abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209159903
quote:
2s.gif Op maandag 15 mei 2023 08:42 schreef Gunner het volgende:
Dagtekening 12 mei is hier net binnengekomen. (ABN)
Hier hetzelfde.
pi_209176311
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 12:11 schreef Steef1991 het volgende:
Datum aangifte 20-3
Datum registratie inkomen 27-3
En toen was het stil.
Mijn registratie inkomen was ook 27-03. Is sinds vandaag omgezet naar registratie 10-05
Dagtekening brief per post 26-05
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 16 mei 2023 @ 18:29:55 #203
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_209176712
Hier ook weinig info verder.
Aangifte 01-03
Registratie inkomen 17-3
pi_209177022
Hier dagtekening 13 mei en ik had vanochtend het geld op mijn rekening :s)
pi_209338465
De mijne laat echt lang op zich wachten dit jaar; vorig jaar had ik het bedrag al eind april op mijn rekening staan, dit jaar nog geen bericht; ben ik niet gewend.

Meerdere die nog aan het wachten zijn?
  Moderator dinsdag 30 mei 2023 @ 15:34:46 #206
5428 crew  miss_sly
pi_209338488
Dagtekening 27 mei en nog niet op de rekening. Waarschijnlijk gooit het pinksterweekend roet in het eten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 30 mei 2023 @ 16:48:18 #207
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_209339251
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:32 schreef zatoichi het volgende:
De mijne laat echt lang op zich wachten dit jaar; vorig jaar had ik het bedrag al eind april op mijn rekening staan, dit jaar nog geen bericht; ben ik niet gewend.

Meerdere die nog aan het wachten zijn?
Yup, hier ook. Hopelijk in juni dan maar
The more debt, the better
pi_209339510
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 15:34 schreef miss_sly het volgende:
Dagtekening 27 mei en nog niet op de rekening. Waarschijnlijk gooit het pinksterweekend roet in het eten?
Dagtekening 26 mei ook nog niet
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_209342514
Ik heb samen met mijn vrouw de aangifte gedaan.

Aangifte: 04-04-2023 (beide)
Registratie inkomen : 19-05-2023 (ik)
05-04-2023 (vrouw)
Definitieve aanslag : 03-06-2023 (ik)
Nog onbekend (vrouw)

Ik mag betalen en mijn vrouw krijgt terug als het goed is (Zo gedaan zodat we gezamenlijk het meeste terugkrijgen), maar haar aanslag laat op zich wachten.
pi_209343256
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 17:17 schreef essnhills het volgende:

[..]
Dagtekening 26 mei ook nog niet
Hier dezelfde datum: Dagtekening 26 mei, per post en mail had ik het bericht al op de 23e binnen, nog niks ontvangen op rekening. (Morgen misschien?)
pi_209345596
Ook dagtekening 26 mei. Ben benieuwd
pi_209346467
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 22:05 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]
Hier dezelfde datum: Dagtekening 26 mei, per post en mail had ik het bericht al op de 23e binnen, nog niks ontvangen op rekening. (Morgen misschien?)
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 06:41 schreef Pap89 het volgende:
Ook dagtekening 26 mei. Ben benieuwd
Ik heb dagtekening 26 mei net binnen. Gestort om 08:51, Rabobank
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_209346734
hier ook nog geen enkele voortgang.. registratie 16/3.. geen updates..
vorig jaar was het ook kantje boord in juni..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209347073
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2023 09:05 schreef essnhills het volgende:

[..]
[..]
Ik heb dagtekening 26 mei net binnen. Gestort om 08:51, Rabobank
Ik heb geen tijdstip staan bij de ABN-Amro, maar ook hier is het gestort! :)

(Edit: Nog even terug gekeken, op 14 maart aangifte gedaan.)

[ Bericht 5% gewijzigd door PieterCornelis op 31-05-2023 10:39:49 ]
  vrijdag 2 juni 2023 @ 20:24:20 #215
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_209379989
Mail met dagtekening 9 juni. Heb ook heel laat aangifte gedaan.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_209417466
Potverdorie, begin maart al aangifte gedaan maar nog geen dagtekening ;(
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 10:36:48 #217
3542 Gia
User under construction
pi_209418280
Wij wel, vorige week ergens.
pi_209418315
Hier ook nog niks, begin maart aangifte gedaan. Maar mijn man werkt in het buitenland, daarom duurt het bij ons altijd zo lang denk ik. We hebben altijd een dagtekening tussen 22-28 juni.
pi_209441868
Deadline voor de Belastingdienst qua vaststellen aangifte is 1 juli, toch?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_209442114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 13:54 schreef Black-Death het volgende:
Deadline voor de Belastingdienst qua vaststellen aangifte is 1 juli, toch?
https://www.belastingdien(...)wanneer-hoor-ik-iets
pi_209442527
Vandaag!
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  donderdag 8 juni 2023 @ 22:33:03 #222
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_209447336
4 maart 2023 aangifte gedaan en sindsdien niks vernomen. Normaal doe ik begin maart aangifte en hoor ik in mei meestal iets, maar dit jaar duurt het veel langer.
pi_209460622
Mijn dagtekening was 8 juni, en vanmorgen stond het erop
670 euro ^O^

18 april aangifte gedaan

edit - stond er gister al op maar zag het pas vanmorgen

[ Bericht 11% gewijzigd door BeriBeri op 10-06-2023 08:11:07 ]
pi_209478391
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 07:51 schreef BeriBeri het volgende:
Mijn dagtekening was 8 juni, en vanmorgen stond het erop
670 euro ^O^

18 april aangifte gedaan

edit - stond er gister al op maar zag het pas vanmorgen
Hier ook dagtekening 8 juni, nog niets mogen ontvangen. Even geduld dus nog..
pi_209478667
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 17:09 schreef LauraLala het volgende:

[..]
Hier ook dagtekening 8 juni, nog niets mogen ontvangen. Even geduld dus nog..
Zal je het morgen wel hebben, ik zit bij de ING bank in Nederland, weet niet of dat wat uitmaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')