Ik heb ook drie keer moeten zoeken, het lijkt ergens verstopt te zitten. Weet nu ook niet meer hoe ik er kwam.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:35 schreef Steef1991 het volgende:
Ik kan die datum niet vinden op mijn telefoon er is wel een geregistreerd inkomen, maar zie nergens data achter staan…
https://mijn.belastingdienst.nl/mbd-pmb/Inkomensverklaringquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:36 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ik heb ook drie keer moeten zoeken, het lijkt ergens verstopt te zitten. Weet nu ook niet meer hoe ik er kwam.
Maar het staat er dus wel.
Staat nu bij mij op 19-03.. zal dus nog geupdate moeten worden, en dan 2 weken wachten ongeveer begrijp ik?quote:Op zondag 23 april 2023 15:52 schreef freak1 het volgende:
[..]
je kunt beter bij de belastingdienst kijken. datum registratie inkomen..
die staat op ongeveer 2 weken na ontvangst belastingaangifte.. zogauw die geupdate wordt naar een recentere datum is je aangifte verwerkt en krijg je centen binnen 2 weken.
Nu staat er Registratie inkomen : 21-04-2023quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:22 schreef Jordaan020 het volgende:
1 maart aangifte verstuurd via de app.
Verzamelinkomen vastgesteld op 16 maart.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:50 schreef Jordaan020 het volgende:
[..]
Nu staat er Registratie inkomen : 21-04-2023
Hier ook, het was eerst 20-3, dus we zijn versprongen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:50 schreef Jordaan020 het volgende:
[..]
Nu staat er Registratie inkomen : 21-04-2023
nog 1 weekje voor de brief, 2 weken voor de centjesquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:50 schreef Jordaan020 het volgende:
[..]
Nu staat er Registratie inkomen : 21-04-2023
correct.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Staat nu bij mij op 19-03.. zal dus nog geupdate moeten worden, en dan 2 weken wachten ongeveer begrijp ik?
Kloptquote:Op dinsdag 25 april 2023 14:37 schreef freak1 het volgende:
[..]
nog 1 weekje voor de brief, 2 weken voor de centjes
[..]
correct.
19/3 geregistreerd dan heb je waarschijnlijk aangifte eerste week van maart gedaan.
1 maart hieroquote:Op woensdag 26 april 2023 08:25 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar ik heb het ook pas 4 April ingediend.
Nee de mijne op 18-04-2023quote:Op woensdag 26 april 2023 09:07 schreef Acul007 het volgende:
Voor de mensen die al bericht hebben gekregen is jullie inkomen vastgesteld op 21-04-2023?
Zijn wij misschien deze week nog aan de beurtquote:Op woensdag 26 april 2023 09:07 schreef Acul007 het volgende:
Voor de mensen die al bericht hebben gekregen is jullie inkomen vastgesteld op 21-04-2023?
Van mij 18-04-2023.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:07 schreef Acul007 het volgende:
Voor de mensen die al bericht hebben gekregen is jullie inkomen vastgesteld op 21-04-2023?
Hier exact alles hetzelfde. Wacht alleen ook nog op de digitale dagtekening, die kreeg ik alle voorgaande jaren op dezelfde dag.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:44 schreef Bucketlist het volgende:
Als ik inlog zie ik ook een dagtekening van 9 mei 2023.
Ter info: aangifte gedaan op 1 maart, en er stond tot voor kort inkomen vastgesteld op 21 april.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |