abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 april 2023 @ 02:23:42 #276
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_208649356
Moet er vandoor, geweldig dat Jeff blijft en morgen hele dag vrij dus uurfilmpjes, welterusten ... :W
.
pi_208649364
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 02:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, geweldig dat Jeff blijft en morgen hele dag vrij dus uurfilmpjes, welterusten ... :W
Slaap lekker GK_Tegengas :W en bedankt voor alle filmpjes!
pi_208649366
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 02:37 schreef Kers_zonder_taart het volgende:

[..]
Slaap lekker GK_Tegengas :W en bedankt voor alle filmpjes!
Bedoel ;) natuurlijk DGK_Tegengas
pi_208649372
Ik hoop volgende eliminatie 3 mensen op de stip. Babette , Marciano en Esther. En dat Esther dan wint. :P
pi_208649379
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 01:57 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Dit is een spelletje van Jeff, hij wil dat mensen voor hem kruipen. Heeft niets met het grote spel te maken. Hij wist allang dat hij niet zou gaan, maar wilde Marciano ( en de groep) laten geloven van wel. Het merendeel wil hem weg, maar zijn bang voor hem. Als hij morgen aangeeft niet weg te gaan, moet je op Isaac letten. Hij gaat dan kijken hoe de mensen hun gezichten staan. Dit brief hij door aan Jeff en het nieuwe slachtoffer is gevonden. En als er een negatief is, is Jeff het wel. Hij wordt nu ineens als een lieve en zielige jongen bevonden door vele
Maar ik ben zijn uitbarstingen tegen de groep en Kim niet vergeten hoor. Geloof mij, hij is nu even stil en rustig, maar vanaf morgenmiddag is het weer gewoon de oude scheldende Jeffrey.
Grappig dat jij weet hoe Jeff denkt en wat hij wil. Het is een spel om heel veel geld en reken er maar op dat de Febo er veel aan gelegen is dat Jeff blijft. Of wij het nu leuk vinden of niet, Jeff staat hoog in de polls als favo en alles voor de kijkcijfers. Time for bed, slaap lekker :z
if it's meant to be, it will be
pi_208649383
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 02:45 schreef Majoraan het volgende:
Ik hoop volgende eliminatie 3 mensen op de stip. Babette , Marciano en Esther. En dat Esther dan wint. :P
Ik hoop juist dat Babette op de stip komt en zij Esther naar huis stuurt. _O_
pi_208649388
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 03:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Grappig dat jij weet hoe Jeff denkt en wat hij wil. Het is een spel om heel veel geld en reken er maar op dat de Febo er veel aan gelegen is dat Jeff blijft. Of wij het nu leuk vinden of niet, Jeff staat hoog in de polls als favo en alles voor de kijkcijfers. Time for bed, slaap lekker :z
Hier sluit ik me volledig bij aan, wat Jeff betreft. Welterusten :W

[ Bericht 1% gewijzigd door Kers_zonder_taart op 04-04-2023 03:13:14 (Het kwam verkeerd over ) ]
pi_208649428
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 01:57 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Dit is een spelletje van Jeff, hij wil dat mensen voor hem kruipen. Heeft niets met het grote spel te maken. Hij wist allang dat hij niet zou gaan, maar wilde Marciano ( en de groep) laten geloven van wel. Het merendeel wil hem weg, maar zijn bang voor hem. Als hij morgen aangeeft niet weg te gaan, moet je op Isaac letten. Hij gaat dan kijken hoe de mensen hun gezichten staan. Dit brief hij door aan Jeff en het nieuwe slachtoffer is gevonden. En als er een negatief is, is Jeff het wel. Hij wordt nu ineens als een lieve en zielige jongen bevonden door vele
Maar ik ben zijn uitbarstingen tegen de groep en Kim niet vergeten hoor. Geloof mij, hij is nu even stil en rustig, maar vanaf morgenmiddag is het weer gewoon de oude scheldende Jeffrey.
Helemaal mee eens. Niks zieligs aan. Alles draait altijd alleen maar om Jeffrey. Nu ook weer een hele act over principes. Vandaag weer een nieuwe act en mensen trappen er nog in ook.

Van mij mogen ze hem als groep negeren tot hij alsnog zelf opstapt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208649429
En Isaac erbij. Twee pestkoppen :r
pi_208649430
Goedemorgen :)
pi_208649442
Morning😁Ik zie het nog gebeuren dat de hele act doorgaat..hij zijn koffer krijgt en 1 minuut voordat zijn laatste uur voorbij is hij gewoon zegt...ik ben een strijder NOOIT dat ik opgeef :s)
  dinsdag 4 april 2023 @ 05:20:18 #287
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_208649459
Sjeffie heef zijn dagje onvoorwaardelijke aandacht weer gehad, en dat is niet de eerste keer geweest die dwangmatige vertrekdreigementen van hem.. Sjeffie weet weer waar zijn "vrienden" zitten, misschien heeft 'ie wat voordeel kunnen beuren Achter met zijn Exitchantage dat zullen we nooit weten. Ik hoop dat de rest het nu wel zat is en hem weer 3 minuten onder water gunt ;)
pi_208649517
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 05:00 schreef Setje72 het volgende:
Morning😁Ik zie het nog gebeuren dat de hele act doorgaat..hij zijn koffer krijgt en 1 minuut voordat zijn laatste uur voorbij is hij gewoon zegt...ik ben een strijder NOOIT dat ik opgeef :s)
Strijder loopt zich al dagen aan te stellen want hij is tegen geweld.
  dinsdag 4 april 2023 @ 06:50:39 #289
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_208649673
Ik ben er wel dubbel in :X
We zien zoveel dingen niet die worden weggedraaid
De rants van Jeffrey, het schelden van Wanda etc, komen vol in beeld
Toen Mexx, Kim D, Marciano , Kim W uit hun plaat gingen werd het weggedraaid en alle scheldpartijen en gesprekken daarna ook
We konden op de achtergrond geschreeuw horen maar moesten kijken naar een zwijgende Erik

Sommige bewoners worden beschermd, anderen komen vol in beeld als ze uit hun plaat gaan
pi_208649777
Ha, ik wist het. Jeff blijft.

Eliminatie komt definitief niet meer deze maand? Dat is wel erg jammer
Doe nor maal
pi_208649887
Ik ben benieuwd hoe Kenzy en Mirthe gaan reageren.
pi_208649900
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 07:19 schreef Seattle het volgende:

Ik dacht geen eliminatie als zou Jeff vertrekken. Nu blijft hij dus dan toch een eli,denk ik (vandaag)
pi_208649901
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 07:19 schreef Seattle het volgende:

eliminatie kan vandaag nog komen , nadat zegt dat hij blijft
pi_208649918
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 07:47 schreef cinsan het volgende:

[..]
eliminatie kan vandaag nog komen , nadat zegt dat hij blijft
Één grote poppenkast :O
  Moderator dinsdag 4 april 2023 @ 08:00:20 #295
388664 crew  Dotteke
pi_208649964
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 april 2023 07:50 schreef engine het volgende:

[..]
Één grote poppenkast :O
Jeff heeft een ding weer bewezen deze week. Het is geen man van zijn woord zoals hij loopt te verkondigen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_208649981
Goedemorgen c_/

Potverdorie blijft die lelijke draadnagel toch....

[ Bericht 0% gewijzigd door Frummelie op 04-04-2023 08:08:38 ]
Gewoon omdat het kan!
pi_208650003
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 07:47 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Ik dacht geen eliminatie als zou Jeff vertrekken. Nu blijft hij dus dan toch een eli,denk ik (vandaag)
Ah dat zou wel echt tof zijn. Dan kan hij alsnog genomineerd worden.
Doe nor maal
pi_208650018
Erg benieuwd naar de koppen van de mensen daar. Het is wel weer een stunt van Jeff, eerlijk is eerlijk
Doe nor maal
pi_208650023
Neej gekheid, ik zou het jammer vinden als hij zou gaan... geen JVJL zonder Jeff... >:)
Gewoon omdat het kan!
  Moderator dinsdag 4 april 2023 @ 08:10:49 #300
388664 crew  Dotteke
pi_208650029
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 08:07 schreef Seattle het volgende:

[..]
Ah dat zou wel echt tof zijn. Dan kan hij alsnog genomineerd worden.
Misschien is dat wel de deal, geen vrijwillig vertrek door 'geweld' maar weg door een eliminatie, om zo de naam van het programma te sparen
Bewoner EJVJL verlaat het programma door de een deelnemer van EJVJL probeerde in zijn boosheid een andere deelnemer van de trap te duwen. Ik zie de kranten koppen al voor mij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')