abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 mei 2023 @ 22:24:16 #76
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_208983818
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 21:52 schreef Dusthor92 het volgende:
Ik zie alleen dat ik een voorlopige aanslag heb ontvangen, terwijl ik hier mensen steeds zie posten over definitieve aanslag.

Dan zal er bij mij zeker weer iets niet kloppen? :')
Heb jij de maandelijkse voorlopige? Wij doen eens per jaar de verrekening.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 2 mei 2023 @ 22:24:44 #77
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_208983829
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 14:33 schreef Gunner het volgende:
De digitale brief rolt ook net binnen.
De papieren versie lag ook op de deurmat :7
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_208984185
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 22:24 schreef Rene het volgende:

[..]
Heb jij de maandelijkse voorlopige? Wij doen eens per jaar de verrekening.
Nee, ook eens per jaar.

Of ik moet dat per ongeluk verkeerd hebben ingevuld deze keer… kan het me alleen niet voorstellen
pi_208984193
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2023 16:39 schreef Aure het volgende:
Hier ook nog niks gehoord, ben benieuwd :D wel een geregistreerd inkomen inderdaad, dus ze hebben de aangifte in ieder geval binnen :P
Nu 28-04 definitief inkomen. Dus dan zal later deze week de dagtekening wel ergens komen te staan :P
pi_208988259
Digitaal bericht is binnen. ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208988277
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
Digitaal bericht is binnen. ^O^
Nog steeds niet hiero. :{
pi_208988418
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 13:06 schreef Oriente het volgende:

[..]
Nog steeds niet hiero. :{
wanneer heb jij aangifte gedaan dan? en is je geregistreerde inkomen ook nog niet definitief?
pi_208989050
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2023 12:47 schreef Leandra het volgende:
Hier ook 21-04 als datum aanpassing inkomen op basis van definitieve aanslag (19-03 op basis van aangifte), maar nog geen brief, niet fysiek, niet digitaal.
Allebei al gehad, digitaal vorige week en maandag de blauwe brief dus we kunnen vroeg op vakantie dit jaar :D
pi_208989073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 13:21 schreef Will1993 het volgende:

[..]
wanneer heb jij aangifte gedaan dan? en is je geregistreerde inkomen ook nog niet definitief?
01-03. Inkomen 21-04 definitief. 09-05 aanslag (post) maar niets digitaal dus
  woensdag 3 mei 2023 @ 14:18:17 #85
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208989076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Allebei al gehad, digitaal vorige week en maandag de blauwe brief dus we kunnen vroeg op vakantie dit jaar :D
Op maandag postbezorging? dat is al jaren geleden afgeschaft :P
Where law ends, tyrrany begins.
pi_208989440
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:18 schreef Oriente het volgende:

[..]
01-03. Inkomen 21-04 definitief. 09-05 aanslag (post) maar niets digitaal dus
Wat is het verschil tussen digitaal of per post ontvangen? Rond is rond toch?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208989451
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat is het verschil tussen digitaal of per post ontvangen? Rond is rond toch?
Bij digitaal kan ik het lekker elke dag inzien tot ik het geld heb :+
pi_208989478
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:42 schreef Oriente het volgende:

[..]
Bij digitaal kan ik het lekker elke dag inzien tot ik het geld heb :+
Guttegut zeg. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Frontpage woensdag 3 mei 2023 @ 15:41:39 #89
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_208990186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:18 schreef Oriente het volgende:

[..]
01-03. Inkomen 21-04 definitief. 09-05 aanslag (post) maar niets digitaal dus
Zo heb ik het ook, wel allemaal meldingen dat het 09-05 per post komt maar online kan ik het bericht niet inzien _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 mei 2023 @ 20:45:45 #90
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_208994263
vanavond de mail dat de brief in mijn overheid staat en idd. is wel een voorlopige terwijl ik afgelopen 3 jaar meteen de definitieve kreeg, maar ja dat is slechts formaliteit, geld is er niet anders om.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_208994480
Heb de digitale nu ook binnen via mijnoverheid (niet via mijnbelasting gek genoeg)
pi_208994504
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 20:58 schreef Oriente het volgende:
Heb de digitale nu ook binnen via mijnoverheid (niet via mijnbelasting gek genoeg)
Hoe voel je je nu?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208994596
quote:
10s.gif Op woensdag 3 mei 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hoe voel je je nu?
Beetje last van m'n schouder!
pi_208994685
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 21:04 schreef Oriente het volgende:

[..]
Beetje last van m'n schouder!
Crea antwoord.

Ontopic: heb je specifieke plannen met het geld wat eraan zit te komen? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208994789
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Crea antwoord.

Ontopic: heb je specifieke plannen met het geld wat eraan zit te komen? :)
Kittengod :)
  woensdag 3 mei 2023 @ 23:27:19 #96
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208996986
Hmm, het grote geld van mln fiscale partner komt pas met dagtekening 12 mei :{
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209001210
De digitale brief stond maandag al klaar in mijnoverheid en mijnbd, maar fysiek heb ik nog geen brief mogen ontvangen
pi_209011828
Dagtekening van 11 mei. Ingediend op 1 maart om 02:00... Verwerking is dus inderdaad niet FIFO.
pi_209011861
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 09:48 schreef Munchkin het volgende:
Dagtekening van 11 mei. Ingediend op 1 maart om 02:00... Verwerking is dus inderdaad niet FIFO.
correct is compleet random.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209045566
Iemand al zijn geld ontvangen met dagtekening 4 mei ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')