abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 april 2023 @ 12:43:39 #51
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208952298
Geen (digitale)brief maar online zie ik een dagtekening van 9 mei
Where law ends, tyrrany begins.
  zondag 30 april 2023 @ 12:47:23 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208952325
Hier ook 21-04 als datum aanpassing inkomen op basis van definitieve aanslag (19-03 op basis van aangifte), maar nog geen brief, niet fysiek, niet digitaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 april 2023 @ 12:48:13 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208952333
quote:
2s.gif Op zondag 30 april 2023 12:43 schreef Gunner het volgende:
Geen (digitale)brief maar online zie ik een dagtekening van 9 mei
Oh wacht, die zie je online bij de BD?
Even checken.

Edit: Bij de BD hier ook 9 mei als datum voor de correspondentie over de definitieve aanslag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 april 2023 @ 12:50:35 #54
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208952364
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh wacht, die zie je online bij de BD?
Even checken.
Bij correspondentie. De brief zelf (nog)niet maar wel de aankondiging.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_208952366
quote:
2s.gif Op zondag 30 april 2023 12:43 schreef Gunner het volgende:
Geen (digitale)brief maar online zie ik een dagtekening van 9 mei
Ja ik ook
  zondag 30 april 2023 @ 12:51:43 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208952375
quote:
2s.gif Op zondag 30 april 2023 12:50 schreef Gunner het volgende:

[..]
Bij correspondentie. De brief zelf (nog)niet maar wel de aankondiging.
Gevonden :)
Ook 9 mei.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208953292
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 14:29 schreef Oriente het volgende:

[..]
Hier exact alles hetzelfde. Wacht alleen ook nog op de digitale dagtekening, die kreeg ik alle voorgaande jaren op dezelfde dag.
Ik deed later aangifte (rond 8 maart ofzo), verder dezelfde data, en nu ook die dagtekening op 9 mei dus.
pi_208964702
definitieve aanslag inkomstenbelasting 2022
Belastingdienst (per post)
09-05-2023

Heb nog geen post binnen en er staat ook niks klaar in mijn overheid, maar dit staat er dus bij correspondentie op mijn belastingdienst. Betekent dit dat ik het geld volgende week kan verwachten?
pi_208965202
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 10:22 schreef Jordaan020 het volgende:
definitieve aanslag inkomstenbelasting 2022
Belastingdienst (per post)
09-05-2023

Heb nog geen post binnen en er staat ook niks klaar in mijn overheid, maar dit staat er dus bij correspondentie op mijn belastingdienst. Betekent dit dat ik het geld volgende week kan verwachten?
Volgens mij is het doorgaans zo’n 7 dagen max na dagtekening ofzo; dus ergens tussen 9-16 mei denk ik dat ze uitbetalen.
pi_208971259
Had een mail gehad dat er een bericht in de berichtenbox stond.

Blijkt het om een rijbewijsverlenging te gaan 🥹

[ Bericht 0% gewijzigd door Pap89 op 01-05-2023 22:06:52 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 mei 2023 @ 20:08:50 #61
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_208971517
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 19:57 schreef Pap89 het volgende:
Had een mail gehad dat er een bericht in de berichtenbox stond.

Blijk het om een rijbewijsverlenging te gaan 🥹
_O- _O- _O- _O-

:@
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 mei 2023 @ 20:23:10 #62
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208971806
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:13 schreef silliegirl het volgende:

[..]
Volgens mij is het doorgaans zo’n 7 dagen max na dagtekening ofzo; dus ergens tussen 9-16 mei denk ik dat ze uitbetalen.
Vorig jaar op dag van dagtekening. Dus ik reken er gewoon op 9 mei op.
Where law ends, tyrrany begins.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 mei 2023 @ 20:28:08 #63
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_208971922
Bij correspondentie hier ook 9 met te zien.

mooie timing weer, geld binnen met mn vakantie :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_208972428
Hier ook lekker mee met de groep. 1 Maart aangifte, vaststelling inkomen; 21 april. Dagtekening definitieve aanslag; 9 mei.
pi_208973464
Inkomen vastgesteld 27-3, 20-3 aangifte gedaan dus nog even geduld.
pi_208974882
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:56 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier ook lekker mee met de groep. 1 Maart aangifte, vaststelling inkomen; 21 april. Dagtekening definitieve aanslag; 9 mei.
Zojuist ook daadwerkelijk de (digitale) brief ontvangen.

Dagtekening 9 mei, het te ontvangen bedrag als het goed is binnen 1 week na dagtekening.
pi_208975677
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 00:42 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
Zojuist ook daadwerkelijk de (digitale) brief ontvangen.

Dagtekening 9 mei, het te ontvangen bedrag als het goed is binnen 1 week na dagtekening.
Hier nog niets digitaal :)
pi_208975896
1 Maart aangifte. Registratie inkomen gisteren (of vandaag) gewijzigd naar 25-04. Bericht in mijn overheid zal dus wel later deze week of begin volgende week volgen.
pi_208976589
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:56 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier ook lekker mee met de groep. 1 Maart aangifte, vaststelling inkomen; 21 april. Dagtekening definitieve aanslag; 9 mei.
Dit geldt ook voor mij! Nog even geduld. :P
  dinsdag 2 mei 2023 @ 14:33:33 #70
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208979162
De digitale brief rolt ook net binnen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_208979196
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 14:33 schreef Gunner het volgende:
De digitale brief rolt ook net binnen.
Bij mij nog altijd niet, irritant.
pi_208980092
Ik wacht ook nog steeds op een reactie....
Heb aangifte gedaan op 19-03, registratie inkomen op basis van aangifte 26-03 daarna is het stil...
Is er iemand die al een reactie van de belastingdienst heeft ontvangen en op of na 19 maart zijn aangifte heeft verstuurd?
pi_208982707
Heb hier hiervoor in elk geval nooit zo vlot gehad. Bericht in MijnOverheid ontving ik echt op 02-05-2023 om 00:01.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 20:56:37 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208982841
Vandaag bericht in mijn overheid. Stats:

04-03-2023 13.15 uur Aangifte gedaan
19-03-2023 Registratie inkomen 2022 op basis van Aangifte
21-04-2023 Registratie inkomen 2022 op basis van Definitieve aanslag
02-05-2023 11:33 uur Definitieve aanslag in mijn overheid
09-05-2023 Dagtekening Definitieve aanslag
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208983431
Ik zie alleen dat ik een voorlopige aanslag heb ontvangen, terwijl ik hier mensen steeds zie posten over definitieve aanslag.

Dan zal er bij mij zeker weer iets niet kloppen? :')
  dinsdag 2 mei 2023 @ 22:24:16 #76
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_208983818
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 21:52 schreef Dusthor92 het volgende:
Ik zie alleen dat ik een voorlopige aanslag heb ontvangen, terwijl ik hier mensen steeds zie posten over definitieve aanslag.

Dan zal er bij mij zeker weer iets niet kloppen? :')
Heb jij de maandelijkse voorlopige? Wij doen eens per jaar de verrekening.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 2 mei 2023 @ 22:24:44 #77
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_208983829
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 14:33 schreef Gunner het volgende:
De digitale brief rolt ook net binnen.
De papieren versie lag ook op de deurmat :7
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_208984185
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 22:24 schreef Rene het volgende:

[..]
Heb jij de maandelijkse voorlopige? Wij doen eens per jaar de verrekening.
Nee, ook eens per jaar.

Of ik moet dat per ongeluk verkeerd hebben ingevuld deze keer… kan het me alleen niet voorstellen
pi_208984193
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 16:39 schreef Aure het volgende:
Hier ook nog niks gehoord, ben benieuwd :D wel een geregistreerd inkomen inderdaad, dus ze hebben de aangifte in ieder geval binnen :P
Nu 28-04 definitief inkomen. Dus dan zal later deze week de dagtekening wel ergens komen te staan :P
pi_208988259
Digitaal bericht is binnen. ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208988277
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
Digitaal bericht is binnen. ^O^
Nog steeds niet hiero. :{
pi_208988418
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 13:06 schreef Oriente het volgende:

[..]
Nog steeds niet hiero. :{
wanneer heb jij aangifte gedaan dan? en is je geregistreerde inkomen ook nog niet definitief?
pi_208989050
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 12:47 schreef Leandra het volgende:
Hier ook 21-04 als datum aanpassing inkomen op basis van definitieve aanslag (19-03 op basis van aangifte), maar nog geen brief, niet fysiek, niet digitaal.
Allebei al gehad, digitaal vorige week en maandag de blauwe brief dus we kunnen vroeg op vakantie dit jaar :D
pi_208989073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 13:21 schreef Will1993 het volgende:

[..]
wanneer heb jij aangifte gedaan dan? en is je geregistreerde inkomen ook nog niet definitief?
01-03. Inkomen 21-04 definitief. 09-05 aanslag (post) maar niets digitaal dus
  woensdag 3 mei 2023 @ 14:18:17 #85
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208989076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Allebei al gehad, digitaal vorige week en maandag de blauwe brief dus we kunnen vroeg op vakantie dit jaar :D
Op maandag postbezorging? dat is al jaren geleden afgeschaft :P
Where law ends, tyrrany begins.
pi_208989440
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:18 schreef Oriente het volgende:

[..]
01-03. Inkomen 21-04 definitief. 09-05 aanslag (post) maar niets digitaal dus
Wat is het verschil tussen digitaal of per post ontvangen? Rond is rond toch?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208989451
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat is het verschil tussen digitaal of per post ontvangen? Rond is rond toch?
Bij digitaal kan ik het lekker elke dag inzien tot ik het geld heb :+
pi_208989478
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:42 schreef Oriente het volgende:

[..]
Bij digitaal kan ik het lekker elke dag inzien tot ik het geld heb :+
Guttegut zeg. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Frontpage woensdag 3 mei 2023 @ 15:41:39 #89
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_208990186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:18 schreef Oriente het volgende:

[..]
01-03. Inkomen 21-04 definitief. 09-05 aanslag (post) maar niets digitaal dus
Zo heb ik het ook, wel allemaal meldingen dat het 09-05 per post komt maar online kan ik het bericht niet inzien _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 mei 2023 @ 20:45:45 #90
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_208994263
vanavond de mail dat de brief in mijn overheid staat en idd. is wel een voorlopige terwijl ik afgelopen 3 jaar meteen de definitieve kreeg, maar ja dat is slechts formaliteit, geld is er niet anders om.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_208994480
Heb de digitale nu ook binnen via mijnoverheid (niet via mijnbelasting gek genoeg)
pi_208994504
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 20:58 schreef Oriente het volgende:
Heb de digitale nu ook binnen via mijnoverheid (niet via mijnbelasting gek genoeg)
Hoe voel je je nu?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208994596
quote:
10s.gif Op woensdag 3 mei 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hoe voel je je nu?
Beetje last van m'n schouder!
pi_208994685
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 21:04 schreef Oriente het volgende:

[..]
Beetje last van m'n schouder!
Crea antwoord.

Ontopic: heb je specifieke plannen met het geld wat eraan zit te komen? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208994789
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Crea antwoord.

Ontopic: heb je specifieke plannen met het geld wat eraan zit te komen? :)
Kittengod :)
  woensdag 3 mei 2023 @ 23:27:19 #96
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208996986
Hmm, het grote geld van mln fiscale partner komt pas met dagtekening 12 mei :{
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209001210
De digitale brief stond maandag al klaar in mijnoverheid en mijnbd, maar fysiek heb ik nog geen brief mogen ontvangen
pi_209011828
Dagtekening van 11 mei. Ingediend op 1 maart om 02:00... Verwerking is dus inderdaad niet FIFO.
pi_209011861
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 09:48 schreef Munchkin het volgende:
Dagtekening van 11 mei. Ingediend op 1 maart om 02:00... Verwerking is dus inderdaad niet FIFO.
correct is compleet random.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209045566
Iemand al zijn geld ontvangen met dagtekening 4 mei ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')