Oh wacht, die zie je online bij de BD?quote:Op zondag 30 april 2023 12:43 schreef Gunner het volgende:
Geen (digitale)brief maar online zie ik een dagtekening van 9 mei
Bij correspondentie. De brief zelf (nog)niet maar wel de aankondiging.quote:Op zondag 30 april 2023 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wacht, die zie je online bij de BD?
Even checken.
Ja ik ookquote:Op zondag 30 april 2023 12:43 schreef Gunner het volgende:
Geen (digitale)brief maar online zie ik een dagtekening van 9 mei
Ik deed later aangifte (rond 8 maart ofzo), verder dezelfde data, en nu ook die dagtekening op 9 mei dus.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hier exact alles hetzelfde. Wacht alleen ook nog op de digitale dagtekening, die kreeg ik alle voorgaande jaren op dezelfde dag.
Volgens mij is het doorgaans zo’n 7 dagen max na dagtekening ofzo; dus ergens tussen 9-16 mei denk ik dat ze uitbetalen.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:22 schreef Jordaan020 het volgende:
definitieve aanslag inkomstenbelasting 2022
Belastingdienst (per post)
09-05-2023
Heb nog geen post binnen en er staat ook niks klaar in mijn overheid, maar dit staat er dus bij correspondentie op mijn belastingdienst. Betekent dit dat ik het geld volgende week kan verwachten?
quote:Op maandag 1 mei 2023 19:57 schreef Pap89 het volgende:
Had een mail gehad dat er een bericht in de berichtenbox stond.
Blijk het om een rijbewijsverlenging te gaan 🥹
Vorig jaar op dag van dagtekening. Dus ik reken er gewoon op 9 mei op.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:13 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Volgens mij is het doorgaans zo’n 7 dagen max na dagtekening ofzo; dus ergens tussen 9-16 mei denk ik dat ze uitbetalen.
Zojuist ook daadwerkelijk de (digitale) brief ontvangen.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:56 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier ook lekker mee met de groep. 1 Maart aangifte, vaststelling inkomen; 21 april. Dagtekening definitieve aanslag; 9 mei.
Hier nog niets digitaalquote:Op dinsdag 2 mei 2023 00:42 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Zojuist ook daadwerkelijk de (digitale) brief ontvangen.
Dagtekening 9 mei, het te ontvangen bedrag als het goed is binnen 1 week na dagtekening.
Dit geldt ook voor mij! Nog even geduld.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:56 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier ook lekker mee met de groep. 1 Maart aangifte, vaststelling inkomen; 21 april. Dagtekening definitieve aanslag; 9 mei.
Heb jij de maandelijkse voorlopige? Wij doen eens per jaar de verrekening.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:52 schreef Dusthor92 het volgende:
Ik zie alleen dat ik een voorlopige aanslag heb ontvangen, terwijl ik hier mensen steeds zie posten over definitieve aanslag.
Dan zal er bij mij zeker weer iets niet kloppen?
Nee, ook eens per jaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:24 schreef Rene het volgende:
[..]
Heb jij de maandelijkse voorlopige? Wij doen eens per jaar de verrekening.
Nu 28-04 definitief inkomen. Dus dan zal later deze week de dagtekening wel ergens komen te staanquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:39 schreef Aure het volgende:
Hier ook nog niks gehoord, ben benieuwdwel een geregistreerd inkomen inderdaad, dus ze hebben de aangifte in ieder geval binnen
Allebei al gehad, digitaal vorige week en maandag de blauwe brief dus we kunnen vroeg op vakantie dit jaarquote:Op zondag 30 april 2023 12:47 schreef Leandra het volgende:
Hier ook 21-04 als datum aanpassing inkomen op basis van definitieve aanslag (19-03 op basis van aangifte), maar nog geen brief, niet fysiek, niet digitaal.
01-03. Inkomen 21-04 definitief. 09-05 aanslag (post) maar niets digitaal dusquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:21 schreef Will1993 het volgende:
[..]
wanneer heb jij aangifte gedaan dan? en is je geregistreerde inkomen ook nog niet definitief?
Op maandag postbezorging? dat is al jaren geleden afgeschaftquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Allebei al gehad, digitaal vorige week en maandag de blauwe brief dus we kunnen vroeg op vakantie dit jaar
Wat is het verschil tussen digitaal of per post ontvangen? Rond is rond toch?quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
01-03. Inkomen 21-04 definitief. 09-05 aanslag (post) maar niets digitaal dus
Bij digitaal kan ik het lekker elke dag inzien tot ik het geld hebquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen digitaal of per post ontvangen? Rond is rond toch?
Guttegut zeg.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bij digitaal kan ik het lekker elke dag inzien tot ik het geld heb
Zo heb ik het ook, wel allemaal meldingen dat het 09-05 per post komt maar online kan ik het bericht niet inzienquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
01-03. Inkomen 21-04 definitief. 09-05 aanslag (post) maar niets digitaal dus
Hoe voel je je nu?quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:58 schreef Oriente het volgende:
Heb de digitale nu ook binnen via mijnoverheid (niet via mijnbelasting gek genoeg)
Crea antwoord.quote:
Kittengodquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Crea antwoord.
Ontopic: heb je specifieke plannen met het geld wat eraan zit te komen?
correct is compleet random.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:48 schreef Munchkin het volgende:
Dagtekening van 11 mei. Ingediend op 1 maart om 02:00... Verwerking is dus inderdaad niet FIFO.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |