Oh wacht, die zie je online bij de BD?quote:Op zondag 30 april 2023 12:43 schreef Gunner het volgende:
Geen (digitale)brief maar online zie ik een dagtekening van 9 mei
Bij correspondentie. De brief zelf (nog)niet maar wel de aankondiging.quote:Op zondag 30 april 2023 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wacht, die zie je online bij de BD?
Even checken.
Ja ik ookquote:Op zondag 30 april 2023 12:43 schreef Gunner het volgende:
Geen (digitale)brief maar online zie ik een dagtekening van 9 mei
Ik deed later aangifte (rond 8 maart ofzo), verder dezelfde data, en nu ook die dagtekening op 9 mei dus.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hier exact alles hetzelfde. Wacht alleen ook nog op de digitale dagtekening, die kreeg ik alle voorgaande jaren op dezelfde dag.
Volgens mij is het doorgaans zo’n 7 dagen max na dagtekening ofzo; dus ergens tussen 9-16 mei denk ik dat ze uitbetalen.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:22 schreef Jordaan020 het volgende:
definitieve aanslag inkomstenbelasting 2022
Belastingdienst (per post)
09-05-2023
Heb nog geen post binnen en er staat ook niks klaar in mijn overheid, maar dit staat er dus bij correspondentie op mijn belastingdienst. Betekent dit dat ik het geld volgende week kan verwachten?
quote:Op maandag 1 mei 2023 19:57 schreef Pap89 het volgende:
Had een mail gehad dat er een bericht in de berichtenbox stond.
Blijk het om een rijbewijsverlenging te gaan 🥹
Vorig jaar op dag van dagtekening. Dus ik reken er gewoon op 9 mei op.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:13 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Volgens mij is het doorgaans zo’n 7 dagen max na dagtekening ofzo; dus ergens tussen 9-16 mei denk ik dat ze uitbetalen.
Zojuist ook daadwerkelijk de (digitale) brief ontvangen.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:56 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier ook lekker mee met de groep. 1 Maart aangifte, vaststelling inkomen; 21 april. Dagtekening definitieve aanslag; 9 mei.
Hier nog niets digitaalquote:Op dinsdag 2 mei 2023 00:42 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Zojuist ook daadwerkelijk de (digitale) brief ontvangen.
Dagtekening 9 mei, het te ontvangen bedrag als het goed is binnen 1 week na dagtekening.
Dit geldt ook voor mij! Nog even geduld.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:56 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier ook lekker mee met de groep. 1 Maart aangifte, vaststelling inkomen; 21 april. Dagtekening definitieve aanslag; 9 mei.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |