Ik twijfelde toch nog even toen zijn koffer kwam, nou moeten we nog maanden tegen Sjeffies zure kop aan kijkenquote:
Ik heb het niet over de groep maar over de twee hoofdrolspelers van het gedoequote:Op dinsdag 4 april 2023 10:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan deed de hele groep goed mee... iedereenstond met verbazing te kijken naar wat er buiten beeld gebeurde..
Dat wazige gelul ook elke keerquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:21 schreef greysbones het volgende:
Mirthe aan het lullen tegen Mori
Die niet reageert
Dat is Isaakquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:24 schreef Monique___ het volgende:
marcio dit is element wat erbij hoort
jeff wilde het nog groters aanpakken maar wilde ook niet overdrijven
Het is geen prettig mens, maar wel 1 waar altijd wel wat mee aan de hand is.quote:
ik hoop dat er een filmpje is van Mirthe en Erik gisteravond, de dingen die zij over Jeffrey zei kunnen echt niet, vergelijkingen met Poetin e.d., die zelfs door Erik afgezwakt werden, hij was het diverse keren niet met haar eensquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
Jeff doet Kim ook pijn
Die spoort hem echt niet
Aah een zelfde gesprek dus als met Eunicequote:Op dinsdag 4 april 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoop dat er een filmpje is van Mirthe en Erik gisteravond, de dingen die zij over Jeffrey zei kunnen echt niet, vergelijkingen met Poetin e.d., die zelfs door Erik afgezwakt werden, hij was het diverse keren niet met haar eens
Die is zo nep als maar kanquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lijkt me niet de vrolijkste in het huis
de bewoordingen waren misschien niet helemaal goed. Maar de gedachtengang zelf wel. Ik geloof dat mirthe heel erg veel moeite heeft gehad met het verbale geweld van Jeff tegen Kim, Het uitschelden en tieren en scheldwoorden en het kleinerenquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoop dat er een filmpje is van Mirthe en Erik gisteravond, de dingen die zij over Jeffrey zei kunnen echt niet, vergelijkingen met Poetin e.d., die zelfs door Erik afgezwakt werden, hij was het diverse keren niet met haar eens
ja niet mijn typequote:Op dinsdag 4 april 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is zo nep als maar kan
Onder het mom van een sausje vlinder
Onschuld etc
Wat is een concoomkop?quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:29 schreef Monique___ het volgende:
concoomkop: weet je wat grappig is, heb me terug getrokken, vakantiemodus en veel inzichten gehad..
Dat weten we dus niet, dat werd vakkundig van streams gehouden. We weten ook niet wat er achter de schermen is gebeurd. Wel weten we dat Kim er geen gele kaart voor gekregen heeft, en dat ligt bij de febo.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:29 schreef mootie het volgende:
Waarom heeft hij deze heisa niet gemaakt na het knietje van Kim.
Ik word echt naar van dit gedoe.
hij beseft: hier kan ik podium mee pakken...quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:36 schreef mootie het volgende:
Maar Jeff die zich nu profileert als zeer betrokken tegenstander van fysiek geweld.
Ik kan er niks mee en vind het ronduit belachelijk.
Iedereen mee lullen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:36 schreef Monique___ het volgende:
jef benadrukt nog eens: is voor hem vermaak..
loopt wel eens de kamer in
mogen ze weten..
gaat daar lachen
loopt dan terug
wil niet pijn pijn doen
wil gewoon even iedereen bewust maken he
moet echt binnen komen bij iedereen![]()
iedereen doet er alles aan
laten wij dat dan ook doen
sportief mogelijk houden allemaal
Neee, dit kan hij nog wel een weekje uitmelken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:36 schreef Puzzie het volgende:
Nu moet het ook een kleer klaar zijn Jeff. je blijft dan ook ophouden met klagen over geweld nu
Nee ik ookquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ben volgens mij 1 van de weinig die hier blij mee is
kgeef hem 2quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Neee, dit kan hij nog wel een weekje uitmelken.
Dit gaan we nog weken horen. I.c.m. hoe goed november was...quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:36 schreef Puzzie het volgende:
Nu moet het ook een kleer klaar zijn Jeff. je blijft dan ook ophouden met klagen over geweld nu
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:37 schreef mootie het volgende:
Hij vind mensen verbaal kleineren en aanpakken om te gieren. En staat nu de paus uit te hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |