quote:Op zondag 2 april 2023 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt, uiteraard.
Het waren/zijn ook veel talenten dus dat de selectie niet panklaar was, was toen ook al duidelijk.quote:Op zondag 2 april 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is voor het geld wat we hebben betaald wel echt tegengevallen. Ik hoop ook dat het goed komt alhoewel ik veel meer een wingback in hem zie.
Je vergeet Bjorkan (het is je vergeven) maar verder wel eens. Het is alleen niet zo dat deze selectie panklaar werd opgeleverd en alleen de afstemming nog moest vinden. Alleen Hancko en Szymanski, in mindere mate Dilrosun, Danilo en Timber kon je direct inpassen. De rest heeft gigantische stappen moeten maken. Maar er is qua potentie uitstekend ingekocht. Die credits mag je absoluut geven.
Hoe zijn ze van plan die 10 miljoen überhaupt over te maken?quote:Op zondag 2 april 2023 22:55 schreef H.FR het volgende:
El Ahmadi volgt van Hanegem met de uitspraak dat Szymanzki te duur is. Ik vraag me af wat die mensen denken dat een onbetwiste basisspeler en international met doorverkoopperspectief dan moet kosten.
Iets meer lange termijn kijken is voor de meeste toch wel lastig. Je zou hem zelfs kunnen kopen en direct doorverkopen. En zelfs makkelijk met winst.quote:Op zondag 2 april 2023 22:55 schreef H.FR het volgende:
El Ahmadi volgt van Hanegem met de uitspraak dat Szymanzki te duur is. Ik vraag me af wat die mensen denken dat een onbetwiste basisspeler en international met doorverkoopperspectief dan moet kosten.
Denken jullie echt dat een buitenlandse club, laten we zeggen, 20 miljoen gaat betalen deze zomer voor een speler als Szymanski ja?quote:Op zondag 2 april 2023 22:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Iets meer lange termijn kijken is voor de meeste toch wel lastig. Je zou hem zelfs kunnen kopen en direct doorverkopen. En zelfs makkelijk met winst.
Pistolero, kijk eens dom.quote:Op zondag 2 april 2023 22:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Denken jullie echt dat een buitenlandse club, laten we zeggen, 20 miljoen gaat betalen deze zomer voor een speler als Szymanski ja?
Ik vind hem een hele aardige speler hoor, maar ook weer niet zó goed als men hier doet voor komen.
tussenpersonen of een half russische bsnk die toch nog met swift kan werkenquote:Op zondag 2 april 2023 22:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hoe zijn ze van plan die 10 miljoen überhaupt over te maken?
Stukje bitcoin?
komt omdat mensen nogal schrikken van 10 miljoenquote:Op zondag 2 april 2023 22:55 schreef H.FR het volgende:
Het feit dat je Bullaude hebt is eigenlijk al reden genoeg om geen 10 miljoen uit te geven aan Szymanski. Die eerste moet echt vaste basisspeler worden volgend seizoen hoor.quote:Op zondag 2 april 2023 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt omdat mensen nogal schrikken van 10 miljoen
maar met dat pussygedrag moet je dus hopen op bullaude, een nieuwe hit op 10 of types als Tanane
zo'n nieuwe hit kost ook enkele miljoenen, gaan we maar even vanuit, dan is de marge naar 10 echt niet zo veel voor meer zekerheid
Alsof buitenlandse clubs hun transferbeleid altijd rationeel bepalen.quote:Op zondag 2 april 2023 22:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Denken jullie echt dat een buitenlandse club, laten we zeggen, 20 miljoen gaat betalen deze zomer voor een speler als Szymanski ja?
Ik vind hem een hele aardige speler hoor, maar ook weer niet zó goed als men hier doet voor komen.
Ik vind hem soms ook te wild. Maar ook al verkoop je hem niet. Hoe hij het hele veld over jaagt en hoe vaak hij in positie komt. Nog even vaker met v.Persie trainen op afronden en hij gaat nog veel meer opleveren. Is het niet op de rekening dan wel voor je elftal. Daarnaast dit seizoen rechtstreeks betrokken bij 14 goals.quote:Op zondag 2 april 2023 23:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het feit dat je Bullaude hebt is eigenlijk al reden genoeg om geen 10 miljoen uit te geven aan Szymanski. Die eerste moet echt vaste basisspeler worden volgend seizoen hoor.
Als voorzitter van de Bullaude-fanclub vind ik eigenlijk ook dat hij talentvoller is dan Szymanski. Maar dat is ongetwijfeld een hele controversiele mening hier.
wat een kut redenering zegquote:Op zondag 2 april 2023 23:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het feit dat je Bullaude hebt is eigenlijk al reden genoeg om geen 10 miljoen uit te geven aan Szymanski. Die eerste moet echt vaste basisspeler worden volgend seizoen hoor.
Als voorzitter van de Bullaude-fanclub vind ik eigenlijk ook dat hij talentvoller is dan Szymanski. Maar dat is ongetwijfeld een hele controversiele mening hier.
We pakken de triple. En als het "alleen" de dubbel is, dan in elk geval nog ff de rekening met Roma vereffenen.quote:
Zeker. Al zullen we 'm wel zoals "normaal" een week later dan mogelijk pas officieel binnenhalen.quote:Op maandag 3 april 2023 00:25 schreef AFCNiels het volgende:
Nog gefeliciteerd met de titel, dat kan nu toch echt niet meer misgaan.
Had je nou ook al geboekt voor Rome?quote:Op maandag 3 april 2023 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
ER GLOOIT HOOP SINDS JIJ ZWAAIT MET DE SCEPTER
Ik ga nooit meer naar Zuid-Europa voor voetbal (tenzij Sevillagoden)quote:
ik ga denk ik wel budapest als ze de finale halenquote:Op maandag 3 april 2023 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer naar Zuid-Europa voor voetbal (tenzij Sevillagoden)
De eerste zin en de laatste zin van je post lijken elkaar tegen te spreken.quote:Op zondag 2 april 2023 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Uiteindelijk is geld bepalend geweest
Je heb een gigantisch hoeveel geld binnengehaald met die verkopen en je heb gewoon kwaliteit binnengehaald
Slot is niets anders dan een middel
Geld is de basis als je succes wil hebben is maar bewezen
Maar in 020 hebben ze veel meer geld
Dus geld is niet alles bepalend
Beleid hoe je dat geld uitgeeft is bepalend 🎯
Nee hoor, hij zegt je geld nodig hebt om mee te kunnen doen. Maar dan moet je het nog wel wijs besteden.quote:Op maandag 3 april 2023 04:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De eerste zin en de laatste zin van je post lijken elkaar tegen te spreken.
Neequote:Op maandag 3 april 2023 04:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De eerste zin en de laatste zin van je post lijken elkaar tegen te spreken.
Lekker handje in je broek makker.quote:Op zondag 2 april 2023 21:05 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
GEERTRUIDA IN HET SHIRT VAN ONS MOOIE FEYENOORD 1
Als je Roma overleeft sta je eigenlijk met 1 been al in de finale. Want dat Leverkussen of Union is natuurlijk gewoon te pakken.quote:Op maandag 3 april 2023 09:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog 12 punten en we zijn kampioen (want Ajax en PSV pakken ook niet alle punten)
Stiekem hopen op het winnen van de dubbel dit jaar, en misschien wel het halen van de halve finale Europa League. Wat een ongekende luxe. Voelt gewoon onwennig, want als levenslang Feyenoorder blijft het gevoel op de achtergrond dat dit allemaal te mooi is om waar te zijn.
Eerder 100 miljoen in kas. 30miljoen+ voor CL toch?quote:Op maandag 3 april 2023 09:08 schreef onlogisch het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich al een beetje zorgen maakt om het era na Slotgod? Want de kans dat hij blijft na dit seizoen acht ik bijzonder klein. Ondanks dat die gast van PEC gehaald is omdat hij er gecharmeerd van is. Wie zou Slot in godsnaam op moeten volgen straks?
Na dit seizoen :
Slot weg.
Orrie weg.
Geertgod weg.![]()
![]()
+70 miljoen in kas, dat is wel lekker
Peter Bosz als trainer misschien? Die vind ik nog redelijk in z'n spelopvatting (hoewel wat naïef).quote:Op maandag 3 april 2023 09:08 schreef onlogisch het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich al een beetje zorgen maakt om het era na Slotgod? Want de kans dat hij blijft na dit seizoen acht ik bijzonder klein. Ondanks dat die gast van PEC gehaald is omdat hij er gecharmeerd van is. Wie zou Slot in godsnaam op moeten volgen straks?
Na dit seizoen :
Slot weg.
Orrie weg.
Geertgod weg.![]()
![]()
Voorheen was het als club beter als de andere Nederlandse club de voorronde niet zou overleven, want al het startgeld zou dan naar die ene club gaan. Dat voordeel heb je nu niet meer als 2 Nederlandse ploegen zich automatisch plaatsen voor de CL toch? Want die TV gelden liggen nog nog op 15 miljoen of zo?quote:Op maandag 3 april 2023 09:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eerder 100 miljoen in kas. 30miljoen+ voor CL toch?
Okquote:Op maandag 3 april 2023 07:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zegt je geld nodig hebt om mee te kunnen doen. Maar dan moet je het nog wel wijs besteden.
Die van AZ zou ik doen.quote:Op maandag 3 april 2023 09:08 schreef onlogisch het volgende:
Wie zou Slot in godsnaam op moeten volgen straks?
Scheelt heel weinig, ik geloof dat Ajax nog geen miljoen meer kreeg toen PSV het niet haalde dit seizoen.quote:Op maandag 3 april 2023 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorheen was het als club beter als de andere Nederlandse club de voorronde niet zou overleven, want al het startgeld zou dan naar die ene club gaan. Dat voordeel heb je nu niet meer als 2 Nederlandse ploegen zich automatisch plaatsen voor de CL toch? Want die TV gelden liggen nog nog op 15 miljoen of zo?
Ik weet niet of hij weg is hoor. CL spelen is natuurlijk ook wel echt mooi. Dus er moet wel echt een goede club komen wil hij gaan denk ik.quote:Op maandag 3 april 2023 09:08 schreef onlogisch het volgende:
Na dit seizoen :
Slot weg.
Orrie weg.
Geertgod weg.![]()
![]()
Ik zou sowieso alleen maar trainers halen die zich kunnen vinden in de visie en manier van spelen die we nu hebben. Dat moet gewoon een eis zijn als club.quote:Op maandag 3 april 2023 09:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die van AZ zou ik doen.
Het is geen Slot maar misschien wel veel raakvlakken op visie.
Maar volgens mij plaatst nummer 2 zich volgend seizoen nog niet automatisch?quote:Op maandag 3 april 2023 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorheen was het als club beter als de andere Nederlandse club de voorronde niet zou overleven, want al het startgeld zou dan naar die ene club gaan. Dat voordeel heb je nu niet meer als 2 Nederlandse ploegen zich automatisch plaatsen voor de CL toch? Want die TV gelden liggen nog nog op 15 miljoen of zo?
Waren we Portugal niet voorbij met de coëfficiëntenpolonaise?quote:Op maandag 3 april 2023 09:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar volgens mij plaatst nummer 2 zich volgend seizoen nog niet automatisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |