Ik denk dat, net als hier, de helft niet eens verbaasd is.quote:Op maandag 3 april 2023 22:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik wil wel die gezichten zien van de rest van de bewoners
De zoveelste act..quote:Op maandag 3 april 2023 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat, net als hier, de helft niet eens verbaasd is.
Kan dat niet dan?quote:Op maandag 3 april 2023 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs per ongeluk een punt achter geplakt
Het zou me niets verbazen als dit vanaf het begin al een act is.quote:
Ik heb het ook nooit gedaan maar ik dacht dat het met iets te maken hadquote:Op maandag 3 april 2023 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Achter een titel hoort geen punt
Maar, da's off-topic verder
het gejammer van isaac over het vertrek was sowieso een actquote:Op maandag 3 april 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als dit vanaf het begin al een act is.
Ik kan me ook wel voorstellen dat veel bewoners dit hem niet in dank afnemen, omdat ze zich belazerd voelen.
Alsof het nooit gebeurd isquote:Op maandag 3 april 2023 22:20 schreef Sociologica het volgende:
Ben gewoon een soort verbaasd dat ze dit gesprek tussen Ice en Jeff niet wegdraaien na de afgelopen dagen
Omdat ie nu blijft?
Omdat er kennelijk toch een eliminatie komt nu hij blijftquote:Op maandag 3 april 2023 22:20 schreef Sociologica het volgende:
Ben gewoon een soort verbaasd dat ze dit gesprek tussen Ice en Jeff niet wegdraaien na de afgelopen dagen
Omdat ie nu blijft?
Er is natuurlijk nooit gezegd dat er geen zou komen, er zijn alleen mensen (zowel in de loods als hier) die denken dat ie komt te vervallen doordat er al wat exits geweest zijn afgelopen maandquote:Op maandag 3 april 2023 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Omdat er kennelijk toch een eliminatie komt nu hij blijft
Wat is de voorwaarde?quote:Op maandag 3 april 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
JW: Het moet niet veel gekker worden, dan vraag ik mijn 24 uur aan.
Hij heeft oordoppenquote:Op maandag 3 april 2023 22:27 schreef Puzzie het volgende:
JW hoort de seks geluiden van Rupie en Imi nooit
is dat gesprek nu of net geweest? ik haal net aan,..quote:Op maandag 3 april 2023 22:25 schreef Harry het volgende:
Dat Jeffrey en Isaac denken voor veel anderen te beslissen zegt toch wel veel over deze serie.
Haal die punt maar even wegquote:Op maandag 3 april 2023 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Achter een titel hoort geen punt
Maar, da's off-topic verder
Zeker weten dat Esher dat wél hoortquote:Op maandag 3 april 2023 22:27 schreef Puzzie het volgende:
JW hoort de seks geluiden van Rupie en Imi nooit
Ging per ongelukquote:Op maandag 3 april 2023 22:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit gedaan maar ik dacht dat het met iets te maken had
O jee hopelijk als Esther al in bed ligt 🤣quote:Op maandag 3 april 2023 22:26 schreef Flow3r het volgende:
JW heeft wel oordopjes voor Eunice
Eunice :ik loop zo wel even mee naar je kamer![]()
Dat betwijfel ik. Blijft een feit dat er in korte tijd veel vertrokken zijn. Denk even pas op de plaats en misschien eind van de maand pas.quote:Op maandag 3 april 2023 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Omdat er kennelijk toch een eliminatie komt nu hij blijft
NU, stream 2quote:Op maandag 3 april 2023 22:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
is dat gesprek nu of net geweest? ik haal net aan,..
hooop dat er filmpjes zijn @:DGK_tegengas of @:Spapaars
Ik ben voorquote:Op maandag 3 april 2023 22:30 schreef greysbones het volgende:
Esther er op
dan moet rupie kiezen tussen babs en Es
en zet hij Es op de stip![]()
![]()
gelijk doen zou ik zeggenquote:Op maandag 3 april 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
JW: Het moet niet veel gekker worden, dan vraag ik mijn 24 uur aan.
Van mij mag die klit ook wel weg, wat 'n naar raar wiefquote:Op maandag 3 april 2023 22:30 schreef greysbones het volgende:
Esther er op
dan moet rupie kiezen tussen babs en Es
en zet hij Es op de stip![]()
![]()
tot over een paar wekenquote:Op maandag 3 april 2023 22:31 schreef greysbones het volgende:
9 tegen 9
janet stemt niet mee op babs
die stemt verloren
dit wordt hem
Zal wel komen omdat het 2 mannen zijn, daar hebben sommige mensen nog steeds een beetje moeite mee.quote:
Babs en Esther?quote:Op maandag 3 april 2023 22:31 schreef greysbones het volgende:
9 tegen 9
janet stemt niet mee op babs
die stemt verloren
dit wordt hem
quote:Op maandag 3 april 2023 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat het 2 mannen zijn, daar hebben sommige mensen nog steeds een beetje moeite mee.
quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 22:32 schreef Puzzie het volgende:
JW zijn buik moet eraf van Eunice
Begint nu al![]()
[ afbeelding ]
D'r stembanden?quote:Op maandag 3 april 2023 22:35 schreef Puzzie het volgende:
De vleugeltjes van Kenzy moeten ook snel geknipt worden![]()
Jeff nooit meer serieus nemen genotquote:
Die zitten toch getattooëerd op haar rug? Die kan je toch niet weg knippenquote:Op maandag 3 april 2023 22:35 schreef Puzzie het volgende:
De vleugeltjes van Kenzy moeten ook snel geknipt worden![]()
Wedden dat dat kanquote:Op maandag 3 april 2023 22:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zitten toch getattooëerd op haar rug? Die kan je toch niet weg knippen
quote:Op maandag 3 april 2023 22:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zitten toch getattooëerd op haar rug? Die kan je toch niet weg knippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Gewoon een slapjanus met zijn principes...Een man een man een woord een woord zei hij van de week.quote:
Ik denk dat Marciano opgelucht is dat hij blijft, ook vanwege Isaac en het imperium.quote:Op maandag 3 april 2023 22:35 schreef Sociologica het volgende:
Hoe zou Marciano morgen op Jeff reageren
Straks ontploft ie weer. Die dacht wel echt het goed voor elkaar te hebben
quote:Op maandag 3 april 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Marciano opgelucht is dat hij blijft, ook vanwege Isaac en het imperium.
quote:Op maandag 3 april 2023 22:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]*stukje kaas weer terug legtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Haha eens met het imperium maar hij moet hem duidelijk niet. Qua spel dus idd eens, maar op persoonlijk vlak kwam het hem wel prima uitquote:Op maandag 3 april 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Marciano opgelucht is dat hij blijft, ook vanwege Isaac en het imperium.
Ice is ook echt een man van zijn woordquote:Op maandag 3 april 2023 22:39 schreef cinsan het volgende:
ice wilde esther toch niet op de stip zetten
-niet op de users-quote:Op maandag 3 april 2023 22:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gewoon een slapjanus met zijn principes...Een man een man een woord een woord zei hij van de week.
Triest ...
Nee hoor ben niet zuur, ben blij dat Jeff blijft slapjanussen maken leuke tv en hij heeft vaak leuke humor. Maar het blijft een weardo..quote:
En wederom over biljartenquote:Op maandag 3 april 2023 22:46 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Saaaaamen in een lege loods!
Eunicequote:Op maandag 3 april 2023 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Als Esther op de stip komt en wint, wie stuurt zij dan weg ?
Ik denk dat ie vol op Eunice gaat, maar dat zou zomaar anders kunnen zijnquote:Op maandag 3 april 2023 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Isaacquote:Op maandag 3 april 2023 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Babettequote:Op maandag 3 april 2023 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Eunicequote:Op maandag 3 april 2023 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Dan mag ze een ander bed zoeken van JWquote:Op maandag 3 april 2023 22:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie haar er voor aan, die is zo rancuneus...
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Janet zegt tegen iedere groep iets anders en is behoorlijk dubbel spel aan het spelen. Het is dus inderdaad niet zeker of ze wel of niet meegaat op Babette. Ik schat in van niet eigenlijk maar kan 't goed mis hebben.quote:Op maandag 3 april 2023 22:47 schreef Judiwi het volgende:
Weten ze zeker dat Janet niet gewoon op Babet gaat. Vraag het me af.
Echt niet om aan te horen, heeft hij zich aangemeten ofzo...Hij kan ook heel hoog lachen, ook zo iets. Maar hij zit nu in zijn gggg-fase...quote:Op maandag 3 april 2023 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Fritsie schrikt zich de tering en gooit oortjes in de hoek, Die idiote lach van Imi zou verboden moeten worden
En Isaac laat haar nog steeds denken dat Jeff er nog over na moet denken en het morgen pas laat weten.quote:
Of geesten , om het lekker spiri in Rupies stijl te houdenquote:
Eigenlijk is isaac een heel slecht acteurquote:
Iedereen weet het volgens mijquote:Op maandag 3 april 2023 22:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Eigenlijk is isaac een heel slecht acteur![]()
het is hier zo overduidelijk dat hij staat te liegen.
Ja.quote:Op maandag 3 april 2023 22:52 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hij heeft het alleen nog maar tegen Isaac gezegd toch?
Moet gelijk denken aan Utopia1 met die haloween, dat ze tot op de douchemuren zaten de vrouwenquote:Op maandag 3 april 2023 22:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of geesten , om het lekker spiri in Rupies stijl te houden
quote:Op maandag 3 april 2023 22:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan Utopia1 met die haloween, dat ze tot op de douchemuren zaten de vrouwen![]()
Natuurlijk, dit is overduidelijk.quote:Op maandag 3 april 2023 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Betwijfel het of niemand het nog door heeft van Jeff. Hij is weer helemaal in zijn knollentuin, loopt weer te geinen en grijnzen. Dat moet toch opvallen.
Beroepsdeformatie.quote:Op maandag 3 april 2023 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Is Isaac de persoonlijk begeleider van Jeff nu, hij staat te op hem wachten tot hij zijn tanden heeft gepoetst.
Of ze denken, hij is blij dat 'hij morgen gaat', dat het een soort van opluchting is of zo.quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 22:55 schreef Flow3r het volgende:
JW zegt helemaal niks en duikt meteen zijn bed in![]()
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk een soort van bescherm wonen project.quote:
Ham & eggsquote:Op maandag 3 april 2023 22:55 schreef Flow3r het volgende:
JW zegt helemaal niks en duikt meteen zijn bed in![]()
[ afbeelding ]
Het is een leuk mens voor in het spel. Net zoals Ruppie. Ze brengen een beetje humor.quote:
Nou had Eunice het eerder vandaag over haar Spaanse waterhond en zocht ik zo'n beestje eens op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 3 april 2023 23:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou had Eunice het eerder vandaag over haar Spaanse waterhond en zocht ik zo'n beestje eens op.
Nu zie ik die cap en vraag ik me af ... wat ligt er onder dat dekbed ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Engnek die Bernquote:Op maandag 3 april 2023 23:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sas tegen Bern: "Je mag gewoon gaan"
Kenzy trekt wat gekke bekken
Marciano heeft geld gekost.quote:Op maandag 3 april 2023 23:16 schreef Puzzie het volgende:
Erik ook ineens anti Marciano , valt ook niet op
SPOILER: Dat van dat duel had Isaac eerder ook tegen Rupert en Moraima in K1 verteldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 april 2023 23:31 schreef KinKiJan het volgende:
Wanneer Mirthe het heeft over intimiderend gedrag van Jeff zegt Erik dat Marciano dat ook vertoond heeft naar Erik toe. Zo deed hij alsof Erik niet in het regelboek mocht bladeren en maakte hij een opmerking door de loods over Robin Hood (geen idee waar dat precies over ging). Daarnaast heeft hij tegen Erik uit het niks gezegd iets in de zin van "Dus jij wil duel tegen mij spelen ?!" wat op een eliminatie sloeg. Volgens Erik heeft hij die dingen gedaan om Erik uit de tent te lokken.
-Ah nu snap ik hetSPOILER: Dat van dat duel had Isaac eerder ook tegen Rupert en Moraima in K1 verteldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Wanneer Mirthe het heeft over intimiderend gedrag van Jeff zegt Erik dat Marciano dat ook vertoond heeft naar Erik toe. Zo deed hij alsof Erik niet in het regelboek mocht bladeren en maakte hij een opmerking door de loods over Robin Hood (geen idee waar dat precies over ging). Daarnaast heeft hij tegen Erik uit het niks gezegd iets in de zin van "Dus jij wil duel tegen mij spelen ?!" wat op een eliminatie sloeg. Volgens Erik heeft hij die dingen gedaan om Erik uit de tent te lokken.
-Erik voelde zich geintimideerd door Marciano.SPOILER: Dat van dat duel had Isaac eerder ook tegen Rupert en Moraima in K1 verteldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Marcianoquote:Op maandag 3 april 2023 23:35 schreef schizolientje het volgende:
met wie is Babette aan het smoezen???
-Mirthe verklaarde de Robin Hood opmerkeng met:SPOILER: Dat van dat duel had Isaac eerder ook tegen Rupert en Moraima in K1 verteldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marciano vind dat hij als Robin Hood optrad om Jeffrey op zijn plaats te zetten...
Dat was altijd al zo bij hunquote:Op maandag 3 april 2023 23:53 schreef Harry het volgende:
Waar de heren fluisteren praten Zoe en Babette hardop.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar , grote kansquote:Op maandag 3 april 2023 23:55 schreef Harry het volgende:
Zou Isaac tegen Marciano verteld hebben dat Jeffrey toch blijft?
@DGK_Tegengas @Hoempah @KinKiJan @spapaarsquote:Op dinsdag 4 april 2023 00:12 schreef Dutch_view het volgende:
Marciano en Jeff aan het praten in de slaapkamer
klopt maar wat Marciano vertelt, is wel interessant.quote:Op dinsdag 4 april 2023 00:23 schreef Dutch_view het volgende:
het is wel een beetje een langspeelplaat die blijft hangen, jef verteld het verhaal voor de 10e keer?
De titel = de winnaar = de Prijzenpot #koekoek.quote:Op dinsdag 4 april 2023 00:32 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey vindt het winnen van de titel belangrijker dan het winnen van het geld.
Yeah sure.....good acting, zelfs in de late uurtjes. Hopen dat hij dan meer de gun factor krijgt.
Preciessssssssquote:Op dinsdag 4 april 2023 00:33 schreef Harry het volgende:
[..]
De titel = de winnaar = de Prijzenpot #koekoek.
Jaja...En hij heeft het Kim beloofd...quote:Op dinsdag 4 april 2023 00:33 schreef Harry het volgende:
[..]
De titel = de winnaar = de Prijzenpot #koekoek.
Groot gelijk. Ze zijn over de helft. Jeffrey maakt kans als hij het goed gaat spelen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 00:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jaja...En hij heeft het Kim beloofd...
Hij zei daarnet: ik heb het Kim beloofd en ik heb het daar beloofd.quote:Op dinsdag 4 april 2023 00:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jaja...En hij heeft het Kim beloofd...
Aaah dat is lief. Thanks.quote:Op dinsdag 4 april 2023 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo terug na een avondje werken en alles teruggelezen. Toch wel verbaasd dat Jeff blijft. Zit nu het gesprek te luisteren tussen Jeff en Marciano. Mooi gesprek, mag gezegd worden! En @:Charlotte-007 welcome back
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 4 april 2023 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, hij blijft echt .....![]()
[ afbeelding ]
Jeff blijft voor Kim - 3 april 2023.Heb je dit gesprek ook, het is een mooi gesprek tussen de 2 mannen. (stream 1)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Ja, mooi oprecht gesprek, ga het zo uploaden ....quote:Op dinsdag 4 april 2023 00:57 schreef Harry het volgende:
Marciano maakt duidelijk dat het gedrag van Jeffrey in Loods niet zijn ding is.
Marciano: loop mij niet voor de voeten, dan doe ik dat bij jou ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ondanks bovenstaand bericht, Jef schreeuwt altijd dat hij een man van zijn woord is. Dus moet hij lekker gaan. Wie neemt hem nou nog serieus. Persoonlijk zou ik hem dan gewoon uitlachen midden in zijn gezicht op een moment dat hij er ooit uit zichzelf uit gaat of uitgestemd wordt of gaat kniezen dat hij Kim zo mist. Wat een kneus zeg, schijt zeven kleuren dat Kim hem niet meer wil.quote:Op maandag 3 april 2023 22:55 schreef Kakadylo het volgende:
In dat begin van die conversatie met Isaac kreeg je het idee dat Jeff (in)direct contact heeft gehad met Kim. En dat mag je dus niet uitsluiten wetende dat ze hem er per se in willen houden. Of laatst ook de motor van Jappie waarover ie moest zwijgen. Eerder al Martin en zijn hele gedoe met Mexx waar je heel veel vraagtekens bij kunt plaatsen. Hij leek erg opgelucht om te weten dat het goed zat qua relatie daar waar ie logischerwijs twijfel zal hebben omdat ie natuurlijk totaal in het ongewisse is.
Volgens mij wel hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:12 schreef Shrien het volgende:
Late night bullshitting with Jeff. Heerlijk dat Marciano nog van niets weet (toch?)
Jeff neemt Marciano gewoon in de zeik. Jeff geniet hiervan. Sadistische trekjes.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond het een mooi gsprek van beide kanten, ik denk dat ze wel weer door één deur kunnen samen ...
Als je het negatief bekijkt wel, je kan er ook anders naar kijken op een positieve manier. 2 mannen die uitspreken wat er mis is gegaan en wat ze niet leuk vinden aan het gedrag van de ander, maar ook respect hebben voor elkaar. Ik zie dat als iets positiefs. Zouden meer mensen moeten doen, niet alleen het negatieve benoemen, maar ook het positieve, dan was er heel wat minder ellende op de wereld.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:20 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Jeff neemt Marciano gewoon in de zeik. Jeff geniet hiervan. Sadistische trekjes.
Zo mee eens.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je het negatief bekijkt wel, je kan er ook anders naar kijken op een positieve manier. 2 mannen die uitspreken wat er mis is gegaan en wat ze niet leuk vinden aan het gedrag van de ander, maar ook respect hebben voor elkaar. Ik zie dat als iets positiefs. Zouden meer mensen moeten doen, niet alleen het negatieve benoemen, maar ook het positieve, dan was er heel wat minder ellende op de wereld.
Dit is een spelletje van Jeff, hij wil dat mensen voor hem kruipen. Heeft niets met het grote spel te maken. Hij wist allang dat hij niet zou gaan, maar wilde Marciano ( en de groep) laten geloven van wel. Het merendeel wil hem weg, maar zijn bang voor hem. Als hij morgen aangeeft niet weg te gaan, moet je op Isaac letten. Hij gaat dan kijken hoe de mensen hun gezichten staan. Dit brief hij door aan Jeff en het nieuwe slachtoffer is gevonden. En als er een negatief is, is Jeff het wel. Hij wordt nu ineens als een lieve en zielige jongen bevonden door velequote:Op dinsdag 4 april 2023 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je het negatief bekijkt wel, je kan er ook anders naar kijken op een positieve manier. 2 mannen die uitspreken wat er mis is gegaan en wat ze niet leuk vinden aan het gedrag van de ander, maar ook respect hebben voor elkaar. Ik zie dat als iets positiefs. Zouden meer mensen moeten doen, niet alleen het negatieve benoemen, maar ook het positieve, dan was er heel wat minder ellende op de wereld.
Daar hoop ik op, eindelijk weer eens iemand die de boel op scherp zet, de enige bewoner die TV maakt ....quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:57 schreef Daana316 het volgende:
Maar ik ben zijn uitbarstingen tegen de groep en Kim niet vergeten hoor. Geloof mij, hij is nu even stil
en rustig, maar vanaf morgenmiddag is het weer gewoon de oude scheldende Jeffrey.
Slaap lekker GK_Tegengasquote:Op dinsdag 4 april 2023 02:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, geweldig dat Jeff blijft en morgen hele dag vrij dus uurfilmpjes, welterusten ...
Bedoelquote:Op dinsdag 4 april 2023 02:37 schreef Kers_zonder_taart het volgende:
[..]
Slaap lekker GK_Tegengasen bedankt voor alle filmpjes!
Grappig dat jij weet hoe Jeff denkt en wat hij wil. Het is een spel om heel veel geld en reken er maar op dat de Febo er veel aan gelegen is dat Jeff blijft. Of wij het nu leuk vinden of niet, Jeff staat hoog in de polls als favo en alles voor de kijkcijfers. Time for bed, slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 april 2023 01:57 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dit is een spelletje van Jeff, hij wil dat mensen voor hem kruipen. Heeft niets met het grote spel te maken. Hij wist allang dat hij niet zou gaan, maar wilde Marciano ( en de groep) laten geloven van wel. Het merendeel wil hem weg, maar zijn bang voor hem. Als hij morgen aangeeft niet weg te gaan, moet je op Isaac letten. Hij gaat dan kijken hoe de mensen hun gezichten staan. Dit brief hij door aan Jeff en het nieuwe slachtoffer is gevonden. En als er een negatief is, is Jeff het wel. Hij wordt nu ineens als een lieve en zielige jongen bevonden door vele
Maar ik ben zijn uitbarstingen tegen de groep en Kim niet vergeten hoor. Geloof mij, hij is nu even stil en rustig, maar vanaf morgenmiddag is het weer gewoon de oude scheldende Jeffrey.
Ik hoop juist dat Babette op de stip komt en zij Esther naar huis stuurt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 02:45 schreef Majoraan het volgende:
Ik hoop volgende eliminatie 3 mensen op de stip. Babette , Marciano en Esther. En dat Esther dan wint.
Hier sluit ik me volledig bij aan, wat Jeff betreft. Welterustenquote:Op dinsdag 4 april 2023 03:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Grappig dat jij weet hoe Jeff denkt en wat hij wil. Het is een spel om heel veel geld en reken er maar op dat de Febo er veel aan gelegen is dat Jeff blijft. Of wij het nu leuk vinden of niet, Jeff staat hoog in de polls als favo en alles voor de kijkcijfers. Time for bed, slaap lekker
Helemaal mee eens. Niks zieligs aan. Alles draait altijd alleen maar om Jeffrey. Nu ook weer een hele act over principes. Vandaag weer een nieuwe act en mensen trappen er nog in ook.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:57 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dit is een spelletje van Jeff, hij wil dat mensen voor hem kruipen. Heeft niets met het grote spel te maken. Hij wist allang dat hij niet zou gaan, maar wilde Marciano ( en de groep) laten geloven van wel. Het merendeel wil hem weg, maar zijn bang voor hem. Als hij morgen aangeeft niet weg te gaan, moet je op Isaac letten. Hij gaat dan kijken hoe de mensen hun gezichten staan. Dit brief hij door aan Jeff en het nieuwe slachtoffer is gevonden. En als er een negatief is, is Jeff het wel. Hij wordt nu ineens als een lieve en zielige jongen bevonden door vele
Maar ik ben zijn uitbarstingen tegen de groep en Kim niet vergeten hoor. Geloof mij, hij is nu even stil en rustig, maar vanaf morgenmiddag is het weer gewoon de oude scheldende Jeffrey.
Strijder loopt zich al dagen aan te stellen want hij is tegen geweld.quote:Op dinsdag 4 april 2023 05:00 schreef Setje72 het volgende:
Morning😁Ik zie het nog gebeuren dat de hele act doorgaat..hij zijn koffer krijgt en 1 minuut voordat zijn laatste uur voorbij is hij gewoon zegt...ik ben een strijder NOOIT dat ik opgeef
Ik dacht geen eliminatie als zou Jeff vertrekken. Nu blijft hij dus dan toch een eli,denk ik (vandaag)quote:Op dinsdag 4 april 2023 07:19 schreef Seattle het volgende:
Ha, ik wist het. Jeff blijft.
Eliminatie komt definitief niet meer deze maand? Dat is wel erg jammer
eliminatie kan vandaag nog komen , nadat zegt dat hij blijftquote:Op dinsdag 4 april 2023 07:19 schreef Seattle het volgende:
Ha, ik wist het. Jeff blijft.
Eliminatie komt definitief niet meer deze maand? Dat is wel erg jammer
Één grote poppenkastquote:Op dinsdag 4 april 2023 07:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
eliminatie kan vandaag nog komen , nadat zegt dat hij blijft
Jeff heeft een ding weer bewezen deze week. Het is geen man van zijn woord zoals hij loopt te verkondigen.quote:
Ah dat zou wel echt tof zijn. Dan kan hij alsnog genomineerd worden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 07:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht geen eliminatie als zou Jeff vertrekken. Nu blijft hij dus dan toch een eli,denk ik (vandaag)
Misschien is dat wel de deal, geen vrijwillig vertrek door 'geweld' maar weg door een eliminatie, om zo de naam van het programma te sparenquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ah dat zou wel echt tof zijn. Dan kan hij alsnog genomineerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |