Slaap lekker GK_Tegengasquote:Op dinsdag 4 april 2023 02:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, geweldig dat Jeff blijft en morgen hele dag vrij dus uurfilmpjes, welterusten ...
Bedoelquote:Op dinsdag 4 april 2023 02:37 schreef Kers_zonder_taart het volgende:
[..]
Slaap lekker GK_Tegengasen bedankt voor alle filmpjes!
Grappig dat jij weet hoe Jeff denkt en wat hij wil. Het is een spel om heel veel geld en reken er maar op dat de Febo er veel aan gelegen is dat Jeff blijft. Of wij het nu leuk vinden of niet, Jeff staat hoog in de polls als favo en alles voor de kijkcijfers. Time for bed, slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 april 2023 01:57 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dit is een spelletje van Jeff, hij wil dat mensen voor hem kruipen. Heeft niets met het grote spel te maken. Hij wist allang dat hij niet zou gaan, maar wilde Marciano ( en de groep) laten geloven van wel. Het merendeel wil hem weg, maar zijn bang voor hem. Als hij morgen aangeeft niet weg te gaan, moet je op Isaac letten. Hij gaat dan kijken hoe de mensen hun gezichten staan. Dit brief hij door aan Jeff en het nieuwe slachtoffer is gevonden. En als er een negatief is, is Jeff het wel. Hij wordt nu ineens als een lieve en zielige jongen bevonden door vele
Maar ik ben zijn uitbarstingen tegen de groep en Kim niet vergeten hoor. Geloof mij, hij is nu even stil en rustig, maar vanaf morgenmiddag is het weer gewoon de oude scheldende Jeffrey.
Ik hoop juist dat Babette op de stip komt en zij Esther naar huis stuurt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 02:45 schreef Majoraan het volgende:
Ik hoop volgende eliminatie 3 mensen op de stip. Babette , Marciano en Esther. En dat Esther dan wint.
Hier sluit ik me volledig bij aan, wat Jeff betreft. Welterustenquote:Op dinsdag 4 april 2023 03:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Grappig dat jij weet hoe Jeff denkt en wat hij wil. Het is een spel om heel veel geld en reken er maar op dat de Febo er veel aan gelegen is dat Jeff blijft. Of wij het nu leuk vinden of niet, Jeff staat hoog in de polls als favo en alles voor de kijkcijfers. Time for bed, slaap lekker
Helemaal mee eens. Niks zieligs aan. Alles draait altijd alleen maar om Jeffrey. Nu ook weer een hele act over principes. Vandaag weer een nieuwe act en mensen trappen er nog in ook.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:57 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dit is een spelletje van Jeff, hij wil dat mensen voor hem kruipen. Heeft niets met het grote spel te maken. Hij wist allang dat hij niet zou gaan, maar wilde Marciano ( en de groep) laten geloven van wel. Het merendeel wil hem weg, maar zijn bang voor hem. Als hij morgen aangeeft niet weg te gaan, moet je op Isaac letten. Hij gaat dan kijken hoe de mensen hun gezichten staan. Dit brief hij door aan Jeff en het nieuwe slachtoffer is gevonden. En als er een negatief is, is Jeff het wel. Hij wordt nu ineens als een lieve en zielige jongen bevonden door vele
Maar ik ben zijn uitbarstingen tegen de groep en Kim niet vergeten hoor. Geloof mij, hij is nu even stil en rustig, maar vanaf morgenmiddag is het weer gewoon de oude scheldende Jeffrey.
Strijder loopt zich al dagen aan te stellen want hij is tegen geweld.quote:Op dinsdag 4 april 2023 05:00 schreef Setje72 het volgende:
Morning😁Ik zie het nog gebeuren dat de hele act doorgaat..hij zijn koffer krijgt en 1 minuut voordat zijn laatste uur voorbij is hij gewoon zegt...ik ben een strijder NOOIT dat ik opgeef
Ik dacht geen eliminatie als zou Jeff vertrekken. Nu blijft hij dus dan toch een eli,denk ik (vandaag)quote:Op dinsdag 4 april 2023 07:19 schreef Seattle het volgende:
Ha, ik wist het. Jeff blijft.
Eliminatie komt definitief niet meer deze maand? Dat is wel erg jammer
eliminatie kan vandaag nog komen , nadat zegt dat hij blijftquote:Op dinsdag 4 april 2023 07:19 schreef Seattle het volgende:
Ha, ik wist het. Jeff blijft.
Eliminatie komt definitief niet meer deze maand? Dat is wel erg jammer
Één grote poppenkastquote:Op dinsdag 4 april 2023 07:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
eliminatie kan vandaag nog komen , nadat zegt dat hij blijft
Jeff heeft een ding weer bewezen deze week. Het is geen man van zijn woord zoals hij loopt te verkondigen.quote:
Ah dat zou wel echt tof zijn. Dan kan hij alsnog genomineerd worden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 07:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht geen eliminatie als zou Jeff vertrekken. Nu blijft hij dus dan toch een eli,denk ik (vandaag)
Misschien is dat wel de deal, geen vrijwillig vertrek door 'geweld' maar weg door een eliminatie, om zo de naam van het programma te sparenquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ah dat zou wel echt tof zijn. Dan kan hij alsnog genomineerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |