Troost je, de arbitrage ook nietquote:Op zondag 2 april 2023 15:43 schreef Kerftminister het volgende:
Ik begrijp er echt helemaal niks meer van, wanneer iets wel of niet hands is.
Geen reden om daar zomaar te vallen toch, heeft hem voor het inschieten.quote:
Ik háát hem.quote:Op zondag 2 april 2023 15:44 schreef fetX het volgende:
Wat is Higler toch een walgelijk slechte scheids.
Het scheelt dan ook maar 1 letter.quote:Op zondag 2 april 2023 15:44 schreef fetX het volgende:
Mijn gehele familie van mijn moeders kant support Sparta dus ik zit met een gewetensconflict.quote:Op zondag 2 april 2023 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:littlerabbit hoe bevalt je eerste wedstrijd als Feyenoorder?
Terwijl hij toch heel onnodig Was.quote:Op zondag 2 april 2023 15:47 schreef BaksteenMongool het volgende:
Die overtreding van Trauner zag je gewoon aankomen
Ja het zit niet bepaald mee vandaag.quote:Op zondag 2 april 2023 15:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb een slecht gevoel over het verloop van deze wedstrijd...
Die niet gegeven strafschop viel wat mij betreft in de categorie Pröpper ja. Schande.quote:Op zondag 2 april 2023 15:44 schreef fetX het volgende:
Het is een vreemde regel maar volgens de regels klopt het wel.quote:Op zondag 2 april 2023 15:51 schreef snabbi het volgende:
pfff dit is dan ook geen buitenspel als die via die spartaan gaat toch
Het is inderdaad wat zorgelijk op dit moment achterinquote:Op zondag 2 april 2023 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We geven wel veel te veel grote kansen weg vandaag hoor, pff.
Maak je niet druk johquote:Op zondag 2 april 2023 15:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb een slecht gevoel over het verloop van deze wedstrijd...
Nou, die kans van Szymanski en die van Alireza…quote:Op zondag 2 april 2023 15:52 schreef H.FR het volgende:
We hebben het overwicht, maar toch zijn de grootste kansen voor Sparta. Erg irritant.
Je vergeet 2 100% kansen van ons.quote:Op zondag 2 april 2023 15:52 schreef H.FR het volgende:
We hebben het overwicht, maar toch zijn de grootste kansen voor Sparta. Erg irritant.
Zal wel gelijk eindigen.quote:Op zondag 2 april 2023 15:52 schreef H.FR het volgende:
Inderdaad, op die manier is het wachten op de 2-1...quote:Op zondag 2 april 2023 15:52 schreef H.FR het volgende:
Die zijn inmiddels wel al even geleden, voor de rest is er niet heel veel gecreëerd meer de laatste tijdquote:
3e genoteerdquote:Op zondag 2 april 2023 15:55 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels wel al even geleden, voor de rest is er niet heel veel gecreëerd meer de laatste tijd
Volgens mij hebben zij met die kans van Van Crooij en daarna die penalty wel grotere kansen gehad. Daarnaast nog wat momenten 2e helft. Maar goed. Met dit overwicht moet je een keer scoren zou je zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |