Het meest goddelijke eten wat er bestaatquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:12 schreef engine het volgende:
Jason hoeft geen thai. Jolien weet niet eens wat het is.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik lust het wel hoor heerlijk![]()
Komt in de buurt in ieder gevalquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Het meest goddelijke eten wat er bestaat
Is onze komische god in vlaanderen. Kan niemand tegen op.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:47 schreef xdiashalizx het volgende:
Het is idd Urbanus van Anus, Google maar
Beter hadden ze Thais gehaaldquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:46 schreef Jockari het volgende:
Ik lust het, maar zou je mij niet blij mee maken 2 dagen voor de finale.
Idd, ik dacht het ook al, nooit gegeten bij een rijsttafelquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:49 schreef Ireth het volgende:
Aardappelen?? Spareribs?? Bij een rijsttafel??
* Ireth is confuus
Met krokante zuurkool er over heenquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:51 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, ik dacht het ook al, nooit gegeten bij een rijsttafel
Omg, van Aliquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met krokante zuurkool er over heen
Komt die rijsttafel van Ali Express ofzo?
Maar heeft al wel aap en zo gegeten ???quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoe wereldvreemd kan je zijn als je als 49 jarige nog nooit rijsttafel heb gegeten
Nou als ik ze allemaal hoor opnoemen wat er bij deze rijsttafel zit ben ik ook wereldvreemd hoorquote:
Maar echt...quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoe wereldvreemd kan je zijn als je als 49 jarige nog nooit rijsttafel heb gegeten
Ik had zwager die in Indonesië is opgegroeid dus wij aten het behoorlijk veel als we daar waren, en Joyce kreeg patat hahahaquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou als ik ze allemaal hoor opnoemen wat er bij deze rijsttafel zit ben ik ook wereldvreemd hoor
Mijn schoonzusje is Indonesisch, dus ben er ook aardig mee bekend, maar aardappelen en spareribs heb ik er nog nooit bij gezienquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik had zwager die in Indonesië is opgegroeid dus wij aten het behoorlijk veel als we daar waren, en Joyce kreeg patat hahaha
Nee dat klopt ook niet neequote:Op donderdag 30 maart 2023 19:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is Indonesisch, dus ben er ook aardig mee bekend, maar aardappelen en spareribs heb ik er nog nooit bij gezien
Mijn schoonouders wonen in Heemskerk. Ook niet ver van Beverwijkquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:13 schreef Clasientje het volgende:
Jason woont vlakbij bij mij een echt Noord-hollander Beverwijk is vlabij mij Alkmaar scheelt maar een half uurtje rijden. Ik ben zo vaak naar Beverwijk geweest naar bazar dat grote winkelcentrum😁
Ik woon in Heemskerkquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Mijn schoonouders wonen in Heemskerk. Ook niet ver van Beverwijk
Haha ja wel een beetje geloof ikquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
begin je me al beetje te leren kennen haha
ja jij eet liefst elke dag chineesquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik lust het wel hoor heerlijk![]()
En dan gaven we altijd Ias de schuldquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:21 schreef happyme28 het volgende:
Die Bart eet echt onsmakelijk 😔 Beter zetten ze zijn microfoon uit.
Ja, is mij eerder nooit opgevallen maar de laatste paar dagen al een aantal keer.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan gaven we altijd Ias de schuld
Yep je vader zei altijd dat ik Chinees had moeten trouwenquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja jij eet liefst elke dag chinees
over 4 jaar ikkequote:Op donderdag 30 maart 2023 18:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |