abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209067670
Iemand heeft hier aangegeven dat hij zijn geld heeft ontvangen met dagtekening 9 mei. Ik neem aan dat er nog meer mensen volgen
pi_209067712
Lijkt me sterk dat deze persoon het wel al binnen heeft en ik met ING niet :)
pi_209067779
Ik heb met dagtekening 9 mei niks ontvangen op mijn abn rekening. Normaal gesproken ontvang ik geld van de belastingdienst tussen 08:00 en 09:00. Ik verwacht het morgen gewoon. Tot nu toe stond het altijd pas 1 tot 2 werkdagen na dagtekening op mijn rekening.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 09:01:50 #129
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_209067798
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:52 schreef RyanFR1908 het volgende:
Lijkt me sterk dat deze persoon het wel al binnen heeft en ik met ING niet :)
Het kan natuurlijk wel, maar ING is normaliter heel snel met BD-transacties. Dus dit is wel frappant.
Protège moi de mes désirs.
pi_209067808
Nizno heeft vip service
  dinsdag 9 mei 2023 @ 09:03:49 #131
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209067809
rekening van de BD is ING geloof ik dus wellicht doen ze het in batches
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209067982
Reken maar op morgen. Had op ING al lang binnen moeten zijn…
pi_209068055
Mijn vrouw heeft abn. Haar geld is net gestort
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 9 mei 2023 @ 10:13:23 #134
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_209068456
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 09:03 schreef Acul007 het volgende:
Nizno heeft vip service
zal het aan mn tagje liggen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_209068514
Krijg bijna 3000 euro terug blijkbaar zijn ze niet haastig met overboeken haha
pi_209069185
Hi allemaal,

Hier ook een dagtekening 9 mei, maar nog niks ontvangen (ING)..
Hopelijk morgen dan ? 🙂
pi_209069675
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:52 schreef RyanFR1908 het volgende:
Lijkt me sterk dat deze persoon het wel al binnen heeft en ik met ING niet :)
Ze zullen het, gezien de hoeveelheid betalingen, wel in batches doen. In principe hebben ze ook 7 dagen na dagtekening dus t zal in de loop van de week wel komen. Ik heb ook ING en nog niks binnen (dagtekening 9 mei).
pi_209069818
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:43 schreef Will1993 het volgende:
vanmorgen zag ik dat de datum was gewijzigd naar 06-05-2023 bij mijn geregistreerde inkomen.
ik heb volgende bericht ontvangen:

"Dit inkomen hebben wij geregistreerd op basis van uw voorlopige aanslag inkomstenbelasting. Op deze aanslag wordt dit inkomen ‘Verzamelinkomen’ genoemd. Deze aanslag volgt automatisch op de door u ingediende aangifte."

Ik begrijp dit bericht niet helemaal, er staat dat deze aanslag AUTOMATISCH volgt op mijn ingediende aangifte.

Het lijkt een voorlopige aanslag en geen definitieve maar vind het vreemd dat er staat dat deze aanslag automatsich volgt op mijn aangifte....

iemand een zelfde bericht ontvangen? enig idee?
dat betekend dat je aangifte is verwerkt tot een voorlopige aanslag. nog een weekje geduld dan krijg je je brief en een weekje later je centen. dan binnen een aantal jaar krijg je je definitieve aanslag.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209070687
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 12:20 schreef freak1 het volgende:

[..]
dat betekend dat je aangifte is verwerkt tot een voorlopige aanslag. nog een weekje geduld dan krijg je je brief en een weekje later je centen. dan binnen een aantal jaar krijg je je definitieve aanslag.
Weet jij waarom de een wel een definitieve aanslag krijgt en dan ander niet? is dat omdat er iets niet klopt in je aangifte of is het random of om de hoeveelheid aangiften te spreiden. en duurt dat echt een paar jaar alvorens je de definitieve aanslag krijgt?
pi_209072393
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 13:15 schreef Will1993 het volgende:

[..]
Weet jij waarom de een wel een definitieve aanslag krijgt en dan ander niet? is dat omdat er iets niet klopt in je aangifte of is het random of om de hoeveelheid aangiften te spreiden. en duurt dat echt een paar jaar alvorens je de definitieve aanslag krijgt?
random. en het kan een paar jaar duren. of een maand.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209072803
Registratie inkomen: 19 maart 2023.

Maar nog geen dagtekening etc ;(
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 16:40:13 #142
319979 Fok-it
All is well
pi_209073225
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 11:23 schreef Felicia28 het volgende:
Hi allemaal,

Hier ook een dagtekening 9 mei, maar nog niks ontvangen (ING)..
Hopelijk morgen dan ? 🙂
Same.

Het is binnen een week he dus dat hoeft zeker nog niet morgen te zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209073329
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:02 schreef Black-Death het volgende:
Registratie inkomen: 19 maart 2023.

Maar nog geen dagtekening etc ;(
Wanneer had je aangifte gedaan?
pi_209073352
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:49 schreef Mr.Chippie het volgende:

[..]
Wanneer had je aangifte gedaan?
1e week van maart ergens.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_209073385
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 15:23 schreef freak1 het volgende:

[..]
random. en het kan een paar jaar duren. of een maand.
dank, nog een laatste vraag, als je dat weet? Het bedrag je krijgt volgens je aangifte is dat altijd het zelfde bedrag als in de voorlopige aanslag staat of kan de voorlopige aanslag ook afwijken van je aangifte?
pi_209073648
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Same.

Het is binnen een week he dus dat hoeft zeker nog niet morgen te zijn
Hier ook nog niks.
pi_209077095
Voor de mensen die al een bericht hebben gehad, wanneer hebben jullie de aangifte verstuurd?

Wij 14 maart, maar nog geen melding. Voorgaande jaren eigenlijk altijd wel bericht of gestort begin/midden mei.
pi_209080929
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 21:01 schreef Pap89 het volgende:
Voor de mensen die al een bericht hebben gehad, wanneer hebben jullie de aangifte verstuurd?

Wij 14 maart, maar nog geen melding. Voorgaande jaren eigenlijk altijd wel bericht of gestort begin/midden mei.
Het is willekeurig
pi_209084642
Zojuist (01:30) is het eerste bedrag bijgeschreven. 't deel van m'n vrouw. Mijn deel zal dus in de loop van de nacht ook wel komen verwacht ik.

(Was beiden met dagtekening 9 mei)
pi_209084655
Nou, tien minuten later dus, 01:40, ook mijn teruggaaf.
Belastingjaar 2022 is 'klaar'. *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')