Ik heb nog een stoeltje over.quote:Op zondag 2 april 2023 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk dansje.
Wie wil deze met mij oefenen voor op de Coolsingel?
Een rijkdom ende weeldequote:Op zondag 2 april 2023 14:45 schreef snabbi het volgende:
Dus we zien verzorgde aanvallen met goede passing, en ook goals uit corners.. jeetje wat maken we toch mee
Spelen lekker vandaag iddquote:Op zondag 2 april 2023 14:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Misschien een beetje arrogant om te zeggen maar toch:
Wat zijn we goed
Dit is niet het Ajax topic hequote:Op zondag 2 april 2023 14:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Misschien een beetje arrogant om te zeggen maar toch:
Wat zijn we goed
Van Crooy staat natuurlijk wel bekend als een speler met een uitstekend schot met zijn linkerbeen dus helemaal uit het niets komt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 2 april 2023 15:05 schreef Binge-watch het volgende:
Had wel ff aangepakt mogen worden maar dit verwacht je ook niet
Beter op het veld, in de 16 is het een heel ander verhaalquote:Op zondag 2 april 2023 15:05 schreef fetX het volgende:
Maar het verhaal van dit seizoen; zoveel beter en het is te lastig voor ons om die wedstrijd te killen.
Die scoorde nietquote:Op zondag 2 april 2023 15:05 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Van Crooy staat natuurlijk wel bekend als een speler met een uitstekend schot met zijn linkerbeen dus helemaal uit het niets komt het natuurlijk niet.
Van Crooy jaquote:Op zondag 2 april 2023 15:05 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Van Crooy staat natuurlijk wel bekend als een speler met een uitstekend schot met zijn linkerbeen dus helemaal uit het niets komt het natuurlijk niet.
Moet wel zeggen dat bij deze goal dan ook wel even het 'geluk' (kwaliteit?) meespeelt want dit doet ook van Crooy niet iedere week.quote:Op zondag 2 april 2023 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beter op het veld, in de 16 is het een heel ander verhaal
Die kans van net mag er ook wel in.quote:Op zondag 2 april 2023 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beter op het veld, in de 16 is het een heel ander verhaal
conclusie: jij mag niet meerquote:Op zondag 2 april 2023 15:06 schreef DaMart het volgende:
Even naar de wc en het staat ineens gelijk....
Wat bedoel je?quote:Op zondag 2 april 2023 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van Crooy ja
Neem anders nog even een pinto.
Dit was niet Van Crooy. leuk dat je kijkt.quote:Op zondag 2 april 2023 15:05 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ja, Ali is bedrijvig, maar nog wel wat ongelukkig in zijn acties.quote:
Nah ja, zo worden ze natuurlijk niet heel vaak gemaakt.quote:Op zondag 2 april 2023 15:06 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat bij deze goal dan ook wel even het 'geluk' (kwaliteit?) meespeelt want dit doet ook van Crooy niet iedere week.
Dat bedoel ik dus... Goed spelen, tot de 16, dan alles zo veel mogelijk verneuken.quote:
Gewoon inhouden de volgende keerquote:Op zondag 2 april 2023 15:06 schreef DaMart het volgende:
Even naar de wc en het staat ineens gelijk....
Oke heel slecht dit van mijn kantquote:Op zondag 2 april 2023 15:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was niet Van Crooy. leuk dat je kijkt.
Heel slecht dit van mijquote:Op zondag 2 april 2023 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van Crooy ja
Neem anders nog even een pinto.
Oneens.quote:Op zondag 2 april 2023 15:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vond de kans van Ali helemaal niet zo makkelijk vanaf die hoek en hoe de bal lag.
Maar goed.
Inderdaad een keurige doorselectie van Sinisterraquote:
Wat zou trainer Onlogisch hier nu gaan doen?quote:Op zondag 2 april 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Geen man overboord trouwens.
Oh Arne gaat het in de rust allemaal recht zetten
Vaak spelen we maar 1 helft echt goed dus het zal me benieuwenquote:Op zondag 2 april 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Geen man overboord trouwens.
Oh Arne gaat het in de rust allemaal recht zetten
maak er maar een gifje vanquote:Op zondag 2 april 2023 15:09 schreef Erasmus het volgende:
Iemand met een gif van het dansje van Paixao?
Thanks Kameraadquote:Op zondag 2 april 2023 15:13 schreef snabbi het volgende:
[..]
maak er maar een gifje van
https://files.fm/u/agvpkzf5q
Gelijkspelletje vandaag is toch eigenlijk ook wel prima?quote:Op zondag 2 april 2023 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Vaak spelen we maar 1 helft echt goed dus het zal me benieuwen
Neequote:Op zondag 2 april 2023 15:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gelijkspelletje vandaag is toch eigenlijk ook wel prima?
Gezien het spel moet je hier gewoon 1-4 winnen.quote:Op zondag 2 april 2023 15:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gelijkspelletje vandaag is toch eigenlijk ook wel prima?
Is Higler, gaat gewoon gegeven worden danquote:Op zondag 2 april 2023 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
scheids moet naar de kant komen let maar op
eens, ze staan eigenlijk heel goed te spelen. Overigens vooral tot aan de 1-1, want dat kantelde de wedstrijd welquote:Op zondag 2 april 2023 15:19 schreef fetX het volgende:
Hoe dan ook, je had hier toch minstens al 2 keer moeten scoren. Mijn hemel zeg, zo veel beter.
Direct daarna moet Ali natuurlijk de 1-2 maken. Kan echt niet dat je zo’n kans mist.quote:Op zondag 2 april 2023 15:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
eens, ze staan eigenlijk heel goed te spelen. Overigens vooral tot aan de 1-1, want dat kantelde de wedstrijd wel
En dan te bedenken dat hij namens AZ nog topscorer van de Eredivisie is geweest.quote:Op zondag 2 april 2023 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Direct daarna moet Ali natuurlijk de 1-2 maken. Kan echt niet dat je zo’n kans mist.
Eens wel. Zet Lopez daar maar neer. Die doet het de laatste invalbeurten ook echt prima.quote:Op zondag 2 april 2023 15:21 schreef Maastoren het volgende:
Jammer dat je zoveel moeite hebt om zoveel kansen te creëren ondanks dat je zoveel sterker bent.
Hartman wisselen. Die speelt echt dramatisch.
quote:Op zondag 2 april 2023 15:19 schreef fetX het volgende:
Hoe dan ook, je had hier toch minstens al 2 keer moeten scoren. Mijn hemel zeg, zo veel beter.
Dus dat betekent dat Feyenoord er niet al 2 had moeten maken?quote:Op zondag 2 april 2023 15:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Man man, dit neigt naar enorme subjectiviteit. Sparta mist voor de penalty een 3 tegen 1 situatie en daarna een strafschop. Wonder dat je gelijk staat.
Grappig. Sparta is twee klassen minder.quote:Op zondag 2 april 2023 15:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Man man, dit neigt naar enorme subjectiviteit. Sparta mist voor de penalty een 3 tegen 1 situatie en daarna een strafschop. Wonder dat je gelijk staat.
Zal wel.quote:Op zondag 2 april 2023 15:23 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Grappig. Sparta is twee klassen minder.
Idd, zou zo maar van mij kunnen komen, zo dom...quote:Op zondag 2 april 2023 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat Feyenoord er niet al 2 had moeten maken?
Wat is dit voor domme reactie
Je zegt: Zoveel beter. Dat vind ik flauwekul.quote:Op zondag 2 april 2023 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat Feyenoord er niet al 2 had moeten maken?
Wat is dit voor domme reactie
was wel echt moeilijke hoek hoor, die kan ik nog wel snappen eig.quote:Op zondag 2 april 2023 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Direct daarna moet Ali natuurlijk de 1-2 maken. Kan echt niet dat je zo’n kans mist.
Ze komen er 1 keer uit en een afstandsschot uit het niets. Verder is Feyenoord veel beter ja.quote:Op zondag 2 april 2023 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je zegt: Zoveel beter. Dat vind ik flauwekul.
Ga eerst maar eens zorgen dat je er niet zo'n rotzooi van maakt van minuut 44 t/m 48. Geertruida wordt enorm gemist.quote:Op zondag 2 april 2023 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze komen er 1 keer uit en een afstandsschot uit het niets. Verder is Feyenoord veel beter ja.
En dat Japannertje schoot nog een keer op doel.quote:Op zondag 2 april 2023 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze komen er 1 keer uit en een afstandsschot uit het niets. Verder is Feyenoord veel beter ja.
Je lult gewoon uit je nek.quote:Op zondag 2 april 2023 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens zorgen dat je er niet zo'n rotzooi van maakt van minuut 44 t/m 48. Geertruida wordt enorm gemist.
Misschien geen voetbal meer kijken of er geen commentaar meer op geven tjezus zegquote:Op zondag 2 april 2023 15:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nee helemaal niet. Dit is Feyenoord dit seizoen ten voeten uit. Prima voetbal maar weinig kansen.quote:
tja als het niet een lieveling zou overkomen zoals pedersen ofzo, dan was die reactie heel anders geweest.quote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef bbuddybb het volgende:
Moet zeggen dat Hartman daar ook niet echt lekker wordt aangespeeld door Szymanski.
Is niet aan Hartman te wijten.
Dat ze eigenlijk meer moeten creëren, ben ik met je eens.quote:Op zondag 2 april 2023 15:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Dit is Feyenoord dit seizoen ten voeten uit. Prima voetbal maar weinig kansen.
Hij wordt van vrij dichtbij aangespeeld met een bal op borsthoogte.quote:Op zondag 2 april 2023 15:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
tja als het niet een lieveling zou overkomen zoals pedersen ofzo, dan was die reactie heel anders geweest.
Dit lijkt me wel gewoon een fout. Vooral dat hij geen overtreding maakt om de counter er uit te halen.
Vandaag is een puntje meer dan prima hoor, maar we moeten ook wel realistisch blijven. Als je zulke grote kansen weggeeft dan kun je niet spreken van 'we hadden meer verdiend'.quote:Op zondag 2 april 2023 15:30 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat ze eigenlijk meer moeten creëren, ben ik met je eens.
Die slordigheid af en toe, die moet er toch wel uit.quote:Op zondag 2 april 2023 15:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vandaag is een puntje meer dan prima hoor, maar we moeten ook wel realistisch blijven. Als je zulke grote kansen weggeeft dan kun je niet spreken van 'we hadden meer verdiend'.
eerder 3 tegen 1quote:Op zondag 2 april 2023 15:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Stond natuurlijk wel vreselijk slecht hè die laatste minuten. Die 1 op 1.
Bij NEC stak hij er ook echt met kop en schouders bovenuitquote:Op zondag 2 april 2023 15:22 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij namens AZ nog topscorer van de Eredivisie is geweest.
Hij rent nu alsof hij 10 bakstenen op zijn rug heeft.quote:Op zondag 2 april 2023 15:33 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Bij NEC stak hij er ook echt met kop en schouders bovenuit
Bij Brighton was het allemaal al een stuk minder dat had een waarschuwing moeten zijn.
Lekker makkelijk, op die positie weet je dat je (bijna) de laatste man bent, als je niet lekker wordt aangespeeld geef je hem maar een peer naar voren om dit soort situaties te voorkomen.quote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef bbuddybb het volgende:
Moet zeggen dat Hartman daar ook niet echt lekker wordt aangespeeld door Szymanski.
Is niet aan Hartman te wijten.
Maar dat kon niet op dat moment. Wat ik zeg: de bal wordt aangespeeld op borsthoogte.quote:Op zondag 2 april 2023 15:35 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, op die positie weet je dat je (bijna) de laatste man bent, als je niet lekker wordt aangespeeld geef je hem maar een peer naar voren om dit soort situaties te voorkomen.
Geleerd bij het Nederlands elftal.quote:
Zijn niet voor niets nummer 6.quote:Op zondag 2 april 2023 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sparta valt mij ook niet tegen moet ik zeggen.
Higler, moet er meer gezegd?quote:Op zondag 2 april 2023 15:41 schreef Binge-watch het volgende:
Als je m in de eerste helft geeft moet je dat hier ook doen
Leuke speler voor Feijenoord inderdaadquote:Op zondag 2 april 2023 15:40 schreef fetX het volgende:
Paixao gaat echt een goede worden. Die speelt heerlijk.
Troost je, de arbitrage ook nietquote:Op zondag 2 april 2023 15:43 schreef Kerftminister het volgende:
Ik begrijp er echt helemaal niks meer van, wanneer iets wel of niet hands is.
Geen reden om daar zomaar te vallen toch, heeft hem voor het inschieten.quote:
Ik háát hem.quote:Op zondag 2 april 2023 15:44 schreef fetX het volgende:
Wat is Higler toch een walgelijk slechte scheids.
Het scheelt dan ook maar 1 letter.quote:Op zondag 2 april 2023 15:44 schreef fetX het volgende:
Mijn gehele familie van mijn moeders kant support Sparta dus ik zit met een gewetensconflict.quote:Op zondag 2 april 2023 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:littlerabbit hoe bevalt je eerste wedstrijd als Feyenoorder?
Terwijl hij toch heel onnodig Was.quote:Op zondag 2 april 2023 15:47 schreef BaksteenMongool het volgende:
Die overtreding van Trauner zag je gewoon aankomen
Ja het zit niet bepaald mee vandaag.quote:Op zondag 2 april 2023 15:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb een slecht gevoel over het verloop van deze wedstrijd...
Die niet gegeven strafschop viel wat mij betreft in de categorie Pröpper ja. Schande.quote:Op zondag 2 april 2023 15:44 schreef fetX het volgende:
Het is een vreemde regel maar volgens de regels klopt het wel.quote:Op zondag 2 april 2023 15:51 schreef snabbi het volgende:
pfff dit is dan ook geen buitenspel als die via die spartaan gaat toch
Het is inderdaad wat zorgelijk op dit moment achterinquote:Op zondag 2 april 2023 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We geven wel veel te veel grote kansen weg vandaag hoor, pff.
Maak je niet druk johquote:Op zondag 2 april 2023 15:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb een slecht gevoel over het verloop van deze wedstrijd...
Nou, die kans van Szymanski en die van Alireza…quote:Op zondag 2 april 2023 15:52 schreef H.FR het volgende:
We hebben het overwicht, maar toch zijn de grootste kansen voor Sparta. Erg irritant.
Je vergeet 2 100% kansen van ons.quote:Op zondag 2 april 2023 15:52 schreef H.FR het volgende:
We hebben het overwicht, maar toch zijn de grootste kansen voor Sparta. Erg irritant.
Zal wel gelijk eindigen.quote:Op zondag 2 april 2023 15:52 schreef H.FR het volgende:
Inderdaad, op die manier is het wachten op de 2-1...quote:Op zondag 2 april 2023 15:52 schreef H.FR het volgende:
Die zijn inmiddels wel al even geleden, voor de rest is er niet heel veel gecreëerd meer de laatste tijdquote:
3e genoteerdquote:Op zondag 2 april 2023 15:55 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels wel al even geleden, voor de rest is er niet heel veel gecreëerd meer de laatste tijd
Volgens mij hebben zij met die kans van Van Crooij en daarna die penalty wel grotere kansen gehad. Daarnaast nog wat momenten 2e helft. Maar goed. Met dit overwicht moet je een keer scoren zou je zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |