eerder 3 tegen 1quote:Op zondag 2 april 2023 15:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Stond natuurlijk wel vreselijk slecht hè die laatste minuten. Die 1 op 1.
Bij NEC stak hij er ook echt met kop en schouders bovenuitquote:Op zondag 2 april 2023 15:22 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij namens AZ nog topscorer van de Eredivisie is geweest.
Hij rent nu alsof hij 10 bakstenen op zijn rug heeft.quote:Op zondag 2 april 2023 15:33 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Bij NEC stak hij er ook echt met kop en schouders bovenuit
Bij Brighton was het allemaal al een stuk minder dat had een waarschuwing moeten zijn.
Lekker makkelijk, op die positie weet je dat je (bijna) de laatste man bent, als je niet lekker wordt aangespeeld geef je hem maar een peer naar voren om dit soort situaties te voorkomen.quote:Op zondag 2 april 2023 15:26 schreef bbuddybb het volgende:
Moet zeggen dat Hartman daar ook niet echt lekker wordt aangespeeld door Szymanski.
Is niet aan Hartman te wijten.
Maar dat kon niet op dat moment. Wat ik zeg: de bal wordt aangespeeld op borsthoogte.quote:Op zondag 2 april 2023 15:35 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, op die positie weet je dat je (bijna) de laatste man bent, als je niet lekker wordt aangespeeld geef je hem maar een peer naar voren om dit soort situaties te voorkomen.
Geleerd bij het Nederlands elftal.quote:
Zijn niet voor niets nummer 6.quote:Op zondag 2 april 2023 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sparta valt mij ook niet tegen moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |