Grappig. Sparta is twee klassen minder.quote:Op zondag 2 april 2023 15:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Man man, dit neigt naar enorme subjectiviteit. Sparta mist voor de penalty een 3 tegen 1 situatie en daarna een strafschop. Wonder dat je gelijk staat.
Zal wel.quote:Op zondag 2 april 2023 15:23 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Grappig. Sparta is twee klassen minder.
Idd, zou zo maar van mij kunnen komen, zo dom...quote:Op zondag 2 april 2023 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat Feyenoord er niet al 2 had moeten maken?
Wat is dit voor domme reactie
Je zegt: Zoveel beter. Dat vind ik flauwekul.quote:Op zondag 2 april 2023 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat Feyenoord er niet al 2 had moeten maken?
Wat is dit voor domme reactie
was wel echt moeilijke hoek hoor, die kan ik nog wel snappen eig.quote:Op zondag 2 april 2023 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Direct daarna moet Ali natuurlijk de 1-2 maken. Kan echt niet dat je zo’n kans mist.
Ze komen er 1 keer uit en een afstandsschot uit het niets. Verder is Feyenoord veel beter ja.quote:Op zondag 2 april 2023 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je zegt: Zoveel beter. Dat vind ik flauwekul.
Ga eerst maar eens zorgen dat je er niet zo'n rotzooi van maakt van minuut 44 t/m 48. Geertruida wordt enorm gemist.quote:Op zondag 2 april 2023 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze komen er 1 keer uit en een afstandsschot uit het niets. Verder is Feyenoord veel beter ja.
En dat Japannertje schoot nog een keer op doel.quote:Op zondag 2 april 2023 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze komen er 1 keer uit en een afstandsschot uit het niets. Verder is Feyenoord veel beter ja.
Je lult gewoon uit je nek.quote:Op zondag 2 april 2023 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens zorgen dat je er niet zo'n rotzooi van maakt van minuut 44 t/m 48. Geertruida wordt enorm gemist.
Misschien geen voetbal meer kijken of er geen commentaar meer op geven tjezus zegquote:Op zondag 2 april 2023 15:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Man man, dit neigt naar enorme subjectiviteit. Sparta mist voor de penalty een 3 tegen 1 situatie en daarna een strafschop. Wonder dat je gelijk staat.
Het is net als Feyenoord deze eerste helftquote:
Nee helemaal niet. Dit is Feyenoord dit seizoen ten voeten uit. Prima voetbal maar weinig kansen.quote:
tja als het niet een lieveling zou overkomen zoals pedersen ofzo, dan was die reactie heel anders geweest.quote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef bbuddybb het volgende:
Moet zeggen dat Hartman daar ook niet echt lekker wordt aangespeeld door Szymanski.
Is niet aan Hartman te wijten.
Dat ze eigenlijk meer moeten creëren, ben ik met je eens.quote:Op zondag 2 april 2023 15:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Dit is Feyenoord dit seizoen ten voeten uit. Prima voetbal maar weinig kansen.
Hij wordt van vrij dichtbij aangespeeld met een bal op borsthoogte.quote:Op zondag 2 april 2023 15:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
tja als het niet een lieveling zou overkomen zoals pedersen ofzo, dan was die reactie heel anders geweest.
Dit lijkt me wel gewoon een fout. Vooral dat hij geen overtreding maakt om de counter er uit te halen.
Vandaag is een puntje meer dan prima hoor, maar we moeten ook wel realistisch blijven. Als je zulke grote kansen weggeeft dan kun je niet spreken van 'we hadden meer verdiend'.quote:Op zondag 2 april 2023 15:30 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat ze eigenlijk meer moeten creëren, ben ik met je eens.
Die slordigheid af en toe, die moet er toch wel uit.quote:Op zondag 2 april 2023 15:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vandaag is een puntje meer dan prima hoor, maar we moeten ook wel realistisch blijven. Als je zulke grote kansen weggeeft dan kun je niet spreken van 'we hadden meer verdiend'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |