eens, ze staan eigenlijk heel goed te spelen. Overigens vooral tot aan de 1-1, want dat kantelde de wedstrijd welquote:Op zondag 2 april 2023 15:19 schreef fetX het volgende:
Hoe dan ook, je had hier toch minstens al 2 keer moeten scoren. Mijn hemel zeg, zo veel beter.
Direct daarna moet Ali natuurlijk de 1-2 maken. Kan echt niet dat je zo’n kans mist.quote:Op zondag 2 april 2023 15:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
eens, ze staan eigenlijk heel goed te spelen. Overigens vooral tot aan de 1-1, want dat kantelde de wedstrijd wel
En dan te bedenken dat hij namens AZ nog topscorer van de Eredivisie is geweest.quote:Op zondag 2 april 2023 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Direct daarna moet Ali natuurlijk de 1-2 maken. Kan echt niet dat je zo’n kans mist.
Eens wel. Zet Lopez daar maar neer. Die doet het de laatste invalbeurten ook echt prima.quote:Op zondag 2 april 2023 15:21 schreef Maastoren het volgende:
Jammer dat je zoveel moeite hebt om zoveel kansen te creëren ondanks dat je zoveel sterker bent.
Hartman wisselen. Die speelt echt dramatisch.
quote:Op zondag 2 april 2023 15:19 schreef fetX het volgende:
Hoe dan ook, je had hier toch minstens al 2 keer moeten scoren. Mijn hemel zeg, zo veel beter.
Dus dat betekent dat Feyenoord er niet al 2 had moeten maken?quote:Op zondag 2 april 2023 15:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Man man, dit neigt naar enorme subjectiviteit. Sparta mist voor de penalty een 3 tegen 1 situatie en daarna een strafschop. Wonder dat je gelijk staat.
Grappig. Sparta is twee klassen minder.quote:Op zondag 2 april 2023 15:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Man man, dit neigt naar enorme subjectiviteit. Sparta mist voor de penalty een 3 tegen 1 situatie en daarna een strafschop. Wonder dat je gelijk staat.
Zal wel.quote:Op zondag 2 april 2023 15:23 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Grappig. Sparta is twee klassen minder.
Idd, zou zo maar van mij kunnen komen, zo dom...quote:Op zondag 2 april 2023 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat Feyenoord er niet al 2 had moeten maken?
Wat is dit voor domme reactie
Je zegt: Zoveel beter. Dat vind ik flauwekul.quote:Op zondag 2 april 2023 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat Feyenoord er niet al 2 had moeten maken?
Wat is dit voor domme reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |