abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209084744
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:16 schreef Will1993 het volgende:
Ik wacht ook nog steeds op een reactie....
Heb aangifte gedaan op 19-03, registratie inkomen op basis van aangifte 26-03 daarna is het stil...
Is er iemand die al een reactie van de belastingdienst heeft ontvangen en op of na 19 maart zijn aangifte heeft verstuurd?
Hallo,
Even een tvp, want ik zit voor 99% in jouw situatie
aangifte 23-03
(eerste?) registratie 27-04
registratie is vanochtend veranderd in 06-05 op mijn belastingdienst
Dus ik denk volgende week, de brief en/of mijnoverheid.
  woensdag 10 mei 2023 @ 07:23:06 #152
476357 Nukubu
Op=op, weg=weg!
pi_209085222
Dagtekening 9 mei, geld vanmorgen ontvangen (ING)
pi_209085275
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 21:01 schreef Pap89 het volgende:
Voor de mensen die al een bericht hebben gehad, wanneer hebben jullie de aangifte verstuurd?

Wij 14 maart, maar nog geen melding. Voorgaande jaren eigenlijk altijd wel bericht of gestort begin/midden mei.
13 maart en nu dagtekening van 13 mei.
pi_209085358
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 02:43 schreef hdpaddy het volgende:

[..]
Hallo,
Even een tvp, want ik zit voor 99% in jouw situatie
aangifte 23-03
(eerste?) registratie 27-04
registratie is vanochtend veranderd in 06-05 op mijn belastingdienst
Dus ik denk volgende week, de brief en/of mijnoverheid.
Ja inderdaad ongeveer zelfde data, heb jij een definitieve aanslag of ook een voorlopige aanslag ontvangen?
Blijft voor mij een raadsel waarom de een een voorlopige aanslag krijgt en de ander een definitieve...
  woensdag 10 mei 2023 @ 07:57:06 #155
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209085431
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 07:23 schreef Nukubu het volgende:
Dagtekening 9 mei, geld vanmorgen ontvangen (ING)
Yep hier ook
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209085537
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:55 schreef Will1993 het volgende:

[..]
dank, nog een laatste vraag, als je dat weet? Het bedrag je krijgt volgens je aangifte is dat altijd het zelfde bedrag als in de voorlopige aanslag staat of kan de voorlopige aanslag ook afwijken van je aangifte?
in principe krijg je het bedrag van je voorlopige aanslag. mocht er een controleur opgezet worden en je definitieve aanslag wijkt af van je voorlopige, moet je eventueel geld bijbetalen of krijg je extra terug. nadat hij definitief is is hij dat. definitief.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209085549
Hier nog niks ontvangen dus waarschijnlijk vandaag dan ook niet.. we wachten het af voor morgen 😆
pi_209085667
Zaterdag 06-05 de brief ontvangen, dagtekening 09-05.
Nog geen centjes ontvangen.

Misschien wel vandaag, maar kan net zo goed pas vrijdag zijn.
pi_209085711
Mensen met datum 9mei en een ING rekening hebben het al ontvangen dus ik verwacht het gewoon vandaag op mijn ABN rekening
  woensdag 10 mei 2023 @ 08:38:50 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209085720
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:36 schreef Jordaan020 het volgende:
Mensen met datum 9mei en een ING rekening hebben het al ontvangen dus ik verwacht het gewoon vandaag op mijn ABN rekening
Rabo hier en ik ook nog niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209085727
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:36 schreef Jordaan020 het volgende:
Mensen met datum 9mei en een ING rekening hebben het al ontvangen dus ik verwacht het gewoon vandaag op mijn ABN rekening
stond om 08:24 al op mijn rekening zie ik. Geen melding van gehad.
pi_209085779
Geld ontvangen zojuist. Rabobank.
  woensdag 10 mei 2023 @ 08:51:48 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209085828
Stats:

04-03-2023 13.15 uur Aangifte gedaan
19-03-2023 Registratie inkomen 2022 op basis van Aangifte
21-04-2023 Registratie inkomen 2022 op basis van Definitieve aanslag
02-05-2023 11:33 uur Definitieve aanslag in mijn overheid
06-05-2023 Definitieve aanslag in de brievenbus
09-05-2023 Dagtekening Definitieve aanslag
10-05-2023 08:26 uur Teruggaaf ontvangen op Raborekening.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209085830
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:36 schreef Jordaan020 het volgende:
Mensen met datum 9mei en een ING rekening hebben het al ontvangen dus ik verwacht het gewoon vandaag op mijn ABN rekening
Ik heb ing en het nog niet ontvangen, hopelijk zo spoedig mogelijk voor ons allen 🙂
pi_209085836
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:40 schreef Jordaan020 het volgende:

[..]
stond om 08:24 al op mijn rekening zie ik. Geen melding van gehad.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:47 schreef Oriente het volgende:
Geld ontvangen zojuist. Rabobank.
Dagtekening 09-05 ook?
  woensdag 10 mei 2023 @ 08:52:41 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209085842
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:40 schreef Jordaan020 het volgende:

[..]
stond om 08:24 al op mijn rekening zie ik. Geen melding van gehad.
Ja, ik had ook nog even last minute moeten checken voor ik ging roepen dat het er niet op stond :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209085857
Ik heb het in ieder geval nog niet ontvangen op mijn rekening, rabo. Dagtekening 09-05.
pi_209085893
Centjes vallen nu binnen!
pi_209085947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:52 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
[..]
Dagtekening 09-05 ook?
Ja
pi_209085953
Dagtekening 09/05 en geld nu binnen. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_209085982
Rabo, dagtekening 09-05, geld net gestort.
pi_209086214
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:52 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
[..]
Dagtekening 09-05 ook?
Yess
pi_209086363
Mijn registratie inkomen (definitief) staat op 02-05. Nog geen definitieve aanslag in mijn overheid/berichtenbox.
Begrijp ik het goed dat het ongeveer 3 weken duurt vanaf die 02-05 dat ik het geld op mijn rekening kan verwachten?
(Y)
pi_209086937
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 09:40 schreef chiren het volgende:
Mijn registratie inkomen (definitief) staat op 02-05. Nog geen definitieve aanslag in mijn overheid/berichtenbox.
Begrijp ik het goed dat het ongeveer 3 weken duurt vanaf die 02-05 dat ik het geld op mijn rekening kan verwachten?
yup
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  woensdag 10 mei 2023 @ 10:43:08 #175
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_209087073
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:36 schreef Jordaan020 het volgende:
Mensen met datum 9mei en een ING rekening hebben het al ontvangen dus ik verwacht het gewoon vandaag op mijn ABN rekening
Hier nog niks
Dagtekening 9 mei en ING.
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_209087132
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 10:43 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]
Hier nog niks
Dagtekening 9 mei en ING.
Same
pi_209087442
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 13:44 schreef Bucketlist het volgende:
Als ik inlog zie ik ook een dagtekening van 9 mei 2023.
Ter info: aangifte gedaan op 1 maart, en er stond tot voor kort inkomen vastgesteld op 21 april.
Geld is binnen (Abn Amro)
pi_209087759
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 07:48 schreef Will1993 het volgende:

[..]
Ja inderdaad ongeveer zelfde data, heb jij een definitieve aanslag of ook een voorlopige aanslag ontvangen?
Blijft voor mij een raadsel waarom de een een voorlopige aanslag krijgt en de ander een definitieve...
Bij mij lag er altijd een voorlopige in de bus, definitieve hier heeft nooit langer dan een jaar geduurd(2021 bv, moest ik juni 2022 terugbetalen)
Nu moet ik zeggen, dat ik vrij weinig moest aanvullen of wijzigen in de aangifte, ik huur en heb geen aandelen of vermogen.
  woensdag 10 mei 2023 @ 12:19:32 #179
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_209088077
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:34 schreef arvensis het volgende:
Het deel van m’n man is gister binnen gekomen. Dagtekening bij hem was 4 mei.

Ik heb dagtekening 9 mei maar heb nog niks ontvangen (ING).
Vandaag ontvangen.
Protège moi de mes désirs.
pi_209088598
Vanaf morgen wordt het spannend voor mij. Heb dagtekening van 11-05
pi_209089735
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:51 schreef hdpaddy het volgende:

[..]
Bij mij lag er altijd een voorlopige in de bus, definitieve hier heeft nooit langer dan een jaar geduurd(2021 bv, moest ik juni 2022 terugbetalen)
Nu moet ik zeggen, dat ik vrij weinig moest aanvullen of wijzigen in de aangifte, ik huur en heb geen aandelen of vermogen.
Ik heb eigenlijk altijd direct een definitieve aanslag gekregen, dit jaar dus helaas niet. Hoe gaat het in z'n werk nadat ik de voorlopige aanslag heb gehad, neemt de belastingdienst dan contact met me op om eventueel iets te wijzigen en maken ze het daarna definitief? wat is jouw ervaring?
pi_209091934
geen dagtekening wel het geld gekregen, had 'm ingediend op 03 maart.

Leuke verassing. Zag ineens dat mn saldo van mijn betaalrekening was gestegen en het was nog geen payday. Ja hoor dat is de teruggaaf nou prima.

[ Bericht 27% gewijzigd door LethalNinja op 10-05-2023 17:27:00 ]
  woensdag 10 mei 2023 @ 19:23:11 #183
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_209093215
Hier staat de definitieve inkomstenbelasting klaar voor 17-5. Zal m’n rekening volgende week in de gaten houden
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 10 mei 2023 @ 21:16:11 #184
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_209094919
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 19:23 schreef joppie_saus het volgende:
Hier staat de definitieve inkomstenbelasting klaar voor 17-5. Zal m’n rekening volgende week in de gaten houden
Spannend man. Houdt me op de hoogte.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_209095216
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:16 schreef Will1993 het volgende:

[..]
Ik heb eigenlijk altijd direct een definitieve aanslag gekregen, dit jaar dus helaas niet. Hoe gaat het in z'n werk nadat ik de voorlopige aanslag heb gehad, neemt de belastingdienst dan contact met me op om eventueel iets te wijzigen en maken ze het daarna definitief? wat is jouw ervaring?
Even teruggekeken op BD, mijn definitieve kreeg ik, de laatste 5jaar maar 1 keer aangepast en 4x gelijk aan aangifte.
pi_209100058
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:18 schreef LethalNinja het volgende:
geen dagtekening wel het geld gekregen, had 'm ingediend op 03 maart.

Leuke verassing. Zag ineens dat mn saldo van mijn betaalrekening was gestegen en het was nog geen payday. Ja hoor dat is de teruggaaf nou prima.
er staat zeer zeker wel wat op www.belastingdienst.nl onder "mijn inkomen".. dat je de brief nog niet gehad hebt kan om meerdere redenen.. in mijn overheid zou toch wel iets moeten zijn onder mijn inbox.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209100894
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:29 schreef freak1 het volgende:

[..]
er staat zeer zeker wel wat op www.belastingdienst.nl onder "mijn inkomen".. dat je de brief nog niet gehad hebt kan om meerdere redenen.. in mijn overheid zou toch wel iets moeten zijn onder mijn inbox.
Uiteindelijk is er vanochtend een brief binnen gekomen met dagtekening 09 september. Prima :)
pi_209101853
Ik heb voor het eerst in jaren gelijk een "definitieve" aanslag,
kan dat zijn om dat ik geen fiscaal partner had in 2022, daarvoor wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door paulowna op 11-05-2023 13:52:59 (duidelijkheid) ]
pi_209103493
Aangifte gedaan op 11 maart, vanmiddag de brieven binnengekregen met dagtekening 12 mei.
Lekker op tijd, dit keer voor de vakantietoeslagen😄
  donderdag 11 mei 2023 @ 21:27:36 #190
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_209109008
quote:
11s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef Rene het volgende:

[..]
Spannend man. Houdt me op de hoogte.
Nee
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 12 mei 2023 @ 07:50:43 #191
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209115062
Dagtekening 12 mei vandaag aan de beurt? :7
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209115482
Zo te zien ben ik de enige met dagtekening 9 mei en ing die het nog niet ontvangen heeft, zojuist met de belastingdienst gebeld maar krijg het standaard antwoord, binnen 1 week na dagtekening ontvangt u het geld. Goh meen je niet?😂
pi_209116290
Dagtekening 11 mei van mijn man is nu ook binnen O+
pi_209118174
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 08:42 schreef Felicia28 het volgende:
Zo te zien ben ik de enige met dagtekening 9 mei en ing die het nog niet ontvangen heeft, zojuist met de belastingdienst gebeld maar krijg het standaard antwoord, binnen 1 week na dagtekening ontvangt u het geld. Goh meen je niet?😂
Ik had een digitale dagtekening van 9 mei (in mijn berichtenbox) kreeg vandaag een brief met dagtekening 11 mei en het geld is net 5 mnuten geleden binnengekomen
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  vrijdag 12 mei 2023 @ 12:43:13 #195
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209118282
Dan zal 12 mei wel maandag komen
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209129155
1 maart aangifte gedaan en registratiedatum van inkomen blijft op 17 maart staan. Verder niets meer gehoord
pi_209129244
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 10:27 schreef bitterbal het volgende:
1 maart aangifte gedaan en registratiedatum van inkomen blijft op 17 maart staan. Verder niets meer gehoord
Verwacht je tonnen misschien?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_209129255
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 10:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Verwacht je tonnen misschien?
Nee helaas :p
  maandag 15 mei 2023 @ 08:42:04 #199
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209157051
Dagtekening 12 mei is hier net binnengekomen. (ABN)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209159544
Datum aangifte 20-3
Datum registratie inkomen 27-3
En toen was het stil.
pi_209159903
quote:
2s.gif Op maandag 15 mei 2023 08:42 schreef Gunner het volgende:
Dagtekening 12 mei is hier net binnengekomen. (ABN)
Hier hetzelfde.
pi_209176311
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 12:11 schreef Steef1991 het volgende:
Datum aangifte 20-3
Datum registratie inkomen 27-3
En toen was het stil.
Mijn registratie inkomen was ook 27-03. Is sinds vandaag omgezet naar registratie 10-05
Dagtekening brief per post 26-05
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 16 mei 2023 @ 18:29:55 #203
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_209176712
Hier ook weinig info verder.
Aangifte 01-03
Registratie inkomen 17-3
pi_209177022
Hier dagtekening 13 mei en ik had vanochtend het geld op mijn rekening :s)
pi_209338465
De mijne laat echt lang op zich wachten dit jaar; vorig jaar had ik het bedrag al eind april op mijn rekening staan, dit jaar nog geen bericht; ben ik niet gewend.

Meerdere die nog aan het wachten zijn?
  Moderator dinsdag 30 mei 2023 @ 15:34:46 #206
5428 crew  miss_sly
pi_209338488
Dagtekening 27 mei en nog niet op de rekening. Waarschijnlijk gooit het pinksterweekend roet in het eten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 30 mei 2023 @ 16:48:18 #207
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_209339251
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:32 schreef zatoichi het volgende:
De mijne laat echt lang op zich wachten dit jaar; vorig jaar had ik het bedrag al eind april op mijn rekening staan, dit jaar nog geen bericht; ben ik niet gewend.

Meerdere die nog aan het wachten zijn?
Yup, hier ook. Hopelijk in juni dan maar
The more debt, the better
pi_209339510
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:34 schreef miss_sly het volgende:
Dagtekening 27 mei en nog niet op de rekening. Waarschijnlijk gooit het pinksterweekend roet in het eten?
Dagtekening 26 mei ook nog niet
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_209342514
Ik heb samen met mijn vrouw de aangifte gedaan.

Aangifte: 04-04-2023 (beide)
Registratie inkomen : 19-05-2023 (ik)
05-04-2023 (vrouw)
Definitieve aanslag : 03-06-2023 (ik)
Nog onbekend (vrouw)

Ik mag betalen en mijn vrouw krijgt terug als het goed is (Zo gedaan zodat we gezamenlijk het meeste terugkrijgen), maar haar aanslag laat op zich wachten.
pi_209343256
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 17:17 schreef essnhills het volgende:

[..]
Dagtekening 26 mei ook nog niet
Hier dezelfde datum: Dagtekening 26 mei, per post en mail had ik het bericht al op de 23e binnen, nog niks ontvangen op rekening. (Morgen misschien?)
pi_209345596
Ook dagtekening 26 mei. Ben benieuwd
pi_209346467
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 22:05 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]
Hier dezelfde datum: Dagtekening 26 mei, per post en mail had ik het bericht al op de 23e binnen, nog niks ontvangen op rekening. (Morgen misschien?)
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 06:41 schreef Pap89 het volgende:
Ook dagtekening 26 mei. Ben benieuwd
Ik heb dagtekening 26 mei net binnen. Gestort om 08:51, Rabobank
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_209346734
hier ook nog geen enkele voortgang.. registratie 16/3.. geen updates..
vorig jaar was het ook kantje boord in juni..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209347073
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2023 09:05 schreef essnhills het volgende:

[..]
[..]
Ik heb dagtekening 26 mei net binnen. Gestort om 08:51, Rabobank
Ik heb geen tijdstip staan bij de ABN-Amro, maar ook hier is het gestort! :)

(Edit: Nog even terug gekeken, op 14 maart aangifte gedaan.)

[ Bericht 5% gewijzigd door PieterCornelis op 31-05-2023 10:39:49 ]
  vrijdag 2 juni 2023 @ 20:24:20 #215
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_209379989
Mail met dagtekening 9 juni. Heb ook heel laat aangifte gedaan.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_209417466
Potverdorie, begin maart al aangifte gedaan maar nog geen dagtekening ;(
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 10:36:48 #217
3542 Gia
User under construction
pi_209418280
Wij wel, vorige week ergens.
pi_209418315
Hier ook nog niks, begin maart aangifte gedaan. Maar mijn man werkt in het buitenland, daarom duurt het bij ons altijd zo lang denk ik. We hebben altijd een dagtekening tussen 22-28 juni.
pi_209441868
Deadline voor de Belastingdienst qua vaststellen aangifte is 1 juli, toch?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_209442114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:54 schreef Black-Death het volgende:
Deadline voor de Belastingdienst qua vaststellen aangifte is 1 juli, toch?
https://www.belastingdien(...)wanneer-hoor-ik-iets
pi_209442527
Vandaag!
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  donderdag 8 juni 2023 @ 22:33:03 #222
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_209447336
4 maart 2023 aangifte gedaan en sindsdien niks vernomen. Normaal doe ik begin maart aangifte en hoor ik in mei meestal iets, maar dit jaar duurt het veel langer.
pi_209460622
Mijn dagtekening was 8 juni, en vanmorgen stond het erop
670 euro ^O^

18 april aangifte gedaan

edit - stond er gister al op maar zag het pas vanmorgen

[ Bericht 11% gewijzigd door BeriBeri op 10-06-2023 08:11:07 ]
pi_209478391
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 07:51 schreef BeriBeri het volgende:
Mijn dagtekening was 8 juni, en vanmorgen stond het erop
670 euro ^O^

18 april aangifte gedaan

edit - stond er gister al op maar zag het pas vanmorgen
Hier ook dagtekening 8 juni, nog niets mogen ontvangen. Even geduld dus nog..
pi_209478667
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 17:09 schreef LauraLala het volgende:

[..]
Hier ook dagtekening 8 juni, nog niets mogen ontvangen. Even geduld dus nog..
Zal je het morgen wel hebben, ik zit bij de ING bank in Nederland, weet niet of dat wat uitmaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')