quote:Op zondag 2 april 2023 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt, uiteraard.
Het waren/zijn ook veel talenten dus dat de selectie niet panklaar was, was toen ook al duidelijk.quote:Op zondag 2 april 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is voor het geld wat we hebben betaald wel echt tegengevallen. Ik hoop ook dat het goed komt alhoewel ik veel meer een wingback in hem zie.
Je vergeet Bjorkan (het is je vergeven) maar verder wel eens. Het is alleen niet zo dat deze selectie panklaar werd opgeleverd en alleen de afstemming nog moest vinden. Alleen Hancko en Szymanski, in mindere mate Dilrosun, Danilo en Timber kon je direct inpassen. De rest heeft gigantische stappen moeten maken. Maar er is qua potentie uitstekend ingekocht. Die credits mag je absoluut geven.
Hoe zijn ze van plan die 10 miljoen überhaupt over te maken?quote:Op zondag 2 april 2023 22:55 schreef H.FR het volgende:
El Ahmadi volgt van Hanegem met de uitspraak dat Szymanzki te duur is. Ik vraag me af wat die mensen denken dat een onbetwiste basisspeler en international met doorverkoopperspectief dan moet kosten.
Iets meer lange termijn kijken is voor de meeste toch wel lastig. Je zou hem zelfs kunnen kopen en direct doorverkopen. En zelfs makkelijk met winst.quote:Op zondag 2 april 2023 22:55 schreef H.FR het volgende:
El Ahmadi volgt van Hanegem met de uitspraak dat Szymanzki te duur is. Ik vraag me af wat die mensen denken dat een onbetwiste basisspeler en international met doorverkoopperspectief dan moet kosten.
Denken jullie echt dat een buitenlandse club, laten we zeggen, 20 miljoen gaat betalen deze zomer voor een speler als Szymanski ja?quote:Op zondag 2 april 2023 22:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Iets meer lange termijn kijken is voor de meeste toch wel lastig. Je zou hem zelfs kunnen kopen en direct doorverkopen. En zelfs makkelijk met winst.
Pistolero, kijk eens dom.quote:Op zondag 2 april 2023 22:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Denken jullie echt dat een buitenlandse club, laten we zeggen, 20 miljoen gaat betalen deze zomer voor een speler als Szymanski ja?
Ik vind hem een hele aardige speler hoor, maar ook weer niet zó goed als men hier doet voor komen.
tussenpersonen of een half russische bsnk die toch nog met swift kan werkenquote:Op zondag 2 april 2023 22:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hoe zijn ze van plan die 10 miljoen überhaupt over te maken?
Stukje bitcoin?
komt omdat mensen nogal schrikken van 10 miljoenquote:Op zondag 2 april 2023 22:55 schreef H.FR het volgende:
Het feit dat je Bullaude hebt is eigenlijk al reden genoeg om geen 10 miljoen uit te geven aan Szymanski. Die eerste moet echt vaste basisspeler worden volgend seizoen hoor.quote:Op zondag 2 april 2023 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt omdat mensen nogal schrikken van 10 miljoen
maar met dat pussygedrag moet je dus hopen op bullaude, een nieuwe hit op 10 of types als Tanane
zo'n nieuwe hit kost ook enkele miljoenen, gaan we maar even vanuit, dan is de marge naar 10 echt niet zo veel voor meer zekerheid
Alsof buitenlandse clubs hun transferbeleid altijd rationeel bepalen.quote:Op zondag 2 april 2023 22:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Denken jullie echt dat een buitenlandse club, laten we zeggen, 20 miljoen gaat betalen deze zomer voor een speler als Szymanski ja?
Ik vind hem een hele aardige speler hoor, maar ook weer niet zó goed als men hier doet voor komen.
Ik vind hem soms ook te wild. Maar ook al verkoop je hem niet. Hoe hij het hele veld over jaagt en hoe vaak hij in positie komt. Nog even vaker met v.Persie trainen op afronden en hij gaat nog veel meer opleveren. Is het niet op de rekening dan wel voor je elftal. Daarnaast dit seizoen rechtstreeks betrokken bij 14 goals.quote:Op zondag 2 april 2023 23:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het feit dat je Bullaude hebt is eigenlijk al reden genoeg om geen 10 miljoen uit te geven aan Szymanski. Die eerste moet echt vaste basisspeler worden volgend seizoen hoor.
Als voorzitter van de Bullaude-fanclub vind ik eigenlijk ook dat hij talentvoller is dan Szymanski. Maar dat is ongetwijfeld een hele controversiele mening hier.
wat een kut redenering zegquote:Op zondag 2 april 2023 23:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het feit dat je Bullaude hebt is eigenlijk al reden genoeg om geen 10 miljoen uit te geven aan Szymanski. Die eerste moet echt vaste basisspeler worden volgend seizoen hoor.
Als voorzitter van de Bullaude-fanclub vind ik eigenlijk ook dat hij talentvoller is dan Szymanski. Maar dat is ongetwijfeld een hele controversiele mening hier.
We pakken de triple. En als het "alleen" de dubbel is, dan in elk geval nog ff de rekening met Roma vereffenen.quote:
Zeker. Al zullen we 'm wel zoals "normaal" een week later dan mogelijk pas officieel binnenhalen.quote:Op maandag 3 april 2023 00:25 schreef AFCNiels het volgende:
Nog gefeliciteerd met de titel, dat kan nu toch echt niet meer misgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |