 2023 21:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind dat een tweede plek + beker het maximale is, zeker als je in ogenschouw neemt dat we Gakpo en Madueke halverwege kwijtgeraakt zijn
Met Schmidt waren we dit jaar kampioen geworden.quote:Op zondag 23 april 2023 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu wel. Maar als je denkt aan verlies tegen 2 zekere degradanten en een ploeg die vecht voor degradatie playoffs dan had het beter gekund
Als je vorig seizoen kampioen was geworden had ik dit seizoen wel kunnen leven met een tweede plek plus bekerwinst. PSV is eigenlijk aan zijn stand verplicht om een keer per 2 jaar kampioen te spelenquote:Op zondag 23 april 2023 21:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind dat een tweede plek + beker het maximale is, zeker als je in ogenschouw neemt dat we Gakpo en Madueke halverwege kwijtgeraakt zijn
Dat is best veel, 3-4/10 jaar ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 23 april 2023 22:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je vorig seizoen kampioen was geworden had ik dit seizoen wel kunnen leven met een tweede plek plus bekerwinst. PSV is eigenlijk aan zijn stand verplicht om een keer per 2 jaar kampioen te spelen
Klinkt tegenwoordig wel realistischer idd..zeker nu Feyenoord de komende jaren voor het eerst een serieuze concurrent is voor PSV/Ajax, dat verwacht ik althans.quote:Op zondag 23 april 2023 23:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is best veel, 3-4/10 jaar ben ik wel met je eens.
quote:Op zondag 23 april 2023 22:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je vorig seizoen kampioen was geworden had ik dit seizoen wel kunnen leven met een tweede plek plus bekerwinst. PSV is eigenlijk aan zijn stand verplicht om een keer per 2 jaar kampioen te spelen
??quote:
Heb je gelijk in. Feyenoord heeft de laatste jaren meer kampioenschappen dan PSVquote:Op zondag 23 april 2023 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zelfs bekerwinst zou dit seizoen niet kunnen redden, blijft een soort van troostprijs voor een club als PSV .
Op basis waarvan?quote:Op zondag 23 april 2023 23:42 schreef PSVCL het volgende:
Verwacht dat PSV vanaf het seizoen 2024-2025 de eredvisie als vanouds gaat domineren.
Met afstand de beste speler van de eredivisie.quote:Op zondag 23 april 2023 19:37 schreef Buitendam het volgende:
Xavi moet je echt alles aanbieden wat ie wil om langer te blijven.
Jij pakt ook maar een tijdspanne uit die jou uitkomt. Laatste 10 seizoenen 3x. Laatste 20 seizoenen 7x. Nog steeds veel beter dan Feyenoord, maar bij lange na geen 1 op 2.quote:Op zondag 23 april 2023 23:42 schreef PSVCL het volgende:
Joey ¨Pirlo¨ Veerman was trouwens weer top vandaag, zoals in elke top wedstrijd dit seizoen![]()
Heerlijke speler
[..]
??
De laatste 43 jaar heeft PSV zo ongeveer de helft van de titels gepakt. Verwacht dat PSV vanaf het seizoen 2024-2025 de eredvisie als vanouds gaat domineren. Ajax gaat een mindere periode in en feyenoord blijft feyenoord (tenzij ze eindelijk eens fatsoenlijk beleid gaan voeren en dit seizoen geen incident is)
PSVEL is dan ook geen objectieve supporter.quote:Op maandag 24 april 2023 08:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij pakt ook maar een tijdspanne uit die jou uitkomt. Laatste 10 seizoenen 3x. Laatste 20 seizoenen 7x. Nog steeds veel beter dan Feyenoord, maar bij lange na geen 1 op 2.
Zeker weten. En qua potentie wereldniveau. Als hij de juiste keuzes maakt de komende jaren wordt hij een beslissende speler bij een top 5 ploeg in de CL.quote:Op maandag 24 april 2023 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met afstand de beste speler van de eredivisie.
Oke oke oke, kan ik inkomen.quote:Op zondag 23 april 2023 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter een youtube filmpje van Xavi kunt maken. Maar wacht daar even mee tot hij zijn contract heeft omgezet zonder rare clausules.quote:Op maandag 24 april 2023 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oke oke oke, kan ik inkomen.
En een dvd? Is dat wel een goed idee?
PSV wordt de derde club van Nederland en Feyenoord is ze OP ALLE FRONTEN voorbij.quote:Op zondag 23 april 2023 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Financieel de derde club van Nederland in wording. Net als op alle andere vlakken eigenlijk. PSV deelt al jaren de lakens niet meer uit en met dit kampioenschap erbij is Feyenoord inclusief de bekers en Europese campagnes de beter presterende club over een periode van zeven jaar.quote:Op maandag 24 april 2023 08:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gelet op status en financiële middelen zou PSV 1 op de 2 seizoenen in elk geval tot het einde mee moeten doen om de titel. En dat ze dan dit jaar, als Ajax zo door het ijs zakt, geen kampioen worden is gewoon een schande.
quote:Maar individueel blijf ik er bij dat wij absoluut geen mindere selectie hebben dan Feyenoord.
Is goed Klaas.quote:Op maandag 24 april 2023 10:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Financieel de derde club van Nederland in wording. Net als op alle andere vlakken eigenlijk. PSV deelt al jaren de lakens niet meer uit en met dit kampioenschap erbij is Feyenoord inclusief de bekers en Europese campagnes de beter presterende club over een periode van zeven jaar.
Oh, en Feyenoord begint nu pas een beetje op stoom te komen. Kun je nagaan.
[..]
Jezus, wat een kutuser is ditquote:Op maandag 24 april 2023 10:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
PSV wordt de derde club van Nederland en Feyenoord is ze OP ALLE FRONTEN voorbij.
De beker is voor jullie een hoofdprijs in wording, wen er maar alvast aan.
Misschien kunnen jullie nog de lucht boven het stadion verkopen aan de gemeente om het been bij te trekken
Eens! Echt een rasvoetballer, maar fysiek blijft het een wijfquote:Op zondag 23 april 2023 23:42 schreef PSVCL het volgende:
Joey ¨Pirlo¨ Veerman was trouwens weer top vandaag, zoals in elke top wedstrijd dit seizoen![]()
Heerlijke speler
Selectie van PSV en Ajax vind ik idd niet minder dan die van Feyenoord (ook niet beter). Zeker met Gakpo en Madueke. Maar jullie verdediging was/is met Ramalho, Max, Teze en Obispo wel echt ondermaats. Hun ondergrens is een stuk lager dan bv de aanval van Feyenoord (dit seizoen) Daar zit al een groot verschil in.quote:Op maandag 24 april 2023 08:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
PSVEL is dan ook geen objectieve supporter.
Gelet op status en financiële middelen zou PSV 1 op de 2 seizoenen in elk geval tot het einde mee moeten doen om de titel. En dat ze dan dit jaar, als Ajax zo door het ijs zakt, geen kampioen worden is gewoon een schande.
Je ziet bij vlagen gewoon echt wel dat er met deze selectie niet zo veel mis is en dat het vooral tactisch aan alle kanten rammelt. Maar individueel blijf ik er bij dat wij absoluut geen mindere selectie hebben dan Feyenoord. En dat geldt voor Ajax precies hetzelfde. Dit seizoen is echt duidelijk dat een goede trainer er toe doet.
Gister stond hij ook fysiek zijn mannetje, begint zich ook op dat gebied te ontwikkelen.quote:Op maandag 24 april 2023 13:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Eens! Echt een rasvoetballer, maar fysiek blijft het een wijf
Nou, het is nou ook weer geen Andersen, of hoe heette die Deen met dat hondje bij Ajax.quote:Op maandag 24 april 2023 13:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Eens! Echt een rasvoetballer, maar fysiek blijft het een wijf
denk dat hij bij feyenoord ook wel mee zou kunnenquote:Op maandag 24 april 2023 15:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, het is nou ook weer geen Andersen, of hoe heette die Deen met dat hondje bij Ajax.
Veerman weet zijn techniek op dit niveau in elk geval nog zo in te zetten dat hij de echt fysieke duels ontloopt. Ik vrees alleen wel dat PSV zo'n beetje zijn top is.
Alleen snapt niemand in het elftal daar zijn geniale ingevingen.quote:Op maandag 24 april 2023 15:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat hij bij feyenoord ook wel mee zou kunnen
Ja, dat bedoel ik eigenlijk. Als hij zich fysiek zou ontwikkelen kan ie nog een stapje zetten. Voor nu is hij gewoon van toegevoegde waarde.quote:Op maandag 24 april 2023 15:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, het is nou ook weer geen Andersen, of hoe heette die Deen met dat hondje bij Ajax.
