Ik zeg maar even niks.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, als ik een domme trut was
ze kan over een uur heel lang alleen zijnquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
Stom wijf met je alleen zijn, pleur maar snel op dan achterlijke Esther.
Of die stopt nu omdat haar enige doel was om Esther te fucken. Dat wil ik.quote:
Ja echt he maar dan kan ze achteraf niet zeggen dat er niemand bij haar kwam.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kan over een uur heel lang alleen zijn
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kan over een uur heel lang alleen zijn
Wij zullen haar zeker missen voor het leedvermaak.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
Voor Esther zelf is dit het beste maar voor ons Cossers was het leuker als ze er nog ff zou zijn
Kan een keuze van de Febo zijn om Eunice nu naar voren te schuiven richting JW, die willen graag stelletjes.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of die stopt nu omdat haar enige doel was om Esther te fucken. Dat wil ik.![]()
Laat JW maar in zijn eigen sop gaar koken nu.
Die is wel zijn verzorgster kwijt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:52 schreef humpty het volgende:
Its all in the game zegt JanWillem lachend
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:53 schreef HappyCharly het volgende:
Ik volg via cos.. Esther dys naar huis?
Yesssquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:53 schreef HappyCharly het volgende:
Ik volg via cos.. Esther dys naar huis?
Weer een stelletje zou echt ruk zijn, zeker met die ouwe lul. We zullen het wel zien komende weken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan een keuze van de Febo zijn om Eunice nu naar voren te schuiven richting JW, die willen graag stelletjes.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook. RLS![]()
![]()
Alle emoties zijn weer gepasseerd hier.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Terug naar de orde van de dag, lekker zuur zijn omdat Jeff toch bleef biljarten, kaarten en koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |