abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 mei 2023 @ 15:57:00 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209045672
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 20:56 schreef Leandra het volgende:
Vandaag bericht in mijn overheid. Stats:

04-03-2023 13.15 uur Aangifte gedaan
19-03-2023 Registratie inkomen 2022 op basis van Aangifte
21-04-2023 Registratie inkomen 2022 op basis van Definitieve aanslag
02-05-2023 11:33 uur Definitieve aanslag in mijn overheid
09-05-2023 Dagtekening Definitieve aanslag
Aanvulling:
06-05-2023 Definitieve aanslag in de brievenbus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209055145
Iemand al geld binnen?
pi_209055280
3/3/2023 accountant aangifte gedaan
16/3/2023 registratie inkomen
nu maar the waiting game.. wil mijn centen
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  maandag 8 mei 2023 @ 09:58:39 #104
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_209055532
Het zilvervlootje is weer binnen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_209055768
Hier is deel 1 binnen *O*
  maandag 8 mei 2023 @ 10:39:23 #106
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209055850
Dagtekening 4 mei beide?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209056038
J
quote:
2s.gif Op maandag 8 mei 2023 10:39 schreef Gunner het volgende:
Dagtekening 4 mei beide?
:Y
  maandag 8 mei 2023 @ 11:13:59 #108
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209056121
Ik verw8 dagtekening 9 mei gewoon morgen. Vier en vijf mei doen ze wss geen uitbetalingen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209056217
Weet iemand wanneer de gewijzigde datum van het geregistreerde inkomen (naar een voorlopige of definitieve aanslag) zichtbaar is, dat is volgens mij pas een aantal dagen later dan de werkelijk geregisreerde datum?

Als ik kijk naar voorgaande reacties kijk dan zou ik rond deze tijd zo'n beetje een gewijzigde datum van het geregistreerde inkomen moeten zien. Ik heb aangifte gedaan op 19 maart en geregistreerd inkomen (op basis van mijn aangifte) was 26 maart.
pi_209056968
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 11:25 schreef Will1993 het volgende:
Weet iemand wanneer de gewijzigde datum van het geregistreerde inkomen (naar een voorlopige of definitieve aanslag) zichtbaar is, dat is volgens mij pas een aantal dagen later dan de werkelijk geregisreerde datum?

Als ik kijk naar voorgaande reacties kijk dan zou ik rond deze tijd zo'n beetje een gewijzigde datum van het geregistreerde inkomen moeten zien. Ik heb aangifte gedaan op 19 maart en geregistreerd inkomen (op basis van mijn aangifte) was 26 maart.
zogauw die 26 maart dagtekening update naar een nieuwe datum duurt t nog 2 weken voor je centen hebt..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209059969
Raar! krijg net bericht via "mijn overheid" dat de belasting een bericht heeft gestuurd,
mooi, aanslag is rond, ze betalen binnen tien dagen,
Log ik in bij "mijn belastingdienst" dan staat daar nog niets,
allez, ik ga het het zien,
dagtekening 12 mei.
pi_209060148
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:45 schreef paulowna het volgende:
Raar! krijg net bericht via "mijn overheid" dat de belasting een bericht heeft gestuurd,
mooi, aanslag is rond, ze betalen binnen tien dagen,
Log ik in bij "mijn belastingdienst" dan staat daar nog niets,
allez, ik ga het het zien,
dagtekening 12 mei.
als je nu naar belastingdienst.nl gaat, dan naar mijn gegevens, dan naar inkomensverklaring, wat staat daar dan bij registratie inkomen als datum? ik vermoed ergens begin mei..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209060210
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:58 schreef freak1 het volgende:

[..]
als je nu naar belastingdienst.nl gaat, dan naar mijn gegevens, dan naar inkomensverklaring, wat staat daar dan bij registratie inkomen als datum? ik vermoed ergens begin mei..
25 april
pi_209060303
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:02 schreef paulowna het volgende:

[..]
25 april
dus er staat wel wat bij belastingdienst :)
fyusieke brief zal wel snel volgen
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209063852
Iemand al iets ontvangen dagtekening 9 mei?
pi_209064153
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 20:50 schreef Acul007 het volgende:
Iemand al iets ontvangen dagtekening 9 mei?
Nee
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 9 mei 2023 @ 08:05:34 #117
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_209067435
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 20:50 schreef Acul007 het volgende:
Iemand al iets ontvangen dagtekening 9 mei?
Yup nu net.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_209067439
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:05 schreef Nizno het volgende:

[..]
Yup nu net.
Welke bank?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 9 mei 2023 @ 08:07:56 #119
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_209067444
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:06 schreef Jordaan020 het volgende:

[..]
Welke bank?
Abn
Heb mn toeslagen vaak ook rond 8u al.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_209067497
Ik heb ING en krijg toeslagen altijd snachts al, maar met dagtekening 9 mei nog niets ontvangen..
pi_209067511
Hier ABN, toeslagen ook altijd rond 8 uur. Hier nog niks binnen
pi_209067518
Heb zo’n gevoel dat het morgen komt
  dinsdag 9 mei 2023 @ 08:34:34 #123
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_209067566
Het deel van m’n man is gister binnen gekomen. Dagtekening bij hem was 4 mei.

Ik heb dagtekening 9 mei maar heb nog niks ontvangen (ING).
Protège moi de mes désirs.
pi_209067613
Al die jaren ALTIJD de dag zelf ontvangen. Denk echter dit jaar een dag later aangezien ING al erg vroeg de zaken binnen krijgt van de Belastingdienst
pi_209067633
vanmorgen zag ik dat de datum was gewijzigd naar 06-05-2023 bij mijn geregistreerde inkomen.
ik heb volgende bericht ontvangen:

"Dit inkomen hebben wij geregistreerd op basis van uw voorlopige aanslag inkomstenbelasting. Op deze aanslag wordt dit inkomen ‘Verzamelinkomen’ genoemd. Deze aanslag volgt automatisch op de door u ingediende aangifte."

Ik begrijp dit bericht niet helemaal, er staat dat deze aanslag AUTOMATISCH volgt op mijn ingediende aangifte.

Het lijkt een voorlopige aanslag en geen definitieve maar vind het vreemd dat er staat dat deze aanslag automatsich volgt op mijn aangifte....

iemand een zelfde bericht ontvangen? enig idee?
pi_209067670
Iemand heeft hier aangegeven dat hij zijn geld heeft ontvangen met dagtekening 9 mei. Ik neem aan dat er nog meer mensen volgen
pi_209067712
Lijkt me sterk dat deze persoon het wel al binnen heeft en ik met ING niet :)
pi_209067779
Ik heb met dagtekening 9 mei niks ontvangen op mijn abn rekening. Normaal gesproken ontvang ik geld van de belastingdienst tussen 08:00 en 09:00. Ik verwacht het morgen gewoon. Tot nu toe stond het altijd pas 1 tot 2 werkdagen na dagtekening op mijn rekening.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 09:01:50 #129
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_209067798
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:52 schreef RyanFR1908 het volgende:
Lijkt me sterk dat deze persoon het wel al binnen heeft en ik met ING niet :)
Het kan natuurlijk wel, maar ING is normaliter heel snel met BD-transacties. Dus dit is wel frappant.
Protège moi de mes désirs.
pi_209067808
Nizno heeft vip service
  dinsdag 9 mei 2023 @ 09:03:49 #131
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209067809
rekening van de BD is ING geloof ik dus wellicht doen ze het in batches
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209067982
Reken maar op morgen. Had op ING al lang binnen moeten zijn…
pi_209068055
Mijn vrouw heeft abn. Haar geld is net gestort
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 9 mei 2023 @ 10:13:23 #134
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_209068456
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 09:03 schreef Acul007 het volgende:
Nizno heeft vip service
zal het aan mn tagje liggen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_209068514
Krijg bijna 3000 euro terug blijkbaar zijn ze niet haastig met overboeken haha
pi_209069185
Hi allemaal,

Hier ook een dagtekening 9 mei, maar nog niks ontvangen (ING)..
Hopelijk morgen dan ? 🙂
pi_209069675
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:52 schreef RyanFR1908 het volgende:
Lijkt me sterk dat deze persoon het wel al binnen heeft en ik met ING niet :)
Ze zullen het, gezien de hoeveelheid betalingen, wel in batches doen. In principe hebben ze ook 7 dagen na dagtekening dus t zal in de loop van de week wel komen. Ik heb ook ING en nog niks binnen (dagtekening 9 mei).
pi_209069818
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:43 schreef Will1993 het volgende:
vanmorgen zag ik dat de datum was gewijzigd naar 06-05-2023 bij mijn geregistreerde inkomen.
ik heb volgende bericht ontvangen:

"Dit inkomen hebben wij geregistreerd op basis van uw voorlopige aanslag inkomstenbelasting. Op deze aanslag wordt dit inkomen ‘Verzamelinkomen’ genoemd. Deze aanslag volgt automatisch op de door u ingediende aangifte."

Ik begrijp dit bericht niet helemaal, er staat dat deze aanslag AUTOMATISCH volgt op mijn ingediende aangifte.

Het lijkt een voorlopige aanslag en geen definitieve maar vind het vreemd dat er staat dat deze aanslag automatsich volgt op mijn aangifte....

iemand een zelfde bericht ontvangen? enig idee?
dat betekend dat je aangifte is verwerkt tot een voorlopige aanslag. nog een weekje geduld dan krijg je je brief en een weekje later je centen. dan binnen een aantal jaar krijg je je definitieve aanslag.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209070687
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 12:20 schreef freak1 het volgende:

[..]
dat betekend dat je aangifte is verwerkt tot een voorlopige aanslag. nog een weekje geduld dan krijg je je brief en een weekje later je centen. dan binnen een aantal jaar krijg je je definitieve aanslag.
Weet jij waarom de een wel een definitieve aanslag krijgt en dan ander niet? is dat omdat er iets niet klopt in je aangifte of is het random of om de hoeveelheid aangiften te spreiden. en duurt dat echt een paar jaar alvorens je de definitieve aanslag krijgt?
pi_209072393
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 13:15 schreef Will1993 het volgende:

[..]
Weet jij waarom de een wel een definitieve aanslag krijgt en dan ander niet? is dat omdat er iets niet klopt in je aangifte of is het random of om de hoeveelheid aangiften te spreiden. en duurt dat echt een paar jaar alvorens je de definitieve aanslag krijgt?
random. en het kan een paar jaar duren. of een maand.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209072803
Registratie inkomen: 19 maart 2023.

Maar nog geen dagtekening etc ;(
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 16:40:13 #142
319979 Fok-it
All is well
pi_209073225
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 11:23 schreef Felicia28 het volgende:
Hi allemaal,

Hier ook een dagtekening 9 mei, maar nog niks ontvangen (ING)..
Hopelijk morgen dan ? 🙂
Same.

Het is binnen een week he dus dat hoeft zeker nog niet morgen te zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209073329
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:02 schreef Black-Death het volgende:
Registratie inkomen: 19 maart 2023.

Maar nog geen dagtekening etc ;(
Wanneer had je aangifte gedaan?
pi_209073352
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:49 schreef Mr.Chippie het volgende:

[..]
Wanneer had je aangifte gedaan?
1e week van maart ergens.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_209073385
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 15:23 schreef freak1 het volgende:

[..]
random. en het kan een paar jaar duren. of een maand.
dank, nog een laatste vraag, als je dat weet? Het bedrag je krijgt volgens je aangifte is dat altijd het zelfde bedrag als in de voorlopige aanslag staat of kan de voorlopige aanslag ook afwijken van je aangifte?
pi_209073648
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Same.

Het is binnen een week he dus dat hoeft zeker nog niet morgen te zijn
Hier ook nog niks.
pi_209077095
Voor de mensen die al een bericht hebben gehad, wanneer hebben jullie de aangifte verstuurd?

Wij 14 maart, maar nog geen melding. Voorgaande jaren eigenlijk altijd wel bericht of gestort begin/midden mei.
pi_209080929
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 21:01 schreef Pap89 het volgende:
Voor de mensen die al een bericht hebben gehad, wanneer hebben jullie de aangifte verstuurd?

Wij 14 maart, maar nog geen melding. Voorgaande jaren eigenlijk altijd wel bericht of gestort begin/midden mei.
Het is willekeurig
pi_209084642
Zojuist (01:30) is het eerste bedrag bijgeschreven. 't deel van m'n vrouw. Mijn deel zal dus in de loop van de nacht ook wel komen verwacht ik.

(Was beiden met dagtekening 9 mei)
pi_209084655
Nou, tien minuten later dus, 01:40, ook mijn teruggaaf.
Belastingjaar 2022 is 'klaar'. *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')