Ik zeg maar even niks.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, als ik een domme trut was
ze kan over een uur heel lang alleen zijnquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
Stom wijf met je alleen zijn, pleur maar snel op dan achterlijke Esther.
Of die stopt nu omdat haar enige doel was om Esther te fucken. Dat wil ik.quote:
Ja echt he maar dan kan ze achteraf niet zeggen dat er niemand bij haar kwam.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kan over een uur heel lang alleen zijn
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kan over een uur heel lang alleen zijn
Wij zullen haar zeker missen voor het leedvermaak.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
Voor Esther zelf is dit het beste maar voor ons Cossers was het leuker als ze er nog ff zou zijn
Kan een keuze van de Febo zijn om Eunice nu naar voren te schuiven richting JW, die willen graag stelletjes.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of die stopt nu omdat haar enige doel was om Esther te fucken. Dat wil ik.![]()
Laat JW maar in zijn eigen sop gaar koken nu.
Die is wel zijn verzorgster kwijt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:52 schreef humpty het volgende:
Its all in the game zegt JanWillem lachend
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:53 schreef HappyCharly het volgende:
Ik volg via cos.. Esther dys naar huis?
Yesssquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:53 schreef HappyCharly het volgende:
Ik volg via cos.. Esther dys naar huis?
Weer een stelletje zou echt ruk zijn, zeker met die ouwe lul. We zullen het wel zien komende weken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan een keuze van de Febo zijn om Eunice nu naar voren te schuiven richting JW, die willen graag stelletjes.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook. RLS![]()
![]()
Alle emoties zijn weer gepasseerd hier.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Terug naar de orde van de dag, lekker zuur zijn omdat Jeff toch bleef biljarten, kaarten en koken
Heb alleen het einde kunnen zien, schijtmonteur zou hier 'rond' 15:00 zijn, stond net voor de stemming al voor de deurquote:
neuhhhquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeetje voelt toch als n plottwist
Ze wil alleen zijn.quote:
Maakt JW toch helemaal niets uit. Het gaat zoals het gaat zegt hij toch altijd?quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of die stopt nu omdat haar enige doel was om Esther te fucken. Dat wil ik.![]()
Laat JW maar in zijn eigen sop gaar koken nu.
De keuze is nog steeds reuze hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer iemand die we konden afzeiken weg
eliminatie is roodquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:58 schreef schizolientje het volgende:
dat rooie lappie op Marciana zijn kop, pas ook zo n wit als een hoofddoekie op zijn hoofd, wat is dat????
The Bloods.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:58 schreef schizolientje het volgende:
dat rooie lappie op Marciana zijn kop, pas ook zo n wit als een hoofddoekie op zijn hoofd, wat is dat????
Rood is eliminatie, wit is verdienopdrachtquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:58 schreef schizolientje het volgende:
Ze kan erg goed liegen en kletste toch ook altijd met JW mee? Erg nep mens en blij dat ze weg moet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:52 schreef 5thencounter het volgende:
Dat expres verliezen is natuurlijk kletskoek. Ester had op elk ander moment ook gewoon naar huis gekund
jawelquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel.. de eli had ik niet meer verwacht..
Ha Koosquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nu staat die blonde te praten en kan ik horen maar wat die ander verteld niet. Is dat altijd bij deze streams zo slecht
hey welkom terugquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nu staat die blonde te praten en kan ik horen maar wat die ander verteld niet. Is dat altijd bij deze streams zo slecht
Hoiquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
#team Ima.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:02 schreef Silves het volgende:
Ja JW en Erik alweer verloren...de buitenlander blijft![]()
Hoi denk ga hier mee kijken maar kan er niet echt aan wennen nog. Vooral door slechte geluid van zacht en dan weer hard is naar. Maar verbaas me over de mensen die meedoen. Aparte figuren hahaquote:
Ik ben ook blij dat ze er nog isquote:
En weer een mogelijkheid gemist om een sterke speler weg te spelen .....quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:01 schreef Flow3r het volgende:
Wel flauw dat je met dit soort opdrachten afhankelijk van een ander speler bent, voelt oneerlijk
quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:03 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij morgen alles zelf moet doen
Niet voor mij begon net leuk te wordenquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou me best voor kunnen stellen dat het voor hem een opluchting is.
Een doodgewone snotlap. Vindt hij kennelijk stoer staan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:58 schreef schizolientje het volgende:
Helemaal zuur als ze thuis de filmpjes van Eunice en JW kan zienquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:05 schreef lojanda het volgende:
Ik ben benieuwd hoe zuur Esther is als ze zo meteen afscheid gaat nemen.
Zo hypocriet als de pest die boer.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:00 schreef KinKiJan het volgende:
JW dacht dat Jeff wel een lonely stemmer was, maar blijkbaar is ie dat toch niet, zegt ie tegen Erik. Even later zegt ie dat ie gewoon op Babs had willen gaan, maar ja, toch maar met de meute meegestemd...
[ afbeelding ]
Godver wat een kut show.quote:
Ik denk idd dat ze niet erg gelukkig wordt als ze iets terug gaat kijken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Helemaal zuur als ze thuis de filmpjes van Eunice en JW kan zien
Nog even een speech.quote:
Wat een actrice ditquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:10 schreef greysbones het volgende:
Esther wilde al heel lang
Ze wist al dat ze wilde
Dat denk ik ook. Hij vroeg ook niet om bediend te worden, Esther deed dat zélf aldoor.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou me best voor kunnen stellen dat het voor hem een opluchting is.
Kan ie op gaan zitten wat mij betreftquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:11 schreef greysbones het volgende:
Omg Bern krijgt een appeltje van oranje
verspreking?quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:10 schreef greysbones het volgende:
Ze wist al dat ze wilde
Van de ene gesloten inrichtingquote:
Dit verzin je toch niet?quote:
Die speelt vermoedelijk het blije en positieve ei. Thuis kan ze er op los lullen via social media.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:05 schreef lojanda het volgende:
Ik ben benieuwd hoe zuur Esther is als ze zo meteen afscheid gaat nemen.
Wat een hoop gezwam weer..quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:10 schreef greysbones het volgende:
Ze wist al dat ze wilde
'Je bent een seriemoordenaar maar je was altijd heel erg lief voor dieren dus hierbij krijg je van mij een lintje...'quote:
Jij bent veel te lief.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:14 schreef KinKiJan het volgende:
En toch ... kan haar bedoeling hier achter wel waarderen.
Neequote:Op dinsdag 4 april 2023 15:14 schreef KinKiJan het volgende:
En toch ... kan haar bedoeling hier achter wel waarderen.
Gek he?quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:20 schreef humpty het volgende:
Krijg de indruk dat ze allemaal opgelucht zijn
Echt een kwal van een vent. Ik hoop ook echt dat niemand iets voor hem nog gaat doen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:17 schreef patat het volgende:
JW had haar nog wel even uitgebreid mogen bedanken voor alles wat ze voor hem heeft gedaan de afgelopen maanden
Maar dat zit er niet in
O no! Gaat ze daar weer dagen over zeverenquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:22 schreef Puzzie het volgende:
Esther had Mirthe aan haar haren getrokken![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
O no! Gaat ze daar weer dagen over zeveren
Uhhh okee....quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:22 schreef Kakadylo het volgende:
Ima gaat vanavond keihard in z'n reet genomen worden
quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:23 schreef spapaars het volgende:
Toeval dat Esther vanochtend op die klimrek aan het oefenen was?
ik vind dit zo n misselijk makende opmerking, vreselijk. Waarom????quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:22 schreef Kakadylo het volgende:
Ima gaat vanavond keihard in z'n reet genomen worden
quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:22 schreef Puzzie het volgende:
En dat ze nu toevallig ruzie had met Jw ..quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:23 schreef spapaars het volgende:
vd week wilde ze dit al doen maar toen durfde ze nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:23 schreef spapaars het volgende:
Jij insinueert hiermee dingen die er helemaal niet zijn maar jij jouzelf hebt wijsgemaakt waarbij je leest wat je wil lezenquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:24 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik vind dit zo n misselijk makende opmerking, vreselijk. Waarom????
Dat weet ik niet maar Eunice was vanaf dat moment klaar met Estherquote:
Uiteindelijk heeft Esther het zelf verkloot.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:26 schreef KinKiJan het volgende:
Eigenlijk vind ik nog het mooiste dat de bejaarden-Disney groep mis gegokt heeft met die stem op Ima.
Heeft ze ook afscheid genomen van Eunice?quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft Esther het zelf verkloot.
Het was een waardeloos spelletje waarbij iedereen de sigaar had kunnen zijnquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft Esther het zelf verkloot.
Misschien een smaakmaker met koken, maar niet voor ons.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:28 schreef engine het volgende:
Jeej nog langer onzichtbare onverstaanbare imi
Er is zeker geen afscheid genomen van alle bewoners of Eunice daar één van is, weet ik nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft ze ook afscheid genomen van Eunice?
ik dacht aan haar armquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:22 schreef Puzzie het volgende:
heb je je mediciinen vanmorgen wel genomen? Dit is een insinuatiequote:Op dinsdag 4 april 2023 15:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij insinueert hiermee dingen die er helemaal niet zijn maar jij jouzelf hebt wijsgemaakt
Vind ik dan weer erg onbeleefd. Geen praatje voor de hele groep met de woorden dat ze het vragenspel expres heeft verpest?quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Er is zeker geen afscheid genomen van alle bewoners of Eunice daar èèn van is, weet ik niet
Over smakeloze opmerkingen gesprokenquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
heb je je mediciinen vanmorgen wel genomen? Dit is een insinuatie
Gemistquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:32 schreef juul. het volgende:
Volgens mij hebben ze Janet door, niemand eet van twee walletjes aldus de Bro
En dat zegt Isaac?quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:32 schreef juul. het volgende:
Volgens mij hebben ze Janet door, niemand eet van twee walletjes aldus de Bro
Bern o.aquote:
Jeetje krijgen we dat weer. Een club waarvan niemand weet wie er bij zit maar altijd de gebeten hond.quote:
Ik had het nog aangevuldquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Jeetje krijgen we dat weer. Een club waarvan niemand weet wie er bij zit maar altijd de gebeten hond.
Duidelijkquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern o.a
Kenzy misschien ook? Wanda hoorde daar ook bij, en Sas en Mirthe denk ik
Haar "zoon" ook niet, vertelde hij netquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:42 schreef Silves het volgende:
Eunice geen afscheid gekregen..maar ze zegt wederzijds..
Gewoon ander woord voor kamer drie begrijp ik.quote:
Nou ja Marciano en Ice hoorden daar niet bij , zaten wel op K3quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:43 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon ander woord voor kamer drie begrijp ik.
Yeah rightquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:43 schreef pingu66 het volgende:
En weer een plan van JW mislukt.
Maar jW heeft alles soor en doorziet alles ..
Maakt het allemaal niet duidelijker maar geloof dat niemand het weetquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja Marciano en Ice hoorden daar niet bij , zaten wel op K3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |