abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209087132
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 10:43 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]
Hier nog niks
Dagtekening 9 mei en ING.
Same
pi_209087442
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 13:44 schreef Bucketlist het volgende:
Als ik inlog zie ik ook een dagtekening van 9 mei 2023.
Ter info: aangifte gedaan op 1 maart, en er stond tot voor kort inkomen vastgesteld op 21 april.
Geld is binnen (Abn Amro)
pi_209087759
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 07:48 schreef Will1993 het volgende:

[..]
Ja inderdaad ongeveer zelfde data, heb jij een definitieve aanslag of ook een voorlopige aanslag ontvangen?
Blijft voor mij een raadsel waarom de een een voorlopige aanslag krijgt en de ander een definitieve...
Bij mij lag er altijd een voorlopige in de bus, definitieve hier heeft nooit langer dan een jaar geduurd(2021 bv, moest ik juni 2022 terugbetalen)
Nu moet ik zeggen, dat ik vrij weinig moest aanvullen of wijzigen in de aangifte, ik huur en heb geen aandelen of vermogen.
  woensdag 10 mei 2023 @ 12:19:32 #179
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_209088077
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:34 schreef arvensis het volgende:
Het deel van m’n man is gister binnen gekomen. Dagtekening bij hem was 4 mei.

Ik heb dagtekening 9 mei maar heb nog niks ontvangen (ING).
Vandaag ontvangen.
Protège moi de mes désirs.
pi_209088598
Vanaf morgen wordt het spannend voor mij. Heb dagtekening van 11-05
pi_209089735
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:51 schreef hdpaddy het volgende:

[..]
Bij mij lag er altijd een voorlopige in de bus, definitieve hier heeft nooit langer dan een jaar geduurd(2021 bv, moest ik juni 2022 terugbetalen)
Nu moet ik zeggen, dat ik vrij weinig moest aanvullen of wijzigen in de aangifte, ik huur en heb geen aandelen of vermogen.
Ik heb eigenlijk altijd direct een definitieve aanslag gekregen, dit jaar dus helaas niet. Hoe gaat het in z'n werk nadat ik de voorlopige aanslag heb gehad, neemt de belastingdienst dan contact met me op om eventueel iets te wijzigen en maken ze het daarna definitief? wat is jouw ervaring?
pi_209091934
geen dagtekening wel het geld gekregen, had 'm ingediend op 03 maart.

Leuke verassing. Zag ineens dat mn saldo van mijn betaalrekening was gestegen en het was nog geen payday. Ja hoor dat is de teruggaaf nou prima.

[ Bericht 27% gewijzigd door LethalNinja op 10-05-2023 17:27:00 ]
  woensdag 10 mei 2023 @ 19:23:11 #183
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_209093215
Hier staat de definitieve inkomstenbelasting klaar voor 17-5. Zal m’n rekening volgende week in de gaten houden
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 10 mei 2023 @ 21:16:11 #184
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_209094919
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 19:23 schreef joppie_saus het volgende:
Hier staat de definitieve inkomstenbelasting klaar voor 17-5. Zal m’n rekening volgende week in de gaten houden
Spannend man. Houdt me op de hoogte.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_209095216
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:16 schreef Will1993 het volgende:

[..]
Ik heb eigenlijk altijd direct een definitieve aanslag gekregen, dit jaar dus helaas niet. Hoe gaat het in z'n werk nadat ik de voorlopige aanslag heb gehad, neemt de belastingdienst dan contact met me op om eventueel iets te wijzigen en maken ze het daarna definitief? wat is jouw ervaring?
Even teruggekeken op BD, mijn definitieve kreeg ik, de laatste 5jaar maar 1 keer aangepast en 4x gelijk aan aangifte.
pi_209100058
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:18 schreef LethalNinja het volgende:
geen dagtekening wel het geld gekregen, had 'm ingediend op 03 maart.

Leuke verassing. Zag ineens dat mn saldo van mijn betaalrekening was gestegen en het was nog geen payday. Ja hoor dat is de teruggaaf nou prima.
er staat zeer zeker wel wat op www.belastingdienst.nl onder "mijn inkomen".. dat je de brief nog niet gehad hebt kan om meerdere redenen.. in mijn overheid zou toch wel iets moeten zijn onder mijn inbox.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209100894
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:29 schreef freak1 het volgende:

[..]
er staat zeer zeker wel wat op www.belastingdienst.nl onder "mijn inkomen".. dat je de brief nog niet gehad hebt kan om meerdere redenen.. in mijn overheid zou toch wel iets moeten zijn onder mijn inbox.
Uiteindelijk is er vanochtend een brief binnen gekomen met dagtekening 09 september. Prima :)
pi_209101853
Ik heb voor het eerst in jaren gelijk een "definitieve" aanslag,
kan dat zijn om dat ik geen fiscaal partner had in 2022, daarvoor wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door paulowna op 11-05-2023 13:52:59 (duidelijkheid) ]
pi_209103493
Aangifte gedaan op 11 maart, vanmiddag de brieven binnengekregen met dagtekening 12 mei.
Lekker op tijd, dit keer voor de vakantietoeslagen😄
  donderdag 11 mei 2023 @ 21:27:36 #190
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_209109008
quote:
11s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef Rene het volgende:

[..]
Spannend man. Houdt me op de hoogte.
Nee
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 12 mei 2023 @ 07:50:43 #191
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209115062
Dagtekening 12 mei vandaag aan de beurt? :7
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209115482
Zo te zien ben ik de enige met dagtekening 9 mei en ing die het nog niet ontvangen heeft, zojuist met de belastingdienst gebeld maar krijg het standaard antwoord, binnen 1 week na dagtekening ontvangt u het geld. Goh meen je niet?😂
pi_209116290
Dagtekening 11 mei van mijn man is nu ook binnen O+
pi_209118174
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 08:42 schreef Felicia28 het volgende:
Zo te zien ben ik de enige met dagtekening 9 mei en ing die het nog niet ontvangen heeft, zojuist met de belastingdienst gebeld maar krijg het standaard antwoord, binnen 1 week na dagtekening ontvangt u het geld. Goh meen je niet?😂
Ik had een digitale dagtekening van 9 mei (in mijn berichtenbox) kreeg vandaag een brief met dagtekening 11 mei en het geld is net 5 mnuten geleden binnengekomen
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  vrijdag 12 mei 2023 @ 12:43:13 #195
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209118282
Dan zal 12 mei wel maandag komen
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209129155
1 maart aangifte gedaan en registratiedatum van inkomen blijft op 17 maart staan. Verder niets meer gehoord
pi_209129244
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 10:27 schreef bitterbal het volgende:
1 maart aangifte gedaan en registratiedatum van inkomen blijft op 17 maart staan. Verder niets meer gehoord
Verwacht je tonnen misschien?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_209129255
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 10:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Verwacht je tonnen misschien?
Nee helaas :p
  maandag 15 mei 2023 @ 08:42:04 #199
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209157051
Dagtekening 12 mei is hier net binnengekomen. (ABN)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209159544
Datum aangifte 20-3
Datum registratie inkomen 27-3
En toen was het stil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')