Veerman weet zijn techniek op dit niveau in elk geval nog zo in te zetten dat hij de echt fysieke duels ontloopt. Ik vrees alleen wel dat PSV zo'n beetje zijn top is.
Ik bewaar deze past voor het post Slot-tijdperk. Dit is puur op zijn conto te schrijven.quote:Op maandag 24 april 2023 10:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
PSV wordt de derde club van Nederland en Feyenoord is ze OP ALLE FRONTEN voorbij.
De beker is voor jullie een hoofdprijs in wording, wen er maar alvast aan.
Misschien kunnen jullie nog de lucht boven het stadion verkopen aan de gemeente om het been bij te trekken
quote:
Slot heeft een ongelooflijk belangrijke rol en het HUIDIGE succes is inderdaad volledig op zijn conto te schrijven.quote:Op maandag 24 april 2023 17:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik bewaar deze past voor het post Slot-tijdperk. Dit is puur op zijn conto te schrijven.
En als je weer eens ongelijk blijkt te hebben, verdwijn je gewoon weer van fok! en kom je terug onder een ander account.quote:Op maandag 24 april 2023 20:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: met het kampioenschap van dit jaar erbij heeft Feyenoord de afgelopen zeven jaar meer gepresteerd dan PSV. En de reus ontwaakt pas net.
Dat lijken jullie niet te willen accepteren, maar al het grote succes van PSV behoort inmiddels tot een niet zo heel nabij verleden.
Oh, okéquote:Op dinsdag 25 april 2023 07:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
En als je weer eens ongelijk blijkt te hebben, verdwijn je gewoon weer van fok! en kom je terug onder een ander account.
De act is nu wel redelijk klaar. Stoppen op je hoogtepunt.quote:Op maandag 24 april 2023 20:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Slot heeft een ongelooflijk belangrijke rol en het HUIDIGE succes is inderdaad volledig op zijn conto te schrijven.
Als die nog één jaar blijft en Feyenoord komend jaar met GEMAK ten minste tweede wordt, schrijft de club dit jaar +100 miljoen bij (Kokcu, Geertruida of Hancko en CL) en het jaar erop met gemak 150+ miljoen (CL 80-100 miljoen in de nieuwe opzet, paar transfertjes).
Met Ten Kloesegod en eindelijk een functionele scouting plus een bewezen functionele jeugdopleiding (de volgende toppers staan alweer klaar) ben je dan definitief wel aangehaakt en RUIM over PSV heen.
Zoals ik al zei: met het kampioenschap van dit jaar erbij heeft Feyenoord de afgelopen zeven jaar meer gepresteerd dan PSV. En de reus ontwaakt pas net.
Dat lijken jullie niet te willen accepteren, maar al het grote succes van PSV behoort inmiddels tot een niet zo heel nabij verleden.
de 'slot hep alles gedaan' act is ook bijzonder zieligquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De act is nu wel redelijk klaar. Stoppen op je hoogtepunt.
Als het dus zo makkelijk is gaan we een biergooier of 2 krijgen, hoeft geen PSVer te zijn hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:47 schreef RipCity het volgende:
Voor degene met een Oranje clubcard: je kan op site KNVB kaarten bestellen voor zondag. Dicht op het veld lange zijdeZonder trein/bus onzin.
Vak O is ondermeer PSV vak
Daar kun je op wachten ja, als je zo makkelijk aan een kaartje kan komen zit er vast een verdwaalde non-PSV/Ajax supporter bij die de boel gaat verklotenquote:Op dinsdag 25 april 2023 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het dus zo makkelijk is gaan we een biergooier of 2 krijgen, hoeft geen PSVer te zijn hoor.
Alsnog moet de burgemeester toestemming geven om de wedstrijd definitief te staken, denk dat Abou niet zo achterlijk is.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het dus zo makkelijk is gaan we een biergooier of 2 krijgen, hoeft geen PSVer te zijn hoor.
Als er daar een matige trainer zit is het inderdaad zo weer geimplodeerd.quote:Op maandag 24 april 2023 17:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik bewaar deze past voor het post Slot-tijdperk. Dit is puur op zijn conto te schrijven.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is toevallig ook altijd mijn tekst als ik mensen mijn Odol laat zien.
quote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf 2008 is de verdediging eigenlijk al het probleem, muv het seizoen 2015.
Je had allang 3 sterren moeten hebben als er fatsoenlijk transferbeleid was gevoerd. De aanval is nooit het probleem geweest.
Als je zoveel tekst nodig hebt om te proberen een punt te maken ben je met name aan het proberen jezelf te overtuigen hè. Onzekere piemel dat je er loopt.quote:Op maandag 24 april 2023 20:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Slot heeft een ongelooflijk belangrijke rol en het HUIDIGE succes is inderdaad volledig op zijn conto te schrijven.
Als die nog één jaar blijft en Feyenoord komend jaar met GEMAK ten minste tweede wordt, schrijft de club dit jaar +100 miljoen bij (Kokcu, Geertruida of Hancko en CL) en het jaar erop met gemak 150+ miljoen (CL 80-100 miljoen in de nieuwe opzet, paar transfertjes).
Met Ten Kloesegod en eindelijk een functionele scouting plus een bewezen functionele jeugdopleiding (de volgende toppers staan alweer klaar) ben je dan definitief wel aangehaakt en RUIM over PSV heen.
81x scoren met het verkopen van 2/3de van je voorhoede in de winter is gewoon prima natuurlijk. Luuk ook nog veel wedstrijden gemist. Ook meer gescoord dan Ajax (79) overigens, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 27 april 2023 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]ik ben niet zo goed in stats als jij blijkbaar, dus PSV heeft dit seizoen meer gecreëerd maar minder gescoord dan het zwalkende Ajax, zet er een paar behoorlijke verdedigers bij en je hebt 7 kampioenschappen extra.
Dat van die verdediging is deels waar. Maar haal Simons weg en PSV keldert in dat lijstje naar plaats 436.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf 2008 is de verdediging eigenlijk al het probleem, muv het seizoen 2015.
Je had allang 3 sterren moeten hebben als er fatsoenlijk transferbeleid was gevoerd. De aanval is nooit het probleem geweest.
Het is gewoon te simpel om te stellen dat het puur door de verdedigers komt, wel eens dat het achterin geen toppers zijn maar het middenveld klopt gewoon te weinig van, het is dan ook geen toeval dat PSV het goed doet tegen clubs die de bal willen hebben zoals Ajax en Feyenoord.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
81x scoren met het verkopen van 2/3de van je voorhoede in de winter is gewoon prima natuurlijk. Luuk ook nog veel wedstrijden gemist. Ook meer gescoord dan Ajax (79) overigens, maar dat terzijde.
Verdediging is al tig jaar het zorgenkindje bij PSV. Ieder jaar heb je wel van die potten als dit jaar tegen Cambuur en Groningen, of onlangs nog tegen Volendam waar je er ineens weer 2 tegen krijgt. Sinds Moreno hebben we geen goede verdediger gehad, die Branthwaite is misschien wel de beste. 7 extra titels slaat natuurlijk nergens op, maar 2 extra titels oid zou ik niet gek van opkijken.
Zijn dat niet dezelfde clubs waar we voor dit seizoen 21x op rij oid niet van hadden gewonnen (samen met AZ)? Er was zo’n lijstje wat iedereen iedere topper kwam posten en updaten in ieder geval. Nou, zo goed vind ik dat eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon te simpel om te stellen dat het puur door de verdedigers komt, wel eens dat het achterin geen toppers zijn maar het middenveld klopt gewoon te weinig van, het is dan ook geen toeval dat PSV het goed doet tegen clubs die de bal willen hebben zoals Ajax en Feyenoord.
Ajax is dit jaar niet geweldig kunnen we wel stellen maar met dit Ruud jaren 90 omschakelvoetbal word je geen kampioen, daar zijn de kleintjes tactisch te goed voor geworden.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zijn dat niet dezelfde clubs waar we voor dit seizoen 21x op rij oid niet van hadden gewonnen (samen met AZ)? Er was zo’n lijstje wat iedereen iedere topper kwam posten en updaten in ieder geval. Nou, zo goed vind ik dat eerlijk gezegd niet.
Bijna de grootste kwal in het betaalde voetbal, jankerd de Jongquote:Op donderdag 27 april 2023 15:01 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Koning Luukinho van EindhovenDe nachtmerrie van Amsterdam
King Luukinho de 3e (3 titels gepakt met PSV) wordt elke wedstrijd hard aangepakt omdat de beste kopper van Europa anders niet te af te stoppen is, de tegenstanders hebben vrij spel in de Eredivisie terwijl de scheids hem eigenlijk in bescherming zou moeten nemen, natuurlijk ga je dan klagen, mag ook wel als capitano. Hij is verder niet van de schwalbes of gemeen spel.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Bijna de grootste kwal in het betaalde voetbal, jankerd de Jong
Koppen kan hij als de beste maar behalve het huilie huilie is de rest wel een beetje voorbij.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
King Luukinho de 3e (3 titels gepakt met PSV) wordt elke wedstrijd hard aangepakt omdat de beste kopper van Europa anders niet te af te stoppen is, de tegenstanders hebben vrij spel in de Eredivisie terwijl de scheids hem eigenlijk in bescherming zou moeten nemen, natuurlijk ga je dan klagen, mag ook wel als capitano. Hij is verder niet van de schwalbes of gemeen spel.
Geen schwalbes, als er eentje altijd loopt te janken is het hij wel samen met die Simons de 2 grootste jankballen uit de PSV selectiequote:Op donderdag 27 april 2023 17:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
King Luukinho de 3e (3 titels gepakt met PSV) wordt elke wedstrijd hard aangepakt omdat de beste kopper van Europa anders niet te af te stoppen is, de tegenstanders hebben vrij spel in de Eredivisie terwijl de scheids hem eigenlijk in bescherming zou moeten nemen, natuurlijk ga je dan klagen, mag ook wel als capitano. Hij is verder niet van de schwalbes of gemeen spel.
Als pinchhitter had ik hem graag bij Ajax gezien, daar wel wat te duur voor maar als je kijkt waar de euro's wel aan gespendeerd ook weer niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen schwalbes, als er eentje altijd loopt te janken is het hij wel samen met die Simons de 2 grootste jankballen uit de PSV selectie
En beste kopper van Europa ja daarom is hij terug naar PSV gegaan omdat hij elders op de bank gezet wordt, zet je PSV bril maar weer af
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen schwalbes, als er eentje altijd loopt te janken is het hij wel samen met die Simons de 2 grootste jankballen uit de PSV selectie
En beste kopper van Europa ja daarom is hij terug naar PSV gegaan omdat hij elders op de bank gezet wordt, zet je PSV bril maar weer af
Pinchhitter? Die zou bij Ajax in de basis staan.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als pinchhitter had ik hem graag bij Ajax gezien, daar wel wat te duur voor maar als je kijkt waar de euro's wel aan gespendeerd ook weer niet.
100x liever Luuk de Jong dan Brobbey in elk geval.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Pinchhitter? Die zou bij Ajax in de basis staan.
Wat is er nou vreemd aan? Aan het begin van het seizoen was dat, achteraf was hij wel vaker aan spelen toe gekomen dan ik toen voorzien had maar dat neemt toch niet weg dat hij een hele matige voetballer is die er bij z'n terugkeer niet beter op is geworden.quote:
Oke manquote:Op donderdag 27 april 2023 10:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je zoveel tekst nodig hebt om te proberen een punt te maken ben je met name aan het proberen jezelf te overtuigen hè. Onzekere piemel dat je er loopt.
Hij kan ook prima druk zetten en verdedigd goed mee. Maar hij kan inderdaad niet voetballen. Aannames zijn kut, techniek is kut. Geen snelheid, geen acceleratie. En toch is het kut om tegen te voetballen en heeft hij bij een aantal clubs een heldenstatus verworven.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er nou vreemd aan? Aan het begin van het seizoen was dat, achteraf was hij wel vaker aan spelen toe gekomen dan ik toen voorzien had maar dat neemt toch niet weg dat hij een hele matige voetballer is die er bij z'n terugkeer niet beter op is geworden.
Hij kan geweldig koppen en dat is het dan ook.
Echt een onbegrijpelijke keuze wel. Kneusje eerste klas en een garantie voor blunders. Mag hopen voor Ruud dat het niet slecht uitpakt maar ik reken op het ergste.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:09 schreef ISVV het volgende:
Ruud houdt zich aan zijn woord. Zoal ze met die Drommel omgaan vind ik echt heel netjes.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Echt een onbegrijpelijke keuze wel. Kneusje eerste klas en een garantie voor blunders. Mag hopen voor Ruud dat het niet slecht uitpakt maar ik reken op het ergste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |