abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209084744
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:16 schreef Will1993 het volgende:
Ik wacht ook nog steeds op een reactie....
Heb aangifte gedaan op 19-03, registratie inkomen op basis van aangifte 26-03 daarna is het stil...
Is er iemand die al een reactie van de belastingdienst heeft ontvangen en op of na 19 maart zijn aangifte heeft verstuurd?
Hallo,
Even een tvp, want ik zit voor 99% in jouw situatie
aangifte 23-03
(eerste?) registratie 27-04
registratie is vanochtend veranderd in 06-05 op mijn belastingdienst
Dus ik denk volgende week, de brief en/of mijnoverheid.
  woensdag 10 mei 2023 @ 07:23:06 #152
476357 Nukubu
Op=op, weg=weg!
pi_209085222
Dagtekening 9 mei, geld vanmorgen ontvangen (ING)
pi_209085275
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 21:01 schreef Pap89 het volgende:
Voor de mensen die al een bericht hebben gehad, wanneer hebben jullie de aangifte verstuurd?

Wij 14 maart, maar nog geen melding. Voorgaande jaren eigenlijk altijd wel bericht of gestort begin/midden mei.
13 maart en nu dagtekening van 13 mei.
pi_209085358
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 02:43 schreef hdpaddy het volgende:

[..]
Hallo,
Even een tvp, want ik zit voor 99% in jouw situatie
aangifte 23-03
(eerste?) registratie 27-04
registratie is vanochtend veranderd in 06-05 op mijn belastingdienst
Dus ik denk volgende week, de brief en/of mijnoverheid.
Ja inderdaad ongeveer zelfde data, heb jij een definitieve aanslag of ook een voorlopige aanslag ontvangen?
Blijft voor mij een raadsel waarom de een een voorlopige aanslag krijgt en de ander een definitieve...
  woensdag 10 mei 2023 @ 07:57:06 #155
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209085431
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 07:23 schreef Nukubu het volgende:
Dagtekening 9 mei, geld vanmorgen ontvangen (ING)
Yep hier ook
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209085537
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:55 schreef Will1993 het volgende:

[..]
dank, nog een laatste vraag, als je dat weet? Het bedrag je krijgt volgens je aangifte is dat altijd het zelfde bedrag als in de voorlopige aanslag staat of kan de voorlopige aanslag ook afwijken van je aangifte?
in principe krijg je het bedrag van je voorlopige aanslag. mocht er een controleur opgezet worden en je definitieve aanslag wijkt af van je voorlopige, moet je eventueel geld bijbetalen of krijg je extra terug. nadat hij definitief is is hij dat. definitief.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209085549
Hier nog niks ontvangen dus waarschijnlijk vandaag dan ook niet.. we wachten het af voor morgen 😆
pi_209085667
Zaterdag 06-05 de brief ontvangen, dagtekening 09-05.
Nog geen centjes ontvangen.

Misschien wel vandaag, maar kan net zo goed pas vrijdag zijn.
pi_209085711
Mensen met datum 9mei en een ING rekening hebben het al ontvangen dus ik verwacht het gewoon vandaag op mijn ABN rekening
  woensdag 10 mei 2023 @ 08:38:50 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209085720
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:36 schreef Jordaan020 het volgende:
Mensen met datum 9mei en een ING rekening hebben het al ontvangen dus ik verwacht het gewoon vandaag op mijn ABN rekening
Rabo hier en ik ook nog niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209085727
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:36 schreef Jordaan020 het volgende:
Mensen met datum 9mei en een ING rekening hebben het al ontvangen dus ik verwacht het gewoon vandaag op mijn ABN rekening
stond om 08:24 al op mijn rekening zie ik. Geen melding van gehad.
pi_209085779
Geld ontvangen zojuist. Rabobank.
  woensdag 10 mei 2023 @ 08:51:48 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209085828
Stats:

04-03-2023 13.15 uur Aangifte gedaan
19-03-2023 Registratie inkomen 2022 op basis van Aangifte
21-04-2023 Registratie inkomen 2022 op basis van Definitieve aanslag
02-05-2023 11:33 uur Definitieve aanslag in mijn overheid
06-05-2023 Definitieve aanslag in de brievenbus
09-05-2023 Dagtekening Definitieve aanslag
10-05-2023 08:26 uur Teruggaaf ontvangen op Raborekening.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209085830
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:36 schreef Jordaan020 het volgende:
Mensen met datum 9mei en een ING rekening hebben het al ontvangen dus ik verwacht het gewoon vandaag op mijn ABN rekening
Ik heb ing en het nog niet ontvangen, hopelijk zo spoedig mogelijk voor ons allen 🙂
pi_209085836
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:40 schreef Jordaan020 het volgende:

[..]
stond om 08:24 al op mijn rekening zie ik. Geen melding van gehad.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:47 schreef Oriente het volgende:
Geld ontvangen zojuist. Rabobank.
Dagtekening 09-05 ook?
  woensdag 10 mei 2023 @ 08:52:41 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209085842
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:40 schreef Jordaan020 het volgende:

[..]
stond om 08:24 al op mijn rekening zie ik. Geen melding van gehad.
Ja, ik had ook nog even last minute moeten checken voor ik ging roepen dat het er niet op stond :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209085857
Ik heb het in ieder geval nog niet ontvangen op mijn rekening, rabo. Dagtekening 09-05.
pi_209085893
Centjes vallen nu binnen!
pi_209085947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:52 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
[..]
Dagtekening 09-05 ook?
Ja
pi_209085953
Dagtekening 09/05 en geld nu binnen. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_209085982
Rabo, dagtekening 09-05, geld net gestort.
pi_209086214
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:52 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
[..]
Dagtekening 09-05 ook?
Yess
pi_209086363
Mijn registratie inkomen (definitief) staat op 02-05. Nog geen definitieve aanslag in mijn overheid/berichtenbox.
Begrijp ik het goed dat het ongeveer 3 weken duurt vanaf die 02-05 dat ik het geld op mijn rekening kan verwachten?
(Y)
pi_209086937
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 09:40 schreef chiren het volgende:
Mijn registratie inkomen (definitief) staat op 02-05. Nog geen definitieve aanslag in mijn overheid/berichtenbox.
Begrijp ik het goed dat het ongeveer 3 weken duurt vanaf die 02-05 dat ik het geld op mijn rekening kan verwachten?
yup
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  woensdag 10 mei 2023 @ 10:43:08 #175
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_209087073
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:36 schreef Jordaan020 het volgende:
Mensen met datum 9mei en een ING rekening hebben het al ontvangen dus ik verwacht het gewoon vandaag op mijn ABN rekening
Hier nog niks
Dagtekening 9 mei en ING.
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_209087132
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 10:43 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]
Hier nog niks
Dagtekening 9 mei en ING.
Same
pi_209087442
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 13:44 schreef Bucketlist het volgende:
Als ik inlog zie ik ook een dagtekening van 9 mei 2023.
Ter info: aangifte gedaan op 1 maart, en er stond tot voor kort inkomen vastgesteld op 21 april.
Geld is binnen (Abn Amro)
pi_209087759
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 07:48 schreef Will1993 het volgende:

[..]
Ja inderdaad ongeveer zelfde data, heb jij een definitieve aanslag of ook een voorlopige aanslag ontvangen?
Blijft voor mij een raadsel waarom de een een voorlopige aanslag krijgt en de ander een definitieve...
Bij mij lag er altijd een voorlopige in de bus, definitieve hier heeft nooit langer dan een jaar geduurd(2021 bv, moest ik juni 2022 terugbetalen)
Nu moet ik zeggen, dat ik vrij weinig moest aanvullen of wijzigen in de aangifte, ik huur en heb geen aandelen of vermogen.
  woensdag 10 mei 2023 @ 12:19:32 #179
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_209088077
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:34 schreef arvensis het volgende:
Het deel van m’n man is gister binnen gekomen. Dagtekening bij hem was 4 mei.

Ik heb dagtekening 9 mei maar heb nog niks ontvangen (ING).
Vandaag ontvangen.
Protège moi de mes désirs.
pi_209088598
Vanaf morgen wordt het spannend voor mij. Heb dagtekening van 11-05
pi_209089735
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:51 schreef hdpaddy het volgende:

[..]
Bij mij lag er altijd een voorlopige in de bus, definitieve hier heeft nooit langer dan een jaar geduurd(2021 bv, moest ik juni 2022 terugbetalen)
Nu moet ik zeggen, dat ik vrij weinig moest aanvullen of wijzigen in de aangifte, ik huur en heb geen aandelen of vermogen.
Ik heb eigenlijk altijd direct een definitieve aanslag gekregen, dit jaar dus helaas niet. Hoe gaat het in z'n werk nadat ik de voorlopige aanslag heb gehad, neemt de belastingdienst dan contact met me op om eventueel iets te wijzigen en maken ze het daarna definitief? wat is jouw ervaring?
pi_209091934
geen dagtekening wel het geld gekregen, had 'm ingediend op 03 maart.

Leuke verassing. Zag ineens dat mn saldo van mijn betaalrekening was gestegen en het was nog geen payday. Ja hoor dat is de teruggaaf nou prima.

[ Bericht 27% gewijzigd door LethalNinja op 10-05-2023 17:27:00 ]
  woensdag 10 mei 2023 @ 19:23:11 #183
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_209093215
Hier staat de definitieve inkomstenbelasting klaar voor 17-5. Zal m’n rekening volgende week in de gaten houden
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 10 mei 2023 @ 21:16:11 #184
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_209094919
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 19:23 schreef joppie_saus het volgende:
Hier staat de definitieve inkomstenbelasting klaar voor 17-5. Zal m’n rekening volgende week in de gaten houden
Spannend man. Houdt me op de hoogte.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_209095216
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:16 schreef Will1993 het volgende:

[..]
Ik heb eigenlijk altijd direct een definitieve aanslag gekregen, dit jaar dus helaas niet. Hoe gaat het in z'n werk nadat ik de voorlopige aanslag heb gehad, neemt de belastingdienst dan contact met me op om eventueel iets te wijzigen en maken ze het daarna definitief? wat is jouw ervaring?
Even teruggekeken op BD, mijn definitieve kreeg ik, de laatste 5jaar maar 1 keer aangepast en 4x gelijk aan aangifte.
pi_209100058
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:18 schreef LethalNinja het volgende:
geen dagtekening wel het geld gekregen, had 'm ingediend op 03 maart.

Leuke verassing. Zag ineens dat mn saldo van mijn betaalrekening was gestegen en het was nog geen payday. Ja hoor dat is de teruggaaf nou prima.
er staat zeer zeker wel wat op www.belastingdienst.nl onder "mijn inkomen".. dat je de brief nog niet gehad hebt kan om meerdere redenen.. in mijn overheid zou toch wel iets moeten zijn onder mijn inbox.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_209100894
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:29 schreef freak1 het volgende:

[..]
er staat zeer zeker wel wat op www.belastingdienst.nl onder "mijn inkomen".. dat je de brief nog niet gehad hebt kan om meerdere redenen.. in mijn overheid zou toch wel iets moeten zijn onder mijn inbox.
Uiteindelijk is er vanochtend een brief binnen gekomen met dagtekening 09 september. Prima :)
pi_209101853
Ik heb voor het eerst in jaren gelijk een "definitieve" aanslag,
kan dat zijn om dat ik geen fiscaal partner had in 2022, daarvoor wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door paulowna op 11-05-2023 13:52:59 (duidelijkheid) ]
pi_209103493
Aangifte gedaan op 11 maart, vanmiddag de brieven binnengekregen met dagtekening 12 mei.
Lekker op tijd, dit keer voor de vakantietoeslagen😄
  donderdag 11 mei 2023 @ 21:27:36 #190
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_209109008
quote:
11s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef Rene het volgende:

[..]
Spannend man. Houdt me op de hoogte.
Nee
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 12 mei 2023 @ 07:50:43 #191
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209115062
Dagtekening 12 mei vandaag aan de beurt? :7
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209115482
Zo te zien ben ik de enige met dagtekening 9 mei en ing die het nog niet ontvangen heeft, zojuist met de belastingdienst gebeld maar krijg het standaard antwoord, binnen 1 week na dagtekening ontvangt u het geld. Goh meen je niet?😂
pi_209116290
Dagtekening 11 mei van mijn man is nu ook binnen O+
pi_209118174
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 08:42 schreef Felicia28 het volgende:
Zo te zien ben ik de enige met dagtekening 9 mei en ing die het nog niet ontvangen heeft, zojuist met de belastingdienst gebeld maar krijg het standaard antwoord, binnen 1 week na dagtekening ontvangt u het geld. Goh meen je niet?😂
Ik had een digitale dagtekening van 9 mei (in mijn berichtenbox) kreeg vandaag een brief met dagtekening 11 mei en het geld is net 5 mnuten geleden binnengekomen
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  vrijdag 12 mei 2023 @ 12:43:13 #195
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209118282
Dan zal 12 mei wel maandag komen
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209129155
1 maart aangifte gedaan en registratiedatum van inkomen blijft op 17 maart staan. Verder niets meer gehoord
pi_209129244
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 10:27 schreef bitterbal het volgende:
1 maart aangifte gedaan en registratiedatum van inkomen blijft op 17 maart staan. Verder niets meer gehoord
Verwacht je tonnen misschien?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_209129255
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 10:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Verwacht je tonnen misschien?
Nee helaas :p
  maandag 15 mei 2023 @ 08:42:04 #199
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209157051
Dagtekening 12 mei is hier net binnengekomen. (ABN)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209159544
Datum aangifte 20-3
Datum registratie inkomen 27-3
En toen was het stil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')