Staat ze nu inderdaad heerlijk te raken zegquote:Op maandag 17 april 2023 11:49 schreef wdn het volgende:
Kijk dat willen we zien
2 centuries en een 69 van Vafaei (wat ook een century had mogen zijn)
Z'n interview na afloop was ook heerlijkquote:Op maandag 17 april 2023 14:32 schreef GwaiLow het volgende:
Zo, Vafaei had er zin in. Poh wat was die goed! Geen kans voor Ding uiteindelijk. Of nou...paar kleine kansjes gehad.
Op de player kan je ook de andere wedstrijd terugkijken, daar was de scheidsrechter niet zo kordaat.quote:
Al is het bij het lokaal kampioenschap kantklossen, zulke idioten mogen opgeruimd worden.quote:Op maandag 17 april 2023 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Bij snooker ook echt, de laatste plek waar je dit verwacht.
agressie opwekken naar klimaatactivistenquote:Op maandag 17 april 2023 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
En wat was het punt hiervan? Denkt ie nog dat er voor de ballen olifanten geslacht worden ofzo?
Die kwiebus sprong er zelf middenin op de foto hierboven, dus dat lijkt me een redelijke aanname.quote:Op maandag 17 april 2023 20:30 schreef nomina het volgende:
En ze gaan er meteen van uit dat het geen giftig poeder is, of kunnen ze het meteen thuisbrengen?
Nou dat zou ik niet zomaar aannemen.quote:Op maandag 17 april 2023 20:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die kwiebus sprong er zelf middenin op de foto hierboven, dus dat lijkt me een redelijke aanname.
Daarom zei ik "redelijk" en niet "zeker"quote:
Een Verstappen fan. Zullen TeamLH luitjes wel weer boos worden.quote:
Ik zag een shirt 'just stop oil'.quote:Op maandag 17 april 2023 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
En wat was het punt hiervan? Denkt ie nog dat er voor de ballen olifanten geslacht worden ofzo?
Ja dat zag ik ook ja. Maar wat heeft dat met snooker te maken. Opkanjeren met dit soort imbecielen. Oppakken, veroordelen voor pedofilie en paar maanden in de bajes gooien.quote:Op maandag 17 april 2023 20:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zag een shirt 'just stop oil'.
Vafaei is echt een genotsspelerquote:Op maandag 17 april 2023 20:46 schreef nomina het volgende:
Trouwens eerder genoten van het vlotte spel van Vafaei. Op het laatst zag ik dat hij met rechts en links speelde. Was misschien bij uitzondering of hij is net als Ronnie tweehandig.
Vafaei tegen Ronnie wordt leuk!quote:Op maandag 17 april 2023 20:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vafaei is echt een genotsspeler
Donderdagochtend is nog vrij.quote:Op maandag 17 april 2023 21:28 schreef Janneke141 het volgende:
Milkins en Perry vanavond dus niet meer aan tafel. Maar wanneer dan wel, dat weet geen mens. De tweede sessie zou voor morgenavond zijn dus dat zal wel de eerste worden, maar verder?
Schitterend dat schelden op de achtergrondquote:Op maandag 17 april 2023 21:40 schreef Zorro het volgende:
Filmpje gevonden
[ twitter ]
Edit: Gewijzigd omdat ik het ook op Eurosport vond en die andere van het twitteraccouint van die achterlijken was. Die gun ik geen clicks.
Er werd gezegd morgenvroeg.quote:Op maandag 17 april 2023 21:28 schreef Janneke141 het volgende:
Milkins en Perry vanavond dus niet meer aan tafel. Maar wanneer dan wel, dat weet geen mens. De tweede sessie zou voor morgenavond zijn dus dat zal wel de eerste worden, maar verder?
Precies. Zelfs als je verder niet eens tegen de boodschap bent, dit is absoluut niet de manier. Het maakt mensen boos, maar niet om de juiste reden zullen we maar zeggen. Het gaat ook nog een keer uit de hand lopen en nu moet je echt alles gaan beveiligen tegen allerlei extremisten. Of ze nu links, rechts of gelovig zijn of niet, of dat ze tegen Rutte zijn of tegen (vul hier maar in), of dat ze 'de wereld willen redden van wat dan ook', je blijft gewoon met je fikken van andermans spullen af.quote:Op maandag 17 april 2023 20:28 schreef Starflyer het volgende:
Dit zorgt alleen maar voor minder sympathie voor het doel van de activisten.
Als het zo traag blijft gaan, kan het zo maar ver de nacht in gaan als Fan nog een paar frames pakt.quote:Op maandag 17 april 2023 22:29 schreef Janneke141 het volgende:
Bij deze wedstrijd ga ik niet wakker blijven vrees ik. Zie morgen wel wat het geworden is.
En een link met snooker is erg ver gezochtquote:Op maandag 17 april 2023 22:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies. Zelfs als je verder niet eens tegen de boodschap bent, dit is absoluut niet de manier. Het maakt mensen boos, maar niet om de juiste reden zullen we maar zeggen. Het gaat ook nog een keer uit de hand lopen en nu moet je echt alles gaan beveiligen tegen allerlei extremisten. Of ze nu links, rechts of gelovig zijn of niet, of dat ze tegen Rutte zijn of tegen (vul hier maar in), of dat ze 'de wereld willen redden van wat dan ook', je blijft gewoon met je fikken van andermans spullen af.
Nogmaals, blijkbaar is het vrij makkelijk om dit soort dingen te doen, nu is het nog poeder, straks is het met geweld.
Veel mensen kijken ernaar in Groot-Brittannië, dus het doel was vast zoveel mogelijk mensen te bereiken en dat is op zich gelukt, maar ik denk niet dat ook maar iemand zijn standpunt over een onderwerp laat veranderen door zo'n vervelende activist. Misschien zal het ook meespelen dat ze willen dat het copycats oplevert, net als terreurgroepen als IS.quote:Op maandag 17 april 2023 22:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En een link met snooker is erg ver gezocht
Het tekent hun intelligentie dat ze dit dan net doen als de BBC niet live aan het uitzenden isquote:Op maandag 17 april 2023 22:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Veel mensen kijken ernaar in Groot-Brittannië, dus het doel was vast zoveel mogelijk mensen te bereiken en dat is op zich gelukt, maar ik denk niet dat ook maar iemand zijn standpunt over een onderwerp laat veranderen door zo'n vervelende activist. Misschien zal het ook meespelen dat ze willen dat het copycats oplevert, net als terreurgroepen als IS.
Haha, sorry, ik geef toe dat ik hierheen kwam vanwege de gebeurtenis. Ik ga er verder ook niet meer op door. Weet wel dat mijn dochter en ik groot fan zijn van O' Sullivan, successupporters dat we zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit topic is nog nooit zo druk geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |